رصد هیات مدیره‌ شرکت آباد

یکی از آفت های بازار سرمایه انتخاب هیات مدیره ها و مدیرعاملان با مدارک غیرمرتبط به ماهیت شرکت می باشد. از این پس بنا داریم که به معرفی این نوع از هیات مدیره ها و مدیرعاملان در نبض بورس بپردازیم. این قسمت به هیات مدیره و مدیرعامل آباد پرداخته ایم.
کد خبر: ۱۱۹۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 14 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، یکی از آفت های بازار سرمایه انتخاب هیات مدیره ها و مدیرعاملان با مدارک غیرمرتبط به ماهیت شرکت می باشد. از این پس بنا داریم که به معرفی این نوع از هیات مدیره ها و مدیرعاملان در نبض بورس بپردازیم. این قسمت به هیات مدیره و مدیرعامل آباد پرداخته ایم.

معرفی آباد که در صنعت جهانگردی فعالیت می کند!

شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران (سهامی عام) به شماره ثبت ۸۶۴۶ مورخ ۷۳/۰۲/۲۲ تاسیس گردید. تقاضای پذیرش شرکت آبادگران در تاریخ ۸۳/۰۴/۱۵ در هیئت پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار مطرح و مورد موافقت قرار گرفت. نام شرکت با نماد ثاباد (هم اکنون آباد) به عنوان چهارصد و هفتمین شرکت پذیرفته شده در بورس در گروه انبوه سازی املاک و مستغلات درج گردید.
 
زمینه فعالیت این شرکت عبارت است از:
خرید، تاسیس، احداث، مشارکت، اجاره، مدیریت مجتمع های توریستی - رفاهی در داخل و خارج از کشور از قبیل دهکده های توریستی، متل، هتل، سوئیت هتل، هتل آپارتمان، ویلا  پانسیون، رستوران، تریا، فروشگاه های مختلف و گردشگری رفاهی و اجرای سیستم مالکیت زمانی (تایمشر)، طرحهای عمرانی.
 
به طور کلی آن گونه که در گزارش هیات مدیره این شرکت آمده است، آباد در زمینه صنعت جهانگردی فعالیت می کند.

یک مهندس شیمی مدیرعامل آباد!

بررسی های نبض بورس نشان می دهد که مدیرعامل آباد که فعال در صنعت جهانگردی می باشد یک کارشناس ارشد با مدرک مهندسی شیمی است! به استناد جلسه هیات مدیره مورخ ۱۹ مرداد ماه سال جاری نام مصطفی شریف به عنوان مدیرعامل این شرکت ثبت شده است.
ماجرای مدارک غیرمرتبط تحصیلی در هیات مدیره آباد تنها به مدیرعامل آن ختم نمی شود. سه عضو هیات مدیره نیز مدارک غیرمرتبط دارند.
مهدی صفاریان طوسی که نماینده سیتا است دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی می باشد.
محسن عباسی مهدی آباد که نماینده سرود است دارای مدرک کارشناسی روانشناسی است.
محمود محمودی دیگر عضو هیات مدیره هم کارشناسی ارشد حقوق دارد.
جولان مدارک تحصیلی غیرمرتبط در هیات مدیره آباد | مهندس شیمی که مدیرعامل شد!  نکته عجیب تر آن که مهدی صفاریان طوسی که نماینده سیتا در هیات مدیره است با مدرک کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی بالاترین مقام مالی این شرکت هم می باشد.
البته در سوابق او بيست و چهار سال سابقه، مديرعامل شرکت ساختماني فراسوي شرق، مدير بازرسي و امور مديران هلدينگ تجلي مهر ، رئيس اداره نظارت اعتباري بانک مهر اقتصاد رئيس اداره بانکداري اسلامي بانک مهر اقتصاد ذکر شده است.
جولان مدارک تحصیلی غیرمرتبط در هیات مدیره آباد | مهندس شیمی که مدیرعامل شد!
 سهام این شرکت در بازار دوم بورس معامله می شود.
 
  • رصد هیات مدیره‌های شرکت‌های بورسی هر روز ساعت ۹ صبح از سایت نبض بورس منتشر می‌شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست