بازدید 1711

شورای ائتلاف از نامزد‌های رد صلاحیت شده دفاع می‌کند

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف گفت: شورای ائتلاف عَلَم دفاع از کسانی که به اشتباه عدم احراز و عدم تایید صلاحیت خوردند را بلند می‌کند.
کد خبر: ۱۲۱۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 17 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحسین روح‌الامینی، معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعتراض برخی نامزد‌ها به رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت گفت: در مسیر ارزیابی نامزد‌های انتخابات مجلس در شورای نگهبان اگر کسی باشد که احساس شود صلاحیت دارد و به اشتباه عدم احراز و عدم تایید صلاحیت خورده و بر روی آن مصر هستند اگر شواهد می‌گوید که در حقش کار درستی انجام نشده، شورای ائتلاف عَلَم دفاع از کسانی که صلاحیت دارند و به اشتباه عدم احراز و عدم تایید صلاحیت خوردند را بلند می‌کند.

وی ادامه داد: به نامزد‌ها گفتیم هم مطالبشان را از طریق شورای نگهبان دنبال کنند و هم به ما بدهند تا ما به شورای نگهبان منتقل کنیم.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: با برخی از ائمه جمعه بزرگ کشور صحبت کردم و در مصادیقی که شورای ائتلاف به ما منتقل کرده از آن‌ها خواهش کردیم که اگر مظلومیت در رابطه با کسی وجود دارد و آن را تشخیص می‌دهند حتما عَلَم دفاع از مظلومیت را دنبال و پیگیری کنند و در مواردی در حال انجام چنین کاری هستیم.

روح‌الامینی بیان کرد: اگر کسی بخواهد صدای شکایتش را به شورای نگهبان برساند ما آمادگی فداکاری داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست