بازدید 2500

انهدام ۱۴ باند سازمان‌یافته جرایم در سیستان‌وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای پنجمین مرحله طرح رعد با انهدام ۱۴ باند سازمان یافته جرایم و دستگیری ۵۸۷ نفر متهم در اجرای این طرح خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ 07 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه از اجرای پنجمین مرحله از طرح عملیاتی رعد با هدف برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی و ضربه زدن به کانون جرایم در سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در اقصی نقاط استان توسط مأموران جان بر کف پلیس به انجام رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح ۵۸۷ متهم دستگیر، ۱۴باند سازمان یافته انواع جرائم متلاشی شد، همچنین ۴۵قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی کشف و پنج باند سازمان یافته قاچاق سلاح غیرمجاز نیز متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به کشور، گفت: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شدند تعداد یک‌هزار و ۲۵۰نفر از مترددین غیرمجاز را که از مرز گذر کرده و وارد کشور شده بودند را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در این طرح یک هفته‌ای مقدار ۲.۵ تن انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه ۲۳ قاچاقچی دستگیر و ۴۷خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در این طرح دستگیر شدند.

سردار جلیلیان گفت: در حوزه جرایم سایبری و فضای مجازی نیز پلیس فتا ۱۳۰۰ تارنمای مجرمانه شناسایی و اقدامات قانونی در خصوص آنها انجام دادند.

وی از تداوم طرح‌های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در سیستان و بلوچستان خبر داد و تأکید کرد: طرح‌های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد، تمام تلاش ما این است که احساس امنیت در جای جای استان حاکم شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار