بازدید 2801
۱

انتشار بوی گاز در برخی مناطق اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به انتشار بویی شبیه به بوی گاز در منطقه رهنان، ملک شهر، خیابان امام خمینی (ره) و محله خانه اصفهان گفت: تیم‌های محیط زیست برای بررسی دوربین‌های نظارتی آن منطقه اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۹۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 09 September 2023

به گزارش تابناک، منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: از شب گذشته گزارش‌های مردمی مبنی بر انتشار بویی شبیه به بوی گاز در منطقه رهنان، ملک شهر، خیابان امام خمینی (ره)  و محله خانه اصفهان گزارش شد.

 وی افزود: تیم‌های آتش‌نشانی در منطقه موضوع را بررسی کردند  و شواهد حاکی از آن بود که یک تانکر  مواد شیمیایی را وارد منهول فاضلاب کرده و منطقه را ترک کرده بود و تیم  های آتش‌نشانی و آبفای اصفهان بعد از بررسی، منهول را شست و شو دادند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه هنوز کمی از بو استشمام می‌شود، گفت: تیم‌های محیط زیست برای بررسی دوربین‌های نظارتی آن منطقه اعزام شدند تا شخص متخلف را شناسایی کنند و گاها بعضی افراد سودجو بقایای مواد شیمیایی را که باید در سایت پسماند امحا کنند گاهی در  چنین اراضی تخلیه می‌کنند و این عمل غیر قانونی است و از شهروندان درخواست می‌کنیم مواردی که مشاهده می‌کنند با تلفن های 110 و  122 اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حالتون خوبه؟ شبکه فاضلاب این سه تا منطقه چه ربطی به هم داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست