بازدید 1758

بانوان آماده رقم زدن شگفتی در مسابقات همگانی تنیس روی میز

کد خبر: ۱۲۱۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 17 January 2024

نخستین دوره مسابقات همگانی تنیس روی میز کشور با عنوان «جام سلامت» روز جمعه در بخش بانوان برگزار خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی، پس از آن که برگزاری بزرگترین رویداد همگانی رشته المپیکی تنیس روي میز با عنوان «جام سلامت» در بخش آقایان با استقبال کم نظیر در سراسر کشور همراه شد و روز باشکوهی در ورزش همگانی این رشته رقم خورد، روز جمعه هفته جاری (۲۸ دی) این مسابقات ویژه بانوان برگزار خواهد شد. 

به دنبال امضا تفاهمنامه برگزاري این دوره از مسابقات توسط مجید کیهانی مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ و مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روي میز، مسابقات در دو رده سنی زیر ۴۰ سال و بالاي ۴۰ سال به میزبانی مراکز ۳۱ استان کشور در دستور کار قرار گرفت. 

مجید کیهانی با اشاره به برگزاری کم نظیر نخستین دوره مسابقات «جام سلامت» در بخش مردان گفت: استقبال علاقمندان از برگزاری این رویداد فراتر از انتظار ما بود و امیدواریم در بخش بانوان هم شاهد حضور پرشور و مهیج باشیم.

وی با تاکید بر این که هدف گروه صنعتی گلرنگ از برگزاری این مسابقات توسعه ورزش همگانی در سطح کشور و ایجاد زمینه‌هاي براي پرداختن به سلامت عامه مردم عزیز در استانهاي مختلف، است ادامه داد: این اقدام در راستای مسئولیت های اجتماعی گلرنگ صورت گرفته و امیدوارم توانسته باشیم قدمی در راه تامین سلامت و ارتقای کیفیت زندگی مردم ایران برداریم و آنها را به ورزش ترغیب کنیم. 

حضور در این مسابقات براي عموم آزاد می باشد و به هشت نفر برتر در هر رده سنی جوایزي از طرف گروه صنعتی گلرنگ اهدا خواهد شد. علاقمندان برای شرکت در این دوره از مسابقات می توانند با مراجعه به هیات تنیس روی میز استان خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست