بازدید 6322

چرا برخی از زندانیان تبادل شده به کشور بازنگشته‌اند؟

معاون وزیر خارجه درباره علت عدم بازگشت برخی از زندانیان ایرانی تبادل شده با آمریکا گفت: برخی از این زندانیان پس از آزادی در آمریکا باقی مانده و به کار و زندگی شخصی خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۹۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 18 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، علی باقری گفت: بحث تبادل زندانیان و آزادسازی‌های دارایی‌ها از موضوعات مهم مطرح در مذاکرات فشرده و غیرمستقیم بین ایران و آمریکا بود و در همین چارچوب آزادی ۵ زندانی ایرانی که در آمریکا به طور غیرقانونی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا مورد تعقیب قرار گرفته بودند، در دستور کار گرفت.

وی ادامه داد: برخی از این زندانیان پس از آزادی در آمریکا باقی مانده و به کار و زندگی شخصی خود ادامه خواهند داد. آزادی این زندانیان موجب ایجاد این درک برای آمریکایی‌ها شود که ایرانیانی را که در آن کشور فعالیت قانونی دارند، تحت تعقیب قرار ندهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۷
چقدر عرق وطن :)) چند تا ایرانی از داخل زندان ایران آزاد شدن و حتی چند ساعت صبر نکردن با اطرافیانشون عکس بگیرن سریع از کشور خارج شدن. حالا اونور از زندان آمریکا آزاد شدن تمایلی ندارن بیان کشور.
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
میگه بعد از آزادی در آمریکا باقی مانده اند . یعنی امریکا زندانیشون کرده بوده . شما غربزده ها چقدر تعطیلید . معنیش اینه که طرف ساکن آمریکا بوده و توسط امریکا زندانی شده . شما غربزده ها چقدر تعطیلید واقعا . اون مثبتها هم نشون می دهد هر چقدر فضای حقیقی دست وطن پرستها است فضای مجازی توسط غربزده ها به پاتوق تبدیل شده .
چون امریکا از ایران بهتر است
حتی حاظر نیستند به کشور خود برای زندگی برگردن.چیکار کردید
خخخخخ
تو که راست میگی
آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه؟ دوست و دشمن همه میخان آمریکا باشن! این وسط تکلیف ملت ایران چیست؟ که ظالمانه ترین تحریم ها را بخاطر این فیلم بازی ها تحمل می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
جانا سخن از زبان ما می گویی
:)
نه داداش این مطلب راجای دیگه نگی که مرغ تو قابلمه هم خندش میگیره !مرد حسابی چی داری میگی،بیاد اینجا چیکار کنه ؟به قدر کافی از شماها پول گرفته بابت ارسال تجهیزات موشکی ،بعد بیاد اینجا چیکار کنه؟
یارو حتی حاظر نیست بیان ایران ، بعد دولت از این مردم هزینه می‌کنه که اونا رو از زندان در بیاره .
یعنی خفت و بدبختی مردم ما در دنیا فریاد زده میشه
البته که حقمون هست .
اونوقت میگن ایرانیها تحت تاثیر رسانه های غربی فکر میکنن غرب خوبه درحالی که غربی‌ها ومهاجرت کرده ها بدبختن وما خیلی خیلی خوبیم. ازده ایرانی هشت تا آمریکا را ترجیح دادن. همش به مادروغ میگید
حالا معاون وزیر خارجه اینها رو میگه فردا یه معاون و مسئول دیگه یه چیز دیگه میگه و توجیهات و مهملات دیگه ای ردیف می کنه و آخرسر هم کیهان شریعتمدار نتیجه میگیره که این هم از اقتدار ماست و اونایی که برنگشتند با طرح و برنامه و نقشه بوده و می خوان بمونن و کاخ سفید رو حسینیه کنن!!!!
چه فضاحتی
طرف ایران را زندان بزرگتری می بینه تا امریکا
و حاضر نیست بیاد ایران
ببینید چه کشوری ساختید که طرف زندانهای آمریکا رو به کشور خودش ترجیح داده باوجوداینکه درصورت برگشت خیلی هم مورد عزت واحترام حکومت قرارمیگرفت
قابل توجه مسولین محترم که باید از شرمندگی سر بلند نکنن
چون عاقل بودن
چقدر تحقير شديم
سلام.این افتخار برای یک کشوری هست که اینقدر مردمش براش مهم هست که تلاش می کند از زندان آزاد شود و هرکجا دوست دارد برود حتی کشوری که دشمنش هست درود بر رئیس جمهور آقای رئیسی مرد صادق.یا حق
ده تا آدم که قربانی بی سیاستی و بی کفایتی شده اند امریکا را بابت چی رهاکنند
این یعنی برا خودشون کار و زندگی داشتن و کسی هم کاری بهشون نداشته!!!
چون اصلا دو طرف زندانی نبودن بهانه ای برای آزاد کردن پول برای نفت در برابر غذا
کاسبان تحریم هم در آمریکا حضور دارند و هم در ایران...!
برایشان اینجا و اونجا فرقی نداره. فقط اصرار بر وجود تحریم ها دارند تا به کسب درآمدشان بپردازند!
طرف کل زندگیش سالها امریکا بوده و خست بیاد اینجا چه کنه فقط به بهانه ایرانی بودن گرفتنش
ما همیشه به هیچ و پوچ تلاش میکنیم برای همین هم اینجوری هستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصلا گور بابای آمریکا و اروپا و اسراییل. تمام بدبختی های ایرانی جماعت زیر سر این جرثومه های فساده. ولی واقعا چرا بچه های مسولین و خانواده هاشون و قوم و خویششون اکثرا تو همین کشورها هستند و تحریم و بیچارگی و بدبختیش سهم ما مردمه. به والله ما نه براندازیم نه منافقیم نه وطن فروشیم فقط میخوایم نرمال زندگی کنیم مثل فرزندان خود همین مسولین. چکار باید بکنیم؟به لحاظ قانونی چه راهی وجود داره؟؟؟
درک این برای یک عده خیلی سخته که امریکا بی جهت شهروندان ایرانی که هیچ جرمی ندارند را برای فشار بر ایران دستگیر میکنه. این شهروندان در همون جا چون هیچ جرم امنیتی برای آمریکا نداشته راحت بعد از آزادی زندگی می کنه. اما جاسوسانی که اینجا دستگیر میشن می دونن که بعد از آزادی دیگر نمی تونید فعالیت جاسوسی در ایران داشته باشند و مطمئنا تحت نظر خواهند بود. پس دم شون را میذارن رو کول و زود در میرن تا پدرشون دوباره در نیاد
آمریکا چه بهشتی ساخته ای که حتی زندانی تو نیز حاضر به ترکت نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست