بازدید 3899

دعوت فوتبالی وزیرخارجه عربستان از امیرعبداللهیان

وزیر خارجه عربستان با توجه به اهمیت تداوم مسابقات باشگاهی فوتبال میان دو کشور از امیرعبداللهیان برای حضور مشترک وزرای خارجه دو کشور در اولین بازی فوتبال در عربستان دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۱۱۹۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 06 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، در گفتگوی تلفنی فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، برخی موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه‌های مختلف مناسبات دوجانبه مورد مشورت و تبادل نظر قرار گرفت.

وزرای امور خارجه دو کشور بر ضرورت سرعت بخشیدن به همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و گردشگری تاکید کردند.

با توجه به دیدار مهم اخیر وزیر امور خارجه با ولیعهد و نخست وزیر عربستان در جده، طرفین اتفاق نظر دارند گام‌های لازم در این مسیر متناسب با روند مناسب روابط سیاسی دو کشور برداشته شود.

همچنین با توجه به اهمیت نقش همکاری‌های فرهنگی و ورزشی در تقویت فضای دوستی میان دو ملت، دو وزیر ضمن مشورت در خصوص تقویت این بخش از همکاری‌های دوجانبه، توافق کردند که به نهادهای ورزشی دو کشور توصیه کنند که مشکل اخیر بوجود آمده در جریان مسابقات باشگاهی دو کشور را در مسیر احترام متقابل، گفتگو و تفاهم حل و فصل کنند.

وزیر خارجه عربستان با توجه به اهمیت تداوم مسابقات باشگاهی فوتبال میان دو کشور در مسیر تقویت همکاری‌های همه جانبه، از امیرعبداللهیان برای حضور مشترک وزرای خارجه دو کشور در اولین بازی فوتبال در عربستان دعوت به عمل آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست