بازدید 3955

وزش باد شدید در تهران

کد خبر: ۱۱۸۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ 22 June 2023

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، دمای استان طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی خیلی شدید به‌ویژه در غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی خیلی شدید به‌ویژه در غرب و جنوب استان، افزایش تندی باد در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه (۲ تا ۴ تیرماه ) در ساعات بعد از ظهر و شب، در نقاط مستعد خیزش موقت گرد و خاک، گاهی نفوذ گرد و غبار از استان‌های مجاور و به دنبال آن کاهش کیفیت هوا و دید افقی، پیش‌بینی می‌شود.

در ارتفاعات طی روزهای شنبه و به ویژه یکشنبه رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

دمای استان طی دو روز آینده بدون تغییرات محسوس خواهد بود سپس تا روز دوشنبه کاهش نسبی و برای روز سه‌شنبه افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲ تیرماه) صاف گاهی وزش باد از بعدازظهر افزایش باد، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۳ تیرماه) صاف تا کمی ابری از بعدازظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید و در بعضی ساعت‌ها گرد و خاک با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست