بازدید 14450
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

هر اقدام احمقانه‌ای علیه ایران با پاسخی ویرانگر مواجه می شود/ از ملت فلسطین در برابر ظالم حمایت می کنیم

امروز دوشنبه، 17 مهرماه 1402 نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.
کد خبر: ۱۱۹۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ 09 October 2023

هر اقدام احمقانه‌ای علیه ایران با پاسخی ویرانگر مواجه می شود/ از ملت فلسطین در برابر ظالم حمایت می کنیم

بین الملل تابناک: امروز دوشنبه، 17 مهرماه 1402 نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران در خصوص تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: تحولات مهمی در عرصه فلسطین در حال رخدادن هست؛ ما شاهد هستیم برخی طرف‌های مشخصی که حامی جنایات روزمره علیه مردم فلسطین بودند، امروز هم در تلاش هستند که جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و بدون توجه به ضایع شدن حقوق ۷۵ ساله مردم فلسطین پشت سر ظالم بایستند.

وی گفت: این مساله به هیچ وجه قابل قبول نیست، اینکه مجدد تعدادی از کشورهای اروپایی و به ویژه آمریکا در جنگ تبلیغاتی جای ظالم را تغییر می‌دهند و چشم خود را بر ظلم رژیمی غاصب می‌بندند و ملتی مظلوم را در معرض اتهام قرار می‌دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: خوشبختانه در این مرحله شاهد حمایت تعداد قابل توجهی از کشورهای جهان و به خصوص کشورهای اسلامی بودیم.

کنعانی افزود: اقدامات تحریک آمیزی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و اعتقادات آنها انجام‌دادند مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفته است. ایران هم موضع صریحی داشته و دارد و در ایام اخیر هم در عالی‌ترین سطح رئیس جمهور و وزیر امور خارجه مواضع خود را بیان کردند و دیدگاه‌های خود را با مقامات خارجی نیز در میان گذاشتند و امیدواریم که کشورهای اسلامی همت بیشتری در حمایت از مردم فلسطین داشته باشند.

وی گفت: در تماس اخیر وزیر امور خارجه کشورمان با برخی همتایان خود از جمله وزیر امور خارجه عراق پیشنهاد دادیم که نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی برگزار شود و تاکید کردیم بر اینکه مساله فلسطین همچنان مسأله اول جهان اسلام است.

حمایت ایران از حق مشروع ملت فلسطین

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص تهدیدات صورت گرفته نسبت به ایران در برخی رسانه‌های خارجی بیان کرد: ملت مقاوم فلسطین حق دارند که در برابر رژیمی که ۷۵ سال است حقوق آنها را نقض کردند از توانایی خود برای رفع تجاوز و دفع اشغالگری استفاده کنند و این یک حق مشروع است که به رسمیت شناخته شده است.

وی افزود: آنها باید بدانند که هر اقدام احمقانه‌ای نسبت به ایران با پاسخی ویرانگر مواجه خواهد شد.

کنعانی در خصوص همکاری های اقتصادی با عربستان گفت: ما در مرحله آغازین روابط جدید دو طرف قرار داریم و موضوع همکاری‌های تجاری همواره مد نظر بوده و هست. همچنین از سرگیری فعالیت کمسیون مشترک همکاری های اقتصادی مورد توجه دو طرف هست در این چارچوب موضوع همکاری در زمینه سرمایه گذاری های مشترک هم مطرح شده و اتفاق نطر وجود دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: این موضوع در دستورکار پیگیری سفیر ایران در ریاض هم قرار دارد و گفتگوهای خوبی در سطوح مختلف میان دو طرف برگزار می‌شود و در نشست وزیر خارجه کشورمان با ولیعهد سعودی این موضوع در قالب همکاری‌های دو و چندجانبه مورد توجه مشترک بوده است.

عراق توافقنامه امنیتی را به طور کامل اجرا کند

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اجرای توافقنامه‌ امنیتی ایران و عراق گفت: در سفر اخیر مشاور امنیت ملی عراق به ایران در ارتباط با آخرین وضعیت اجرای توافقنامه امنیتی عراق و ایران بحث شد و طرف عراقی گزارشی از اقدامات انجام شده خودش را به طرف ایرانی ارائه کرد. در این زمینه تبادل نظرها صورت گرفته و دستگاه های ذی ربط همکاری‌های خوبی دارند.

وی ادامه داد: همکاری مقامات‌ اقلیم در این توافقنامه خوب بوده و به خصوص در زمینه استقرار نیروهای مرزبانی عراق در مرزهای مشترک و برچیدن مقرهای گروه‌های تجزیه طلب گام‌های خوبی برداشتند و کمیته مشترکی در این رابطه شکل گرفت و البته از قبل هم این کمیته مشترک وجود داشت و همکاری‌های مشترک و بازدید میدانی صورت میگیرد.

کنعانی بیان داشت: امیدواریم با درک صحیحی که مقامات عراقی از انتظارات به حق ایران دارند و همکاری های خوبی که با طرف عراقی و مقامات اقلیم داریم شاهد اجرایی شدن کامل توافقنامه باشیم.

هیچ حقی برای رژیم صهیونیستی قائل نیستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص طرح اتهاماتی علیه ایران در تحولات اخیر فلسطین گفت: مقاومت ملت فلسطین از توانایی و اراده لازم برای دفاع از خودش و تلاش برای استیفای حقوق ضایع شده خودش برخوردار هست و می‌تواند با اتکای به قدرت ذاتی خود این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: طرح برخی اتهامات نسبت به ایران با هدف سیاسی و توجیه شکست اخیر و البته با هدف توجیه حمایت های مختلف غرب از رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

کنعانی ادامه داد: نمی‌توان میان ۷۵ سال جرم و جنایت رژیم صهیونسیتی نسبت به فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه و مسئولیت های بین المللی کشورهای غربی تفکیکی قائل شد. اقدام اخیر انجام شده از سوی مقاومت فلسطین در پاسخ به اقدامات مکرر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجدالاقصی و جنایات روزمره آنها بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: طرح نام ایران و حزب الله لبنان به هیچ وجه نمی‌تواند از مسئولیت کشورهای غربی و به ویژه آمریکا در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی کم نمی‌کند. بنابراین این مسائل با هدف انحراف افکار عمومی و توجیه اقدامات بعدی خودشان است.

وی تصریح کرد: گسیل یک فروند ناو هواپیمابر آمریکا به معنی مشارکت آمریکا در تضییع حقوق ملت فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی است.

کنعانی گفت: مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی مشروع و شناخته شده است و جای اشغالگر نمی‌تواند با مظلوم عوض شود و کشورهای اسلامی باید در کنار حقوق شناخته شده ملت فلسطین بایستند و هیچ حقی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی قائل نیستیم.

نشست‌های سازنده ایران و جمهوری آذربایجان در بُعد همکاری‌های نظامی

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: اطلاعی از تاریخ دور جدید گفتگوهای غیر مستقیم ایران و آمریکا ندارم اما مسیر دیپلماتیک همچنان باز است و می‌تواند گفتگوها از طریق غیرمستقیم و تبادل پیام‌ها انجام شود.

سخنگوی وزارت خارجه در خصوص برگزاری رزمایش مشترک ایران و آذربایجان در دریای خزر نیز افزود: جزییاتی در این ارتباط ندارم، در چارچوب همکاری های مشترک دو کشور سازوکارهایی قبلاً وجود داشته است. در بُعد همکاری های نظامی نشست‌های خوب و سازنده ای داشتیم. اگر نیاز باشد ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی بیشتری خواهند داد.

ای اف سی در خصوص شکایت ایران از ناظر بازی رای عادلانه دهد

کنعانی در خصوص برگزار نشدن مسابقه‌ فوتبال بین دو تیم باشگاهی ایران و عربستان هم گفت: برگزار نشدن بازی فوتبال سپاهان و الاتحاد نیز یک موضوع فوتبالی است. باید در چارچوب خودش پیگیری شود. انتظار داریم که ای اف سی هم در خصوص شکایت ایران از ناظر بازی هم رای عادلانه دهد. ورود دستگاه دیپلماسی و گفت‌وگوی وزرا هم در تلاش برای کمک به اینکه در چهارچوب ورزشی این قضیه حل شود انجام شده است.

هشدار ایران به عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی

وی در خصوص سفر مقام آذربایجانی به ایران بیان کرد: این سفر در استمرار پیگیری‌های دو کشور در حوزه‌های دوجانبه و تحولات اخیری بود که در حوزه قفقاز شاهد بودیم. گفتگوهای خوبی صورت گرفت و طرف آذربایجانی دیدگاه‌های خودش را بیان کرد. ایران آمادگی دارد به کشورهای آذربایجان و ارمنستان کمک کند و دیدگاه های خودش را بیان کرده است.

کنعانی ادامه داد: اتفاق نظر میان دو طرف وجود دارد که در چهارچوب گفتگوهای انجام شده و در ادامه مسیر خوب بین دو کشور انشاالله بتواند سفارت آذربایجان هم فعالیت خودش را از سر بگیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اقدامات صهیونیست‌ها در منطقه قفقاز هم بیان داشت: دیدگاه ما روشن است، معتقدیم که وجود رژیم صهیونیستی در هیچ منطقه‌ای امنیت ساز نیست. رژیم صهیونیستی منافع خود را در ایجاد بی ثباتی و ناامنی در کشورهای اسلامی دنبال می کند. این موضع صریحی است که ما در نشست های دو و چندجانبه هم اظهار داشتیم و به ویژه کشورهایی که متاسفانه بدون توجه وضعیت متزلزل رژیم اقدام به ایجاد روابط کردند.

وی در خصوص گفته‌های مسئول سیاست خارجی اروپا در بحث عدم اجرای توافق برجام توسط ایران گفت: برجام توافقی چندجانبه است و همه متعهد به اجرای توافقات هستند و باید همه تعهدات خود را انجام دهند. آنکه از انجام تعهدات خود شانه خالی کرده نه ایران بلکه آمریکا و دیگر اعضای اروپایی بوده‌اند

کنعانی در خصوص عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عرب منطقه هم گفت: ما اساسا با همه مقامات کشورهای اسلامی و منطقه‌ای که گفتگو داریم در خصوص حمایت از فلسطین به صورت دائم صحبت داریم و مقامات ایرانی در خصوص خطرهای عادی سازی با رژیم صهیونیستی به کشورهای دوست و مسلمان هشدارهای لازم را داریم.

تروریسم تهدید مشترک کشورهای منطقه است

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص تارخی سفر رئیس جمهور کشورمان به ترکیه اظهارداشت: موضوع سفر آقای رییس جمهور به کشور همسایه ترکیه تنها یکی از برنامه‌های روابط دو جانبه ایران و ترکیه است و تاریخ دقیقی هم برای آن هنوز تعیین نشده است.

وی گفت: اعلام دولت آمریکا مبنی بر اعزام ناو هواپیمابر در مطلقه به معنای نقش و مداخله این کشور در حمایت از رژیم صهیونیستی است و هرگونه حمایتی هم از این رژیم بار مسئولیت بین‌المللی دارد و این به معنای قرار گرفتن در برابر مظلوم است.  

کنعانی افزود: تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ملت مظلوم فلسطین اقدامی جنون آمیز است و باید کشورهای مختلف از این مسأله خودداری کنند هرچند که این رژیم‌ در شرایط بدی قرار دارد و این جنایات هم در سال‌های اخیر چیزی به این رژیم اضافه نکرده‌ است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص حملات مکرر ترکیه به شمال عراق هم گفت: در ارتباط با این مساله میان عراق و ترکیه این موضوع در چارچوب روابط دو جانبه آن‌هاست اما آنچه از منظر ما اهمیت دارد  اینکه تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشورها باید محترم شمرده شود و از خاک هیچ کشوری برای کشور دیگری تهدیدی نباشد.

وی تاکید کرد: تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است و باید همکاری های مشترکی میان دولت‌های منطقه جهت مبارزه با تروریسم صورت بگیرد.

تبادل زندانیان ایران و عمان

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص تبادل زندانیان میان ایران و عمان هم اظهارداشت: این موضوع در چارچوب سفر ِسلطان عمان به ایران و گفتگوی با رئیس جمهور کشورمان صورت گرفته است. این موضوع کنسولی میان دو طرف مد نظر قرار دارد و حوزه کنسولی وزارت امور خارجه جزئیات این مسأله را می‌داند.

وی ادامه داد: در خصوص شخصیت شهید سلیمانی و نقش ایشان در مبارزه با تروریسم گفت: شهید سلیمانی قهرمان ملی و چهره بین المللی مبارزه با تروریسم است که مورد احترام و افتخار ملت ایران و بسیاری از کشورهای منطقه و جهان است و چهره ایشان مورد تکریم همه است.

پاسخی به فضاسازی‌ها علیه مهاجران افغانستانی

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص معضل مهاجرت شهروندان افغانستان گفت: موضوع بحران و معضلی که شهروندان عزیز افغانستان با آن مواجه هستند، نتیجه بیش از ۴۵ سال تجاوز خارجی علیه افغانستان عزیز است که با شرایط ایجاد شده متاسفانه شهروندان این کشور مجبور به مهاجرت شدند. ایران همه این شرایط را درک می کند. ایران نمی تواند نسبت به این موضوعات بی تفاوت باشد. طبیعی است از منظر امنیتی هم مورد توجه است. ما از منظر انسانی خودمان را نسبت به وضعیت شهروندان افغانستانی متعهد می دانیم و تلاش های خود را انجام دادیم.

وی ادامه داد: در حوزه بین المللی هم تلاش کردیم و موضع مهاجرت و حقوق شهروندان افغانستانی همواره در نشست های بین المللی مطرح شد. این موضوع نیازمند توجه و حمایت های بین المللی است. ما متاسفانه ضمن اهتمام به وضعیت استقرار این عزیزان، یک روند تبلیغی و رسانه ای را در فضای مجازی شاهدیم که برخی از اقدامات هدفمند در جهت بحران آفرینی و ایجاد نگرانی های غیرضروری و تخریب روابط دو ملت ایران و افغانستان صورت میگیرد. مطالبی دیده می شود که عموماً ریشه های درستی ندارند و فکر می‌کنیم که طرف هایی سعی دارند روابط دو ملت را مخدوش کنند.

کنعانی در خصوص گفته مقام معظم رهبری در خصوص شرط بندی کشورها بر اسب بازنده در خصوص عادی سازی با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این خطاب واضح و روشن است. این برعهده کشورهایی است که تزلزل رژیم را می بینند و باید به حقوق فلسطین توجه کنند. ما اساساً با همه کشورهای اسلامی که گفتگو می کنیم موضوع فلسطین از موضوعات دائمی است و در ارتباط با خطرهای عادی سازی با رژیم صهیونیستی هم ما توصیه های لازم را داشتیم.

همدردی ایران با زلزله زدگان افغانستان

وی در خصوص زلزله اخیر در افغانستان هم بیان کرد: این زلزله حادثه تلخی است و بار دیگر به ملت عزیز افغانستان تسلیت عرض کنم. امیدوارم که عملیات امداد و نجات با سرعت بیشتری کامل شود. برای مجروحان این حادثه تلخ هم شفای عاجل آرزو دارم. ما از ابتدای این حادثه موضوع را دنبال کردیم. بلافاصله هلال احمر ایران وارد شد و کمک هایی ارسال کردند. همچنین تیمی از ایران با تجهیزات وارد افغانستان شدند. دیشب هم گفتگوی تلفنی وزیر خارجه با آقای امیرخان متقی انجام شد. اینکه جلب کمک های بین المللی صورت بگیرد ما به طور عام رایزنی های خود را با طرف‌های ذی ربط داریم.

همکاری کریدوری تهران و باکو

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص همکاری ایران و آذربایجان در خصوص عبور کریدور آذربایجان از ایران اظهارداشت: این موضوع جدیدی نیست، ایران در طول ۳۴ سال گذشته برای همکاری با آذربایجان کریدور خودش را در اختیار جمهوری آذربایجان قرار داده است. 

وی ادامه داد: در همین چارچوب همکاری ها هم ادامه دارد اما با توجه به شرایط جدید منطقه امکان برقراری همکاری جدید متناسب با جغرافیای جدید هم وجود دارد و طرف آذربایجانی هم درخواست همکاری با ایران را مطرح کرده و مورد استقبال ایران قرار گرفته است.

کنعانی بیان کرد: سفر آقای بذرپاش و افتتاحیه پل جدید در همان چارچوب و استمرار همکاری ایران و آذربایجان و کریدور ارتباطی است. ما اساساً از بحث همکاری های حوزه ترانزیت و کریدورهای منطقه حمایت می کنیم اما تاکید کردیم که کریدورها باید ناظر به احترام حاکمیت کشورها و قوانین بین المللی صورت بگیرد.

 سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: در چارچوب سفر هم موضوعات مختلفی مورد گفتگو قرار گرفت. در خصوص موضوعات دوجانبه هم آقای بذرپاش با همتای خود گفتگوهای خوبی انجام دادند. همچنین دیدار خوبی با آقای علی اف انجام شد و موضوعات مختلف در سطوح مختلف انجام شد.

وی گفت: درباره اهانت به قرآن کریم گفت: در حاشیه اجلاس سازمان ملل در نیویورک موضوع اهانت به قرآن کریم مورد توجه جدی وزیر امور خارجه در گفتگوهای انجام شده با همتایان خودشان بوده و در این زمینه با همتایان اروپایی هم دیدگاه ها بیان شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان خاطرنشان کرد: قرآن کریم تحت هیچ شرایطی نباید مورد تعدی قرار گیرد. چنین جسارت هایی قابل توجیه نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۹۹
در یکی از کانالهای صهیونیستی دیروز نوشته بود: ما قوم برگزیده خداوند هستیم و چون 600 نفر از افراد برگزیده خداوند در جهان کشته شده، در انتقام باید 600 هزار نفر از فلسطینی ها کشته شوند. نژاد پرستی به حد اعلای خودش در میان صهیونیست ها وجود دارد. باور کنید حمله فلسطینیها به اسرائیل یک واکنش بوده به دهها سال ظلم و نژاد پرستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ولله دروغ می گویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تصاویر زنان اسیر شده ای که از بین پاهایشان خون میچکید را تمام دنیا دیده برادر ساندیسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
گیرم یک کانال صهیونیستی چنین ادعایی کرده باشد ! اما آنچه اعتبار دارد اظهار نظر دولت اسراییل است که رسما اعلام کرده و از مردم غزه خواسته از مناطقی که اعلام کرده دور شوند و به پناهگاه بروند چون هدفش کوبیدن مواضع حماس است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مگر شما در کانال های مشرق نیوز و فارس و .. صدها بار اسرائیل رو تهدید به نابودی نکردین
حالا فرض محال کنیم دروغ شما راست باشه. حرف ی کانال چه اهمیتی داره؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
کانال ترور آلارم را در تلگرام پیدا کنید کاملا به زبان انگلیسی تا بفهمید این صهیونیست‌ها چه موجودات خودخواه و نژادپرستی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
هیچ غیر نظامی در اسرائیل وجود ندارد. طبق قانون خود اسرائیل همه مردم باید اسلحه داشته باشند. مضافا اینکه کسانی که سرزمینی را غصب کرده اند جای هیچ دلسوزی ندارند. حماس با امکانات و فضای کم به ناچار باید تعدادی صهیونیست را اسیر می کرد تا به عنوان سپر انسانی میزان تلفات خود را پایین بیاورد. فیلمهایی که دیده شد این بود که زنان صهیونیست بدون هیچ بدرفتاری در اسارت بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۲:۱۳
وقتی قسم دروغ میخوری و به دیگران تهمت میزنی معنیش کفر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۲:۳۸
دنیا تصاویر قصابی کودکان فلستینی رو هم دیده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
البته در قرآن هم داریم که اینها قوم برگزیده هستند. اما در زمان خودشان! برای همین هم کسی را به یهودیت دعوت نمی کنند! اما اینکه اسلحه دارند برای عملیاتهای استشهادی و دفاع است. ضمن اینکه کودکان که سلاح ندارند. به هر صورت حماس خوب عمل نکرد چون حتی گردشگران و خارجیها را هم کشت و اسیر گرفت! ای کاش پخته تر عمل می کرد. حتی ایران هم دخالت خود را منکر شد!-لااقل می توانست بگوید انتقام شهدایمان را گرفتیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حمله حماس واقعا وحشیانه بود و چنین حرکت هایی حتی از داعش کمتر دیده شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ناشناس۱۴:۰۰گفتی تلگرام؟؟؟!!تلگرام چی هست؟؟؟!!
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
كاملا درسته
كليميها و اعراب مسلمان اين رو باور دارن
از خودشون شنيدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
برو تاریخ بخون. حاجی ساندیس خور ۱۰۰ سال پیش اصلا کشور هایی مثل عربستان . سوریه عراق و... نبودند حالا چرا . فقط کشور اسرائیل غاصب است نمی دونم
آقای کنعانی مواظب باشه با یک حرف بی ربط جنگ راه نندازید چون این دفع نوبت آقا زاده هاست برن جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تو ترسیدی برو زیر زمین ما میجنگیم نه بخاطر تو و اقازاده ها بل بخاطر ایران و اسلام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آره من می ترسم و میرم زیر زمین، اما شما هم لطف کن یه توک پا برو فلسطین چون اونجا بهت نیاز دارن و مثمر ثمر تری تا بعد !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۲:۰۱
اکثر کشورهای اسلامی ، نقش بی طرف گرفتند .
مردم ایران هم خودشون می تونند نظر بدهند و نیاز به نمایندگی شما ندارند .

مواظب باش در آینده برای اشتباهات امروزت حسرت نخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۱۲:۰۱
اگر مرد هستی چرا همین الان نمیری فلسطین بجنگی؟
چرا میخوای ایران رو ویران کنی؟
تو برو بجنگ ما نگاهت میکنیم
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خیلی ها در زمان جنگ ایران و عراق خودشان را سرگرم کردند و یک روز هم به جبهه نرفتند ولی به محض اتمام جنگ سالهاست که عنوان می‌کنند در آرزوی شهادت هستند خواستم بهشون بگویم این گوی و این میدان اگر دروغ نمیگویتد شرایط برای رسیدن به آرزوی آنها مهیاست

یک رزمنده سابق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
افراد زیادی مثل من هستن که به جنگ خواهند رفت و از مظلوم دفاع خواهند کرد شما ترسوها هم مثل همیشه تو سوراخ موش قایم بشید ولی اینو بدونید زندگی در دنیا خیلی کوتاهه، چشم بهم بزنید عمر تمام شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷چند سالته عمو جون؟ تا حالا جنگ رو از نزدیک دیدی؟؟؟
آزادی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
کسانی که خواهان جنگ هستند به فلسطین برن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اره حتما ....از بلاد کفر پا میشن بیان اینجا برای جنگ...اینجا وطن قاقازاده ها نیستکه دلشون بسوزه وغیرت داشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ما همیشه آماده جنگ هستیم چه خارجی چه داخلی
به نازم به این اقتدار!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
به ناز کی؟
فقط تاسف میخورم به حال کسانی که مدافع اسرائیل هستند و کمک ایران به حزب الله و حماس را به عنوان نکته ضعفی برای ایران میدانند. اینکه آمریکا میلیاردها دلار به اوکراین اسراییل و هر کجا که جنگ هست کمک میکنه در تا درآتش جنگ بدمد خوب است ولی کمک ایران به این گروها تا چنگ را هزاران کیلومتر دورتر از ایران نگه دارد بد است! آمریکا 15 هزار کیلومتر آنطرفطر ناو جنکی برای کمک به اسرائیل ارسال میکند و ایرانی نماهای غربگدا کمک ایران به حماس را محکوم میکنند/ چقدر انسان باید کور و ... باشه! جای خالی را با هر واژه مناسب برای وطن فرشان و خائنین به ایران پر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
دولت آمریکا ، جهت کمک از سفره مردم آمریکا برنمی دارد و صرف کمک نظامی کند و رفاه مردمش در اولویت دولتمردانش است .

سفره مردم ایران با ناکارآمدی مسئولین به اندازه کافی کوچک شده است و دیگر توان پرداخت هزینه جهت کمک به حماس را ندارد .

فهمیدن این موضوع برای سایبری که وجدان داشته باشد ، راحت است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
هر کی خربزه می خوره پای لرزش هم می نشینه
حماس برای چی حمله کرده در حالیکه توان دفاع در برابر حملات هوایی را ندارد. مگر خداوند به انسان عقل نداده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اینها بیشتر مزاحمین خلق و طرفدارای الهام جونند که حیات و مماتشان وابسته به اسرائیله. ایرانی نیستند
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تو خیلی شیفته فلسطین هستی از خودت هزینه کن نه تو نه هیچ کس دیگه حق نداره سرمایه های مردم ایران رو برای فلسطین خرج کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آقا افشین صد در صد باور کنید که بیشتر مردم ایران نه مدافع فلسطینند نه مدافع اسرائیل بلکه فقط و فقط مدافع کشور خودشان ایران هستند و از کسانی که ثروت ملی و جوانان این مملکت را صرف حمایت از دیگران می کنند بشدت .... همین والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
عجب حرفی میزنی افشین !! یکی از دلایل دشمنی با ما همین دشمنی با اسراییل است و حمایت همه جانبه از فلسطین خب اگر دشمنی نمی کردیم با ما کاری نداشتند که الان فلسطینی ها بخواهند تاوان بدهند تا ما صدمه نبینیم !! باور کنید برای مردم غزه هم بهتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
دمکراتها بودجشون لز طریق جنگ افروزی در خاورمیانه تامین میکنند ولی جمهوریخواهان از طریق تمرکز بر نردمشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خواب تشریف دارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مشکل اینه که بعضی ها فکر میکنن زندگی تا ابد تو این دنیا ادامه داره و به فکر اون دنیا نیستن، خبر ندارن مرگ هم از رگ گردن بهشون نزدیک تره
بخدا که حقمونه اگه بزننمون وقتی میریم توی خیابون پایکوبی میکنیم! یه دو هفته شماها حرف نزنین اتفاقی میفته؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
والا ما نمی ریم. یه عده قلیل که همیشه آماده این نمایش دادنا هستن و معلوم نیست از کجا تامین میشن میرن . این قد کم تعداد بودن که صدا سیما جرات نکرد دوربینش رو کمی دور کنه مبادا تعداد کمشون معلوم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
شما بدبختا خیلی حقیر هستید که همیشه دنبال سوراخ موش میگردید و نمیخواهید از هیچ مظلومی طرفداری کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تو هم جات ناامنه آلبانی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ما اون شب وسط شهر بودیم البته رفته بودیم تئاتر ببینیم سوتفاهم نشه فقط صدای بلندگو شنیدیم و البته نورافشانی ولی
ادم و ماشین ندیدیم بعدا فهمیدیم تلویزیون یه چیزایی نشون داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
15:02
یه بار از قلع وقمع آلبانی نشینان خبر میدین یه بار از آل سقوط می گین بعد می شه آل سعود و عالیجناب بالاخره تکلیف تون رو روشن کنین با خودتون چند چندین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ما آلبانی نیستیم شما که پهلوون میدون فلسطینی فعلا شلوغ نکن وقت حلوا پخش کردنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آل سقوط همیشه آل سقوطه
آلبانی هم نمیگه من آلبانی هستم!!!ا
تازه بعد چند روز متوجه شدین که حمایت کورکورانه از جنگ عواقب بسیار بد وخطرناکی برای ایران دارد. حتی کشورهای عرب هم یکطرفه حمایت نکردن ودو طرف را به خویشتنداری ترغیب کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
هزینه رفتارهای هیجانی و .... مسئولین را باید مردم بپردازند ؟؟؟؟؟
روز حسابی هم هست .
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
سالعهالست دارن از حماس حمایت نظامی و مالی می کنند رسما خواستار نابودی اسراییل از طریق نظامی شده اند در همه سخنرانی هایشان اسراییل را به نابودی تهدید کرده اند کورکورانه نبوده است دقیقا می دانستند چه می کنند اما آنچه نمی دانند عواقب این کارها است و الان احساس خطر کرده اند و شروع به انکار نقششان در حمایت نظامی و مالی و اطلاعاتی از حماس کرده اند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
موضع ایران کاملا مشخصه حمایت از فلسطین و جای هیچ پنهانکاری هم نیست شما خودشو اذیت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
در قرآن نوشته شده از مسلمان مظلوم باید دفاع کنید
مسلمونای واقعی به قرآن عمل میکنن حتی اگه سنی باشن
پکن خواهان به رسمیت شناختن فوری و دو فاکتو اسرائیل از سوی ایران است وگرنه در مواجهه با امریکا و احتمال تکرار سناریو اکراین چتر حمایتی و حق وتو خود را ممکن است بردارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
خیلی به مخت فشار نیار آلبانی جان ، میترکه یهو
دو تا قوم که از قدیم دعوا داشتن دارن میزنن تو سر و کله هم من نمیدونم ما این وسط چیکاره ایم که توی خیابون جشن و پایکوبی راه بیندازیم .اون از اوکراین اینم از فلسطین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مگه توهم تو جشن بودی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
من همیشه این جشنارو شرکت میکنم به کسی هم ربطی نداره
آقای ولایتی که تهدید کرد کسانی که دنبال صلح بودند .گویی یک طرف جنگ است
چرا متناقض صحبت می کنید
جلو حزب الله را بگیر اگر وارد جنگ با اسراییل شود به معنای جنگ مستقیم ایران با اسراییل است و طبیعی است که آنها هم پاسخ دهند لبنان با اسراییل هیچ مشکل ارضی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
هم مشکل ارزی داره و هم عرضی و هم عرزی و هم طولی
ای انسانهای باوجدان چندین دهه است که این مار(اسراییل ) باهزاران ترفند مردم فلسطین ودرحقیقت تمام مسلمانهرانیش زده وزهرخودراتزریق نموده است این بار این قبام که توسط مردم فلسطین برخواسته است می بایست این حرکت به نابودی اسرائیل تمام شود تادیگر هیچ کشورابرقدرتی نتوانند درمقابل مسلمان عرض اندام نمایند وماملت کورد آماده فرمان حمله به اسرائیل کثیف وآمریکا ی جنایتکار وانگلیس روباه صفت هستیم انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ای آدم من مسلمانم و حامی فلسطین اما از رفتارهای سخیف حماس در مورد زنان و کودکان اسیر حمایت نمی کنم حتی اگر از جنایتهای اسراییل کینه داشته باشم .من حامی رزمندگان دفاع مقدسم که هشت سال در یک جنگ ناحق کشته و زخمی دادند اما کمترین خسارت و جسارتی در حق اسیر را روا ندیدند من حامی تفکر محمد مصطفی ص هستم .!!
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
تو و تمام کسانی که دم از فلسطین می زنید به جای حرافی بروید با اسراییل بجنگید فلسطین به من و ۹۹ درصد مردم ایران هیچ ربطی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ناشناس 13:11 همین صهیونیستهای اسرائیل سالهای قبل که حماس در وضعیت ضعیفی قرار داشت در کنار سواحل می نشتند و از دور حملات اسرائیل به غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان فلسطینی را به صرف قهوه و چای نظاره گر بودند و اوقات تفریحی خود را اینطور سپری می کردند. اما دست خدا بر تمام دستها برتری دارد و قدرت خود را نشان می دهد و چون صبور است این نشانه ها را آرام آرام به ابناء بشر نشان می دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
دیر یا زود اسقاطیل کودک کش متجاوز سقط خواهد شد و از روی نقشه محو میشود، در آن روز مسلمانان واقعی به جشن و پایکوبی خواهند پرداخت و کفار عزادار خواهند شد، همیشه حق به حقدار خواهد رسید ممکنه با تاخیر باشه ولی حتمی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آلبانی ها امروز خیلی فعالن و ظاهرا ضربه به اسقاطیل فشار زیادی بهشون آورده
اگر حمایت ایران نبود , اسرائیل تا حالا تمام خاک فلسطین را گرفته بود و فلسطینی ها با قلاب سنگ میبایست بجنگند - حالا که ایران این همه در فلسطین خرج کرده باید کاررا یکسره و اسرائیل را نابود کنییم و خواهیم کرد و باور کنید به کشور ما جرائت ندارند صدمه بزنند چون به نفع آمریکا و یا کشورهای اروپائی نیست که با ایران وارد جنگ شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
باشه
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
اسراییل هروقت اراده میکرد و بکنه میتونست و میتونه تمام خاک فلسطین رو بگیره.
اگه خدای ناکرده وارد جنگ شویم کافیه دو تا نیروگاه یا پالایشگاهمون زده بشه اونوقت هزاران کارخونه و کسب وکاره که از بین میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
انشاللا راه بیافته

این دفعه اقازاده ها باید برن جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
در هر جنگی مردم عادی صدمه می بینند . اینها که میرن پیش آقازاده هاشون و تو ویلاهای امن فرنگ پناه میگیرن . من و شما می مانیم زیر موشک و بمب مثل مردم غزه .
هر اقدام احمقانه‌ای علیه ایران با پاسخی ویرانگر مواجه می شود/ از ملت فلسطین در برابر ظالم حمایت می کنیم.

این دو خبر تضاد رفتاری و گفتاری را نشان می دهد. یا موافق جنگ هستید و طبعا بازخورد و واکنش را انتظار داشته باشید و یا مخالف جنگ و بکوشید که آرامش را برقرار کنید.

در باره فلسطین باید کمک کرد که ابتدا صلح برقرار شود و سپس خود مردم در این باره تصمیم بگیرند.
با توجه به قدرت نظامی بالای اسراییل طبیعی است که ضربه های کوبنده ای را بر مردم بدبخت فلسطین وارد خواهد شد و تیره بخت تر از روز قبل خواهند شد.
کنعرنی و سایر مسوولین باید در خط اول جبه باشند اگر جنگ بشه، در جنگ ایران و عراق بچه های مسوولین اصلا جبهه نرفتند متاسفانه، اگر دروغه آمار شهدای بچه های مسوولان را اعلام کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بچه هاشون دارن در سواحل استرالیا و کانادا و اروپا جهاد می کنند !!!!!
مطمئن باشید حماس اگر در این عملیات پیروز شود هیچ سهمی برای ایران قایل نمی شود پس بیهوده خودتان را در دفاع از او زیر بار هزینه نبرید . حماس همان گروهی است که وقتی مرسی پیروز شد در مقابله با ایران پشت سر او قرار گرفت !!
به اطلاع مسولین محترم و تمام مومنین خداجو و شهادت طلب میرساند در باغ شهادت به مدت محدودی برای بار چندم گشوده شده است. فرصت را غنیمت شمرده و دعوت حق را پذیرا باشید.به فریاد مظلوم برسید تا دیر نشده. شاید که رستگار شوید.
پاسخ ها
سردار اسد
| Sweden |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
ا‌در خط مقدم جبهه و جنگ بر علیه اسراییل نمایندگان مجلسمان که برای این پیروزی شیرینی پخش کردند فرصت را غنیمت شمارند و به جمع رزمندگان حماس بپیوندند شاید که مقام شهادت نصیبشان شود۰
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اگه یه کوچولو غیرت داشته باشن میرن برا شهادت من راضیم به عنوان نمایندهای ملت ایران با بیش از نود درصد آرا برن انشالله که عاقبت به خیر بشن
مسیولین فرزندان گرامی را از گوشه و کنار جهان جمع کنند وبرای دفاع به غزه عودت دهند !
حق آبه هیرمند چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
دادن احمدی نژاد بره کنفرانس آب
شما مواظب حرف زدنت باش تا زبان سرخ سر سبز ندهد بر باد.
کشتن اسرائیلی ها را توجیه می کنید اما کشتن غیر اسرائیلی ها را چه ؟! تا همین الان تعداد زیادی از توریست های غیر اسراییلی یا کشته یا مفقود شده اند !! آیا دولتهای دیگر حق ندارند حماس را به دلیل این غافلگیری زیر سوال ببرند ؟!
از بوجود امدن اسراییل و رنج فلسطینیان عبرت بگیریم.
مواظب باشیم به عناوین مهاجرت و خانه و زمین خریدم.
گردن ایران کلفته از بزرگ تر از آمریکاش هم ترسی نداره
پاسخ ها
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
راسشو بگو تا حالا اسلحه از نزدیک دیدی یا صداشو شنیدی؟
ملت ایران متمدن وبشردوست هستن با هر دین ومذهبی که باشن گردن کلفت شمایید وبس
حمایت از مردم مستعضف بقیه کشورها پیش کش، به فکر فقر و محرومیت مردم ایران باشید، چراغی که به ایران رواست به سایر کشورها حرام است، البته درس عبرت برای شماها نمیشه!!!!!!!!!
در دام افتادید، حماس از هر کشوری چندید نفر را کشت و چنان وحشی گری نشان داد که بزودی همه جهان بر علیه حماس و ایران خواهند شد.
یدفه از جنگ بین روسیه و اوکراین حمایت کردین چوبشم خوردین و هنوز که هنوزه دارید انکار میکنید حرفای خودتونو! کاری نکنید که دوباره این بلا سرتون بیاد! کم کم داره چوب خطتون پر میشه تو اعتبار بین المللی!
حمایت دولت ایران ازحماس سبب گردید تاعده ای به غلط فکرکنند که ایران درحمله حماس به اسراییل ایران نقش

داشته درحالیکه دولت خوددرداخل کشورکلی مشکل دارد وعاقل ترازآن است که دراین شرایط خودرا درگیرجنگ با اسرائیل نماید
شایعه شده فرزندان مسئولین و آقازاده ها بعد از حوادث اخیر حماس و اسرائیل به طرف ترکیه عازم سفر شده و به نوعی دارند فرار می کنند. البته ترکیه اعلام کرده این بصورت معمول بوده و ربطی به وقایع اخیر ندارد. البته الله و اعلم.
شما خیلی بیخود می کنید از حساب جیب ملت خرج می کنید برای فلسطین کسی همچین مجوزی به شما نداده
ما نمیخواهیم افغانها در ایران باشند با چه فرضیه اجتمای 5 ملینو را پزیفتید ؟
از کر امات شیخ ما این بس شیره را خورد و گفت شیرین است
جناب سخنگو ! ما درد و آلام برادران افغان را درک میکنیم ولی به اندازه وسعی که داریم جوانان ما بیکار و کرایه و قیمت مسکن سر به فلک کشیده کشورهای مسلمان از جمله عراق ترکیه پاکستان تعدادی از اینها را متقبل شود باری از دوش ما ایرانیان نیز کم میشود
الان با این کنار کشیدن ایران از این ماجرا و شایدم جا زدنش ، بهترین فرصت رو به اسراییل هدیه میدن تا تکلیف حزب الله لبنان و حماس رو برای همیشه یکسره کنه ، ولو با 5 میلیون نفر کشته
این دودهایی که میبینیم پولهایه ما مردم ایرانه که داره میره هوا.اونوقت خودمون در فقر و فلاکت داریم دست و پا میزنیم!!!
تو شر مرسان مرا به خیر تو امیدی نیست
از بعضی کامنت ها معلوم می شود درایران مزدوران قوم یهود و صهیونیزم خیلی به تاپو‌افتادند
تو که از روی یک کاغذ می خونی و بلد نیستی بدون کاغذ دو جمله حرف بزنی خب برای چی حقوق می گیری؟ همون نوشته رو در سایت وزارت خارجه منتشر کنند نیازی هم به تو نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست