بازدید 4432
۱

سوناک در راه فلسطین اشغالی

ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس امروز پنجشنبه در سفر به فلسطین اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴ 19 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پولیتیکو، نخست‌وزیر انگلیس قرار است صبح امروز پنجشنبه و قبل از سفر به پایتخت تعدادی از کشورهای منطقه، وارد فلسطین اشغالی شود.

سوناک در ابتدای این سفر ۲ روزه با اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم دیدار خواهد کرد.

دیدار سوناک با نتانیاهو یک روز پس از بازدید جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از منطقه و دیدار با نتانیاهو برای اعلام حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه شب و در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه بیش از یک‌هزار فلسطینی از جمله صدها کودک را به شهادت رساندند.

این اقدام وحشیانه با محکومیت گسترده از سوی کشورهای اسلامی مواجه شده اما دولت‌های غربی در تداوم حمایت تمام قد از رژیم صهیونیستی به صدور بیانیه‌های انفعالی اکتفا کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
همه دارند برای بیعت با اربابشان به اسراییل می‌روند. خداوند نیست و نابودشان کند با دستان پرتوان مقاومت
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی