بازدید 2456

۲ هشدار ارتش یمن به آمریکا و متحدانش

سخنگوی نیروهای مسلح یمن به آمریکا نسبت به تشدید تنش‌ها علیه یمن یا مشارکت دادن کشورها به حفاظت از کشتی‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ 30 December 2023
۲ هشدار ارتش یمن به آمریکا و متحدانش

 به گزارش تابناک، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز جمعه به آمریکا نسبت به عواقب هرگونه تشدید تنش علیه کشور و مردم یمن هشدار داد.

سرتیپ سریع در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» گفت: در این مرحله مهم از تاریخ مردم یمن و تاریخ ملت عربی و اسلامی، نیروهای مسلح یمن موارد زیر را تایید می‌کنند: هشدار اول نیروهای مسلح یمن به دشمن آمریکایی نسبت به عواقب هر گونه تشدید تنش علیه کشور و مردم ما و هشداردوم ما به همه کشورهایی است که آمریکایی‌ها سعی می‌کنند آنها را به حفاظت از کشتی‌های دشمن صهیونیستی بکشانند.

وی تاکید کرد: موضع یمن در قبال مساله فلسطین «استوار و اصولی است و صرف نظر از تحولات و اینکه چالش‌ها چقدر بزرگ باشند، تغییر نخواهد کرد.

سرتیپ سریع افزود که نیروهای مسلح یمن از نظر نظامی برای مقابله با هرگونه تجاوز به کشور و مردم یمن کاملا آماده هستند.

سرتیپ سریع خطاب به واشنگتن گفت: باید هشدارهای رهبر جنبش انصارالله را در نظر بگیرید.

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا در صورت حمله به یمن هدف مستقیم خواهد بود و اشاره کرد که آمریکایی‌ها جدی بودن این هشدار را می‌دانند.

این اقدام پس از آن مطرح می‌شود که آمریکا و تعدادی از کشورهای غربی و منطقه‌ای از تشکیل ائتلاف دریایی با هدف جلوگیری از هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیستی توسط یمن که به سمت فلسطین اشغالی می‌روند، خبر دادند.

منبع: ايسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست