بازدید 19294
۶

تفريح مرگبار در شهربازي اردبيل

کد خبر: ۲۶۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴ 27 July 2012
شكسته‌شدن يك دستگاه رنجر در مجتمع تفريحي «شورابيل» اردبيل سبب مرگ يك تن و جراحت سه تن ديگر شد.

پارسي، كارشناس مسئول اورژانس اردبيل در گفت‌وگو با ايسنا، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: وقوع اين حادثه در ساعت 23:04 چهارشنبه شب به سامانه 115 اردبيل اطلاع داده شد كه در پي آن چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در مجتمع تفريحي شورابيل اردبيل اعزام شدند.

وي ادامه داد: پس از حضور تكنيسين‌هاي اوراژانس در محل آنان با يك دستگاه رنجر شكسته رو برو شدند كه داخل آن سه تن گرفتار بودند.

پارسي با بيان اينكه يكي از سرنشينيان دستگاه رنجر در دم فوت كرده بود گفت: سه مصدوم ديگر نيز توسط آتش‌نشانان از داخل دستگاه خارج و به عوامل اورژانس تحويل داده شدند كه دو نفر از آنان به شكل سرپايي درمان و يك تن ديگر نيز كه احتمال تروماي چشم و شكستگي پا در وي وجود داشت به بيمارستان فاطمي اردبيل منتقل شد.

كارشناس مسئول اورژانس اردبيل مشخصات فرد فوت شده را مردي حدودا 22 ساله اعلام كرد و گفت: سه مصدوم ديگر نيز مرد با ميانگين سني 20 تا 23 سال بودند.

به گفته پارسي عوامل اورژانس پس از حضور در محل اقدامات كنترل راه‌هوايي، اكسيژن‌تراپي، آتل‌گيري، پانسمان و ... را در همان محل حادثه روي مصدومان انجام دادند.

به گزارش ايسنا، تلاش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران براي دريافت نظر شهردار و فرمانده انتظامي اردبيل در خصوص اين حادثه تا لحظه مخابره اين خبر به نتيجه نرسيد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۶
ببخشید من نمیدونم رنجر چیه تو شهر بازی ، امکانش هست عکس یا توضیحی از آن بذارین؟
خدایا چرا در مدیریت مراکز تفریح اینقدر ضعیف هستیم و به همین راحتی عزیزانمان باید بخاطر کمی تفریح و شادی بمیرند؟؟؟
چیز مهمی نیست جون آدمها تو این مملکت ارزشی نداره
رنچر چی هست؟
فقط فکر پولن,یکی نیست این دستگاههای بازی رو تو یه بازه زمانی چک کنه؟
من از این شهربازی دیدن کردم علاوه بر فرسوده بودن امکاناتش اموزش لازم جهت استفاده ایمن از این دستگاه ها به استفاده کنندگان داده نمی شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان