بازدید 1630
۱

اختلال فضای مجازی پاکستان هنگام برنامه انتخاباتی

همزمان با گردهمایی انتخاباتی حزب عمران‌خان به صورت آنلاین در پاکستان فضای مجازی همچون شبکه ایکس، اینستاگرام و فیس بوک برای ساعات محدودی دچار اختلال شد اما دولت این کشور دلیل آن را بروز اشکال فنی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۱۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴ 21 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رسانه‌های پاکستانی، اختلال در شبکه‌های اجتماعی در این کشور همزمان با برگزاری اجتماع آنلاین هواداران حزب جنبش عدالت PTI اتفاق افتاد. مسئولان این حزب مدعی کارشکنی دستگاه‌های دولتی برای جلوگیری از برنامه آنلاین هواداران عمران‌خان شدند.

این درحالی است که سازمان ارتباطات پاکستان (PTA) هرگونه اقدام عامدانه برای محدودیت شبکه‌های اجتماعی را رد کرد و گفت به دلیل مشکل فنی سرعت خدمات اینترنت کاهش یافته است که البته بعد از چند ساعت فعالیت فضای مجازی از سرگرفته شد.

در عین حال رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند ساعاتی قبل از آغاز گردهمایی مجازی هواداران حزب عمران‌خان، سرعت اینترنت کاهش یافته و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی همانند ایکس، اینستاگرام و یوتیوب دچار اختلال شده است.

شورای حقوق بشر پاکستان شنبه شب در بیانیه‌ای ایجاد محدودیت در فعالیت شبکه اجتماعی را محکوم و آن را مغایر با قوانین و اصول آزادی بیان عنوان کرد.

روابط عمومی حزب جنبش عدالت پاکستان نیز مدعی است که دولت و نهادهای امنیتی مانع فعالیت آزادانه حزب جنبش عدالت شده و در آستانه انتخابات عمومی، اقدامات یکجانبه علیه مسئولان این حزب و نامزدهای انتخاباتی آن نیز شدت گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابي توهم بلايي
تيتر مي زني بي منظور !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی