بازدید 2453
۵

زاخارووا: آمریکا دنیا را بیش از پیش ناامن کرده است

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که آمریکا دنیا را بیش از پیش ناامن کرده و هر کاری برای ارسال سلاح به اوکراین انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۹۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 12 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، زاخارووا چهارشنبه اظهار کرد: واشنگتن قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان را تحریف کرده و همچنان دنیا را بیش از پیش ناامن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تاس، وی افزود: آمریکا با اتکا به اصل «هر کمک کوچکی»، تلاش می‌کند تا به ارسال سلاح به رژیم کی‌یف ادامه بدهد.

زاخارووا با اشاره به سلاح‌هایی که آمریکا در دریای عمان مصادره کرده و به اوکراین فرستاده است، افزود: اکنون آنها به دزدی در دریا روی آورده‌اند. انتقال تسلیحات نظامی به کی‌یف نه تنها به مناقشه اوکراین دامن می‌زند بلکه به ورای آن نیز گسترش خواهد یافت و باعث افزایش تهدید در کانون‌های بحرانی در سایر مناطق نیز می‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: واشنگتن باید مدتها پیش متوجه می‌شد که چنین اقداماتی نتایج مطلوبی نخواهد داشت و دنیا را تهدید خواهد کرد.

کنگره آمریکا از زمان آغاز جنگ اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ چهار بسته جنگی به ارزش کلی ۱۱۳ میلیارد دلار برای کی‌یف تصویب کرده و تاکنون حدود ۷۳ میلیارد دلار سلاح و پول نقد مستقیما به اوکراین تحویل شده است.

در همین حال، روزنامه تلگراف انگلیس شنبه شب گزارش داد که دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد یک بسته کمکی بسیار بزرگ به ارزش یکصد میلیارد دلار به اوکراین بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
روسيه؟؟؟خخخخخ باش
بیش از یکسال هست به یک کشور مستقل حمله کردین و باعث کشته شدن صدها هزار نفر شدین
چند تا شهرش هم پیوست خاک خودتون کردین مثل قانون جنگل
اونوقت از آمریکا انتقاد میکنید ؟!!!
اوخي مظلوم دو عالم
باسلام خاک بر سر امریکا که هر چه ناامنی هست وجنگ زیر سر امریکاست
روس و چین و کشورهای پلید و کمونیستی مانع خوشبختی و آسایش ملتها هستند/ حرف مفت نزن نکبت
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی