بازدید 2168
۴

زنان جایی در شهرآورد پایتخت نخواهند داشت!

جلسه شورای تامین برای بازی آسیایی پرسپولیس یک خبر مهم جانبی را هم در خود داشت.
کد خبر: ۱۲۰۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 03 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از "ورزش سه"، اگرچه مهم‌ترین میزبانی پیش رو برای فوتبال ایران، دیدار پرسپولیس و الدحیل است که با استقبال بسیار خوب تماشاگران تهرانی همراه شده اما به زودی شهرآورد پایتخت به عنوان بزرگترین بازی لیگ برتر هم از راه خواهد رسید.

تب شهرآورد اگرچه هنوز داغ نشده اما برنامه‌ریزی برای برگزاری بی‌دردسر این بازی آغاز شده است. صبح روز شنبه بنا بر قرار قبلی، جلسه شورای تامین با حضور مسئولان پرسپولیس برگزار شد تا آخرین مسائل برای دیدار با الدحیل بررسی شود اما در حاشیه این جلسه، یک نکته مهم نیز در مورد دربی اعلام شد.

بر اساس آنچه در این جلسه آمده، حداکثر ۴۵ هزار تماشاگر در بازی شهراورد حضور خواهند داشت که احتمالا بلیت فروشی این بازی در دو مرحله انجام خواهد شد و در مرحله اول ۲۰ هزار و در مرحله دوم ۲۵ هزار بلیت به فروش خواهد رسید.

اما با این حال نکته دیگر در مورد ورود زنان به ورزشگاه است. باتوجه به اینکه تماشاگران هر دو تیم در این بازی وارد ورزشگاه خواهند شد، شورای تامین اعلام کرده که زنان جایی در شهرآورد نخواهند داشت و فعلا اجازه بلیت فروشی برای آنها صادر نشده است.

در بازی‌های لیگ برتر ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی در اختیار زنان قرار می‌گیرد اما در این بازی قسمت جنوبی ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران استقلال است و باتوجه به ورودی مشترک تماشاگران، عملا امکان رعایت جداسازی برای ورود هواداران وجود ندارد و به همین دلیل شورای تامین نیز ترجیح می‌دهد که این بازی را بدون زنان برگزار کند.

این شاید مهمترین خبر فوتبال ایران باشد چرا که باوجود اینکه در فصل جدید لیگ برتر زنان در (تقریبا) تمام بازی‌ها حضور دارند اما همچنان باید حسرت تماشای یکی از مهم‌ترین دربی‌های جهان را بخورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
زنان توی این مملکت کجا جا داشتند که حالا تو شهرآورد داشته باشند
ممنون.دغدغه خاطر خیلی از حجاب بان ها رو از بین بردید.
ما که مردیم وقتی میریم انقد فحش میشنویم پشیمون میشیم
از اول هم نباید می آوردید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست