بازدید 2718

تروریست‌ها باید خلع سلاح و از عراق اخراج شوند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: رئیس جمهور محترم فرمودند در کل منطقه اقلیم و همه عراق، نیرو‌های تجزیه‌طلب تروریست مسلح نباید حضور داشته باشند؛ باید به طور کامل خلع سلاح و از عراق اخراج شوند.
کد خبر: ۱۱۹۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ 23 September 2023

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرلشکر پاسدار محمد باقری پیش از ظهر امروز (جمعه، ۳۱ شهریورماه) در گفت‌وگویی تلویزیونی که در حاشیه رژه نیرو‌های مسلح انجام شد، گفت: قرارمان در این بود که این گروهک‌ها ۲۸ شهریور ماه به طور کامل خلع سلاح شده باشند. اما آنچه در این مهلت شش ماهه رخ داد، این بود که فقط قدری از مرز‌های کشور ما فاصله گرفته‌اند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن قدردانی از آغاز تلاش‌های دولت عراق برای خلع سلاح گروهک‌های تروریستی در اقلیم شمال عراق، تصریح کرد: آنچه در متن قرارداد دبیران شورای عالی امنیت دو کشور آمده، کاملا باید انجام شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم فرمودند؛ در کل منطقه اقلیم و همه عراق، نیرو‌های تجزیه‌طلب تروریست مسلح نباید حضور داشته باشند. این تروریست‌ها باید به طور کامل خلع سلاح و از عراق اخراج شوند.

سرلشکر باقری بیان کرد: رئیس جمهور فرمودند که نیرو‌های مسلح چند روزی مهلت بدهند و صبر کنند، ما برای چند روز صبر خواهیم کرد و تیم‌های ناظر را به این منطقه می‌فرستیم تا بررسی کنند که آیا این خلع سلاح به طور کامل انجام شده است یا خیر.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، در پایان خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق برای چگونگی اقدام خود تصمیم می‌گیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی