بازدید 2130

لبنان از اسرائیل به شورای امنیت شکایت می‌کند

منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، دولت لبنان بابت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به شهادت صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و ۶ نفر از همراهانش شد، به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت می‌کند.
کد خبر: ۱۲۱۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴ 03 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری ملی لبنان، نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان با عبدالله بوحبیب وزیر خارجه این کشور تلفنی گفت وگو کرد و دو طرف خواستار ارائه شکایت به شورای امنیت بابت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی لبنان و اقدامات اخیر متجاوزانه رژیم صهیونیستی به این کشور شدند.

پیش تر حماس اعلام کرده بود، صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس، سمیر فندی و عزام الاقرع از فرماندهان قسام و محمود زکی شاهین، محمد الریس، محمد بشاشه و احمد حمود از اعضای حماس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت شهید شدند.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت العاروری به ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی و جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت، تاکید کرد که این جنایت وحشیانه موجب ایمان هرچه بیشتر مجاهدان در فلسطین، لبنان، یمن، سوریه، ایران و عراق به آرمان عادلانه خود و پایبندی به ادامه راه جهاد و مقاومت تا پیروزی و آزادسازی خواهد شد.

جنبش حزب الله افزود: ترور شهید العاروری و دیگر همراهانش در قلب ضاحیه جنوبی بیروت تجاوزی خطرناک علیه لبنان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی