بازدید 4592

ماجرای فرار مالیاتی دختر رئیس جمهور چه بود؟

اسناد جدید نشان می‌دهد که دختر بایدن هزاران دلار از مالیات بر درآمد خود را در سال‌های گذشته پرداخت نکرده است. ماجرای فرار مالیاتی دختر رئیس جمهور چه بود؟
کد خبر: ۱۲۱۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 19 December 2023

به گزارش تابناک، بر اساس اسنادی که اخیرا از سوی فاکس نیوز به دست آمده است، «اشلی بایدن» دختر رئیس‌جمهور بایدن از سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۵ هزار دلار مالیات بر درآمد بدهکار است که هنوز هم آن را پرداخت نکرده است.

به گزارش «فاکس نیوز» اداره مالیات بر درآمد پنسیلوانیا در شهرستان فیلادلفیا به جو بایدن اطلاع داده است که این میزان از مالیات بر درآمد از سوی دختر وی پرداخت نشده است.

تاریخ شروع فرار مالیاتی دختر بایدن از ۱ ژانویه سال ۲۰۱۵ آغاز می‌شود، زمانی که جو بایدن معاون رئیس‌جمهور در دولت اوباما بود و در ۱ ژانویه سال ۲۰۲۱، درست چند روز پیش از اینکه او به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا سوگند یاد کند به پایان رسیده است.

«اشلی بایدن» دختر رئیس‌جمهور آمریکا و وکیلش هنوز به درخواست‌های مربوط به بررسی این فرار مالیاتی هیچ پاسخی نداده‌اند.

«گرت زیگلر» دستیار سابق دونالد ترامپ ضمن انتقاد از فرارهای مالیاتی فرزندان رئیس‌جمهور آمریکا به انتقاد از بایدن پرداخته و گفته است: جو دائما در این مورد صحبت می‌کند که افراد ثروتمند در آمریکا سهم مالیات خود را به صورت منصفانه پرداخت نمی‌کنند و توان پرداخت مالیات بیشتری دارند، با این حال هر دو فرزند زنده او مالیات خود را پرداخت نکرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی