بازدید 5957

پیرهادی: شورای ائتلاف تهران به لیست ۱۲۰ نفری می‌رسد

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، برخی فهرست سازی‌ها به نام شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی را بازی رسانه‌ای دانست و انتشار فهرست نهایی پیش از یازدهم بهمن ماه را بی اساس اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰ 03 January 2020

به گزارش تابناک، محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، در گفتگو با فارس اظهار داشت: در حال حاضر، هنوز نتایج نهایی تایید صلاحیت نامزد‌ها در هیئت‌های نظارت مشخص نیست.

وی افزود: از سوی دیگر، در داخل شورای ائتلاف، ساز و کار تعیین مصادیق همچنان در جریان است. تا ۱۴ دی ماه، احزاب، تشکل‌ها و شخصیت‌ها قرار است فهرست‌های پیشنهادی دو برابر ظرفیت خود را به شورا معرفی کنند.

پیرهادی ادامه داد: در مرحله بعد، ۱۲۰ نفر از میان این افراد بر اساس رزومه‌ها و شاخص‌های اعلامی توسط منتخبین شورای ائتلاف که خود نامزد نمایندگی نباشند، انتخاب می‌شوند و سپس، نظرسنجی در میان جامعه آماری چند هزار نفری فعالان سیاسی، نخبگان و عموم مردم محلات، اقشار، اصناف و احزاب شهر تهران، منجر به انتخاب ۶۰ نفر خواهد شد.

وی عنوان کرد: از میان این ۶۰ نفر نهایی، بر اساس شاخص‌هایی در مجمع شهر تهران و تشکیل هیئت داوری متشکل از اعضای شورا و افراد حقیقی معتمد جریان انقلاب، ۳۰ نفر نهایی تهران انتخاب خواهند شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در خاتمه تصریح کرد: لازم به ذکر است که خود اعضای هیئت داوری، ترکیبی از اعضای غیرنامزد شورای ائتلاف و افرادی خواهند بود که خود با رای مجمع بزرگ نظرسنجی انتخاب خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر