بازدید 9463
با تحولات منطقه و جهان

هشدار رهبر کره شمالی درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ برگزاری رزمایش مشترک دریایی اعضای ناتو در مدیترانه / حمله به پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه

هشدار رهبر کره شمالی درباره وقوع جنگ جهانی سوم، برگزاری رزمایش مشترک دریایی اعضای ناتو در مدیترانه، حمله به پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه، آماده باش نظامیان آلمان برای استقرار در خاورمیانه و ارسال تسلیحات نظامی هند به ارمنستان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 29 October 2023

هشدار رهبر کره شمالی درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ برگزاری رزمایش مشترک دریایی اعضای ناتو در مدیترانه/ حمله به پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه

بین الملل تابناک: هشدار رهبر کره شمالی درباره وقوع جنگ جهانی سوم، برگزاری رزمایش مشترک دریایی اعضای ناتو در مدیترانه، حمله به پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه، آماده باش نظامیان آلمان برای استقرار در خاورمیانه و ارسال تسلیحات نظامی هند به ارمنستان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

هشدار رهبر کره شمالی درباره وقوع جنگ جهانی سوم

رهبر کره‌شمالی با اشاره به درگیری‌های کنونی در منطقه گفت که «جنگ‌جهانی سوم در آستانه شروع است.»

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی ضمن اشاره به درگیری و حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه عنوان کرد: درگیری‌ها در خاورمیانه به جنگ‌جهانی سوم ختم خواهد شد و این جنگ در آستانه شروع است. همه باید آماده باشند.

وی افزود: این درگیری‌ها به خصومت‌هایی منجر می‌شود که می‌تواند به دیگر مناطق جهان کشیده شود.

این اظهارات او در حالی بیان می‌شود که پیشتر وزیر دفاع کره‌ جنوبی گفته بود، حمله غافلگیرانه مقاومت حماس به رژیم صهیونیستی نگرانی‌هایی را در کره جنوبی در مورد حملات مشابه توسط کره شمالی ایجاد کرده است.

برگزاری رزمایش مشترک دریایی اعضای ناتو در مدیترانه

 مرکز رسانه‌ای فرماندهی دریایی ناتو با انتشار گزارشی در وب گاه خود اعلام کرد که پس از یک سال برنامه‌ریزی دقیق، رزمایش دریایی اعضای این پیمان نظامی برای آماده‌سازی شناورها و پرسنل نیروی دریایی اعضای ناتو برای پاسخ موثر به بحران‌ها و تهدیدهای احتمالی در آینده، از ۲۳ نوامبر (اول آبان) در آب‌های ساحلی ایتالیا آغاز شده و تا ۶ نوامبر (۱۵ آبان) ادامه خواهد داشت.

هدف اصلی از برگزاری این رزمایش دریایی به رهبری فرماندهی دریایی ناتو (MARCOM)، آموزش و آماده‌سازی نیروی دریایی ایتالیاست چرا که رم آماده می‌شود در سال ۲۰۲۴، نیروی دریایی واکنش ناتو (NRF) را از آنکارا در اختیار بگیرد.

به نوشته مرکز رسانه‌ای فرماندهی دریایی ناتو، نیروی دریایی واکنش ناتو یک نیروی چندملیتی و دارای فناوری پیشرفته نظامی است که شامل اجزای نیروی زمینی، هوایی، دریایی و نیروی عملیات ویژه است که ناتو می‌تواند به سرعت، در هر زمان و هر کجا که نیاز باشد، این نیرو را مستقر کند.

شرکت کنندگان در رزمایش دینامیک مارینر در طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های آموزشی از جمله جنگ ضد زیردریایی، جنگ ضد هوایی، عملیات آبی خاکی، اقدامات متقابل مین، تمرینات شبانه‌روزی، گذر از تنگه‌های دریایی و عملیات حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی زیردریایی (CUI) شرکت خواهند کرد و طی این رزمایش، قابلیت نیروهای دریایی اعضای ناتو در چندین حوزه از جمله هوا، زمین و دریا و همچنین فضای نامتقارن جنگ از جمله جنگ سایبری آزمایش خواهند شد.

این رزمایش دارای طیف متنوعی از شناورها و تجهیزات دریایی است که شامل ۳۰ کشتی جنگی از جمله ناو هواپیمابر ایتالیایی، زیردریایی، بالگرد و هواپیما از جمله جنگنده‌های عمود پرواز هریر و اف-۳۵ F-۳۵B و همچنین بیش از ۶ هزار نیروی نظامی از جمله افسران عملیاتی و افسران ناظر از مجموع ۱۴ کشور عضو ناتو از جمله کشورهای بلژیک، کانادا، فرانسه، آلمان، یونان، ایتالیا، هلند، لهستان، پرتغال، رومانی، اسپانیا، ترکیه، بریتانیا و ایالات متحده است.

دریاسالار استفان پاولی معاون عملیات ستاد مارکام (MARCOM)، گفت: دینامیک مارینر یکی از مهم‌ترین رزمایش‌ها در حوزه دریایی است که نه تنها همکاری دریایی بین کشورهای شرکت‌کننده را افزایش می‌دهد بلکه آمادگی آنها را نیز بهبود می‌بخشد و آمادگی آنها را برای جلوگیری از تجاوز و دفاع از ائتلاف در سطح بالایی حفظ می‌کند.

این رزمایش در آب‌های سرزمینی ایتالیا و آب‌های بین‌المللی در دریای مدیترانه از جمله حریم هوایی شمال مدیترانه که منطقه بسیار مهمی برای امنیت دریایی جهانی است، در حال برگزاری است.

حمله به پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه

منابع خبری از بمباران پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه خبر دادند.

 شبکه المیادین به نقل از منابع خود اعلام کرد که پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق دیرالزور سوریه بمباران شده که به انفجارهای شدید در این پایگاه انجامیده است.

منابع خبری اعلام کردند که صدای انفجارها به اندازه‌ای شدید بوده که در مناطق اطراف پایگاه نیز شنیده شده است.

 در روزهای اخیر پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه از جمله التنف چندین بار مورد حمله قرار گرفتند.

مقاومت اسلامی عراق همواره مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

آماده باش نظامیان آلمان برای استقرار در خاورمیانه

همزمان با ادامه جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس،  منابع خبری عصر شنبه به وقت تهران گزارش کردند که نظامیان آلمان در قبرس برای استقرار در خاورمیانه در حالت آماده باش هستند.

به نوشته وبگاه «پراودا» آلمان برای کمک به تخلیه شهروندان آلمانی از فلسطین اشغالی آماده است تا بیش از ۱۰۰۰ نظامی  در خاورمیانه مستقر کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ویژه نیروی دریایی آلمان در حال حاضر در قبرس در حالت آماده باش بوده و آماده استقرار در خاورمیانه هستند.

ارسال تسلیحات نظامی هند به ارمنستان

بر اساس گزارش نشریه هندی، دهلی‌نو در نظر دارد یک بسته جدید تجهیزات نظامی را برای ارمنستان ارسال کند.

روزنامه اکونومیک تایمز هند گزارش داد، منابع مطلع به این روزنامه گفتند، یک مقام ارشد ارمنستانی اخیرا به شهر دهلی سفر و مذاکراتی را در این زمینه با مقامات هندی برگزار کرده است.

آن‌ها اضافه کردند، هند به عنوان یک تامین کننده مهم تسلیحات ارمنستان مطابق با ملزومات این کشور ظاهر شده است.

جزئیات مربوط به این محموله جدید تسلیحاتی هند برای ارمنستان مشخص نشده اما این نشریه هندی که چند ناظر حوزه ارمنستان گمان‌زنی کردند که این بسته احتمالا شامل تجهیزاتی است که همزمان با وضعیت ملتهب موجود بین ایروان و باکو، نوعی بازدارندگی را برای ارمنستان به وجود آورد.

آخرین محموله تسلیحاتی که هند برای ارمنستان فرستاد شامل راکت اندازهای پیناکا، موشک‌های ضد تانک، راکت‌ها و مهمات دیگر بود.

اکونومیک تایمز ادعا کرد: «بر اساس گزارش‌ها عرضه این تسلیحات به ارمنستان از طریق ایران که دارای روابط تاریخی با این کشور است صورت گرفته است. جمهوری آذربایجان بعد از عرضه این محموله به این موضوع اعتراض کرده است.»

هند، ایران و ارمنستان اوایل سال جاری میلادی، یک گروه سه‌جانبه را در خصوص بررسی یک کریدور نقل و انتقالات تشکیل دادند. مقام‌های سه کشور در جریان نشستی در ایروان در ماه آوریل درباره پروژه‌های اقتصادی و مجاری ارتباطی منطقه بحث کرده و چشم‌اندازهای تعمیق ارتباطات فرهنگی و بین مردم کشورهایشان و همچنین همکاری سه‌جانبه در حوزه های مختلف را ترسیم کردند.

به نوشته اکونومیک تایمز، آن‌ها سپس تصمیم گرفتند «به رایزنی ها در همین فرمت ادامه دهند.»

در نشست سه جانبه آن‌ها همچنین در خصوص استفاده از کریدور حمل و نقل بین‌المللی شمال-جنوب و یک ابتکار عمل مربوط به ایجاد پیوندهای منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استفاده جمهوری آذربایجان از پهپادها، یکی از دلایل اصلی اقدام ارمنستان برای خرید سامانه پیناکا از هند بوده است.

«آندرانیک کوچاریان» رئیس کمیته امور امنیت و دفاع پارلمان ارمنستان اخیرا بدون ذکر نام هند گفت: «تسلیحات جدیدی که به ارمنستان تحویل داده شدند، هم اکنون توسط ارتش ارمنستان آزمایش می‌شوند و نتایج این آزمایش ها، بسیار رضایت بخش بوده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵۰
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر کره شمالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مرگیمون گرفته
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مغز براندازان هم اکنون
یک نمونه حاد غیر قابل درمان
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
چهل سال مرگ کل دنیا رو فریاد زدیم که عاقبتمون شده این برای همه دنیا سلامتی، آسایش و تفکر آرزو کن رفیق ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مرگ بر امریکا
مرگ بر رژیم موقت و وحشی کودک کش صهیونیستی
مرگ بر طرفداران تفکر امریکایی و صهیونیستی
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مرگ بر اربابت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
دقیقا درست می گی آقا رضا. متاسفانه کلی هم مثبت گرفته. یعنی هنوز درس عبرت نگرفتیم از مرگ بر این و اون گفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مرگ بر آدمهای نفهم خودبزرگ بین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
هر 6 کامنت بالا را یکنفر نوشته.

رد پای سبک نگارش مشابه، در هر 6 تا کامنت وچود دارد!!!!
ناشناس
| Austria |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
تا بگی مرگ بر روسیه توده ای ها واکنش نشون می دن البته منظور از روسیه مردم روسیه نیستن چون آنها هم گروگان نظام شیطانی پوتین شده اند
گره خوردن جنگ اوکراین به جنگ غزه موجب جرقه خوردن جنگ جهانی سوم می شود.

آغاز جنگ‌ جهانی‌ اول‌، قتل‌ فرانتس‌ فردیناند (ولیعهد اتریش‌) و همسرش‌ به‌ دست‌ یک‌ جوان‌ صرب‌ بوسنیایی‌ در سارایوو، پایتخت‌ بوسنی‌، بود، اما رقابت‌ و نارضایتی‌ کشورهای‌ قدرتمند اروپایی‌ و تعارض‌ جدّی‌ منافع‌ آنان‌ در سراسر جهان‌ زمینه‌ساز آن‌ بود.

آغاز جنگ جهانی دوم هم پیش زمینه های باقی مانده از جنگ جهانی اول بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
شاید
ناشناس
| Austria |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
الان فکر می کنی روسیه رهوار دررفته و چین کمونیست و مستعمراشتون قدرتی هستند که بتونند یک طرف جنگ جهانی باشن؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
12:44
اتفاقاً چون دیکتاتوری و ایدئولوژیک بوده و دارای سلاحهای هسته ای هستند، انگیزه های فراوانی برای روشن کردن آتش جنگی بزرگ دارند.
با سلام و احترام.

لطفا تاریخ رزمایش ناتو را اصلاح کنید: 23 نوامبر می شود اول آذر تا 6 دسامبر که می شود 15 آذر


یعنی یک سطر تاریخ که نوشته اید کاملا اشتباه است.


متشکرم

دکتر حامدی
جنگ برای بعضی ها خیلی هم خوب چیزی است ، اشتغال زایی می کند و سرگرم می شوند و کاسبی می کنند .خیلی هم خوّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
به تیر غیب گرفتار شوند این کاسبان
هیچ مشکلی نداریم فقط سطح مسابقات خیلی بالاست.
این آقای رهبرکره شمالی نمیگوید که اگر جنگ سوم درگیرد یکی ارعواملش رژیم خودکره شمالی است که بدون هیچ دلیل مشخصی اززمان تشکیلش در حال خصومتی عجیب ونامشخص با غرب است. بعدجنگ دوم استالین اهریمن سر رقابت با امریکا باعث دونیم شدن سرزمین کره شد . درحالیکه کره جنوبی یکی از مرفه وپیشرفته ترین کشورهای دنیا شده مردم کره شمالی در نهایت فلاکت در یک اردوگاه زندگی میکنند.خدا شر امثال کیم اون- ولادیمیرپوتین (نایب برحق استالین)-بشاراسد-نتانیاهو-رجب هزارچهره وسران گروههای ماجراجو وجنایتکاری که جمع این افراد دنیا را به این روز انداخته وهرگوشه ای جنگ وبدبختی برای مردم ایجاد کرده اند را از سر بشریت کم کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
این یک خالی بند احمق است که مردم کشورش با کمکهای بین المللی زندگی می کنند و همیشه گرسنه اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
این‌ رهبر کره شمالی را با هواپیمای باری ببرند روی اسراییل ولش بکنند‌ همه اسرائیل را‌ بگیره‌ بهترین بمب همینه
چرا مرگ بر روسیه را نمی شود لایک کرد اما سایر کامنتها را می شود ؟
دنیا دست اعضا حق وتو سازمان ملل هستش ، بقیه دنیا نوکر وبرده هستند.
هشدار رهبر کره شمالی درباره وقوع جنگ جهانی سوم
.
.
دو کلمه از مادرعروس !!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخ
کیم ! کسی از تو نظرخواست ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مردک بی عقل فقط هیکل گنده کرده
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بمب هاشم گنده هستن
به همین دلیل امریکا تا حالا جرات نزدیک شدن به خاکش رو نداشته
با این که کشور خیلی ریزی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
به کره شمالی بد وبیراه نگو
تنها دوست واقعی ما در دنیا همین کره شمالی است.
در جنگ ایران و عراق خیلی به ایران کمک تسلیحاتی کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
چراغ دروغ می گویی توجنگ یک سلاح کره ای هم نبود
واسه خنده الان وقتش که رهبر کره شمالی تسمه تایم پاره کنه


چه شود!!
چطوریه حزب الله و حماس مرتب موشک میزنن و عملیات های موفق دارن اونوقت امار کشته های خودشون بالا میره ؟
پاسخ ها
عارف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
جبهه مقاومت آدم کش نیستند
چون هدفشون قتل عام نیست نقطه زنی میکنند
ضمنا حامیانی مثل آمریکا با بمبهای یک تنی ندارند
فرودگاه ندارند
هواپیما ندارند
اما غیرت دارند
مردم غزه داغ دیدند و می بینند اما از حماس حمایت می کنند چون نماینده اونهاست.جونشون رو حاضرند بدند اما خفت رو دیگه تحمل نمی کنند

تا الان 4000 بچه در غزه توسط اسرائیل کشته شده اما هیچ آماری از تعداد بچه های کشته شده اسرائیلی نیست.
عکسی از بچه های کشته شده اسرائیلی نیست
بیش از 1800 زن فلستینی کشته شدند اما عکس زنهای کشته شده اسرائیلی وجود نداره.
یعنی این کشته شده های اسرائیلی اکثریت نظامی هستند که نمی شود عکسشون رو رژیم غاصب پخش کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
لعنت بر جنگ
ادمکشی از هیچکس پذیرفته نیست
غزه‌ و اسراییل نداره
مردم دنیا کاری برای کشورهای دیگر نمی کنند تماشاچی هستن یا دلسوزی الکی
فلسطین‌ زخمی مزمن برچهره دنیاست که باید بروشی غیر روش جنگ التیام پیدا بکنه ولی انگار یکعده دوست ندارند
هدف این رزمایش های نظامی ناتو در دریای مدیترانه به احتمال زیاد حمله همه جانبه ناتو به روسیه است. ناتو نزدیک به دو سال با ارسال تجهیزات نظامی گسترده به اوکراین قدرت نظامی - اقتصادی روسیه را تضعیف کرده به احتمال زیاد می خواهند با حمله نظامی به این کشور، روسیه را به چندین کشور تبدیل کنند که روسیه کوچک هم یکی از این کشورها خواهد بود و کاری را با روسیه پوتین کنند که با شوروی گرباچف کردند. چون به نظر اروپایی ها روسیه کوچک دیگر هیچ تهدیدی برای اروپای شرقی نخواهد بود.
پایگاه های آمریکا در دیر الزور روسیه توسط مقاومت اسلامی عراق مورد حمله قرار گرفته چون آمریکا جزء جنگ و ویرانی و کشتار برای عراق و مردمش حاصلی نداشته و امروز عراقی ها دارند تلافی می کنند به قول معروف چیزی که عوض داره گله نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اگر آمریکا نبود همین عراقیها زیر دست و پای رژیم صدام همچنان له می شدند
ناشناس
| Austria |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
آمریکا مردم عراق رو از شر دیکتاتوری صدام نجات داد الان مردم عراق خیلی بهتر از زمان صدام هستند و اگر مزدوران روس در عراق دخالت نداشتند الان وضعش بهتر بود همین عراق الان تورمش به مراتب از ما کمتره صادراتش روز به روز داره افزایش پیدا می کنه و اینا همش نتیجه دخالت آمریکا و کوتاه کردن شر صدام از عراق بود
آخ جون جنگ ، خدا را شکر سر گرم میشیم
خدا را شکر جنگ ، کسب مان شروع شد
ای رهبر کره عقلم هم دارد ، تعجب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
عقل که ندارد فقط از بس خورده درحال انفجار است
رهبر کره شمالی به فکر شکم مردم خودش باشه که از فقر و گرسنگی در حال مرگ هستن
لعنت بر پوتین که یکی از بانیان جنگ غزه است .
کل شرق و غرب بسیج شدن تا جلوی نابودی حماس رو بگیرند سی ان ان و بی بی سی فارسی و انترنشنال شب و روزشون شده غزه انگار داری صدا و سیمای جمهوری اسلامی رو نگاه می کنی یک روز اینترنت غزه قطع شده ببین چه قشقرقی به پا کردن براشون اما سال گذشته یک ماه اینترنت ما رو قطع کردن صدایی از سازمان ملل بلند نشد همین گوترش کمونیست پلید خفه خون گرفته بود حالا زبون باز کرده. می گن غزه زیر فشار اسرییل بوده در محاصره بوده این چه محاصره ای هست که آب و برق و سوخت و دارو و درمان و اینترنت مفت براشون تامین می کرده؟
چرا می نویسید رهبر کره شمالی؟؟؟؟ مگه هر کسی با زور قدرت در یک کشور رو قبضه کرده باشه می تونه خودشو نماینده یک کشور معرفی کنه؟ این فرد رهبر کره شمالی نیست اصلا در جهان امروز هیچ نیازی به رهبر نیست این بابا هم اگر خیلی هنر داره کمی رژیم بگیره وزنشو کم کنه تا نترکه
پاسخ ها
عارف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
آره میشه
چون اسرائیل هم با زور و قدرت کشور فلسطین رو گرفت

پس به زور میشه
اتفاقا ابر قدرت های جهان هم بهت رای میدن تا تاسیس شدنت رو رسمی کنند
عجیبه که بعضیا کاسه داغ تر از آش هستند
مردم غزه داغ دیدند و می بینند اما از حماس حمایت می کنند چون نماینده اونهاست.جونشون رو حاضرند بدند اما خفت رو دیگه تحمل نمی کنند.
اون موقع بعضیها ادعای خیر خواهی مردم غزه را دارند و میگن باید حماس از بین بره
مردم غزه حماس را درست کردند. عزالدین قسام اولین بار 60 سال پیش این گروه های مقاومت را پایه گذاری کرد.
تاریخ بخون عزیزم
60 سال میفهمید یعنی چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
این تاریخ که خوندی عوضی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
حماس با کودتا بر غزه مسلط شد برو تحقیق کن اکنون هم هیچ جایگاهی در بین مردم ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
حماس علیه کدوم دولت کودتا کرد؟
اسرائیل ؟
الان که همه مردم غزه میگن جانمون فدای مقاومت
چندتا فلسطینی دیدی که پشت مقاومت رو خالی کرده
باشند و گفته باشند تقصیر اسرائیل نیست؟
درود
همه چیز برنامه دارد۰برای رسیدن به نظم نوین جهانی
369
سپاس 1452
برچسب منتخب
# انتخابات # تایید صلاحیت # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری