بازدید 1547

اعلام برنامه شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف برام دور دوم برنامه مدونی را طراحی کرده است و قطعا لیست خواهد داد.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱ 22 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، اسماعیل کوثری، عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، در توضیح برنامه این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس گفت: شورای ائتلاف برام دور دوم برنامه مدونی را طراحی کرده است و قطعا لیست خواهد داد.وی افزود: اما باید اندکی تأمل کرد تا انشالله در آینده نزدیک و ظرف چند روز آینده، تصمیم گیری‌ها انجام شود.

وی ادامه داد: با این حال، اگر وحدت و ائتلافی نیز صورت نگیرد، به دلیل آنکه تنها باید ٣٢ نفر مورد بررسی قرار گیرند، مردم برای شناسایی افراد مشکلی نخواهند داشت.

این عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: در دور دوم انتخابات، از آنجایی که تعداد کاندیداها محدود شده‌اند و در سراسر کشور، ۴۵ نفر برای مجلس نیاز است، ۹۰ نفر کاندید حضور دارند، و در تهران، تنها ۱۶ نفر برای کرسی‌های مجلس مورد نیاز است و برای آن‌ها، تنها باید ۳۲ نفر به رقابت بپردازند.کوثری خاطرنشان کرد: اگر مردم در مرحله اول، مثلاً باید ۲۰۰۰ نفر را بررسی می‌کردند تا ببینند به چه نتیجه‌ای می‌رسند، در این مرحله تنها باید ۳۲ نفر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی