بازدید 2710
۶

زلنسکی روسیه را به حمایت از عملیات حماس متهم کرد

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین روسیه را به حمایت از عملیات حماس در درگیری با (رژیم) اسرائیل متهم کرد.
کد خبر: ۱۱۹۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲ 11 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از الجزیره، زلنسکی در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی فرانس ۲ با طرح این اتهام که اطمینان دارد روسیه به نوعی از عملیات حماس حمایت می‌کند، مدعی شد: مسکو واقعاً در تلاش است تا اقدامات بی‌ثبات‌کننده را در سراسر جهان انجام دهد.

وی افزود: خشونت‌هایی که (رژیم) اسرائیل و غزه را فرا گرفته است، این تهدید را برای ما به همراه دارد که تمرکز جهانی از جنگ در اوکراین منحرف شود و این موضوع عواقبی را برای ما به همراه خواهد داشت.

زلنسکی یادآور شد: تراژدی‌هایی که بر اوکراین و (رژیم) اسرائیل تأثیر می‌گذارند اگرچه متفاوت هستند اما حجم انبوه این تراژدی‌ها نقطه مشترک کی‌یف و تل آویو است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
یکی این خرمگس معرکه رو خفه کنه
جناب زلنسکی الحق که مثل اسرائیل ستمگر و ظالم هستید خوب خودت را با اشغال گران مقایسه کردید پس بدان اخر عاقبت ستگران جهنم است کار شما دیگر تمام شده یزودی توسط اربابت امریکا کنار گذاشته خواهید شد
این دلقک هم فهمیده چطور از آب گل آلود ماهی بپگیره
خدا وکیلی حیف مردم اوکراین نیست این دلقک شده رئیس جمهور
من تو همین تابناک براتون نوشتم که زلنسکی یهودی است و از طرف صهیونیستها حمایت می کشود که اوکراین را به نابودی بکشد و ککش هم نمی گزد که اوکراین ویران شود بلکه هدف صهیونیستها را که ایجاد نا امنی و جنگ در دنیا است تا بتوانند بازار برای فروش اسلحه های شرکتهای و کارخانه های اسلحه و سلاح و مهماتشان ایجاد کنند . این برای ادمهای عادی غیر قابل باور است ولی برای صهیونیستهای جهانی اصلا چیز جدیدی نیست و قرنها است که اینها از جنگ مردمان و کشورها برای خودشان ثروت می اندوزند انها در جنگهای انگلیس و فرانسه هنگامی که در اروپا سکونت داشتند بهره ها بردند . انها از جنگ جهانی اول بهره ها بردند تا اینکه در جنگ جهانی دوم هیتلر به ماهیت صهیونیستها پی برد و کمر به نابودی انها بست که البته موفق نشد . زلنسکی یک یهودی است و از طرف ازانس یهود سیاستهای صهیونیستها را در اوکراین و البته اروپا دنبال می کند . اگر روسیه در طوفان الاقصا دست داشته باشد احتمالا هذف ان است که با اسرائیل معامله کند یعنی ساقط کردن زلنسکی در ازای صلح در اسرائیل .
به هرچی چنگ میزنه که خودش را به اسراییل وصل کنه که بتونه تجهیزات بگیره. بابا این جنگ با آن جنگ فرق دارد چقدر اسنان میتونه پست فطرت باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست