بازدید 5253

یک شهربازی در کرج پلمب شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: شهربازی نژادفلاح کرج به‌دلیل نصب تجهیزات بدون مجوز استاندارد که باعث بروز حادثه شده، پلمب شد.
کد خبر: ۱۱۹۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ 28 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ «علیرضا عاقلی» با اشاره به لزوم استفاده از تجهیزات استاندارد در پارک‌ها اظهار کرد: طبق گزارش اداره استاندارد البرز در ارتباط با نداشتن استاندارد لازم برای بهره‌برداری از نصب تجهیزات جدید (تاب زنجیری) بدون مجوز استاندارد در بوستان جهان یا پارک نژادفلاح کرج با پیگیری‌های لازم توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، این پارک پلمب شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج افزود: شکایت قضائی توسط سازمان، نسبت به این بهره‌برداری انجام شده است.

وی تأکید کرد: تمام بهره‌بردارانی که قصد استفاده از تجهیزات لازم در پارک‌ها را دارند، بایستی طبق قانون استانداردهای لازم را اخذ کنند.

عاقلی ادامه داد: بهره‌بردار حقیقی و حقوقی که بدون داشتن مجوزهای استاندارد اقدام به بهره‌برداری از تجهیزات جدید و قدیم در پارک‌ها و زمین‌های بازی بهره‌برداری کند، متخلف است و مکان مربوطه با همکاری مراجع قضائی پلمب می‌شود.

وی با بیان اینکه جان مردم برای ما از هر چیز دیگر مهمتر است و متخلفین باید اعمال قانون شوند، تأکید کرد: تمام پارک‌هایی که بهره‌برداری می‌شود باید استاندارد لازم را داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست