بازدید 14903
۵

توافق وزرای خارجه ایران و عربستان درباره فوتبال

کد خبر: ۱۱۹۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۴ 06 October 2023

 وزیران خارجه ایران و عربستان به ماجرای لغو بازی سپاهان و الاتحاد ورود کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وزیران خارجه ایران و عربستان در گفت‌وگوی تلفنی توافق کردند که به نهادهای ورزشی دو کشور توصیه کنند که مشکل اخیر بوجود آمده در جریان مسابقات باشگاهی دو کشور را در مسیر احترام متقابل، گفتگو و تفاهم حل و فصل کنند.

در جریان بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، تیم عربستانی به نصب سردیس سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی اعتراض کرد و ناظر مسابقه مانع از برگزاری بازی شد.

توافق وزرای خارجه ایران و عربستان درباره فوتبال

همچنین دو وزیر ضمن مشورت در خصوص تقویت همکاری‌های فرهنگی و ورزشی دو طرف که به لغو قانون بازی در کشور ثالث پایان داده است، در بحث تقویت فضای دوستی توافق کردند که میزبانی های دو طرف نیز ادامه یابد.

وزیر خارجه عربستان با توجه به اهمیت تداوم مسابقات باشگاهی فوتبال میان دو کشور در مسیر تقویت همکاری های همه جانبه، از امیرعبداللهیان برای حضور مشترک وزرای خارجه دو کشور در اولین بازی فوتبال در عربستان دعوت به عمل آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵
بهم زدن مسابقه فوتبال توسط تیم عربستانی وترک زمین فوتبال توهین تیم سپاهان است که مقدمات همه چیز را برای مسابقه اماده کرده بود باید با جریمه تیم الاتحاد تمام شود وزیر امور خارجه باید بداند همهچی بادیپلماسی تمام نخواهد شد
اونوقت وزیر ورزش و جوانان چه نقشی دارند تو این ماجرا
عجیب است!!!در خاورمیانه هیچ چیز سر جای خود نیست؛بجای فدراسیونهای فوتبال ووزرای ورزش .وزرای خارجه برای فوتبال تصمیم میگیرند.خخخ لابد برای برقراری عدالت وپرهیز از التهاب؛ بر سر گل ها زده شده دوطرف هم بایدتوافق بشود.....
وزیر خارجه کار وزیر ورزش و جوانان را انجام می دهد!!!

وزیر کشور هم به جای وزیر علوم و تحقیقات نظر می دهد

وزیر علوم هم نقش وزیر فرهنگ و ارشاد را اجرا می کند
چه باید کرد........
خخخخخ توافق
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست