بازدید 1460

شورای ائتلاف محور وحدت نیروهای انقلابی است

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف به عنوان محور وحدت نیروهای انقلابی در کشور عمل خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای گرم تر کردن فضای انتخابات و تشکیل یک مجلس انقلابی به کار خواهد بست.
کد خبر: ۱۲۱۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 20 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، اسماعیل کوثری عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس خاطرنشان کرد: جلسات و همایش‌هایی که نیروهای انقلابی در این ایام برگزار می‌کنند اثرات بسیار زیادی دارد و باعث هماهنگ‌تر شدن نیروهای انقلابی با یکدیگر و بررسی مسائل روز می‌شود.

وی افزود: نیروهای انقلابی باید مباحثی را که در تهران همایش‌های تهران برگزار می‌شود را به شهرستان‌ها هم منتقل کنند و گفتمان نیروهای انقلاب در کشور گسترش پیدا کند.

عضوی شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه گفت: حضور و هماهنگی نیروهای انقلابی با یکدیگر در تهران و شهرستان‌ها باعث افزایش مشارکت می‌شود و این مشارکت باعث نشان دادن وحدت ملی به جهانیان می شود.

کوثری در پایان گفت: جبهه انقلاب و شورای ائتلاف به عنوان محور وحدت نیروهای انقلابی در کشور عمل خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای گرم تر کردن فضای انتخابات و تشکیل یک مجلس انقلابی به کار خواهد بست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست