بازدید 2805
۲

ایران از مقاومت فلسطین حمایت سیاسی می‌کند

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی همتای ژاپنی خود گفت: جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی، حمایت سیاسی و حقوقی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 18 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه ژاپن، در مورد مهم‌ترین موضوعات مورد علاقه دو کشور و به‌ویژه آخرین تحولات فلسطین و جنایات جنگی اشغالگران صهیونیست علیه مردم فلسطین در غزه با همتای خود تبادل‌نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان، ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور کشورمان به نخست‌وزیر ژاپن، بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با ژاپن تاکید کرد.

امیرعبداللهیان در مورد جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی، حمایت سیاسی و حقوقی می‌کند و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و قتل‌عام مردم غزه باید هرچه سریع‌تر متوقف و زمینه برای ارسال کمک‌های بشردوستانه فراهم شود.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در پاسخ به ابزار نگرانی وزیر امور خارجه ژاپن در مورد تعیین سرنوشت افراد غیرنظامی مفقود شده تاکید کرد که هر اقدام در مورد این مساله مهم، در درجه اول مستلزم توقف حملات وحشیانه رژیم اسرائیل است.

وزیر امور خارجه ژاپن نیز ضمن ابراز نگرانی از تحولات غزه و تداوم خشونت‌ها، بر آمادگی کشورش در مورد افزایش روابط دوجانبه تاکید و ابزار امیدواری کرد که با توقف جنگ، امکان ارسال کمک‌های بشردوستانه ژاپن به نوار غزه فراهم شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
فلسطین نیاز به حمایت نظامی دارد
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اقا رضا یعنی چه ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست