بازدید 3874
۱

چه شد که مادر، قاتل دخترش را بخشید؟

با گذشت ۳ ماه از ماجرای قتل هولناک دختر جوان توسط پدر خشمگینش، مادر خانواده قدم در دادسرای جنایی تهران گذاشت و شوهرش را بخشید.
کد خبر: ۱۱۹۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 28 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین؛ ظهر هجدهم تیر امسال مردی ۵۵ ساله و تبعه افغانستان راهی کلانتری شهرک ولیعصر شد و گفت که دخترش خودکشی کرده است. او سپس شروع به خودزنی کرد تا وانمود کند از مرگ ناگهانی دخترش ناراحت است. سپس ماموران پلیس و بازپرس ویژه قتل راهی خانه مرد افغان شدند و جسد مریم دختر ۱۹ ساله خانواده را در اتاق خواب دیدند که پدرش ادعا می‌کرد خودش را حلق آویز کرده است. 

اعضای خانواده از مرگ مریم غمگین و ناراحت بودند. آن‌ها ادعا می‌کردند که او دست به خودکشی زده است و هیچ کس متوجه ماجرا نشده بود، اما ابهامات زیادی در این ماجرا وجود داشت. سرانجام یکی از دختران مقتول که رنگش کاملا پریده بود در ادامه تحقیقات اسرار قتل خواهرش را فاش کرد. وی گفت: شب حادثه من از سرکار به خانه برگشتم و مادرم را با چشمان گریان دیدم. از داخل اتاق صدای فریاد‌های پدرم شنیده می‌شد. مادرم وحشت زده از من خواست تا خواهرانم را نجات بدهم. ظاهرا پدرم با دو خواهرم درگیر شده و در حال کتک زدن آن‌ها بود. من مینا را نجات دادم، اما نتوانستم مریم از زیر دست پدرم نجات بدهم و متاسفانه او جان باخت.

دیگر راهی برای پدر خانواده وجود نداشت تا قتل دخترش را کتمان کند و خودش را بیگناه بداند. دیگر اسرار جنایت برملا و مشخص شده بود که داستان پدر خیالی بوده است.

او اعتراف کرد که قصد تنبیه دخترانش را داشته، اما این تنبیه به قتل یکی از آن‌ها ختم شده بود. وی ادامه داد: وقتی شنیدم دخترانم با دو پسر غریبه آشنا شده‌اند، خیلی عصبانی شدم، چون می‌ترسیدم آبرویم در بین همشهریانم و همسایه‌ها برود و همه مرا بی غیرت صدا کنند. شب حادثه وقتی شنیدم با همان افراد غریبه به پارک رفته اند عصبانی شدم. میخواستم آن‌ها را تنبیه کنم، اما نفهمیدم چه شد که یکی از آن‌ها را با دستانم خفه کردم. وی ادامه داد: بعد از قتل هم چند ساعتی کنار جسد نشستم و گریه کردم. سپس خانواده ام را تهدید کردم تا به کسی درباره این اتفاق حرفی نزنند. می‌خواستم وانمود کنم که دخترم خودکشی کرده است، اما دستم رو شد.

گذشت

این پرونده جنایی در شعبه پنجم دادسرای جنایی و زیر نظر بازپرس محمد جواد شفیعی در حال رسیدگی بود و برای تکمیل تحقیقات باید نظر اولیای دم در پرونده اخذ می‌شد. مادر خانواده نیز، ولی دم بود که دیروز راهی دادسرا شد و شوهرش (قاتل دخترش) را بخشید. به این ترتیب با گذشت مادر مقتول، پدر خشمگین پیش از محاکمه بخشیده شد تا سال‌های کمتری در زندان بماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
خیلی غیرت داشتی برمیگشتی همون کشور خودت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی