بازدید 1163
با عنوان جام سلامت برگزار شد؛

بزرگترین رویداد همگانی تنیس‌روی‌میز با استقبال بانوان ۳۱ استان

کد خبر: ۱۲۱۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 20 January 2024

نخستین رویداد همگانی تنیس روی میز با عنوان «جام سلامت» مورد استقبال خوب بانوان ۳۱ استان کشور قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با هدف ایجاد شور و نشاط بین بانوان علاقمند به ورزش، نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز همگانی «جام سلامت» روز جمعه ۲۹ دی به میزبانی هیات های ۳۱ استان کشور برگزار شد و مورد استقبال کم نظیر زنان و دختران قرار گرفت. 

این دوره از مسابقات که برای آقایان هم برگزار شده بود، در دو رده سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال و با حمایت گروه صنعتی گلرنگ به منظور حمایت از ورزش همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی بین آحاد مردم کشورمان برگزار شد. 

برگزاری مسابقات همگانی تنیس روی میز بزرگترین رویداد همگانی در دو بخش آقایان و بانوان بود که در دو هفته متوالی به صورت رایگان برگزار شد و به هشت نفر برتر هر رده سنی هدایای ویژه ای اهدا شد.

مجید کیهانی مدیر آکادمی گروه صنعتی گلرنگ با ابراز رضایت از استقبال بانوان و آقایان از این رویداد بزرگ گفت: از آنجایی که  گروه صنعتی گلرنگ به عنوان یک بخش خصوص و یکی از ارکان اقتصادی کشور در راستای ایفای مسئولیت  های اجتماعی خود حضور در ورزش همگانی و ایجاد  نشاط و شادابی بین مردم عزیز کشورمان را در برنامه دارد،  این مسابقات را برگزار کردیم  و خوشحالیم که مورد توجه و استقبال مردم هم قرار گرفت. 

وی به ایجاد شور و نشاط در شهرهای محل برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح کیفی  زندگی مردم و تامین سلامت و تندرستی آنها یکی از محورهای مورد تاکید ماست که در همین راستا چنین رویدادی را برگزار کردیم و تلاش خواهیم کرد بزودی در رشته های دیگر هم این اتفاق خوب را تکرار کنیم.

بزرگترین رویداد همگانی تنیس‌روی‌میز با استقبال بانوان ۳۱ استان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست