بازدید 89263
وزیر امور خارجه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی عنوان کرد:

احتمال ورود ایران به جنگ وجود دارد/ زمان برای پیام‌های آمریکا رو به پایان است/ منطقه در حال رسیدن به نقطه جوش است/ احتمال اقدام پیش‌دستانه علیه اسرائیل وجود دارد

امیرعبداللهیان در پاسخ به این که آیا ایران وارد جنگ خواهد شد، گفت: هر احتمالی متصور است. تاکید می کنم که هیچ طرفی نمی تواند نسبت به تداوم این وضعیت بی تفاوت باشد. ماهها عربستان به دنبال عادی سازی با رژیم صهیونیستی بود؛ اما اکنون موضع روشنی در پیش گرفته نشده است. امروز وقتی از مقاومت صحبت می کنیم، تنها حزب الله نیست.
کد خبر: ۱۱۹۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 16 October 2023

احتمال ورود ایران به جنگ وجود دارد/ زمان برای پیام های آمریکا رو به پایان است/ منطقه در حال رسیدن به نقطه جوش است/ احتمال اقدام پیشدستانه علیه اسرائیل وجود دارد

بین الملل تابناک: حسین امیرعبداللهیان دوشنبه شب در یک گفت‌ وگوی تلویزیونی در خصوص تحولات غزه و سرزمین‌های اشغالی نسبت به هرگونه ماجراجویی جدید اسرائیل هشدار داد و عنوان کرد که زمان رو به پایان است و منطقه در حال رسیدن به نقطه جوش است.

حسین امیرعبداللهیان اظهار داشت: در سفری که به منطقه داشتم و دیداری که با رهبران مقاومت انجام شد آنها یک توجه داشتند که اگر راهکارهای سیاسی به نتیجه برسد، فرصتی برای اینکار در نظر خواهند گرفت؛ اما در صورت تداوم جنایات جنگی رژیم اسراییل علیه غیرنظامیان هر اقدامی متصور است.

وی گفت: امروز در گفت وگو با برخی وزرای خارجه کشورهای اسلامی به این جمع بندی نزدیک شدیم که اگر از فرصت های محدود و فشرده ای که نزد سازمان ملل است استفاده نشود، امکان گشایش جبهه های جدید علیه رژیم اجتناب ناپذیر است.

وزیر امور خارجه در این خصوص تاکید کرد: امروز وقتی از مقاومت صحبت می کنیم از مقاومتی می گوییم که جنگ هایی را پشت سر گذاشتند؛ اما نکته مهم این است که بدترین شیوه برای برخورد را صهیونیست‌ها انتخاب کردند و آن نسل کشی کودکان و زنان است. 

امیرعبداللهیان ادامه داد: در آمار آمده که بیش از ۷۴۰ کودک تاکنون به شهادت رسیدند، در حالی که در اوکراین ۵۹۳ کودک کشته شدند. ما به صراحت به طرف های آمریکایی گفتیم و اعلام می‌کنم که آنان نمی توانند همه را به خویشتنداری دعوت کنند، اما تمام قد در کنار جنایت کاران اسرائیلی قرار بگیرند.

وی افزود: زمان برای این پیام های آمریکا رو به پایان است. من هشدار می دهم تا دیر نشده به جای ارسال پیام های ریاکانه، کشتار کودکان و زنان را متوقف کنید. ما به نیروهای مقاومت در منطقه دستور نمی دهیم، بلکه آنها خود تصمیم می‌گیرند. اگر تداوم جنایات جنگی متوقف نشود و جهان فورا توقف جنایات را شاهد نباشد، جبهه های دیگر گشوده خواهد شد.

امیرعبداللهیان در پاسخ به این که آیا ایران وارد جنگ خواهد شد، گفت: هر احتمالی متصور است. تاکید می کنم که هیچ طرفی نمی تواند نسبت به تداوم این وضعیت بی تفاوت باشد. ماهها عربستان به دنبال عادی سازی با رژیم صهیونیستی بود؛ اما اکنون موضع روشنی در پیش گرفته نشده است. امروز وقتی از مقاومت صحبت می کنیم، تنها حزب الله نیست.

وی با بیان اینکه گسترش جنگ در حوزه مقاومت، صحنه ای را ایجاد خواهد کرد که آن تغییر نقشه جغرافیایی رژیم اشغالگر قدس خواهد بود، تصریح کرد: من در سفر با آقای هنیه، نخاله و دیگر رهبران مقاومت و همچنین آقای نصرالله گفت وگو کردم. آقای نصرالله نقش تاثیرگذاری دارند. نقش عمده رایزنی ما بر وضعیت کنونی منطقه شامل می شد.

وزیر امور خارجه گفت: ایشان ضمن تبیین بحران های رژیم صهیونیستی ایده هایی را مطرح کردند. همه گزینه ها و سناریوهای ممکن در مقابل حزب الله قرار دارد. همه چیز در محاسبات به درستی دیده شده و رهبران مقاومت اجازه نخواهند داد که رژیم صهیونیستی هر اقدامی را در منطقه انجام دهد. هر اقدام پیش دستانه در ساعت های رو به رو متصور است.

امیرعبداللهیان در خصوص امنیت ایران و تاثیر جنگ بر اقتصاد بیان داشت: اولا امنیت امروز در جهانی که زندگی می کنیم یک مجموعه به هم پیوسته است؛ چرا وقتی در اوکراین جنگ می شود اقتصاد دنیا متحول می شود؟ به لحاظ حقوق بین الملل وقتی سرزمینی اشغال می شود، قواعد اشغال بر آن حاکم است. 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی کل امنیت منطقه را هدف قرار داده، وقتی رژیم، نخبگان ما را در وسط خیابان در تهران ترور می کند، نمی توانیم نسبت به وجود چنین غده سرطانی بی تفاوت باشیم. مردم ما امنیت برایشان بسیار مهم است. در مبارزه با داعش کاری که سردار سلیمانی انجام دادند، اولین محور آن به امنیت ملی ما برمی گشت.

وزیر امور خارجه اظهار داشت: با داعش یا باید در متروهای تهران رو به رو می شدیم یا دو هزار کیلومتر آن طرف‌تر. عربستان در نزدیکی عادی سازی به تعبیر برخی ها قرار داشت، اما آن ها وقتی می‌بینند که این وضعیت اقتصاد عربستان را تحت تاثیر قرار می دهد، همه اتفاق نظر دارند که ریشه بی امنی ها به غده سرطانی صهیونیستی بر می‌گردد.

امیرعبداللهیان بیان کرد: اگر امروز از غزه دفاع نکنیم، باید از شهرهای خود دفاع کنیم. آقای نصرالله هم گفتند اگر ما اقدام پیش دستانه نکنیم باید فردا در بیروت با نظامیان صهیونیستی بجنگیم. مساله اینجاست اتفاقی که رخ داده یک زلزله در رژیم صهیونیستی بوده است.

وی افزود: هفت سرویس اطلاعاتی برای اسرائیل کار می کنند، اما در این عملیات حتی یک هشدار صادر نشد. روز هفتم اکتبر رژیم جعلی اسرائیل فرو ریخت. نتانیاهو به خاطر ضعف، نبرد را به خانه ها کشانده است. امنیت مقوله بهم پیوسته است و برای ما فرصت است که صهیونیست ها در درون متوقف شوند.

وزیر امور خارجه در خصوص موضع کشورهای دیگر به مساله فلسطین گفت: وجه مشترک همه بخش های جهان در این است که افراط گرایی نتانیاهو، یکی از عوامل این اقدام خودجوش مقاومت است. برخی مقامات اروپایی گفتند که بارها به نتانیاهو هشدار دادیم که دست از تندروی بردارد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: در کشورهای عربی یک توافق نسبی وجود دارد. آمریکایی ها پیام هایی دادند و ما پاسخ می دهیم که ما به دنبال جنگ نیستیم. در اقدامات سیاسی وظیفه اصلی این است که در هماهنگی با بخش های مختلف جهانی، اقدام هماهنگ برای توقف جنایات جنگی و نسل کشی شکل بگیرد.

وی بیان کرد: برای این مرحله درخواست کردیم نشست وزرای سازمان همکاری اسلامی انجام شود. بیانیه اتحادیه عرب بیانیه مورد انتظار نبود. این رسالتی است که وزرای خارجه در نشست روز چهارشنبه بر عهده دارند. در تماسم با وزیر خارجه مصر و خواستم که حتما معبر برای ارسال کمک های انسانی فراهم شود.

وزیر امور خارجه افزود: غربی ها در تبلیغات خود می خواهند حماس را با داعش مقایسه کنند. اولا اینها کسانی هستند که به لفظ قانون برای رفع اشغال از سرزمین مادری خود تلاش می‌کنند.

امیرعبداللهیان با اشاره به جریان رسانه‌ای غرب علیه حماس تصریح کرد: مقایسه حماس با داعش یک جنایت رسانه ای است که علیه یک گروه آزادی بخش مطرح می شود. برخی مقامات اروپایی گفتند که اگر اینها ارزش های انسانی را رعایت می کنند، زندانی های غیرنظامی را ازاد کنند. ما با رهبران حماس و غیره گفت‌وگو داشتیم و گفتند به محض تغییر وضعیت این آمادگی وجود دارد که نسبت به آزادسازی آنان اقدام شود.

وی در خصوص رایزنی مجدد با آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد هم افزود: بعد از این مکالمه با وزیر خارجه برزیل و دبیرکل سازمان ملل صحبت می کنم. آقای دبیرکل پیشتر پیامی دادند و از تلاش های خود گفت. مایل هستم با همان مطلب خود در توئیتم این توجه را به آقای دبیرکل بدهم که اقدامات شما به گونه ای است که زمان رو به پایان است؛ بنابراین، تا دیر نشده، هر اقدامی می خواهید انجام دهید. ممکن است آنان به توصیه های ما توجه کرده باشند اما به این معنا نیست که به توصیه های ما برای فردا هم توجه کنند.

وزیر امور خارجه بیان داشت: زمان رو به پایان است. آنان باید قبل از بحرانی تر شدن چاره ای در چارچوب بین المللی بیندیشند و نتانیاهو را متوقف کنند. بدانند که زمان رو به پایان است و قبل از رسیدن به نقطه جوش باید راهکارهای سیاسی آثار خود را داشته باشد. 

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: همه تلاش ها برای تضمین امنیت ملی ایران و منطقه است و در این چارچوب همه اقدامات انجام می شود، ولی امنیت از مسیر عقلانیت می‌گذرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲۸۳
دولت اگر خیلی دلش کمک میخواد اون عزیزانی که در فرودگاه میخواستن برن جنگ با اسرائیل براشون هواپیما بگیره ببردشون اونجا تا شعارهاشون رو عملی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
هموطنان
دلار از فردا سعودی خواهد شد و دولت کسری بودجه اش جبران میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
صعودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اینم مثل داستان انتقام سخته؟؟
حسین مرعشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
همین مسئولین مملکت ایران با خانوادهایشون ببرین اونجا مستحق تر از همه هستند. چون هم به ایران خدمت کردن هم از همه بیشتر رجز می خوانند.
هدایت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
وقتی جنگ بشه اونا میان، سراغ تو هم میان . کاری ندارن طرف چقدر دم تکون داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
به زودی همه میریم. حتی شما!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
چقدر ترسویید! نادر شاه هم اگر مثل شما فکر می کرد الان ایران فقط یک استان داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
صعودی
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خودتون جنگ درست میکنید خودتونم برید بجنگید من با هیچکس جنگی ندارم
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اونا اگه اهل جنگ بودن واسه پرواز خارجی نمیرفتن جلوی فرودگاه مهرآباد که فقط پرواز داخلی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
آقا ما نخوایم با کسی دشمن باشیم کی رو باید ببینیم .... عجب اوضاعیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
انسانیت در روزگار ما یعنی دفاع از مظلومیت فلسطین
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
چرا ایران فقط؟ بقیه عربها ساکتن؟ چ منغتی بما میرسه؟ چین هم مسلمان داره وتحت فشارن؟ بهت نیست اول خودمان قوی بشیم و نقایص را در داخل برطرف کنیم سپس بلندپرواز بشیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
تو ساکت شو وابسته اگر قرار به اعزام بشه ایران راهش رو بلده چکار کنه نیازی به توصیه تو ندارد
آزادی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
جنگ طلبان با اولین پرواز به لبنان سفر کنن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شما که میگی ما ساکت نمیشینیم و اقدام میکنیم اول ببیبن بچه های خودتو نماینده ها که همش دائم شعار میدن و مسولین دیگه و اون آدم های شجاعی که رفته بودن فرودگاه مهرآباد کجان بعد بیا از جون ما بچه فقیر و زجیر کشیده که از جوونی مون فقط حسرت کشیدیم مایه بزار.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نفع دوسیه در گسترش جنگ است و نفع چین ارامش در منطقه ..بزودی چین قدرت اول اقتصادی جهان این جنگ را با لابی گری جمع می کند....ماشین اقتصادی چین نیاز به سوخت دارد که در خاور میانه است.
ایرانی
| France |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شما هنوز نتونستی نیازهای حداقلی مثل مسکن و خودرو و مدرسه مناسب و... برایمردم ایجاد کنی، چطور روتون میشه از جنگ حرف بزنین؟ فقط
قلدربازی بلدین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
با سلام انهایی که از مرگ میترسن و دم از جنگ طلبی میزنن عرض میکنم این حیوانات کسانی هستند که دانشمندان ما راکشتند ایا نباید جواب بدهیم اینها کسانی هستند که خون شما بچه های ایرانی را حلال می دانند ایا جنگ با اینان در کشور خودشان بهتر است یا اینکه بایستیم بعد بیایند از طریق اذربایجان و کردستان بمب روی سر شهرها ی ما بریزن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نظرت در مورد نسل کشی مسلمانان اویغور توسط دولت کمونیست چین چیه؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مسلمانان ایغور که منقرض شدند
اونا مسلمانان درجه 6 محسوب می شوند ولی غزه درجه یک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
کل مصاحبه بلف بود به احتمال ۹۹ درصد جنگی بین حزب الله و اسراییل در نخواهد گرفت یک درصد هم برای اتفاقات پیش بینی نشده که در آن صورت تکلیف کل منطقه روشن خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شما بدون در نظر گرفتن منافع و سلامت و حیات مردم نظر می دید خیلی مایلید رفراندم برگزار کنید مگر کسی به ایران حمله کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
معنای انسانیت در دفاع از فلسطین، نمایان گر هست، اما این دفاع فقط دفاع از فلسطین نیست، دفاع منطقه ایی و اقتصادی و اجتماعی و هژمونی ایران در مقابل غربه...البته فعلا برید مطالعه کنید، معانی درگیریها رو بهتر متوجه میشوید.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
۱۰:۲۶
شما با هرکی دوست داری میتونی بجنگی ولی این جنگ رو به داخل میهن عزیزمون نباید بکشی. علاقه به جنگ داری پاشو برو غزه همونجا بجنگ.
زیر پتو داری کامنت میذاری و صحبت از جنگ مکنی؟
حتی یک سنگ از ایران نباید در این جنگ آسیب ببینه. هرکی عشق جنگ داره راه باز بفرما فلسطین همونجا بجنگ ما هم تماشا میکنی مخالفتی هم نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دوستانی که کنفی دادن این بنده خدا حرف بدی نزده که مگه نرفته بودن جلو فرودگاه برن غزه خوب برن دیگه. البته فرودگاهو اشتباهی رفته بودن بجای غرودگاه امام رفته بودن مهراباد خخخخ
ناشناس
| Japan |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اونا میدونستند پروازی در کار نیست رفتن فرودگاه اونم مهراباد نه امام ها ها ها اگه میخواستند بجنگند میرفتن با طالبان میجنگیدند چند هفته قبل سنگ بزرگ علامت نزدن
توی این اوضاع شیر تو شیر فقط یه کشوره که حسابی داره با دمش گردو میشکنه، اونم چینه، شرایط برای چین عالی پیش میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
روسیه بیشتر خوشحاله دیگه هرکاری تو اکراین بکنه کسی کاری نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
سهمیه چین را کنار گذاشته اند ... آسیاب به نوبت
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
البته و روسیه چون اروپا و امریکا اوکراین فراموش کردند رسما
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
آخه یه چی بگو جور در بیاد .چین برعکس آمریکا به دنبال آرامش منطقه است
پیلا پیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
البته روسیه برنده اصلی است. دیگر اخبار و توجهات از اکراین به سمت فلسطین شده. کسانی که دنبال اقتصاد پویا هستند دنبال جنگ نیستند ولی کشورهایی که نونشون تو جنگه مثل روسیه خوشحال هستند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
این گوی و این میدان
ترا بخدا دست از جنگ بر دارید ملت ایران نیاز به آرامش دارند.
چهل سال است که مردم با آرامش خداحافظی کرده‌اند، مردم‌تحمل جنگ دیگری را ندارند
پاسخ ها
هدایت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
چند روز تو جبهه جنگیدی ؟
کدوم عضو خونوادت تو جنگ کشته شده ؟
پدر تو شیمیایی شده 30 سال توان تنفس راحت رو نداره؟
حالا هم که تو یه کشور دیگه ای و از جنگ هم خسته شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
می خواهیم عامل به هم زدن آرامش در منطقه رو هل بدیم تو دریا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شما که تو کانادا یا آلبانی نشستی غصه مردم ایران و جنگ
رو می خوری حنای شما وطن فروشها دیگه رنگی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شما که از کاندا پیام میدید که قاعدتا نباید مشکلی داشته باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
45 سال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
فکر میکنم مسئولین ما به این نتیجه رسیدند که ما رو باید در سختی نگه دارند
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شماها که منفی دادید چرا جرات ندارید بروید بجنگید؟ از زیر لحاف که نمیشه از فلسطین حمایت دوست عزیز جنگیدن و رزمنده بودن جیگر میخواهد به اندازه گاز پیک نیکی
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
این جنگه که داره ما رو دنبال می کنه ،اگر امروز نتونی نیروهای خودت در منطقه رو پشتیبانی کنی فردا باید مثل اون فلسطینی خونت رو بدی دم لودر اسرائیل تا برخرابه هایش برای یهود شهرک بسازند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
عزیزان ممکنه ایشون داخل کشور باشن و از فیلترشکن استفاده کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بهرحال برخی نگران مردم غز نیستند نگران تاسیسات نظامی زیر زمینی حماس هستند که در صورت ورد اسراییل تماما نابود خواهد شد مسله فلسطین مطلقا راه حل نظامی ندارد مراقب جنگ طلبها باشید
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مگه جز ملت داخل ایران نیستی؟ کانادا چه میکنی؟ جای ...جدید مبارک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
هدایت جان
من نوکر اونایی که تو جنگ ایران عراق شهید و مجروه شدنم هستم ولی دیگه فکر نکنم کسی بخاطر سیاست ها حاضر بشه بره جبهه
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
۰۷:۲۲
من پدرم رو به خاطر جنگ از دست دادم حرف مفت نزن هر کسی می خواد اسراییل رو نابود کنه هر کسی که جوش فلسطینی ها رو می زنه پست و مقام رو رها کنه و بره با اسراییل بجنگه امثال تو هم لاف نزنید اگر اعتقاد دارید اسراییل باید از بین بره اینجا رجز خونی نکن برو با اسراییل بجنگ ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
۱۴:۵۰
اگه متلا یکی مثل داعش به ایران حمله کنه بازم میگی برو خارج بجنگ؟
من به شخصه از جنگ میترسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
جدی می گی؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
پس بسين سرجات و نظر به نفع اسرائيل نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
من به شخصه هیچ کمکی نخواهم کرد
ایرانی
| France |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
تو هم نظر به فلسطین و دیگران نده، بهتره بری
حضوری و عملی از حقشون دفاع کن اونجا شخصا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
آنهایی از جنگ نمی ترسند که نمیدانند جنگ چیست و احتمالاً فقط در فیلمها دیدن/ بعنوان کسی که دو سال از نوجوانی و جوانیم را داوطلبانه در جنگ بودم و در داوطلبانه در سخترین جاهای جنگ مثل گردانهای خط شکن، تخریب و .. تجربه 6 شب عملیات را دارم از جنگ وحشت دارم
ناشناس
| Spain |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شما انقدر جسارت داری که میگی می ترسی. اقازاده هارو بگو که از ترس سال ها پیش در رفتن تو سوراخ موش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
والا ما نفهمیدیم بلاخره مسئولین ما حمله حماس رو درست میدونن یا نه خوب اگه تایید میکنید باید هم بدونید که برای مردم غزه هزینه زیادی دارد.
واقعا جالب است با هزار غرور و افتخار حمله کردند و اما اکنون که پاتک دشمن در حال اجراست . اتمام درگیری و جان کودکان و زنان مهم میشود ...بایدن مدتها بود که بخاطر شهرک سازی با اسرائیل سر ناسازگاری داشت اما امروز بخاطر شرایط پیش آمده مجبور است تا دوباره با این رژیم غاصب همصدا شود ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
آره، بایدن فقط می‌گفت:«نتانیاهو، تو چقدر بدی، بد بد بد». همین
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
طرفدار صهیونیست هنوز نفهمیده اند اعتقاد بخدا با اعتقاد به سلاح و ثروت فرق دارد
ناشناس
| France |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اینا زدنی حرف از زن و بچه نبود ولی حالا... چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
متاسفانه در نوار غزه شاهد بالاترین تراکم انسانی در جهان هستیم و این یعنی تلافات شدید مردم فلسطین با کمترین
تهاجمات هوایی و توپخانه اسرائیل
داعش و القاعده و نا امن کردن خاورمیانه و اختلاف بین کشورها و حتی تحریم های ایران و اختلاف بین ایران و آمریکا در اطاق فکر صهیونیسم که مرکز آن در آمریکا است شکل گرفته است

منافع صهیونیسم حتی نسبت به منافع مردم آمریکا هم اولویت بیشتری دارد چه برسد به منافع کشورهای خاورمیانه

داعش و القاعده بر ضد هم کیشان خودش عمل کرد اما هیچگاه وارد مقابله با اسرائیل نشده است
در طول تاریخ هیچگاه مشاهده نشده است که آمریکا بطور مستقیم و غیر مستقیم بر ضد اسرائیل اقدامی انجام دهد اما بر ضد دشمنان اسرائیل تا دلتان بخواهد اقدام کرده است
هر کشوری که دشمن اسرائیل باشد بی شک آمریکا هم دشمن آن خواهد بود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
يه جوري گفتي در طول تاريخ گوش پيچ شدم .عمو جون آمريكا 400 سال و رژيم غاصب صهيونيستي 75 سال بيشتر قدمت ندارن . خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
از این کار وقیح تر نداریم که بخوای رژیم تروریستی و تروریست پرور و کودک کش صهیونیستی رو مظلوم هم جلوه بدی، سابقه ی این سفاکان سیاه تر از این حرفهاست
اینجا در خارج کشور هیچکس کار حماس رو تایید نمیکنه اما همه کارشناسان اینجا معتقدند اسرائیل داره زیاده روی میکنه و مخصوصا نگران این هستن که اقدامات اسرائیل نهایتا دامنه جنگ رو بیشتر کنه و آمریکا وارد جنگ بشه که این به نفع آمریکا نیست و لطفی به چین و روسیه هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شما غصه آمریکا رو نخور چون خوب بلدند که چطور وارد جنگ شوند و چطور در اسرع وقت به پیروزی قاطع برسند،، حمله آمریکا به عراق را یادتون رفته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ایران جرات دخالت مستقیم نداره و امریکا هم لزومی نداره به طرف پیروز کمک کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ما هم همین رو می خواهیم
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خود امریکایی ها هم گفتن اسرائیل زیاده روی کرده کشورای دیگه که جای خود دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خونه شما را با زور ازت بگیرند و با لگد بندازنت بیرون عکس العملتون چیه حتما قربون صدقه اشغال گر میری
معلومه غربی ها حماس رو تایید نمیکنند چون خودشون در سال 1918 و بعد 1948 این غده سرطانی دولت اشغال گر یهود را در منطقه غرب آسیا کاشتند و در ضمن خوی اشغال گری و استعمار گریشون نمیگذارد که هم کیش خودشون را تقبیح کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
کار ندازیم ولی خدایی اسرائیل چکار کنه بشینه تماشا کنه .... حماس هم که زمین و ساختمان خاصی نداره همه جای غزه هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
۰۷:۴۴
اسرائیل اونقدر با خودش منابع و ثروت به فلسطین میاره که فلسطین میتونه تبدیل به یک کشور جهان اول بشه ولی اگر سیاست مداران بذارن
همه امکانات نوار غزه رو اسرائیل تامین میکنه
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دم ناشناس 5:10 گرم که منصفانه اظهار نظر کرد.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
۰۷:۴۳
روز روشن دروغ می گی دولت آمریکا همواره می گه اسراییل حق دفاع از خودش را دارد آلمان و انگلیس و فرانسه هم بر این حق تاکید دارند عقل انسانی هم می گه وقتی به مردم غیر نظامیت حمله کردن حق داری حمله کننده را هر جایی باشه نابود کنی تا تکرار نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مگر کار این آمریکای جنایتکار غیر از این است هر جا که ببینید که جرم و جنایت رخ می دهد شک نکنید پای این آمریکایی ها در آن است.
جنگ جنگ تا پیروزی!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
جنگ جنگ کو پیروزی!
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
همان جنگ 8 ساله را که با پیروزی مطلق تمام کردید بزرگ . کنید تا نوبت جنگ جدید شود ضمنا از زیر لحاف نمیشه جنگید برای جنگ باید تشریف ببرید غزه یا لبنان نه اینکه توی تهران باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
صلح صلح تا بهروزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بپا یهو نسوزی
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اول از اقازادها دعوت كنيد از خارج برگردند و داوطلبانه خط اول را در دست بگيرند
شما برو حق آبه مردمت را از طالبان بگیر .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
روحانی گرفت؟ خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
طالبان فارسی زبانه پس جنگ بی جنگ
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
والا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دمت گرم گل کفتی اینا طبل تو خالی هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
۰۱:۳۸
بابا تعطیل شما هنوز دنبال جنگ چناحی خودتون هستنید؟ ملت از چپ و راست عبور کردن شما مشغول باش
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شما برو غرامت 1000 میلیارد دلاری جنگ و از عراق بگیر مردم اینو میخوان ازت
در نظر داشته باشید که ایران روسیه نیست که بازدارندگی هسته ای داشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
کی میدونه؟
محسن گنجعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اتفاقا در نظر دارند و ایران از قضا بازدارندگی هسته ای و غیر هسته ای مناسبی نیز هم داره اگر ضرور باشه قطعا هسته ای بازدارندگی امکانش وجود داره و انجام میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
روسیه هیچ غلطی نمیتواند بکند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
از کجا میدونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دقیقا مسئولین ما دیر می فهمند.اگرسلاح هسته ای داشتیم هم بازدارنده بود هم قدرت آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
از کجا معلوم
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ایران اگه هسته ای داشت که میشد قدرت نظامی اول دنیا
برو ببین چرا پاکستان چهارمه
همینکه امریکا حمله نکرد معلوم شد ایران چه کاره هست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خيلي بالاترش رو داره خدا و اهل بيت و قران و ايمان قوي مومنان البته اگه شما دركي از اين موضوعات داشته باشي متوجه ميشي كه با هيمن اعتقاد هشت سال جلوي تمام دنيا ايستاديم و هنوز داريم چهل سال جنگ اقتصادي رو پيش ميبريم. بعدش هم آمريكا ديگه اون كه تو ذهنتون ساختيد نيست ما هم خيلي قويتر از چهال سال پيش هستيم خييييلي
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
هنوز رو نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
زمان رسیدن ایران به بمب هسته های یک الی دو هفته است
اگر تا الان نرسیده باشه
شما نگران نباش
از طرفی
استفاده از سلاح هسته ای خیلی هم ساده نیست
الان روسیه 20 ماهه تو اکراین عین چی تو گل گیر کرده
اسم سلاح هسته ای رو هم نمیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
از کجا میدونی نداره؟؟؟
اگه داشت به شما میگفت؟
بابت این کلمات غیر دیپلماتیک همین امروز استعفا بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
وقتی وزیر امور خارجه امریکا مشابه همین حرفها را میزنه، دیپلماتیکه؟
ایران اگر اقدامی نکنه در دفاع از متحد خودش مابقی متحدان را هم از دست خواهد داد و محور مقاومت وجود نخواهد داشت در نتیجه مجبوره که دست به اقدام بزنه ولی سوال اینه اصلا چرا حماس این کار رو شروع کرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
همه این حرفها در عالم دیپلماسی لفاظی بیش نیست. دولت هم میداند شرایط کشور امادگی ورود به جنگ را ندارد. مردم همراهی نخواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
انشالله ک دست به اقدامی نزنه و بقیه متحدان رو هم از دست بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دقیقاً درست میگید، بدترین موقع برای حمله حماس بود، 1) دو حزب اصلی آمریکا درگیر فضای انتخاباتی و قاعدتاً پاچه‌خواری صهیونیست‌هاست، 2) نتانیاهو و کابینش درگیر مخالفان داخلیش بود، 3) روسیه درگیر اوکراینه، 4) ایران درگیر مناقشات جمهوری آذربایجان و ارمنستانه، مسئله سه تا جزیرشه و پول‌های بلوکه شدشه، 5) عربستان ولو به ظاهر دنبال امتیاز گرفتن برای تشکیل دولت فلسطین از اسرائیل بود. واقعاً بنظر میرسه بدترین موقع برای اینکار بود. واقعاً دوست دارم بدونم نتانیاهو از این حمله حماس ذره‌ای غافلگیر یا لااقل ناراحت شد!؟ بعید میدونم. جبهه مقاومت توی بازی کثیف دیپلماتیک خیلی ضعیف عمل کرده.
اگر ایران وارد جنگ بشه من اسممو میذارم غضنفر
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
عضنفر در قدیم اسم بزرگان و دلاوران بود. به تو نمیخوره ترسو جان،بزار فتانه بهتره...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دارکوب جان تو هم بنظر میرسه لات کوچه های خلوتی اگه مردی پاشو برو غزه نه که اینجا کامنت لاتی بذاری
در یک گفتگوی تلویزیونی، گفتگو با کدوم تلویزیون؟ مگه زورتون میاد اسمش رو بگین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شبکه افق
چقدر راحت فراموش کردیم فلسطینیان در جنگ عراق با ایران در کنار صدام می جنگیدن
چه تضمینی هست باز هم این کار را نکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اسرائیل شرّ مطلق است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
این حرف شما تا حدودی درسته، نژادپرستی در اوج گرفتاری از ما بدترند
شتر در خواب ببند پنبه دانه
همش هم لپ لپ میخونه نه دانه دانه
اول اقازاده ها
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
لطفا اگر میخواهید جنگ کنید رو بچه های مردم حساب نکنید. بچه های خودتون رو از آمریکا و اروپا بیارید برای جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
چیزی که زیاده نیروی بیکار اگر مانند سایر نیروهای خارجی به دلار حقوق بدن متاسفانه خیلی ها میرن
از فردا سيل اقازادها را خواهيم داشت كه از كشورهاي خارج به ايران برميگردند تا داوطلبانه به جبهه بروند! خخخخخخخخ
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
آقازاده ابراهیم پسر رشید سید حسن نصراله بود که شهید شد،خط مقدم سیدی است که ما با جان و دل دنبالشیم و میریم.نترس ما ترسو نمیبریم،شما بمون با خاری و خفت زیر پرچم یهود زندگی کن.اونایی که تو میگی آقازده بیشترین نزدیکی به خط فکری دنیاپرستی شما رو دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شما خیلی شجاعی برو ما ترسو ها یک جور کجدار مریز سر می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دارکوب جون فعلاً برای خودت در آلمان ( همان کشوری که در رتبه بندی جهانی از نظر کیفیت زندگی در مرتبه دوم قرار دارد) کیف و حال کن و شعار بده. اگر راست می گویی همین حالا از پشت کامپیوتر در اتاق لوکست بلند شو و هرچه سریعتر خودت را به خط مقدم در غزه برسان . البته اطلاع داریم که فرزندان هنیه در قطرند و فرزندان حسن نصرالله در لبنان.ابراهیم نصرالله هم بطور اتفاقی جان خود را از دست داد.
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ناشناس 11:18 اینقدر تو جواب دادن به من عجله کردی که پرچم کامنت گذار اصلی رو با من اشتباه گرفتی، این اتفاقی شهید شدن ابراهیم هم مثل همین پرچم دیدنت هست دیگه؟ چشم سرت که اشتباه میبینه هیچ چشم دلت هم کور شده.ابراهیم نصراله خط مقدم شهید شد نه مثل پسر نتانیابو که فقط یک لباس رزم پوشید شما همه غش و ضعف کردید و بعدش رفت اتاق بغل عوض کرد لباسش رو.تو تاریخ زیاد بودن مردان جنگی که کشته شدند و عده بیشتری ترسو و لاشخور که موندن و از دست رنج اونا استفاده کردن و بعد برای نسل های بعد پوزش رو دادن.#حقیر_ترسو_نباشیم
جرات ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خواهیم دید....
ما باید حداکثر تلاشمون رو بکنیم که وارد جنگ نشیم و جنگ هم زودتر متوقف بشه. اما اونهایی که فکر میکنند جنگ اسراییل و غزه به ما مربوط نیست اشتباه میکنند. اگر اجازه بدیم در اطرافمون اسراییل نسل کشی کنه ممکنه روزی علیه ما هم همین کار رو بکنه.
پرچم اسراییل از دو خط آبی تشکیل شده که وسطش ستاره داووده. اون دو خط آبی یعنی دو رود نیل و فرات و ستاره داوود هم یعنی اسراییل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اونوقت سرزمین بین نیل تا فرات چه ربطی بما داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اشتباه نکن منظور از دو خط آبی نیل تا فرات نیست ، منظور افق شرق تا غرب است یعنی کل کره زمین! صهیونیست های نژاد پرست به خودشان هم رحم نمی کنند! داستان معافیت از سربازی قومی که حاخام ها از آنهایند را در هفته های گذشته در اخبار ندیدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اونوقت تو کجای نیل تا فرات زندگی می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نوابغ محترم! فرات نزدیک مرز ماست. وقتی اسراییل توسعه طلبی کنه و به مرز ما نزدیک بشه همونجا متوقف نمیشه. بعد هم کلی مهاجرت درست میشه. کلی تروریسم درست میشه و دامن ما رو هم میگیره. بعد هم اسراییل که قوی بشه به دیگر کشورهای اطرافش فشار میاره و ناامنی درست میکنه.
من نمیفهمم . مگه اول حماس حمله نکرد؟
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
حماس به تلافی حملات قبلی عملیات کرد، همون عملیاتی که امثال شما با نیشخند میگفتن جرات پاسخ نداشت.ولی دیدی که پاسخ داد، دردش زیاد بود.اونقدر که شما هم دردتون گرفته.برو زیر پتو حالا که هوا سرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دقیقا درست گفتی. تو نمیفهمی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
تاریخ از هفته قبل شروع نشده! اسراییله که اشغالگره و حداقل 75 ساله که سرزمینهای فلسطینها رو اشغال کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
در پاسخ به جنایات مکرر تندروهای صهیونیست که الهی سر به نیست بشن
بنده خدا کجای کاری ؟
روسیه به ایران دستور داد تا یک جنگی درست کنه شاید توجه ها از شکست مفتضحانه دومین ارتش جهان کمتر به چشم بیاد. الان این وسط مردم ایران و فلسطین قربانی هستند
اقای وزیر خارجه شما فعلا بازی سپاهان و بی آبرویی که در پی این حادثه ایجاد شد انرا جمع کن .
آقازاده های مسئولان رو بفرستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
همه با هم با دشمن جنایتکار می جنگیم.
آقای عبداللهیان بشتابید در بهشت به رویتان باز است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
من هم در مبارزه با ظلم و جهد همراه شما هستم.
مارا چه بدبختی لبنان وفلسطین
جایی که وطن یک سره در آه و فغان است
نباید بدون توجه به نظر مردم ایران وارد جنگ بشین چون هزینه و سختی هاش فقط روی دوش مردمه و شما مسئولین کوچکترین تاوانی بابتش نخواهید داد. این جنگی ک شروع شده به نفع هیچ شهروندی نیست ولی برای قدرتمندان آتش بازی جالبیه
شما حق ندارید با وجود اینهمه بی کفایتی که داشتین و مردم رو بخاطرش آزار دادین باز هم یک فشار بزرگ برای مردم ایجاد کنید. مگه این کشور و مردمش دارایی شخصی شماست که انقد خود رای هستین؟ تا حالا تو چه زمینه ای موفق بودین که بخواین این یکی رو خوب پیش ببرین؟
هواشناسی پاییز و زمستان امسال را پر بارندگی اعلام کرده، شما هنر کنید همین اتفاقات سیل و بارندگی ها را مدیریت کنید ملت را بس است.
ما سالهاآرمانمان آزادی بیت المقدس بود با شعار دادن این آرمان محقق نمی شود ما باید با شعار آزادی بیت المقدس وارد جنگ شویم جنگ خوب است و کسالت و سستی جوانان را از بین می برد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دوست عزیز واقعا برای طرز فکرت متاسفم جنگ خوب است؟؟؟ اینو از کجا در آوردی؟؟ اگر واقعا پایبند این شعار هستی خودت و خانوادت برو مردم قطعا همکاری نمی کنن
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ناشناس 9:30 ایشون از یه شخص معروف و سابقا محبوب نقل قول کردن و بیشتر جنبه انتقادی داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
و مشکل اشتغال حال و آینده جوانان را حل می کند .
با بیست و پنج درصد جان بازی یک عمر خود و فرزندان و نوه و نتیجه اش به رفاه می رسند .و حق تقدم در تحصیل و وام و همه چیز را تصاحب. می کنند.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
برو وارد جنگ با اسراییل شو چرا اینجا لاف می زنی؟؟؟؟؟
لطفا اول فرزندان و خودتان پیش قدم شوید .
چون از همراهی ملت برخوردار نیستید .بیخود وعده ندهید
چرا فقط حرف میزنید، خوب حمله کنید دیگه.
چرا باید آخرشب از زبان وزیرخارجه چنین چیزی بشنویم؟
مملکت رییس جمهور نداره؟
وزیر دفاع کجاست؟
باید ایشان مسیری رو باز کننن که خودش و همه دوستانش بتونن لباس رزم بپوشن و برن غزه و نبرد با دشمن کنن. بجای شعارهای صرف دادن.
شما برو حق آبه مردمت را از طالبان بگیر .
امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا ایران وارد جنگ خواهد شد، گفت: هر احتمالی متصور است.

جواب: اگر جنگ سر بگيره حتما اولين نفر خود عبداللهيان لباس رزم مي پوشه ميره تا با اسرائيل بجنگه مگه نه امير؟
اگر خواستي بري حتما بقيه مسئولين هم كه لحضه شماري ميكنند براي نبرد با اسرائيل با خود حتما ببر تا مديون دوستان نشي.
ما ملت ايران هم براتون دعا ميكنيم حالا چه دعايي بعدا مشخص ميشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
عالی گفتید
#نه به جنگ#
مردم ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارند و دولت حق ندارد وارد هیچ جنگی شود.
ملت ایران هنوز زخم خورده جنگ قبل هستند و دردهایشان التیام نیافته است
مش حسین جان دمت گرم ،از بی جنگی داشتیم خفه میشدیم !
برای چی ایران وارد جنگ بشه؟ یک دلیل منطقی حاکمیت بیاورد
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
۴۵ ساله یک دلیل منطقی برای مردم ایران نداره که دشمنی با آمریکا و اسراییل بر طبق کدام منافع ملی ایران بوده
داش حسین شما وزیر خارجه هستی یا وزیر جنگ ؟
لطفا از این آقا زاده های خارج نشین برای جنگ کمک بگیرید سالهاست که در رفا و اسایشند ما که اسایش ندیدم تا بجنگیم
فعلا به جای فکر جنگ نگران فشار روی مردم خودمون باشید که با یه تنلگر کوچیک اماده منفجر شدن هست
بله در اوکراین مردم را سپر اسنای نکردند وگرنه خیلی روسها دست کمی از اسرائیلیها ندارند
ما هنوز از تورمی که کرونا بوجود آورد نجات نیافتیم از ارزش افزوده که صدام تحمیل کرد رها نشدیم هنووز میخواستیم چند صفر پول مان را مثل ترکیه اقتصاد دانها روی میز بردارند ملت خودشان از زیر میز سه برابر کم کردن لطفا راه مسالمت آمیز پیدا کنید
خومون تو وضعیت جنگی گیر کردیم، پمپ بنزینامون بنزین نداره، استادیوم نداریم از تیم های خارجی استقبال کنیم، بنزین سوپر نگرد نیست، توگل گیر کردیم ، دنبال جنگم میگردیم،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خوب فرار رو به جلو که میگن همینه دیگه توانایی اصلاح امور نیست ولی به جاش جنگ درست میکنن که بگن مدعی نشین تو شرایط جنگی هستیم
مسئولینی که صحبت از نابودی اسرائیل میزدند الان بهترین موقع هستش لطفا تفنگ بدست گرفته و عازم لبنان شوند . بسم الله
سلام. هیچ وزیری نمی تواند درباره ورود به جنگ تهدید کند. خطر اما موقعی است که این حرف ها باعث تهاجم آنها شود.
قدرت از دل حوادث درمیاد نه از.....
عبداللهین رسایی پناهیان یا هرکس دیگری که ایران را بخواد وارد جنگ کنه باید پاسخگو‌باشه، ضمنا باید خط مقدم باشند
مسئولان ایرانی فکر میکنن یک روز اگر حرف متناقض نزنن قراره آسمون به زمین بیاد
بعد هم میگن اسراییل سردرگم هست !
همونطور که توی این چهل سال هیچ امکاناتی برای من چه از لحاظ کار چه ازدواج و... فراهم نکردید توی این جنگ هم روی من حساب نکنید
یاهمه کشورهای اسلامی متحد بشن وایران هم کنارشون کار اسرائیل رویکسره کنید یا این قدر به این سگ هار نپرید که زن وبچه مظلوم وبی گناه رو ازبین ببره ،دلادم میریزه این چه جنایتی هست تمومش کنید
توی این بدبختی فقط جنگ رو کم داریم
اگه راست میگی بسم الله
جنگ نعمت هست مگه نه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
آره همانطور که تحریم نعمت بود
اگر جنگ شد حاج حسین شریعتمداری باید در خط مقدم بجنگه و نشینه توی تهران برای ما سرمقاله چاپ کنه
اگر جنگی در پیش باشد فرزندان بزرگان وسرداران را از غرب فرا بخوانید وبه جنگ بفرستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
البته ما هم در کنارشان برای دفاع از وطن و ارزش هایمان در خدمتیم.
وضعیت ایده آل از دید باغ وحش اروپا: بقیه خویشتن داری کنند تا ما با خیال راحت آدمکشی کنیم.
ایران هیچ وقت وارد این جنگ نمیشه میدونه خودکشی هستش
اه نداریم که با ناله سودا کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
برو کار می کن مگو چیست کار !!
هشت میلیون افغانسانی در ایران با کار و تلاش حاجی و تاجر ثروتنمد شدند
با مواد زدن و سر زیر لحاف کردن آهی برات نمی مونه که ...
هر وقت دیدید عربستان وارد جنگ مستقیم با اسراییل شد مکث نکنید شما هم وارد شوید. به هیچ وجه به هیچوجه قبل از عربستان وارد جنگ نشوید. نباید کاسه داغ تر آش باشیم. وارد جنگ هم بخواهید شوید حتما و حتما همین آقایان که سینه چاک می کنند اول اینها را سوار اتوبوس کنید ببرید خط مقدم. دوباره راه نیافتید دنبال بدبخت بیچاره هایی مثل من که اصلا حوصله انجام اینکار نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
عربستان فقط وارد جنگ با ضعیف تر از خود می شود مثل حوثی ها و هیچ وقت با دم شیر بازی نمی کند
مردم توی این شرایط ظاهرا عادی با بدبختی و گرونی دارن دست و پا میزنن حالا میخواین جنگ و مصیبت رو هم بهشون تحمیل کنید ؟!!! تا کی با خودخواهی هاتون میخواین پدر مردم رو دربیارین؟!!!!!
خودتون و بچه هایون و کسانی که امکانات کشور در تیول اونهاست برن و بجنگن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ما هم به سهم خود شرکت می کنیم
مرگ بر اسرائیل اسرائیل باید از بین برود چون جنایات بسیار زیادی را مرتکب شده مرگ بر آمریکا و مردم منطقه باید وارد جنگ شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
باشه
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
چرا اینجا لاف می زنی مرد عمل باش و برو با اسراییل بجنگ
بنده یک جانباز هستم واقعا دلم برای مظلومیت فلسطین می سوزه امیدوارم اسراییل هرچه زودتر تقاصشو پس بده. ولی در مورد جنگ اگر مسئولین با بچه ها شون رفتن شاید ماهم دنبالشون میریم برای جنگ در غیر اینصورت بجز اقلیتی از مردم کس دیگری جنگ نمیکنه چرا که تو این سی چهل ساله دیدیم که برای ایثارگران وخانوادشون چجوری حقشون رو ناحق کردند. قانونهای نوشته ولی اجرا نکرده . توهینهایی که به جامعه ایثارگران کردند و فراموش نمی کنیم
جنگ یعنی کشتار بی گناهان
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
کنترل جمعیت
پهپادهای جاسوسی اسرائیل و سامانه های گنبد آهنین باید نابود بشه سپس حمله بزرگ به مراکز هسته ای و سیاسی و نظامی اسرائیل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
باشه.منتظر دستورشما هستند.امر دیگه ای نیست
خبر های شما یک روز عقبه
آقای وزیر خارجه دولت، بنده به عنوان یک کهنه سرباز خدمت شما عرض کنم ما حاضر به جنگ هستیم مشروط به اینکه شما و قماش شما و فرزندانتان در صف اول باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اصلا حاضربه جنگ نیستیم.چه منافعی داریم.؟خودشون جنگ میخوان برن
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
من اصلا حاضر به جنگ نیستم هر کس مدافع جمهوری اسلامی است هر کس در این نظام پست و مقام دارد بسم ا... برود با اسراییل بجنگد
جناب وزیر جنابعالی بلوف می زنید و شهامت حمله به اسراییل را ندارید اگر راست می گویید الان بهترین زمان برای حمله است بسم الله
جنگ این دو تا گروه به ما چه ربطی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ اصلا ما چرا باید هزینه بدیم . نظرمردم ایران منظورم مردم واقعیه نه اون 10 درصد مثل خودتون و طرفدار جنگ مثل خودتون مخالف نظر شماست و به شما میگیم ما نمی خواهیم وارد هیچ جنگی بشیم که هیچ نفعی جز بدبختی برای ما نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
یک ماه پیش علیف را یادتون رفته؟
از کجا ترگ می شد؟
طبل تو خالی
بد نیست هیئت محترم دولت و تمام عزیزانی که حضور فعال در جشن حمله حماس به فلسطین بودند همگی تشریف ببرند غزه برای جنگ تا شاید ملت ایران از تنش های منطقه ای راحت بشن . اینا که دوست دارند چرا جلوشونو میگیرن؟!؟! وقت برای رسانه داخلی و مردم صداشون بلنده؟!؟!؟!؟!
شما پیش قدم شو
منتظر باش میایم
ما جنگ نمی خواهیم اقا زاده ها ....را اماده برای جنگ کنید
آقاجان مرگ یک بار، شیون یک بار
جان مادرتون دست از این لفاظی ها بردارید و در اسرع وقت به اسراییل حمله کنید
مگه نمی گید باید از صفحه روزگار محو بشه
بسم الله... همین الان همین امروز اقدام کنید
یعنی چی مگه جنگ کشکی هست که وزیر امورخارجه میگه احتمالش هست ؟ وزیر امور خارجه وظیفه اش چی هست ؟ مردم تا کی باید تحت جنگ و تحریم باشند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
وظیفه مهمش اینه که حقوق به دلار بگیره دائم در ماموریت خارجی باشه و حق ماموریت بگیره و یک کاغذ هم می دن دستش همون ها رو بخونه
از طرف من حرف نزن. تو نماینده من نیستی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نماینده من هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ناشناس قبلی و اون یک دونه رای منفی زودتر راه بیفتین که از قافله جا نمونین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نماینده من هم هست
بدبخت ما هستیم که توی این چهل و اندی سال روز خوش ندیدیم. یا با جنگ یا با تحریم یا با مشکلات اجتماعی، درمانی و ... گرفتار شدیم. خدایا یه جوری بشه تاوان غزه رو ما ندیم. دمت گرم
اول خود امیرعبدالهیان لباس رزم بپوشد برود غزه برای جنگیدن و اگر اموزش نظامی هم ندیده بعنوان مترجم بره چون زبانش مثل رزمش خوبه!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
برای برجک دیدبانی هم بد نیست.
هرکاری میخواهید انجام بدید ، فقط خواهشاً انتقام سخت را بی خیال شید.
شما اگه نخواید با کسی دشمن باشید حتما وحتما باید دمتون را برای اونور آب تکون بدی
هر کس می خواهد برود ولی نه بعنوان نماینده ایران. مثل لژیونرها که پول می گیرند و می جنگند . حالا اسمش هر چه می خواهد باشد ولی به نام ایران نباشد. می خواهد به نام مدافع قدس باشد تا توجیه کننده باشد.
اول رسایی
دوم خود مسئولین و بچه های خارج نشین اشان
سوم اینایی که تو میدون جشن گرفته بودن

چهارم خود فلسطینیا و لبنانیایی که توی ایران هستند

پنجم: من
نامردم اگه اینا بیان من نرم
پاسخ ها
دهقانیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خدائیش منصفانه گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اینایی که منفی میدن ینی مخالف جبهه رفتن مسولین و بچه هاشونن؟؟
ایواااااااااااال جقدر کارشناس و تحلیلگر مسائل همه چیز داریم!!!! ایول بابا همه چی دون ها
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مردم حق دارند تحلیل کنند چه کارشناس باشند چه نباشند اتفاقا مردم ایران همیشه پس از فرونشستن احساسات اولیه تحلیل های منطقی دارند
چرا نظرات را منتشر نمی کنید ترسوها
مرگ براسراییل وحشی وخونریزوجنایتکارجنگی وضدبشریت ومتحدان فاسدش مخصوصا امریکای وحشی وتروریست یاغی .
شما کار نداشته باشید ، خودشان صلح می کنند ودر کمال آرامش زندگی می کنند
آقای مثلا وزیر این کامنتها را بخوان و کمی خجالت بکش
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بهتره غیرقابل انتشارها رو بخونه
مردم ایران به هیچ وجههی راضی به شرکت در جنگ با اسراییل و امریکا نیستند
پس قبل از هر اقدامی نظر مردم را هم جویا شود
و کشور را مثل سوریه و یمن نابود نکنید
از کی تابحال وزیر خارجه تصمیم گیر بوده جدی نگیرید
اگر آمریکا نقشه داشته باشد توان نظامی ایران را از کار بیندازد و مشکل اتمی را حل کند بهترین روش این است که پای ایران را به جنگ باز کند و آن هم با همین روشی که فعلا در پیش گرفته .همانطور که پای پوتین به جنگ اوکراین باز شد و پای صدام به جنگ کویت باز شد .
درست است که غربی ها از کشتن آدمها می ترسند اما وقتی مردم خود را قانع کنند که خطر بزرگی در میان است آنوقت ژاپن را بمب باران می کنند.
کسی که تصمیم به انجام کاری داشته باشه اینقد جار نمیزنه عمل میکنه بسته دیگه اینقد حرف حرف 40 سال دارین میگین مرگ بر اسراییل بفرما الان وقتشه برین عمل کنین حرف نزنین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بسته نه بازه
این همه نظر نشان از بی کاریه بابا ول کنید این بساط اینا همش بازی بود که عربستان و اسرائیل همو بغل نکنن تمام.
حرافی و حرف بی معنی بس است ، وقت عمل است بسم لله
آقای وزیر پس بسم اله رابگو خودت وبچه هات
تا این لحظه 76 نظر غیر قابل انتشار !!!!!!!!!!!!!
حرف نزن عمل کن
ازقدیم گفتندهرکه خربزه خورد پای لرزش هم باید بنشیند
این اقا دیپلمات است یاسفیرجنگ
اظهارنظر یا حتی گمانه زنی در مورد اقدام نظامی ایران در حیطه وظایف وزیر امور خارجه نیست
حاضرم شرط ببندم ایشون حتی یکبار هم شرح وظایف وزیر امور خارجه را نخوانده است .
همانطور که روسیه برای دفع باصطلاح خطر ناتو به اوکراین حمله کرد و با نقشه ناتو به این تله افتاد و قادر به رهایی از ان نیست و کم کم داره در این باتلاق فرو میره ، الان برای رهایی از این تله داره عوامل و همپیمانانش رو وارد جنگ غزه میکنه تله ای که غرب اینبار برای ایران و سایر همپیمانان روسیه در منطقه گذاشته است آیا ایران وارد این تله غرب خواهد شد ؟ آیا مردم ایران از این جنگ احتمالی پشتیبانی خواهند کرد ؟ بهتر است مسئولان هر چه زود تر فکر کنند نمی شود از روسیه کنار کشید چون در این صورت بلایی که سر ارمنستان آورد سر ایران میاره ولی ایران میتونه سیاستش رو مستقل تر کنه و کاری کنه که نه شیخ بسوزه نه کباب
نگران نباشین ایران وارد هیچ جنگی نمیشه
ممکنه شما جنگ با اسراییل و امریکا و ناتو رو شروع کنید ولی اونا تمومش میکنن.
ستاتور امریکایی تهدید به نابود کردن چهار پالايشگاه بزرگ ایران کرده.
اگر جنگنده های اونا حمله کردن به تاسیسات ما میتونید جلو بمباران رو بگیرید؟؟؟
هیچ دقت کردید همه آنهایی که دم از محو اسراییل می زنند و خواستار جنگ با اسراییل هستند در کاخ ها زندگی می کنند و بین محافظ ها قایم شدن؟؟؟!!!!!!!
آقای امیر عبداالهیان و بقیه که دم از نابودی اسراییل و جنگ می زنید هر کدامتان اگر توانستید دو روز در خیابان های تهران بدون محافظ رفت و آمد کنید و در مترو و اتوبوس باشید حاضر شوید من به جنگ با اسراییل می روم ، شما سهامت ندارید در خیابان های تهران قدم بزنید دم از جنگ با آمریکا و اسراییل می زنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
از دشمن وخائنین به نظام مقدس جمهوی اسلامی توقعی بیشتر از این نیست وبدانند که خیلی ها چه در داخل وچه در خارج سوخته اند وخیلی عصبانی هستنید
طوری از ایران حرف می زنند که انگار ارث پدرشون هست. پس مردم چی؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
آنان‌ که قلب شان . فکرشان . رفتارشان و..... برای مردم می تپد در درون مردم . بین مردم و خود مردم هستند و برخی از مسئولین الهی وخدایی هستند که صرفا با نیت خدمت به اسلام وایران. ایرانی و ملت مشغول به خدمت هستند
رژیم جعلی تلاش می‌کند تا قدرت‌های غربی را وارد باتلاق کند و ضعف و شکست خود مقابل محور مقاومت را با سربازان و امکانات بلوک غرب جبران کند
اسرائیل جنایت کار دروغگو هر ترور جنایت میکند دفاع از خود است
اما مردم فلسطین مظلوم اگه از حق خود از خانه خود دفاع کند تروریست است
خاین ها هم طرف ظلم میگیرن
بالاخره روسیه کار خودش کرد وخوب داره نقش اش را پیش می برد
از‌تهران‌تا‌‌شهر‌اشغال‌شده‌فلسطین
اماده‌‌دفاع‌ازمظلوم‌هستیم
‌خون‌باخون
تا الان حدود 45 درصد کامنت ها غیر قابل انشتار تشخیص داده شده. مسئولین می توانند از همین نمونه، پی به تفاوت دیدگاه هاشان با ملت ببرند
جنگ وکشتار طرفین هیچ نتیجه ای ندارد جز ویرانی وبدبختی برای همه فلسطینیها باید بروند به دیگر کشورهای عربی ولی غزه رو هم داشته باشند این تنها راه است
منتظر هستیم آقای امیرعبداللهیان پسران خود را که به سن خدمت سربازی رسیده اند بزودی روانه غزه کند
مردم آب تو دلشون تکان نخوره، هیچ اتفاقی نمی افتاده. چون این کاخ نشینان می دانند در صورت وقوع چنین جنگی، دیگر امکان بهره مندی از وضعیت موجود را ندارند. می خواهند باجی از طرف مقابل بگیرند همین!
با سلام این لکه ننگ باید از بین برده بد بختها ما میریم به جنگ اسرائیل شما برین پشت خانوماتون قایم بشین لولو نخوره شما را
این جنگ پایانی ندارد. عاقلانه این است که از موضع قدرت وارد مذاکره شد و یک راه حل عادلانه دو کشوری را که باعث رفاه و آرامش مردم منطقه واز جمله ملت خودمان را بهمراه داردپذیرفت .من از حاکمان یک سوال دارم شما با انتخاب یک راه بسیار سخت در سیاست خارجی باعث مشکلات عدیده ای برای ملت ایران شده اید .آیا از این ملت نباید بپرسید که آنها هم حاضرند این راه را بروند ؟
جناب آقای امیر عبداللهیان این گوی این میدان آنهایی که دوست دارن شربت شهادت بنوشن بهترین موقع رفتن به جبهه جنگ علیه رژیم اسرائیل است لطفا غزه راتنها نگذارید
اول بچه های مسئولین باید بجنگند
بابا اين امير عبدالهيان هيچكاره است و حرفاش الكي و تهديدش توخاليه
اخ اسراييل چقدر ترسيد
اونایی‌که‌دوست‌دارن‌برن‌ماجلوشونونمیگیریم‌...
۹۹درصد این کامنت گذارا، فقط خواستن باکلمات بازی کنند وکلاس بزارند که جملات جالبترازهمدیگه بزارن.بابا بی انصافا فک کنین خونواده خودتون اونجا بودن،بازم باکلمات بازی میکردین؟یکی نگفت فقط خدا بااونهاست، ای فلسطینی جزدعا ازدستم هیچی نمیاد،خدایا کمکشان کن،خدایا اسرائیل واسرائیل صفتان رو نابودکن.آه آه و واویلا...کیست که فلسطین رایاری کند؟؟چقدراین سخنم آشناست!انگار اینو قبلا یکی گفته!حسین را کی یاری کرد؟؟همان یاری کنندگانه حسین بشتابند.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرسی خیلی تاثیر گذار بود
چه جور مسلمانی باشیم که شاهد کشتار کودکان و زنان باشیم اما پای عمل که بشه بگیم به ماربط نداره. ما مسلمانیم و انسانیت بالاتر از منافع سیاسیست
مرگ بر اسرائیل کودک کش
رسایی چرا خودشو قایم کرده مگه قرار نبود بره غزه پس چی شد
به مردم تحت تحریم و گرانی وفلاکت ایران چه .
خودت برو با رائفی پور رسایی و شریعتمداری و ...
کشورهای مسلمان اگر صادق هستند،صادرات نفت خود را به دنیا قطع کنند. مطمئن باشید کشورهای حامی اسرائیل، مانع ادامه حملات خواهند شد.
صلح کنید
مردم ایران رو قاطی این جنگ نکنید هر کس تشنه شهادته بره زودتر شهید شه
لعنت به اسرائیل.خدایا با دستان ما ایرانیان نابودش کن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی