بازدید 20395
سه هزار و سیصد و هفتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند، نه کلاب‌هاوس!/ سید محمد خاتمی: از جامعه‌ی عفیف حمایت می‌کنیم / طالبان از انجام مانور نظامی با «سلاح‌های سنگین» در نزدیکی مرز ایران خبر داد / پایان همکاری فردوسی‌پور با صداوسیما

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند صادقی: نهادی با نامزد‌های دوره‌های قبل مجلس تماس گرفته و تاکید کرده در انتخابات ثبت نام کنند!/ وزیر کار: وضعیت کارگران فلسطینی نگران‌کننده است/ ماجرای حمله به امام جماعت مسجدی در مشهد / اتحادیه اروپا: تحول جدیدی در برجام رخ نداده است و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳ 09 June 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کنایه عبدالله گنجی به من سرهنگ نیستم روحانی
عبدالله گنجی فعال رسانه ای، در توئیتی نوشت: سامانه مجازی روحانی امشب این را منتشر کرده. چرا؟ "هیچوقت پادگانی عمل نکردم. من جزو افرادی هستم که حقوق خواندم. من سرهنگ نیستم، من حقوقدان هستم"حقوق خوانده بود که خواستار اعدام ارتشیان در ملاعام بود و چمران مقابلش ایستاد. اگر سرهنگ بود خودش در پادگان اعدام می‌کرد.


حال آیت الله خاتمی مساعد است
خبرنگار ایرنا کسب اطلاع کرد که حال عمومی آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان مساعد است. عصر امروز پنجشنبه برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از بستری شدن آیت الله خاتمی در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر دادند. خبرنگار ایرنا گفت که این عضو مجلس خبرگان رهبری چند روز پیش برای انجام معاینات دوره‌ای به بیمارستان مراجعه کرده بود؛ بنابراین حال عمومی آیت‌الله خاتمی اکنون مساعد بوده و وی از بیمارستان مرخص شده است.


انتقاد تند زیباکلام از عملکرد «اپوزیسیون خارج‌نشین»
هرچند صادق زیباکلام منتقد بسیاری از سیاست‌های حاکمیت در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، همواره از مفاهیمی، چون تمامیت ارضی دفاع کرده است. او می‌گوید اپوزیسیون خارج از کشور درکی درستی از جامعه ایران ندارد و به همین علت نمی‌تواند به بسیاری از مسائل مهم همچون قومیت، حفظ تمامیت ارضی و زبان پاسخ درستی بدهد. زیباکلام در ادامه صحبت‌هایش نقدی نیز به نسل جدید وارد می‌کند و به طنز می‌گوید اگر بخواهد به پادشاه مریخ گزارش بدهد که چرا جوانان امروزی با حاکمیت مخالف هستند، می‌گوید که این‌ها مطالعه و شناخت صحیحی از شرایط ندارند. او البته انتقاد به اپوزیسیون را مانع انتقاد به حاکمیت نمی‌داند و معتقد است مجموعه حاکمیت باید تغییرات اساسی در جامعه ایجاد کند. /آرمان ملی


روایت سید حسن خمینی از تذکر امام خمینی به دعایی
سید حسن خمینی نقل قولی از مرحوم دعایی درباره تذکر امام خمینی (س) که باعث حیرتش شد بیان کرد. امام {خطاب به سید محمود دعائی} گفتند: من دو نکته را به شما گوشزد می‌کنم؛ یکی اینکه دروغ نگویید و دوم اینکه دشنام ندهید. شما در برنامه رادیو گفته اید رهبر بزرگ این انقلاب یک متر هم زمین ندارد. این در حالی است که من در خمین زمین دارم و از پدرم به من ارث رسیده است. چرا دروغ بگویید؟! دوم اینکه چرا در رابطه با برخی وابستگان رژیم ستمشاهی از الفاظ بد و ادبیات ناشایست استفاده می‌کنید؟!

معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس!
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در توییتی نوشت که دولت سیزدهم، حرف خود را در میدان کار و عمل می‌زند نه اتاق‌های کلاب‌هاوس! متن توییت محسن منصوری به شرح زیر است: «با حضور رییس‌جمهور جشن احیا ۲۲۰ واحد راکد صنعتی در ‎آذربایجان شرقی برگزار شد. با محاسبه این واحدها، تاکنون در دولت سیزدهم بیش از ۴۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در حوزه‌های مختلف احیا شده است. دولت سیزدهم، حرف خود را در میدان کار و عمل می‌زند نه اتاق‌های کلاب‌هاوس!»


نماینده مجلس: لایحه برنامه هفتم توسعه تا شهریور نهایی خواهد شد
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً تا پایان شهریور لایحه برنامه هفتم توسعه نهایی و تعیین تکلیف می‌شود و جهت اجرا ابلاغ خواهد شد. محمد رشیدی در گفت‌وگو با مهر درباره ویژگی‌های لایحه برنامه هفتم توسعه، اظهار داشت: هنوز لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس ارائه نشده، اما یکسری نسخه‌ها از این لایحه منتشر شده است که ما آن‌ها را بررسی کردیم. برداشت بنده آن است که دولت در تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه صرفاً پیشنهادهای دستگاه‌های مختلف را آورده است و تدوین برنامه پنج ساله توسعه کشور به این صورت مناسب نیست و با تدوین یک برنامه راهبردی فاصله زیادی دارد. وی با تاکید بر اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه باید مساله محور باشد، گفت: ما نمی‌گوییم دولت در تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه مساله محوری را به کلی نادیده گرفته، اما بررسی‌های ما نشان می‌دهد دولت بیشتر در این لایحه پیشنهادهای دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها را آورده است.


نبویان: مشکل ترامپ نبود، بلکه خود بند‌های برجام موجب باقی‌ماندن تحریم‌هاست
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بند‌های مختلف برجام را تشریح کرد و با بیان اینکه در برجام مشکل ترامپ نبود، بلکه خود بند‌های برجام موجب باقی‌ ماندن تحریم‌هاست، اظهار کرد: در موارد بسیاری تحریم‌هایی که قرار بود در اثر برجام برداشته شود دارای معارض با تحریم‌های اولیه است که موجب شده است این تحریم‌ها لغو نشود. حجت الاسلام والمسلمین نبویان بعدازظهر دیروز در نشستی تحت عنوان «برجام؛ همانند ترکمانچای» که در خانه مصلحان قم برگزار شد، گفت: باید دستاورد‌ها و آسیب‌های برجام در رسانه ملی برای مردم تشریح و تبیین شود؛ در توافقات بین المللی باید تعهدات توسط دو طرف امضا شود، ولی در برجام اصلا به زبان ایران توجهی نشده است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برجام در پنج زمینه بوده است، اظهار داشت: این چهار زمینه شامل تعهدات ایران، تعهدات طرف مقابل، اقدامات صلح آمیز، کمیسیون مشترک و ... است. وی با بیان اینکه کمیسیون مشترک شامل ۸ عضو کشور‌های ۵+۱، نماینده اتحادیه اروپا و ایران است، ابراز کرد: اگر کمیسیون مشترک بخواهد تصمیم‌گیری کند نیازمند تجمیع آراست، به جز یک موضوع و آن هم بازرسی از اماکن نظامی ایران است. حجت الاسلام والمسلمین نبویان با اشاره به اینکه در برجام حدودا ۱۰۰ حق هسته‌ای از مردم ایران سلب شد، بیان کرد: صراحتا در برجام آمده که هرچند ایران جزو NPT، است، حق استفاده از مزایای NPT را ندارد.

امام جمعه اصفهان: امارات فهمید اگر بخواهد امنیت داشته باشد، باید خودش را با جمهوری اسلامی پیوند بزند
محمودی، امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر اینکه موشک فتاح عزت و امید را در جامعه تزریق کرد و ساخت این موشک بازتاب بسیاری داشت، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران پرقدرت پیش می‌رود و امارات از قراردادش با آمریکا برای امنیت خلیج فارس بیرون آمد و به سمت ایران آمد و فهمید آمریکا نمی‌تواند امنیت خلیج فارس را تأمین کند و اگر بخواهد امنیت داشته باشد، باید خودش را با جمهوری اسلامی ایران پیوند بزند.

امام جمعه کرج: دولت انقلابی مذاکرات را به زندگی مردم گره نزده
سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت‌های روزافزون صنایع موشکی، یکی از این وجوه قدرت‌مند شدن ماست و امروز به کمک نیروهای مقاومت وارد مرحله بازدارندگی تهاجمی شده‌ایم که نتیجه آن شکست آمریکا در همه جبهه‌هاست و شعار مرگ بر آمریکا در تمام جهان طنین انداز شده است. وی بیان کرد: هر جا صحبت از سازش و کوتاه آمدن از منافع مردم باشد، رسوایی به همراه داشته و امروز دولت انقلابی مذاکرات را به زندگی مردم گره نزده و برای همین هم در این زمینه موفق بوده است. امام جمعه کرج با اشاره به پیش روی بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، انتخابات امری بسیار مهم است و دشمن از همین حالا تمام توپخانه‌های خود را برای تخریب انتخابات به خط کرده است. امروز مشارکت مردم برای امنیت و ثبات سیاسی کشور لازم است، زیرا هرچه مشارکت بیشتر شود آسیب پذیری کشور در برابر تهدیدات کمتر می‌شود.

رئیسی: صحنه‌سازی‌ها در دل مردم هیچ تاثیری ندارد 
سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی مهمان مردم شهرستان چاراویماق بود و در جمع مردم،‌ اظهار کرد: استقبال و حضور شما در اینجا به معنای ارتباط امام و امت است که اصلا ارتباطی معمولی نیست. در اغتشاشات مردم نشان دادند که آگاه هستند و با بصیرت رفتار می‌کنند، در توطئه‌ها و فتنه‌ها مردم بارها نشان داده‌اند که هم دوست را خوب می‌شناسند و هم دشمن را؛ توطئه‌ و صحنه‌سازی‌ها در دل مردم ما هیچ تاثیری ندارد، عشق به نظام، ولایت و خون شهدا هرگز از دل مردم جدا نمی‌شود.

پایان همکاری فردوسی‌پور با صداوسیما
آخرین پروژه عادل فردوسی‌پور که برای صداوسیما تهیه و تولید می‌کرد به پایان رسید. برنامه فوتبال ۱۲۰ برنامه تلویزیونی زنده‌ای بود که هر پنجشنبه‌شب از شبکه ورزش پخش می‌شد. این برنامه که به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای حمید محمدی روی آنتن می‌رفت، به بررسی اتفاقات و حواشی پیرامون فوتبال جهان به‌خصوص فوتبال اروپا می‌پرداخت. اما امشب آخرین قسمت از این برنامه نیز به پایان رسید تا فوتبال ۱۲۰ آخرین پروژه عادل فردوسی‌پور بعد از تعطیلی برنامه ۹۰ در صداوسیما نام بگیرد. گفتنی است حمید محمدی در پایان این برنامه توضیحی در خصوص ساخت فصل جدید با شروع رقابت‌های اروپایی نداد و از مخاطبان خواست به تیتراژ پایانی دقت کنند.

ماجرای حمله به امام جماعت مسجدی در مشهد
مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: فیلم منتشره مربوط به حدود ده روز قبل است و ضارب روحانی مشهد بازداشت است. در چند روز اخیر فیلمی در فضای مجازی از حمله فردی به امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه هاشمیه مشهد منتشر شده است. بر اساس پیگیری‌ها در این حمله فرد ضارب با تیغ موکتبری برشی برگردن امام جماعت مسجد زده ‌که خوشبختانه تیغ با شاهرگ برخوردی نداشته است. حجت‌الاسلام ابوذر حسینی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در بلوار فکوری پس از این حمله به بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی لازم انجام شده است. در پی پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم از فرمانداری مشهد؛ تناکی مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: فیلم منتشر شده مربوط به حدود ده روز قبل است که موضوع از همان ساعت اولیه در دستور کار برای پیگیری قرار گرفته است. وی افزود: فرد ضارب در این فیلم بلافاصله توسط نیروی انتظامی بازداشت و در حال پیگیری و تحقیقات پرونده است. تناکی تصریح کرد: پس از تکمیل شدن تحقیقات، پرونده به مراجع قضایی ارسال و حکم صادر خواهد شد.

سید محمد خاتمی: از جامعه‌ی عفیف حمایت می‌کنیم
سیدمحمد خاتمی در دیدار جمعی از فعالان مسائل زنان و بانوان فعال در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، عفاف و ستر را با حجاب یکی ندانست و تاکید کرد: ما از جامعه‌ی عفیف حمایت می‌کنیم؛ اما به آن معنا نیست که عفت را با حجاب یکی بدانیم و آن را به زور به جامعه تحمیل کنیم. سیدمحمد خاتمی در یازدهمین سالگرد زنده یاد فریده ماشینی، با تصریح بر لزوم تفکیک بین عفاف و حجاب، گفت: وقتی خداوند می‌گوید «لا اکراه فی‌الدین»، یعنی در دین خدا که اصل است، زور و اجبار وجود ندارد، پس چرا باید در فرع آن زور و تحکم باشد؟ وی ادامه داد: باید دقت شود که عفت و ستر با حجاب یکی نیست و این موضوع بسیار مهم است؛ البته به سادگی عملی نمی‌شود و نیازمند زمان است تا به فرهنگ تبدیل شود.

خاتمی در این دیدار ضمن تجلیل از دغدغه‌های زنده‌یاد بانو فریده ماشینی درباره مسایل زنان، یادآور شد: زن علاوه بر همه مظلومیت‌های انسان در تاریخ و ستم‌هایی که بر انسان شده، محرومیت‌ها و مظلومیت‌های مضاعفی را تجربه کرده است، برای همین توجه و اعتبار دادن به «زن» اهمیت دارد و باید آن را درک کنیم تا بتوانیم به سوی آینده بهتر حرکت کنیم. وی با اشاره به حق و جایگاه رفیع «انسان» به صرف انسان بودن، گفت: ایرانیان شاید جزو اولین جوامعی هستند که در استقرار نظام تازه، به واسطه نهضت مشروطیت و تلاش برای استقرار جامعه مدنی، توانستند نظام مبتنی بر قانون اساسی را در خاورمیانه پدید آورند و این نهضت هرچند در ادامه راه ناکام بوده و در مقطعی از دل آن، استبداد سیاه بیرون آمده، اما باز هم دوباره این ملت، نهضت ملی را تجربه کرده و کار‌های بزرگی را انجام داده تا می‌رسد به «انقلاب اسلامی» که هدفش رهایی انسان و در جهت تحقق خواست‌های تاریخی ملت ایران بود. /جماران


جزئیات جدید از نفوذی مرتبط با منافقین در مجلس؛ چه اطلاعاتی لو داده شد؟
جزئیات جدیدی از نفوذی مرتبط با منافقین در مجلس به دست خبرنگار تسنیم رسیده که نشان می‌دهد نقش این فرد محدود به عملیات تروریستی داعش در سال ۹۶ نبوده است. روز چهارشنبه ناگفته‌هایی از عملیات تروریستی سال ۹۶ داعش در مجلس شورای اسلامی در تسنیم منتشر شد. بنا بر این گزارش، عوامل منافقین اطلاعات مربوط به ساختمان‌ها و مسیر‌های ورود و خروج به مجلس را از طریق یک نفوذی به‌ دست آورده و برای اجرای عملیات تروریستی در اختیار داعش قرار داده بودند. فرد مرتبط با منافقین، از همراهان یکی از نمایندگان مجلس بوده که از طریق فضای مجازی با این گروهک تروریستی مرتبط شده و طی مدت ارتباط، اطلاعات طبقه‌بندی‌شده را در اختیار آن‌ها قرار داده بود. با این حال، جزئیات بیشتری از اطلاعاتی که این فرد به گروهک منافقین منتقل کرده، به دست خبرنگار تسنیم رسیده که نشان می‌دهد نقش او، محدود به عملیات تروریستی سال ۹۶ نبوده و درواقع وی بخشی از پروژه نبرد ترکیبی علیه ایران بوده است.

بازیابی اطلاعات گوشی نفوذی منافقین در مجلس نشان می‌دهد، وی در مدت ارتباط با سرپل این گروهک، اطلاعات دارای طبقه بندی را برای آن‌ها ارسال کرده که بخش قابل توجهی از این اطلاعات مربوط به حوزه‌های اقتصادی بوده است. سازمان مجاهدین (منافقین) داعش | گروه تروریستی داعش، مجلس شورای اسلامی ایران، برخی اطلاعات ارسالی توسط فرد مذکور که بوسیله نرم افزار ایرانی بازیابی اطلاعات بدست آمده است به عنوان مثال اطلاعات مربوط به مسئولین حوزه‌های اقتصادی کشور شامل نام و نام خانوادگی، سمت، سازمان محل خدمت، شماره تماس و ... که در قالب دفترچه‌های دارای طبقه بندی در اختیار نمایندگان بوده را از طریق پیام رسال تلگرام برای سرپل منافقین ارسال کرده است. این در حالی است که مسئولین حوزه اقتصادی، یکی از اهداف عمده منافقین برای تخلیه تلفنی و جمع آوری اطلاعات هستند که در نهایت برای اقداماتی همچون اعمال تحریم‌های آمریکا یا کشف مسیر‌های تبادلات اقتصادی ایران با دیگر کشور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. غیر از اطلاعات حوزه اقتصادی، بولتن‌های مربوط به حوزه‌های سیاسی و امنیتی نیز توسط این عامل نفوذی منافقین برای سرپل این گروهک تروریستی ارسال شده است. همانطور که در بالا گفته شد، عامل نفوذی منافقین در مجلس چند روز قبل از حمله تروریستی ۱۷ خرداد سال ۱۳۹۶ داعش به مجلس اطلاعات مربوط به مسیر‌های ورود و خروج به مجلس و سطح حفاظت هر درب را در اختیار سرپل قرار داده بود که در نهایت منجر به اجرای عملیات تروریستی داعش در مجلس و شهادت و زخمی شدن ۲۲ تن از هموطنانمان شد.

اتحادیه اروپا: تحول جدیدی در برجام رخ نداده است
سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا، گزارش‌های ادعایی درباره نزدیک شدن ایران و آمریکا به توافق موقت را گمانه‌زنی خواند و افزود، تحول جدیدی در رابطه با برجام رخ نداده است. پیتر استانو این مطلب را روز جمعه در نشست خبری از بروکسل مطرح و اضافه کرد: ما درباره گمانه‌زنی‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. وظیفه نماینده عالی (جوسپ بورل) هماهنگی برجام و فعالیت‌های مرتبط و گفت‌وگو‌ها در این زمینه است، نه تحلیل آنچه در رسانه‌ها گفته و یا نوشته می‌شود. وی ادامه داد: من فقط می‌توانم موضع اتحادیه را تکرار کنم که تحول جدیدی برای گزارش وجود ندارد. ما همچنان آماده هستیم تا نقش خود را به عنوان هماهنگ کننده تا جایی که می‌توانیم انجام دهیم. اما در نهایت هر نوع حرکتی به ویژه در این مرحله از مذاکرات، به توانایی مشارکت کنندگان (برجام) و ایالات متحده برای توافق درباره سندی بستگی دارد که ماه‌ها پیش به آن‌ها پیشنهاد شد. سخنگوی اتحادیه اروپا در پاسخ به این که آیا تلاش‌هایی برای ازسرگیری مذاکرات وین جریان دارد؟ افزود: نقش نماینده عالی، جوسپ بورل به عنوان هماهنگ کننده برجام این است که تمام تلاش خود را برای رسیدن به مرحله نهایی انجام دهد.


طالبان از انجام مانور نظامی با «سلاح‌های سنگین» در نزدیکی مرز ایران خبر داد
واحد‌های نظامی مرزی طالبان تمرینات نظامی با سلاح‌های سنگین در شهر زرنج در نزدیکی مرز ایران انجام دادند. به گزارش بی بی سی به نقل از خبرگزاری دولتی باختر به نقل از محمدنبی ملاورور، فرمانده واحد مرزی طالبان در نیمروز گزارش داده که «نیرو‌های کندک (واحد) سوم سرحدی نیمروز تمرینات نظامی و آزمایشات سلاح‌های سنگین را انجام دادند.» این مقام طالبان هدف از این تمرینات را «کسب تجارب بیشتر برای ده‌ها تن از مجاهدین [افراد طالبان]، نیرو‌های امنیتی و سرحدی توسط استادان مسلکی در شهر زرنج» انجام شده است. در تمرینات نظامی طالبان «روش‌های استفاده درست از انواع سلاح‌ها سنگین» نیز انجام شده است. در پنجم خرداد/جوزا (۲۶ می)، درگیری چند ساعته میان نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی در این منطقه یک شهید از مرزبانان ایرانی و یک کشته از طالبان به‌جا گذاشت، اما مقام‌ها در کابل و تهران تاکید کردند که موضوع را از راه گفت‌وگو حل کرده‌اند.

صادقی: نهادی با نامزد‌های دوره‌های قبل مجلس تماس گرفته و تاکید کرده در انتخابات ثبت نام کنند!
محمود صادقی نماینده سابق مجلس از تماس نهاد‌های ذیربط با نامزد‌های دوره‌های قبل، برای ثبت نام در انتخابات مجلس در اسفند ماه خبر داده است، محمود صادقی نوشت: دوستانی که در ادوار گذشته انتخابات مجلس فعال بوده اند، آیا به خاطر دارند که ۹ ماه مانده به انتخابات از نهاد‌های ذیربط با نامزد‌های ادوار قبل تماس بگیرند و تاکید به ثبت نام و مشارکت در انتخابات کنند؟! این دوره به اینجا هم رسیده ایم!

انتقاد سخنگوی دولت از بانک های متخلف
علی بهادری جهرمی در نشستی سه ساعته با جمعی از بانوان کارآفرین، در پاسخ به برخی انتقادها از عملکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرینان، حمایت مالیاتی، بیمه ای و ارایه تسهیلا را سه گانه حمایتی دولت از کارآفرینان عنوان کرد و افزود: در این زمینه مشکلاتی وجود دارد و برخی بانک‌ها از مصوبات و قوانین تمکین نمی کنند که برنامه‌ای برای برخورد با بانک‌های متخلف در نظر گرفته شده است. وی با یادآوری اینکه برخی بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی، نه تنها از دستورات تمکین نمی‌کنند بلکه در حوزه کلان اقتصاد هم بد عمل می‌کنند، یادآور شد: بسیاری از تورم‌ها در اقتصاد ایران نتیجه این عملکرد بد و تخلفات برخی بانک‌هاست. بهادری جهرمی این نکته را هم گفت که دولت برای حل کارشکنی‌ بانک ها برنامه جدی دارد و امسال تدابیری اتخاذ شده تا با چند بانک مخرب خصوصی، برخورد جدی صورت بگیرد که یک مورد از آنها هم اقدام شده است. وی اظهار داشت: طرح مجلس در خصوص بانک مرکزی که دولت گذشته با آن مخالف بود، مورد موافقت و حمایت دولت سیزدهم قرار گرفت و در مجلس تصویب شد؛ با تصویب نهایی این طرح، قدرت زیادی به بانک مرکزی داده می‌شود تا از تخلف بانک‌ها جلوگیری کند که امید می رود با اجرای آن شاهد تحول در بانکداری باشیم.

علم الهدی: گرانی برای مردم مشکل ایجاد کرده اما در حال حل است 
امام جمعه مشهد گفت: امروز قدرت اول منطقه هستیم و منطقه به ما وابسته است، این پیشرفت باید مایه امید برای جوانان باشد، این که ناوشکن ایرانی دنا در دل استکبار جهانی ماموریت خود را محقق می کند بیانگر اقتدار نظام است. علم الهدی افزود: رونمایی از موشک فتاح دنیا را به تعجب واداشت چون فناوری موشک هایپرسونیک را فقط سه کشور بزرگ دنیا در اختیار دارد و ایران چهارمین کشور دنیاست که به این موشک تجهیز شده است. وی اضافه کرد: این اقتدار، امیدآفرین است، در دنیا سروصدا راه انداخته اند که ایران جنگ طلب است که این گونه نیست، جنگ طلب نیستیم و به خاطر تثبیت اقتدار نظام موشک ساخته ایم. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی و گرانی برای مردم مشکل ایجاد کرده اما در حال حل است و نرخ مسکن ٢۵ درصد کاهش یافته است. علم الهدی افزود: مردم بدانند، باید امید داشته باشیم و مانند امام راحل با ایمان و امید در مقابل تحریم های دشمن ایستاده و مقاومت و برای رفع مشکلات کمک کنیم.

وزیر کار: وضعیت کارگران فلسطینی نگران‌کننده است
«سید صولت مرتضوی» در نشست وزرای کار کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ژنو گفت: روند موجود میان اعضای جنبش عدم‌ تعهد می‌تواند منجر به همکاری‌های منسجم و هماهنگ و تحقق اقدامات مؤثر گردد. مرتضوی گفت: وضعیت کارگران در اراضی اشغالی کشور فلسطین و تحولات اخیر در این منطقه نگران‌کننده و نیازمند توجه است و در واقع آنچه در فلسطین روی می‌دهد، چیزی کمتر از آپارتاید و نسل‌کشی نیست. وی افزود: باید این‌ گونه اعمال ظالمانه انسانی به فوریت خاتمه یافته و حقوق مردم فلسطین و سایر مناطق اشغالی از جمله جولان سوریه برای حیات عزتمندانه به رسمیت شناخته شود.

نماینده تهران: یارانه  یک میلیارد دلاری دولت به ایرلاین‌ها وقیح‌ترشان کرده است
سید محسن دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم و نماینده تهران در توئیتی نوشت: توهین رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی به اتوبوس‌سواران نشان داد یک میلیارد دلار یارانه دولت به ایرلاین‌ها وقیح‌ترشان کرده است. انقلاب شد که بساط فرعون‌بازی‌ها جمع شود. ضمن تشکر از وزارت راه در مقابله با مافیای شرکت‌های هواپیمایی، این اقدامات هنوز کافی نیست؛ باید مدعی‌العموم ورود کند.

بهای طلا و سکه به نرخ‌های پارسال بازگشت 
کشتی‌آرای کارشناس بازار طلا گفت: با توجه به کاهش بهای انس جهانی طلا و نرخ ارز در داخل، سیر نزولی قیمت‌ طلا و سکه شدت بیشتری یافت و قیمت‌ها به نرخ‌های سال گذشته (۱۴۰۱) بازگشت. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۳۰
خدا را شکر همگی عملکرد دولت انقلابی و عملگرا را در این دو سال دیدیم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
این دولت انقلابی شما ، زندگی مردم را گره زده آقای امام جمعه
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
بنده به عنوان کسی که در بیش از 389 کشور از 168 کشور دنیا و همینطور در بیش از چهارصدو بیست و نه سیاره مختلف تدریس کنکور و قلمچی و امثال ذالک داشته ام بطوری که خود تابناک از سوابق علمی بنده آگاه هست و حتی شاگردانم از هوش منصوری درباره من نظرخواسته بودند که سبب شد هوش منصوری چندساعت بیهوش شود و اکسجن به بنده خدا وصل کرده بودند و در نحایت بنده بر بالین ایشان حاظر شدم و با کمک ماساج و چند قطره پایتون توانستیم دوباره هوش منصوری را به هوش بیاورم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
جناب رئیسی اونها در کلاب هاوس شما هم در توییتر چه فرقی کرد.اصلا شما روتون میشه حرف بزنید با این عملکرد، میدان عمل از دست رفت
کارشناس اصلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
دولت امارات و عربستان فهمیدند که با دنیا رابطه شان باید خوب باشد تا استفاده اقتصادی ببرند الان عربستان با پولهای هنگفت تمام فوتبالیستهای مشهور رو داره جمع میکنه می دونید با ورود این افراد چقدر سرمایه گذاری و توریست وارد کشورش میشه برنامه ایجاد قطب گردشگری رو داره ما هم در سیر کردن مردم کشور مانده ایم و یه عده بی سواد بی تجربه و تازه از دانشگاه ایکس دراومده که باعث بدنامی اسلام هم می شوند دارن وارد ادارات می شوند و کشور رو داغون می کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
بعله دولت در میدان عمل می کند نه کلاب هاوس بایک هایپر سونیک دوباره مذاکرات را به بن بست کشید
هر چه می گذرد به حرفهای ظریف بیشتر ایمان می آورم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
بعله دیدی که بدون التماس پول ها ازاد می شود عضویت ها رقم می خورد و بدون سیاسی کاری و گره زدن به خارج کارها را یکی یکی درست می کنند
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
دوسال؟؟! با منطق روحانی و تیمش حداقل تا ۱۶سال مشکلات تقصیر میراث روحانیه
امام جمعه کرج: دولت انقلابی مذاکرات را به زندگی مردم گره نزده
...دولت انقلابی چنان گره ای تو زندگی ملت انداخت که فقط با کاتر باید بازش کرد! از زندگی مردم چیزی نمانده بقول خودشان اگر فروش نفت به ۳ میلیون بشکه هم برسد اوضاع همین است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
مرغ کیلویی۹۰ هزارتومن ،کی میگفت قیمت مرغ و تخم مرغ چه ربطی به تحریم داره؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
پس این زندگی لعنتی به چی گره خورده که داره همینطور میرسه پائین ؟؟!نکنه جناب زئیسی رنگی ما رو به لنگر کشتی بسته یا به دم قطار پیشرفت گره زده
صادقی: نهادی با نامزد‌های دوره‌های قبل مجلس تماس گرفته و تاکید کرده در انتخابات ثبت نام کنند!
... ملت را تا خفگی پیش می‌برند و مجدد احیای قلبی!
...
محمود صادقی باید روشن بگوید از کدام نهاد با او تماس گرفتند که کاندید مجلس شود تا مردم بدانند چه کسانی از حالا دنبال مهره چینی و دخالت در انتخابات هستند .
با این دخالتها هیچکس بسلامت انتخابات اعتماد نمی کند .
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
رای بی رای
علم الهدی: گرانی برای مردم مشکل ایجاد کرده اما در حال حل است
... یعنی یه روز از خواب بیدار بشیم اعلام کنند اومدن دولت رییسی خواب و خیال بوده در عمل چنین چیزی اتفاق نیفتاده!
تا اینجا که من خبر دارم و فیلمش را در سیما دیده ام روحانی در زمانی که نماینده مجلس بود و شاید بعداز کودتای نوژه می گوید : چرا باید به ژنرالهای ارتش که تسویه شده اند و به خارج رفته اند و دل با انقلاب ندارند باید همچنان حقوق بازنشسته ای بدهیم . و شهید چمران با این نظر مخالفت می کند . دیگه از اعدام و این حرفها بی اطلاعم اگر سندی هست با ذکر جزئیات بگویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
گیرم روحانی یک موقعی اون حرف رو زده. ملاک حال افراده و وقتی او داشت برای مردم خودش رو به آب و آتش می زد شما اصولگرا و پایداری های کم از نامردی نگذاشتید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
فریدون میگفت اعدام کنید از مساجد آویزونشون کنید خودم دیدم اون کلیپ رو سالها پیش همونی که واسه چهارتا وعده آزادی جنسی عاشقش شدید
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
اصلا گفته! آیا الان مشکل ملت حرفهای 30سال پیش روحانیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
فیلم درخواست اعدام توسط روحانی در مجلس در فضای مجازی و اینترنت موجود است. با جستجو پیدا می کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
الان شدن غرب گدا!!
وزیر کار:وضعیت کارگران فلسطینی نگران کننده است،
من تعجبم شما وضعیت کارگران امریکا تا فلسطین برای تان نگران کننده است، اما وضعیت کارگران خودمان گل و بلبل است.اینکه البته نگرانی ندارد جیره مواجب شون رو افزایش بدین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
کارگر ایرانی اگر کار پیدا کنه تازه اگر کار پیدا کنه ماهی 150 دلار حقوق می گیره خدایی این دولت با این وزرا و این اظهارنظرها نوباره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
چراغی که به خانه واجب است به مسجد حرام جناب وزیر کار کلا - غریبه پرست هست و وزیر کابینه فلسطین تشریف دارن ولی باید بدانید جناب وزیر که در آمد سرانه همین فلسطین اشغالی از درآمد سرانه یه کارگر ایرانی بیشتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
مسئولين مملكت ما نسبت به همه دنيا احساس مسئوليت مي كنند الي به مردم كشور خودمون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
سخنان وزیر محترم کار دل ما را به درد آورد. پیشنهاد می کنم همه 24 میلیارد دلار آزاد شده را به کارگران فلسطین و لبنان و بقیه مظلومان عالم اختصاص دهید. مدیون هستید اگر ذره ای را به کارگران ایرانی بدهید
یکجوری معاون آقای رئیسی میگه در میدان کار که انگار هيچکدام از آمارهای اقتصادی رامطالعه نمیکنه متاسفانه اغلب حلقه نزدیک رئیسی افراد کم سواد و متملق رئیسشان میباشند
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
یکی به این آقای معاون رییسی بگه دولت کلاب هاوس نمیخواد وقتی صدا و سیما در اختیارشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
اگر به روش قبلی اداره می شد که الان فاجعه ات بیشتر بود نه الان که با تغییر آن روش و آوار برداری آن خرابه به ارث گذاشته به‌راحتی درست شود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
کم سواد کسی است که کارهای دولت را نمی بیند.
کارهائی که چندبرابر دولت قبلی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
شما به کلاس هاوب برید بعدا به کلاب هاوس برید
حالا ظریف یک چیزی گفت دولتیها چرا اینقدر آشفته شده اند که انگار واجب است هر روز جوابی حواله کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
معلومه ظریف پایگاه اجتماعی داره و بدجور ازش می ترسن. اگر راست می گن یک مناظره بگذارند بین ظریف و جلیلی زنده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
حرف خلاف امنیت ملی و علیه ایران بود و هر کس ذره ای غیرت داشته باشد باید واکنش نشان بدهد
«نرخ مسکن ٢۵ درصد کاهش یافته است."

؟؟؟؟؟!!!!!#@$%&^*

کمی هم...
طالبان از انجام مانور نظامی با «سلاح‌های سنگین» در نزدیکی مرز ایران خبر داد

الان مقامات کشورمان شروع می کنند به توجیه این مانور نظامی طالبان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
حق آبه هیرمند چه شد ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
اقتدار ملی؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
میگن مانور برادرانه است و توسط خانواده تصمیم بر این مانور گرفته شده است.
خدا به خیر کنه تازه میخوان در میدان عمل وارد بشن
اگر برجام باعث تداوم تحریم هاست پس تحریم‌های شدید سال ۸۹ تا ۹۲ بخاطر چه بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
آشوب 88
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
)|۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
ناشناس
آشوب نه ، اعتراض مدنی
...یک شهید از مرزبانان ایرانی و یک کشته از طالبان!!!
در میدان عمل یعنی همین تورم افسارگسیخته؟
چند شب پیش با دوستان در کافه شاپ برند امریکایی یکی از شهرهای امریکا شمالی که نزدیک مرکز شیعه شهر هم هست نشسته بودیم. چهار و پنج تا از ایرانیهای دانشجو که زیر ۲۳ سال داشتند و دو دختر همراه هم حجاب داشتند میز بغلی نشستند. چون با صدای بلند صحبت میکردند ناخواسته شنیدیم که از نماز جماعت مغرب مرکز امدند. قهوه و... سفارش داده بودند. مانند همه ایرانیهای خارج که تا دور هم هستند از سیاست صحبت میکنیم انها هم داشتند از شکست امریکا و ناتو در اکراین و.... بحث میکردند. ما با دوستان از پیروزی اکراین و انتقاد از مسئولان ایران از بالا تا پایین حرف می زدیم! بعد بحث اقتصاد ی در مورد سود بسیار خانواده در بازار بورس ایران و صحبت کردند و صحبت کشیده شد به چگونه در بازار بورس امریکا سرمایه گذاری باید کرد و تقاضا شغل در شرکتهای امریکایی در اینده و بعد فارغ التحصیلی! خدمت سربازی و مرزداری هم که برای سربازهای داخل ایران.خلاصه نزدیک ۱۲ شب هم گفتند نیم ساعت بریم باشگاه ورزشی و قبل از خواب عرق کنیم. عالی! همیشه موفق باشند. ولی سوال اصای این هست که چرا پدران و خود انها همه اینها را به خود و فرزندان خود در خارج از کشور روا می دارند ولی در ایران رفتن باشگاه ورزشی مختلط ساعت ۱۲ نیمه شب خشکسالی و بلا می اورد؟.. و از ان مهمتر نه ما به انها کاری داشتیم نه انها به ما! چه حکمتی است که در ایران به کار و گفته ما کار دارند و باید تایید بشویم؟ در اینجا زیاد می بینید. فلسطینی با یهودی همزیستی دارند. اکراینی با روسی. عرب با کرد ‌ چینی با تایوانی و.... چرا در خاورمیانه میشویم بپا هم و حتی اتش به اختیار.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
شمااگرامریکاهستی چراباپرچم کانادا پیام میدهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
انصافا انشای خبر تایید داره که یک پناهنده اینو نوشته...
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
واقعا چراااااااا ؟؟؟؟
سال ها و قرن ها ست که درد همینه مسئله همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
والا به خدا اینجا هم کسی به کسی کاری نداره.
فقط اصولگرایان و قشر دلواپس هستند که سرشون تو کار مردم هست فقط!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
چند ساله ایران نیومدی؟ پیشنهاد می کنم یک سر به ایران مخصوصا بالای شهر تهران بزنی
وضعیت بدتر از آمریکا و اروپا شده
آن وقت این برجامِ «همانند ترکمانچای» را چرا تمام مقامات عالی کشور قبل از امضاء تایید کردند؟
اقای سید محمد خاتمی تو هیچ کاره هستی بی جهت حرف نزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
و شما همه كاره هستيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
چطور شما حق حرف زدن داری اقای خاتمی ندارد دلیل این حرف ها ترس از جایگاه مردمی این شخص است
روزی که شما برای رفتن تاکتیکی امریکا از افغانستان جشن گرفتید، عامه مردم میدانستند که امریکا با یک ترفند سیاسی افغانستان را به طالبان بیابان گرد واگذار کرد ، اتفاقا اینکه افغانستان به رسمیت شناخته نشود یک برنامه از پیش طراحی شده بود که ایران را درگیر همسایه ای کند که پای بند هیچ قانون و قاعده‌ای نباشد،حال چگونه ممکن است که از طالبان آب بخواهید اما آنها را به رسمیت نشناسید،تا به اینجا دست ایران زیر سنگ است و آنها از ایران باج خواهی میکنند،اینجاست که اگر واقع بین باشید میپذیرید که از دست موشک های میلیاردی کاری ساخته نیست.
پاسخ ها
رضا
| Canada |
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
اخوی توهم میزنی یک سری سایت مزدور وظیفه دآرند هر مطلب بی ارزشی را بی جهت طول و عرض بدهند طالبانی ها هر قدر بخواهند توی سر هم بزنند کسی با آن سرزمین وحشی نفرین شده کاری ندارد چیزی ندارند که بخواهیم کاری با آنها داشته باشیم اگر هم دست از پا خطا کنند
گردنشان خرد می‌شود حالا مثلا چه شده یا قرار است چه بشود که وقتمان را صرف فکر کردن به این وحشی ها بکنیم هر ابلهی می‌خواهد آنجا حکم فرما باشد به حال ما هیچ فرقی نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
نيروهاي ضد شورش را مي فرستيم پدر طالبان را در بيارن
وزیر کار ایران یا وزیر کار فلسطین ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
حکومت عربی وزرایش هم عربند مانند آن یکی که نگران آب فلسطینی ها بود نه کرمانیها و سیستانی ها واصفهانی ها و...
بنده هم با 9 کلاس سواد می توانم 15 تا مملکت را به شیوه دولت رئیسی اداره کنم.
اصول این شیوه جدید مملکتداری به شرح زیر است.
1-مردم بیکار هستند. خوب به دولت چه ربطی دارد
2-مردم مسکن ندارند. خوب به دولت چه ربطی دارد
3- گرانی و تورم بی سابقه کمر مردم را شکسته. خوب به دولت چه ربطی دارد
4-نخبه ها و پزشکان و متخصصان دارند از کشور فرار می کنند.
راه حل دولت. بروند بهتر
5محیط زیست فاجعه است. خوب به دولت چه ربطی دارد
و.......
دولت فقط یک وظیفه دارد. مالیات. عوارض. ستانی و چاپ پول.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
حاجی ادعای مدیریت جهان دارند شما به نظر من با این دغدغه مندی می تونی کهکشان راه شیری رو مدیریت کنی. کاش دغدغه های تو رو اینها داشتند. محیط زیست با این وضعی که کنار جاده ها وقت سفر می بینی به نظرم اصلا دغدغه ی آقایون نیست.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
6مرگ بر اسراییل درود بر جبهه مقاومت
به معاون رییسی: والا شما حرفتون رو که میدان عمل زدید و نشون دادید که اصولا حرفی برای گفتن ندارید! دوم اینکه کسی که نه تریبونی داره و نه قدرتی و نه دستگاه اجرایی داره و رسانه ملی! هم همون زمان که کاره ای بود هم مجالی بهش نمیداد! غیر از کلاب هاوس و شبکه های مجازی در جایی دیگه میتونه حرف بزنه؟! یا همین رو هم بدجور فشار بهتون اومده؟!!
درود بر دکتر محمد جواد ظریف که با یک جلسه در فضای مجازی
تمام اردوگاه اصولگرایی را با خاک یکی کرد.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
این که گفت آمریکا نمی تونه از برجام خارج شه ؟؟؟ یا اینکه گفت امضاء کری تضمینه ؟ ؟ کدومش ؟؟؟؟ فکر کنم جمله درستش این باشه که گفت من متن برجام را کامل نخوندم و همکاران کوتاهی کردن اطلاعات دقیقی به من ندادند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
حالت خوبه؟ خود زنی کرد و بیشتر رسوا شد
"معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در توییتی نوشت که دولت سیزدهم، حرف خود را در میدان کار و عمل می‌زند نه اتاق‌های کلاب‌هاوس!"
واقعا روت شده همچین حرفی بزنی یا اصلا کلا نمیفهمی؟! کل دستگاه ها و ارگان های کشور دستتون هست و هیچ حرف و عملی از شما در میدان کار ندیدیم!!!
جناب معاون اجرایی رییس جمهور، صداو سیما شبانه روز دربست در اختیار دولت و تبلیغ برای آن است.این دولت احتیاجی به کلاب هاوس ندارد.کلاب هاوس برای کسانی است که در صداوسیما جایی ندارند.ضمنا برای دولت با چند ملیون کارمند زشت است به راه اندازی مجدد چند کارگاه افتخار کند شما مشکلات ریشه ای مملکت را حل کنید خود به خود کارها درست میشود
مراقب تحرکات نظامی طالبان با تجهیزات بجامانده امریکایی باشید
اینها عقل درست وحسابی ندارد و هیچ بعید نیست دست به کارهای احمقانه بزنند
غرب زده ها خیلی دوست دارن ایران رو درگیر یه جنگ بیهوده و خشن با طالبانی ها بکنن این فقط چشم آبی های اوکراینی دوست دارن وگرنه تو ایران و افغانستان جنگ باشه مشکلی ندارن
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
داداش این کلمه غربزده رو کی یاد شما داده؟
ایران عملا عقب نشبنی کرد و مقدمات ما بطور غیر مستقیم گفتند غلط کردیم که موضوع حقابه هیرمند را مطرح کردیم اما انگار طالبان دست بردار نیست و با انجام مانور نظامی در مرز با ایران، عملا ما را تهدید میکند و احتمالا خواستار عذر خواهی رسمی تهران بابت طرح مسئله حقابه شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
عملکرد میدانی مسئولین بی کفایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
آخی، بدون تهدید نظامی به مرحله توافق سیاسی برای رها کردن آب رسیدن
معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس!

ما هم گفته معاون را تایید می کنیم
برای همین است تورم افسار گسیخته و فیلترینگ و محدود شدن آزادی های اجتماعی و سیاسی دولت را با گوشت و پوست زندگی می کنیم .
وزیر کار: وضعیت کارگران فلسطینی نگران‌کننده است

جناب وزیر ، اعتصاب کارگران ایرانی در اعتراض حقوق دریافتی را نمی بینید .؟؟؟؟؟

چرا با این اظهار نظرها نمک بر زخم مردم می پاشید ؟؟؟؟
صادقی: نهادی با نامزد‌های دوره‌های قبل مجلس تماس گرفته و تاکید کرده در انتخابات ثبت نام کنند!

به کسانی که تصمیم به کاندید شدن دارند ، این موضوع را در نظر بگیرند که احتمالا انتخابات آتی با کمترین استقبال در کل ادوار روبرو شود !
رئیسی: صحنه‌سازی‌ها در دل مردم هیچ تاثیری ندارد

این ادعا واهی است !
برای اثبات ادعای خود به خواسته قانونی مردم ، رفراندوم تن در دهید !
نتیجع ی کار دولت را ،در سفره ی خالی خویش،به عیان میبینم!
پایان همکاری فردوسی‌پور با صداوسیما

رقیب جدید صدا و سیما، برفک شبکه است .
دستگاههای نظارتی از آقای جبلی درباره هدر رفت سرمایه مردم در نهاد کم طرفدار سوال کنند !
طالبان چی میگه این وسط خخخ
یکی نیس بهشون بگه بخابید نعشه اید
کنایه عبدالله گنجی به من سرهنگ نیستم روحانی
عبدالله گنجی فعال رسانه ای، در توئیتی نوشت: سامانه مجازی روحانی امشب این را منتشر کرده. چرا؟ "هیچوقت پادگانی عمل نکردم. من جزء افرادی هستم که حقوق خواندم. من سرهنگ نیستم، من حقوقدان هستم"حقوق خوانده بود که خواستار اعدام ارتشیان در ملا عام بود و چمران مقابلش ایستاد. اگر سرهنگ بود خودش در پادگان اعدام می‌کرد!!!!
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
حالا عبدالله گنجی خیلی از اعدام بدش میاد و می اومده؟؟؟
وزیری که وصع معیشت کارگران ایران را که بخاطر آن از بیت المال حقوق می گیرد نمی تواند حل کند صلاحیت صحبت از وضعیت کارگران در کشورهای دیگر را ندارد
امام جمعه اصفهان: امارات فهمید اگر بخواهد امنیت داشته باشد باید خودش را با جمهوری اسلامی پیوند بزند
با این لحن سخن گفتن نه تنها امارت بلکه بقیه کشورهای خلیج فارس هم از ما فاصله میگیرن. بهتره شما در اینگونه مسائل ورود نکنید بزارید وزارت خارجه کار خودش را انجام بده
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
هنوزم معلوم نیست کیا از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
یکی از مشکلات ما زیادی حرف زدن کسانی است که تریبون دارند.یهو دولت را تعطیل کنند و میدان و امام حمعه ها رسما کشور را اداره کنند!!
یکی به این حامیان طالبان حالی کنه که این طالبان داره شر میشه و از جایی دارن حمایت میشن. تا دیر نشده بجنبید و اینقدر خوش خیال نباشید
دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس!
کلا اصل پاسخگویی را زیر سوال بردند.
واقعا مایه تأسف هست یک نفر درلباس روحانیت تشخیصش این است به خانمی بدون داشتن پوشش وبصورت عریان وبا نمایش وبرجسته کردن نقاط تحریک کننده بدن بگوئیم عفاف دارد درحالیکه این خانم با قصد ویا بیقصد جامعه رابطرف فساد جنسی سوق می دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
فقر و گرسنگی و بیکاری جامعه رو به طرف چه فسادهایی سوق میده فقط بی‌حجابی فساد میاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
ارزشی جان

نگاه جنسی خود را به زنان اصلاح کنید
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
وجود چشم هایی مثل شما حسن آقا که اینطور نگاهی به جنس دیگر دارند برای جامعه مایه تاسف و نگران کننده است
همه چی درست شد
دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند
معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس!
دولت با چند برابر کردن قیمت اجناس و اجاره مسکن و تورم بالاتر از ۵۰ درصد
در میدان کاملا حرف خود را زده است.
معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس
خجالت خوبه چیزیه اینهمه دروغ
شما نرو کلاب هاوس چون اگر بری هم پاسخ قابل قبولی برای سوالات نداری نتیجه عملت رو هم‌ به چشم دیدیم.
چشم خانواده طالبان روشن
اگه دولت حرفشو در میدان کار و عمل میزنه که پس خیلی بد دهنه چون همش داره به ما فحش میده
آقای معاون رییس جمهور شما در عمل مدتهاست حرفتان رو زدید و جز تباهی و گرانی و بیماری و …چیزی برای ملت نداشته صحبتهاتون
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در توییتی نوشت که دولت سیزدهم، حرف خود را در میدان کار و عمل می‌زند نه اتاق‌های کلاب‌هاوس
حرف و عمل شما را در این مدت مردم دیده اند و جای بسیار قدر دانی دارد زحمات دولت در زمینه افزایش تورم و فقر و بیماری، کجاست چهار میلیون مسکن، کجاست دلاری پنج هزار تومانی،
کجاست تان و اشکنه، کجاست کنترل تورم ،
ظریف حداقل برجام را به جایی رسانید و تا آنجا که با وزیر امور خارجه امریکا قدم هم رد
آیا جان کری با عبدالهیان یک قدم هم بر میدارد خدا وکیلی., عمرا دست هم بدهد.
رئیسی:صحنه سازی ها در دل مردم هیچ تاثیری ندارد.

واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
فردوسي پور کی هست؟
تنها برای شکم سیرهای رفسنجانی و کارگزارانی و گروه فعال سایبری آنان مهم است.
برای مردم اهمیت جدی ندارد
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
دوست دارم برگردی رد و تاییدهای حرفتو ببینی تا بفهمی مردم کیا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
رد وتاییدها چیزی رو ثابت نمی کنه حامیان فردوسی پور همونایی هستند که تو ورزشگاه ها 45دقیقه یه بند به همدیگه فحش میدن یا از فرط بی کاری تا ساعت 2/5صبح میشینن پای برنامه 90 اون وقت فرداش میخوابند تا ظهر اینها به نظر شما تاییداشون ارزش داره
اتفاقا اگر حرفی برای گفتن داشته باشی باید در کلاب هاوس بزنی و پاسخگو باشی، میدان کار که جای حرف زدن نیست!
آقای وزیر کار شما همه مشکلات کارگران هموطن را حل کردی که نگران کارگران فلسطینی هستی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
حل کردند. به کارگران کشور فرمودند قناعت کنید
میدان کار؟ با دیگنیتی یا فیدیلیتی؟
واقعا اول برای خودم متاسفم که چنین سیاستمدارانی دارم،دوم برای کشورم ،
از صغیر و کبیر میدانستند که هدف امریکا از ترک افغانستان چیست الا بزرگان ما، و حالا به قول خودتان دوست خانوادگی تان در مرزها برای ترساندن شما مانور برگزارمیکند، هنوز هم معتقدید امریکا فرار کرده است؟؟؟؟؟؟؟
آقای علم الهدی نرخ مسکن در کجا 25% کاهش پیدا کرده آدرس بده بریم بخریم!
وزیر کار، سما وزیر کار ایرانی یا فلسطین؟!
صادقی: نهادی با نامزد‌های دوره‌های قبل مجلس تماس گرفته و تاکید کرده در انتخابات ثبت نام کنند! ...... به سیاهی لشکر نیاز پیدا کردن!!
یه کم با دفتتر نگاه کنی وضعیت کارگران ایرانی بدتر نباشه بهتر نیست آقای وزیر!!!!
آقای سید محمد خاتمی یکی به نعل و یکی به میخ می زنند.
هیچ قانونی در دنیا بدون اکراه و الزام و اجبار نیست.
قانون پوشش با عدم رعایت حجاب مثلا پیش دوست شوهر و برادر شوهر در منزل متفاوت است
این هم از طالبانی که تطهیرش می کردید! هرچقدر شما بدون قصد و غرض در مرز آذربایجان مانور می کردید اینها هم هیچ قصد سوئی ندارند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
مرسی
جناب منصوری اولا تریبون های انحصاری را در اختیار بقیه هم بگذارید تا به کلاب هاوس نرند . دوما" ملت با پوست و گوشت و خون خود کاملا معنی میدان عمل شما و قبلیا رو لمس کردن و کامل میفهمند که سال به سال دریغ از پارسال یعنی چه این رو از زولت خاتمی به بعد کامل متوجه شدیم
رئیسی: صحنه‌سازی‌ها در دل مردم هیچ تاثیری ندارد
کاملا درسته مردم هیچ حسی از پیشرفتی که شما مدعی هستی ندارند.
رئیسی: صحنه‌سازی‌ها در دل مردم هیچ تاثیری ندارد ....... بله فرافکنی و انکار اعتراضات و ادعای پیشرفت هیچ مشکلی را حل نمی کند.
امام جمعه کرج: دولت انقلابی مذاکرات را به زندگی مردم گره نزده
کاملا مشخصه که زندگی مردم کاملا رها شده و دولت تصوری از مشکلات مردم ندارد و اعتراضات را هم به دشمن نسبت می دهد!!!!!
امام جمعه اصفهان: امارات فهمید اگر بخواهد امنیت داشته باشد باید خودش را با جمهوری اسلامی پیوند بزند .... حاجی قرار بود بر دلها حکومت کنید حالا بفکر این هستی که با تهدید دوستی دیگران را جلب کنید!
آقای امام جمعه جلب دوستی کشورها با تهدید نظامی چیزی نیست که به آن افتخار کنیم کاش مثل امارات، بجای نظامیگری، یک قدرت اقتصادی بودیم .
حرف رئیس انجمن شرکتهای هواپیمایی شبیه حرف رئیس جامعه هتلداران کیش است که گفته بود کیش جای پیکان و پرایدسواران نیست.
باید جلوی اینجور گفتمانها به شدت ایستاد.
معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس!



میدان کار رو که دیدیم!!!! اگر در کلاب هاوس بلد باشید، صحبت کنید چه ایرادی دارد؟؟؟؟
آقای نبویان مشکل افرادی بودند که مانع شدند تعامل اقیصادی گسترده با امریکا شکل بگیرد و با اعمال محدودیت مانع جذب سرمایه گذاران خارجی و استفاده کامل ملت از منافع توافق شدند.
معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس!
هیس. ساکت! دست نگهدار. چون به هر چه دست بزنید؛ خراب تر خواهد شد.

علم الهدی: گرانی برای مردم مشکل ایجاد کرده اما در حال حل است.
به به این هم خبر خوش از متخصص اقتصادی و تئوریسین اقتصاد کشور
دولت اگر حرفی برای گفتن داشت در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران و جایی مثل کلاب هاوس حرف میزد.
در عمل که ما ملت داریم له میشیم و اگر منظور سیر کردن ملت از زنده بودن هست آره خوب عمل کردین ، ضمنا اگر اندازه سر سوزنی آزادی وجود داشت که نظرات مخالف رو بشنوید نیازی نبود برن توی کلاب هاوس حرف بزنن ، مشکل شما عدم تحمل حتی یک درصد مخالفت با افکارتون هست و این قضیه ظاهرا بی درمان هست
خدا همه مریضها رو شفا بده ولی اینکه حال احمد خاتمی چطوره چه اهمیتی برای مردم داره؟!!! چه مشکلی از مردم را حل کرده و کجا مردمداری نشون داده؟!
خداوندا ، اين سرزمين را از شر دشمنان و خشكسالي و دروغ محافظت بفرما!
یک نفر به آقاي علم الهدی بگوید آنچه. ارد حل می شود ما مردم هستیم نه مشکلات و گرانی!!!!
آقای امام جمعه اصفهان فعلا یک فکری برای تامین امنیت در برابر تهدیدات طالبان بکنید کمک به امنیت خارجی ها پیشکش!!!
چیزی نیست همساده مون مهمونی داره یکم سرو صدا کردن و گرنه یک خانواده ایم
مردم نتيجه كاركرد ميداني دولت مردمي را تا عمق استخوان و رگ پي خود دارند احساس ميكنند ، و به جان باعث و بانيش دعا ميكنند !
کدام میدان کار؟! میدان تورم و گرانی افسار گسیخته ارز و مسکن و...؟! ای کاش مثل بعضی ها فقط حرف میزدید و با عمل اینگونه تورم و گرانی به بار نمیاوردید؟!!
راستش امارات با اسرائیل پیوند محکمتری دارد.جو گیر نشوید
معاون رئیسی:دولت حرف خود را در میدان کار میزند نه کلاب هاوس،
واقعا موندم با اینکه این بنده های خدا اینقدر کار میکنند، پس چرا هر روز بیشتر پس می افتیم.
جناب آقای علم الهدی میشه بفرمایید قیمت مسکن در کدام شهرها ۲۵درصد کاهش داشته
کم داشتیم افغانستان برامون شاخ و شونه بکشه
یه کم فکرباشید
جناب مرتضوی مشکلات کارگران خودمون رو حل کردن الان نوبت کارگران فلسطینی هستن، خداقوت، این حجم از خستگی ناپذیری و دلسوزی رو کجای دنیا سراغ دارین؟؟
اقای خاتمی: لطف بعد ایه را هم بخوانید عفاف و حجاب دو ستون جدانشدنی هستند !!!!!
لااکراه فى الدین قد تبیّن الرشدُ مِن الغَىّ فَمَن یکفر بالطاغُوتِ وَ یُومِن بالله فقد استمسک بالعروة الوُثقى لاانفصامِ لها و اللهسمیعٌ علیم (بقره/ ۲۵۶)

در دین هیچ اجبارى نیست و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفرورزد، و به خدا ایمان آوَرَد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواىِ داناست.
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
می شه بفرمایید چرا در باره رباخواری که خدواند صریحا گفته جنگ با خداست رگ گردنتون بیرون نمی زنه؟؟؟؟
نادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
دوست تندرو !!! در آیه بعد هم چیزی از اجبار گفته نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
مگه الان کسی تو را اجبار به نماز خواندن را روزه گرفتن و ... کرده
بعضی از اعمال جنبه عمومی داد که دین هم به آن تاکید کرده مثل دزدی و یا زنا و یا احتکار و کم فروشی و کسی حق ندارد به نام بی دینی آنها را حذف کند چون حتی در جوامع کفر هم رعایت می شود
در خصوص حجاب هم اگر صحبت از حجاب اجباری می شود از منظر عمومی بودن آن صحبت می شود نه دینی بودن آن که شما به آیه لا اکراه فی الدین ربطش می دهی
حضور امثال استاد فردوسی دور در صدا و سیمای میلی به نظر من کثر شان ایشان و یک نوع توهین است .صدا و سیمایی مه مدیرانش جبلی و فروغی باشد جای امثال مهران رجبی است نه استاد فردوسی پور که جایگاهش در جامعه هزاران بار بیشتر از کل صدا و سیما است.
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
ناشناس 23/05 یک موی امثال مهران رجبی به دهها عادل فردوسی پور فتنه گر می ارزد.
کارگران ایرانی بدترین وضعیت را دارند
معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس!
پس شما چرا تو توییتر حرف میزنی؟
این چه استدلالی است که خدا گفته لا اکراه فی الدین پس توی فروع اجباری نیست. این یک مغالطه هست. یا شما اسلام رو قبول کردی یا نه. اگر قبول کردی باید اصول و فروع رو قبول کنی و متعهد باشی. اگه نباشی دیگه مسلمان نیستی. برای تقریب ذهن یه مثال می زنم البته ممکنه مثال خیلی خوبی نباشه ولی خوب در مثل مناقشه نیست
مثلا اجباری در فوتبالیست شدن یک فرد نیست اما فردی که فوتبالیست شد نمی تونه بر خلاف قوانین فوتبال عمل کنه یا بگه من این قانون یا اون قانون رو قبول ندارم. در صورت انجام خطا فوتبالیست جریمه می شه و حتی ممکنه چندین سال از حضور در میادین محروم بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
دوست عزیز مشکل اینجاست که هرکس که به دنیا بیاد تو این مملکت خودبه خود میشه مسلمون. کی گفته همچین چیزی رو مگه من خودم شخصا شهادتین رو گفتم که بگی مسلمونن. در مثال خودتم قوانین فوتبال برای فوتبالیستاس خیلی ....هست که گفته بشه همه تماشاگرایی که مییان استادیوم با لباس و کفش ورزشی باید بییان
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
خوب عزیز من در درجه مسلمانی هم اجبار و اکراه نیست و نمیتونه باشه شما میتونی مردم را مسلمان تر یا مومن تر کنی؟ آن هم به اجبار و اکراه؟
از روی جملات خودتان هم پرش می کنید؟
سناریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
عمو جون جمع کن افاضاتی که تو کلاس های توجیهی و کتاب دینی 5 دبستان یاد گرفتی ، ، ربا و رشوه و دروغ و دزدی و مال مردم خوری و ظلم و ... مملکت رو گرفته اگر شما مسلمونی به قول خودت نمیشه چشمتو رو همه این گناه ها ببندی و فقط گیر بدی رو یک موضوعی که هیچ جای قرآن حرفی از اجبار یا گناه بودنش نیست،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
وقتی دکتر رفتی و دکتر را قبول کردی باید بر اساس تجویزش عمل کنی و چون و چرا ندارد
وقتی اسلام رو قبول کردی یعنی یکی بودن خدا و منزه بودن خدا را از هر بدی قبول کردی و قبول کردی که در کتابش هیچ شکی نیست و لذا با این حساب هیچ ایرادی به خدا وارد
نیست
اما ممکن است در همین دین نظرات متفاوتی باشد
اینجا منظور این است که اگر یقین کردی که سخن از خدا است باید بدون چون و چرا قبول کنی چون منزه بودن خدا را از قبل قبول
کردی اما اگر شک کردی که آیا منظور خدا است یا خیر می تونی تحقیق کنی و نظر خودت را به سمت جایی ببری که یقین کنی نظر خدا است
درباره خبر تسنیم "جزئیات جدید از نفوذی مرتبط با منافقین در مجلس"

در خبر تسنیم تصویری از صفحه بازیابی اطلاعات گوشی متهم در نرم افزار ایرانی بازیابی اطلاعات "سامانه فارنزیک ****" نمایش داده شده که در تابناک بازنشر نشده اما در سایت خبرگزاری تسنیم در دسترس است.
از آنجا که در خبر، جزئیاتی از زمان بازداشت و سایر موارد موجود نیست من همین یک سند را بررسی می کنم

ابتدا داده های قابل استخراج از تصویر را ذکر می کنم
1) در زیر منویِ بررسی داده های نرم افزار بازیابی اطلاعات، بخش گالری (تصاویر گوشی) اصلا وجود ندارد.
2) در همین منو بخش "هات زون" زیر منوی پیام رسانها آماری از تعداد داده بازیابی شده ارائه شده که در مطابقت با آمار گوشه پایین سمت راست نرم افراز از تعداد عکس بازیابی شده از حساب سپنتا نتایج عجیبی دارد.

آمار کل محتوای بازیابی شده از پیام رسانها 1271
آمار پیام رسان تلگرام 284
اینستاگرام 91
واتساپ 98
آمار سایر شبکه های اجتماعی در تصویر موجود نیست. (این آمار تأثیری در تحلیل ما ندارد )

این آمار را مقایسه می کنیم با آمار نمایش داده شده در گوشه پایین سمت راست از مخاطبی به نام "سپنتا" (از اعضای منافقین)
آمار تصاویر
تعداد حقیقی 895
انتخاب شده 895
تکراری 0
8عدد از عکسهای بازیافت شده، به صورت Jpg.541 تا Jpg.549 در تصویر قابل رویت است و موقعیت اسکرال بار (scroll bar) در سمت راست و پایین پنجره دلالت بر وجود تعداد زیادی عکس در پنجره دارد (دلیلی برای اینکه آمار 895 تصویر برای همین پنجره است)


اینها اعدادی است که بعضاً به وضوح و بعضاً با کمی دقت در تصویر قابل خوانش هستند و متناقض بودن آنها به وضوح مشخص است.

تا اینجای کار آمار متناقضند. کل تصاویر استخراج شده از تلگرام در منوی اصلی 284 عدد و تعداد تصاویر استخراج شده از مخاطب سپنتا (زیر منوی پیام رسان تلگرام) 895 تصویر است. چطور چنین چیزی ممکن است؟

در نوار بالای پنجره، اطلاعات کاربر سپنتا (User info) آورده شده. آخرین آنلاین سپنتا بین 6روز تا 30 روز، قبل از ریکاوری بوده است. با توجه به اینکه دسترسی به گوشی سوژه حتی قبل از بازداشت و از طریق ربایش برای دستگاه اطلاعاتی فراهم است بنابراین نمی توان از این داده، اطلاعاتی درباره زمان بازداشت استخراج کرد و فقط می تواند استدلال کرده که سپنتا حداقل از 6روز قبل از تخلیه اطلاعاتی، تماسی با فرد بازداشتی نداشته است.
اگر ریکاوری در زمان بازداشت فرد صورت گرفته باشد عملیات ریکاوری ای که تصویر آن منتشر شده، حداقل 6روز بعد از آخرین تماس موفق بین دو اکانت، انجام شده است.

در گوشه بالا سمت رست تصویر و همچنین گوشه بالا سمت چپ پنجره داده ها یک زنگوله است که معلوم نیست در نرم افزار ریکاوری چه کارکردی می تواند داشته باشد مگر اینکه نرم افزار دو منظوره باشد و همزمان خدمات شنود هم ارائه دهد.

نتیجه گیری: من تصور نمی کنم ریکاوری اتفاق افتاده باشد و صرفاً اطلاعات تلگرام فرد بازداشت شده که در یک خطای حفاظتی از سابقه چت حذف نشده، در پوسته ای از تلگرام دسکتاپ به مخاطب عرضه شده. تصور نمی کنم تصاویر و پیامهای حذف شده تلگرام قابل ریکاوری باشند. اصولا شهرت و اعتبار تلگرام به همین خاطر همین ملاحظات امنیتی آن است.

تیتر خبر در تسنیم:
نفوذی مرتبط با منافقین در مجلس چه اطلاعاتی را لو داده است؟/ اختصاصی تسنیم
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

حق تعدیل و سانسور برای تابناک محفوظ است.
مثل اینه تیم ایران بعد از خوردن 6 گل از انگلیس بیاد بگه ما حرف خودمون رو در زمین می زنیم ! حالا شده حکایت این دولت ، که 6 تا از انگلیس که هیچ از عراق و افغانستان خورده تو بحث تورم و .... بعد حرف از زمین و میدان و ... می زنه!
داداش داری اشتب می زنی این حرفها مال کسی که عملکرد قابل قبولی داشته باشه نه فقط 6 متر و نیم زبون حراف
آقای معاون در میدان کار جای کار است نه حرف
وزیر کار فلسطین چی فرموده ؟
خدا شفات بده. الان در عمل دلار ۵۰۰۰ تومانی را بیش از ۵۰۰۰۰ تومان کردی.
آقای معاون جناب رئیسی، شما هم ۲ بار در انتخابات از طیف مردم واقعی شکست بدی خوردید. حالا هم به لطف صداسیما و انتخابات غیررقابتی سال ۱۴۰۰ و حمایت ارگانها و نهادهای مختلف بر اسب مراد سوار هستید خب مبارکتان باشد اما چرا از ۲ کلمه حرف در کلاب هاوس اینگونه سرخ میشوید؟؟؟
جالبه معاینه ادواری ؟ همشون جون عزیزن که مبادا بامردنشون ، فرصت خدمت به خلق رو از دست بدن .
جناب خاتمی پس چرا رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی که یک مساله اجتماعی است زوریه؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
سطح دانش تو نمی رسه که درک کنی قوانین راهنمایی و رانندگی ساخته عقل بشری است ادعای حجاب زوری هم ساخته عقل بشری است؟؟؟؟ حجاب زوری هیچ مرجع دینی هم ندارد بعد تو آن را با قانون راهنمایی و رانندگی مقایسه می کنی؟ در ضمن قانون راهنمایی و رانندگی برای همه مردم است نه برای زنان یا مردان بنابراین از هر نظر قیاس مع الفارقه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
شستوشوی مغزی تا مرز بی نهایت! تو که فرق قوانین راهنمایی و رانندگی را که بخاطر نظم و حفظ جان و مال مردم وضع شده را با پوششی که ربطی به نظم و سلامت دیگران ندارد را نمیفهمی بهتره ساکت باشی.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
آرام باش پسرم! اون یه چیز دیگه است
سلاح های سینگینی که امریکا گذاشت رفت
بله امارات میفهمد ولی مشکل شمایید که نمیفهمید خود را با کشورهایه درست و حسابی پیوند بزنید
"معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس!"
میدان کارتان را هم با آمار خیره کننده اقتصادیتان دیدیم.
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
وقتی امثال ظریف از عرصه حذف شوند، کار دست کسانی می‌افتد که تفاوت دربی و دوبی و دبی و دیبی را نمی‌دانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
واقعا حرفشان را در میدان میزنند مرغ 100 تومان تخم مرغ 100 مسکن فیمت ازاد لطفا حرف تو در میدان منزن
آقا محسن منصوری...معاون اجرایی رئیس جمهور
شما سن و سالتون به این جور حرف زدن ها نمیخوره....با این عملکرد دولت محرومان،،جایی برای دفاع ندارید..عادلانه ترین گزینه ،استعفای رئیس جمهور است که البته به دلایلی،،همه ارکان نظام از عملکرد غلط ایشون و کابینه،،دفاع می کنند..
آسیاب به نوبت است،،حواستون به زبانتون باشه
عفاف یعنی کنترل و ابزار کنترل حجاب است. حجابی که قانون است. لطفا بهتر حرفها را تنظیم کنیم‌ امیدوارم آقای خاتمی این حرف های اشتباه را تزده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
عفاف یعنی کنترل ؟؟؟؟؟؟ بی سوادی تا کجا تو حتی معنی عفاف رو نمی دونی بعد نظر می نویسی؟ فقط یک شعر مولوی رو برات می نویسم اگر توان درکش رو داشته باشی :
در روایت موسی و شبان خداوند به موسی می گه ما درون را بنگریم و حال را نی برون را بنگریم و قال را امیدوارم فهمیده باشی هر چند شک دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
یعنی الان زنهای چادری عفیفترین زنان جهان هستند؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
شرمنده ولی این بار آقای خاتمی یادشون رفته درستی یا نادرستی نظرشون رو با شما چک کنند
معاون ریس جمهور موقعی که تریبون دست شماست گلاب را میخواهید چه
در ضمن یعنی شما گرانی . تورم قیمت دلار . و.. را نمی بینید باز میسگویید در عمل
والا شما نوبرید
چند سرباز ما بدست طالبان شهید شدند

باز بگویید کسی به ما چپ نگاه نمیتواند بکند
مهره های شطرنج منطقه در حال چینش نهایی هستند و جبهه های نفوذ و حمله هر روز گارد جدیدی پیدا میکند . دیواری از سربازها ، پیوسته و استوار لازم است که نتوانند رخنه کنند .
آقای معاون رییس جمهور لطفا لطفا حرف نزنید.مردم رو بچاره کردید شما
أقای علم الهدی 25% میدانی یعنی چه مقدار از 100 % یعنی یک خانه یک میلیارد تومانی چند شده . این هم از اون حرفهای رییسی است که گفت چهار قلم کالا گران میشود
در تعجبم امثال خاتمي چطور لباس روحانيت برتن دارند؟ چقدر در زمينه دين بي سواد هستند
معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند، نه کلاب‌هاوس!!!!!


میدان کارتان را هم دیدیم دو سال نشده دلار ۲۲۰۰۰ تومانی را به بالاتر از ۵۰۰۰۰ تومان رساندید مرغ ۳۰ هزار تومانی را تا هستاد هزارتومان بردید مسکن را چند صد درصد گران گردید از مردم مالیات بیشتری گرفتید در حالی که نه خانه های خالی دوستانتان مالیات گرفتید نه عدالت اجتماعی را پیاده کردید برخوردتان را هم در عمل در ماههای مهر تا اسفند 1401 دیدیم!!!!!!!!
وزیر کار: وضعیت کارگران فلسطینی نگران‌کننده است.....وزیر کار کجا گفته؟....وزیر کار ایران!
دولت حرفهایش را روی کاغذ میزند
طالبان هیچوقت توان یک درگیری نظامی را ندارد حتی نتوانست از پس ارتش ضعیف افغانستان بر بیاید این مانورها بیشتر برای مصرف داخلی دو طرفه است !!!!!! طالبان مشروعیت داخلی و خارجی ندارد و دستش در تجارت مواد مخدر است دیدیم و دیدید که طالبان را خانواده خود دانستند !!!!! بنابراین یقین داشته باشید جاده ابریشم مواد مخدر هیچوقت تا طرفین بر مسند هستند تهدید نخواهد شد !!!!! این مانورها و این درگیری ها برای انحراف افکار عمومی مردم دو طرف هست.
وزیر کار: وضعیت کارگران فلسطینی نگران‌کننده است.........
عجب
تو اگه بیل زنی باغچه خودتو بیل بزن. تو اول نگران کارگران ایرانی باش و مشکلاتشون رو حل کن بعد اگه وقت اضافه آوردی به مشکل کارگران در کشورهای دیگه فکرکن.
واقعا فکر میکنین وزیر کدوم کشورین؟؟؟؟ اینجا ایرانه سوئیس نیست از خواب بیدار شو
آقای خاتمی اونروز که باید از جامعه عفیف حمایت میکردی نکردی حالا دیگه دیر شده. اون روزی که دخترها آستین هاشون تا بازو میرفت بالا و براشون کف میزدی باید از عفت حمایت میکردی. بخش بزرگی از گناه وضع موجود گردن تو و آقای هاشمی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
عه عه عه از اون حرفهای کودکانه بود.فرزند اندکی چشمایت را باز کن تا انچه نادیدنیست آن بینی.
از طالبان کمترین نگرانی نداشته باشید بالاخره یک خانواده هستند !!!! و مطمئن باشید جاده ابریشم مواد مخدر هیچوقت تهدید نمی شود !!!!!!!!
ایران مرکز ترانزیت جهان

علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند.

اقتصاد _ گردشگری _ ترانزیت کالا_ امنیت
کارگران فلسطینی نگران نباشند دولت داره سن بازنشستگی تو ایران رو بالامیبره تا حقوق شما تامین بشه.
روز به روز اعتقادم به افکار ظریف بیشتر می شود .
طالبان از انجام مانور نظامی با «سلاح‌های سنگین» در نزدیکی مرز ایران خبر داد
مقامات کشور گفتند که طالبان توبه کرده و با نرمی به خواسته های ما جواب مثبت داده است. پس چه شده؟ ما حرف چه کسی را باور کنیم؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
وقتی چند سال دیگه همین طالبان در وسط تهران عملیات تروریستی انجام داد اون موقع سلامتون میکنم
"نرخ مسکن ٢۵ درصد کاهش یافته است." از سه ماه قبل از عید تا فروردین تو همین مشهد ،بیش از 60 درصد به قیمت
مسکن اضافه شده الان هم فقط رکود هست کاهش نداشته. من موندم این آمارها رو از کجا میاره اعلام می کنه
ینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برجام در ------- زمینه بوده است، اظهار داشت:
این -------- زمینه شامل تعهدات ایران، تعهدات طرف مقابل، اقدامات صلح آمیز، کمیسیون مشترک و ... است
بالاخره 5 تا یا 4 تا؟
قشنگ ترین شعار همینه که ما شعار نمیدیم عمل می کنیم
اما کو؟ کجاست؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
عینک بزن تا ببینی
بهتر نیست به تعداد کل وزرا و مسئولین برای فلسطین هم چداگانه تعیین کنیم تا به مشکلات انجا رسیدگی کنند تا هم مشکلات انها رفع گردد هم مسئولین این وری بتوانند فرصت کافی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل حوزه کاری داخل داشته باشند ؟
از قرار معلوم خبرها 20-30 سال دیرتر به آقای عبدالله گنجی می رسه ایشون هنوز تو نقد و انتقاد حرف روحانی اوایل انقلابه؟
دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس
بدبختیمون همینه، همه گندهای عالم رو تو دو سال زدن شاهکاریه!
عزت و امید را دستهای پر از نان سرپرست خانوار به خانه می آورد نه خبر ساخت تسلیحات جدید!
4500 واحد طی 21 ماه یعنی هر 7 روز 7 واحد صنعتی و تولیدی ، فکر میکنم مغازه داری که بالای 6 روز میره مسافرت و برمیگرده و مغازش رو باز مینکه رو حساب میکنن احیا شده
درست میفرمایند این آقازاده . دولت حرف خودشو در میدان میزند که کاملا عملکرد دولت در فقر و تنگدستی مردم و مشکلات بسیار حاد معیشتی دیده میشود . ملت بدبخت شدن رفت تمام . ماشین از 150 میلیون شده یک میلیارد . و بیست درصد برگشته حالا دولت داره بازو به مردم نشون میده. اگر این خودرو با تورم 20 درصدی قیمتش آمد به 200 میلیون تازه معقول است و دولت هم کاری نکرده . بطور کلی این دولت خیلی ضعیف است و باید ملت گام بردارند تا امسال اصلاح طلبان بر کرسی مجلس بنشینند و در گام بعدی انشاا.... ریاست جمهوری . اصلاح طلب ها خداوکیلی دولتی هستند مثل اصولگراها اهل جوجه بازی و خاله بازی نیستند.
دولت محترم که همه ی میادین و تریبون ها دستشه. کسایی که خارج از دولتن نه میدون دارن و نه تریبون.

حالا شما دسترسی یکی به صدا و سیما با امکان بیننده ی میلیونی رو گرفتین، طرف توی کلاب هاوس برای چند نفر حرف زده که باز چند تاشون از طرف خودتون اونجا بودن. انصاف نیست که برای امکاناتی که از اون شخص گرفتین رجز هم بخونید و تحقیرش هم بکنید.

علاوه بر این با این کار دارید ناکارامدی خودتون رو فریاد می زنید. وقتی که یکی در ناکجا حرف میرنه و تعداد افرادی که در نهایت صداش رو می شنون میشه بیشتر از تعداد نفراتی که صدای شما رو می شنون . صدای شمایی که در همه ی میادین هستید.
حالا مگه عبدالله گنجی چقدر از اعدام بدش میاد؟!
فردوسی پور نماد یک نمک نشناس تمام عیار
ظریف دکتر کجاست . اگر دکتر بود به اندازه یک بچه فهم داشت .
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
ببخشید دیگه خبر نداشته باید بیاد پیش شما دکترا بگیره
ظریف همه چیزش درسته فقط هیکلش با فامیلش تناقض دارد . مرد شریفی است .
"معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس!"
تا آلان که در رابطه با اقتصاد کاری اتجام نشده است ، حالا ببینیم که حرف معاون رئیسی چقدر صحت دارد؟
"علم الهدی: گرانی برای مردم مشکل ایجاد کرده اما در حال حل است "
این هم خواهیم دید که آیا مشکل گرانی حل می شود به عبارتی قدرت خرید مردم افزایش می یابد یا خیر
فردوسی پور باید از پلتفرم ها هم ممنوع شود تا بفهمد ایران بالاتر از خارج پرستی هست که از روی دست آنها مطلب می‌گذاری بر علیه ایران
ما منتظر هستیم تا دولت حرف خود را در میدان کار در خصوص تورم و بی ارزش کردن پول بزند
" وزیر کار: وضعیت کارگران فلسطینی نگران‌کننده است " : کاش هیئت دولت ایران وظیفه تصمیم گیری و سرپرستی فلسطین را به عهده میگرفت و هیئت دولت فلسطین سرپرستی ملت بدبخت ایران را به عهده میگرفتند ! اینطوری قطعا وضعیت ما ایرانیها بهتر میشد !!
دولت و حاکمیت هر چقدر در قبال بی حجابی منفعل تر باشند حجاب بهتر می شود
چون دولت و حاکمیت هنوز به اصول امر به معروف پی نبرده است
اصول امر به معروف زمینه سازی آن است
مثلاً در شهر در خیابانها چاله و چوله وجود دارد که مردم را عصبانی کرده است و در همین خیابان بنر حجاب قرار می دهند بنظر شما عکس العمل مردم چه خواهد بود
همین موضوع را در کل کشور تعمیم دهید حاکمیت کشور را در تورم 40 یا 70 درصد قرار داده و قیمت مسکن سر به فلک کشیده و قیمت خودرو نجومی شده بعد بیاد صحبت از امر به معروف کند
یقین بدانید که در چنین جامعه ای امر به معروف تبدیل به نهی از معروف و نهی از منکر تبدیل به امر به منکر می شود
یعنی دولت هر مبلغی را که برای امر به معروف و معنویت مردم خرج کرده مثل این است که برای امر به منکر کرده
بخاطر همین در چند سال اخیر مساجد خالی و بی حجابی افزایش و بازار و تولید از درستکاری و راستگویی تهی شده است
شما دست روی هر چیزی بگزارید چه مسکن و چه خودرو و چه بیمارستان و چه آموزش و حتی مسائل دینی می بینید تقلب و دورویی. و دروغ و کم فروشی و احتکار در آن وارد شده است
اگر بخواهیم معنویت را در یک کلام تعریف کنیم یعنی خدا ترسی
محصول خداترسی راستگویی و درستکاری و امانت داری و وفاداری است
جامعه ای معنوی است که مردم از کم فروشی و احتکار و انباشت ثروت بدون دادن حق آن بترسند
دولت حرف خود را میدان عمل میزند؟!
واقعا با دسته کورها طرفیم ظاهرا
بهتقبل از اینکه از جنبه انتخاباتی به مسائل نگاه کنند بهتر است جنبه های حقوقی و توازن اجتماعی را نیز مد نطر قرار دهند
اقای خاتمی درباره اختیاری بودن حجاب می گوید اما ای نمی گوید که چرا نفقه دادن اجباری باشد؟ و مهریه؟ و اجرت المثل ؟ و دریافت دیه بیشتر؟ و سربازی؟ و ... آیا ایشان طلاعی از قانون دریافت حقوق پدر در هر سنی توسط دختران مجرد تا اخر عمرشان دارد؟
جناب آقای معاون رییس جمهور.
میشه اسامی ۴۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در حوزه‌های مختلف رو که احیا کردین منتشر کنین. قول میدیم همش رو بخونیم و براتون هورااااا بکشیم. شما که هیچ وقت دروغ نگفته و نخواهید گفت !!!
ببینید من نمی خواهم بگویم خاتمی کارش درست و همه حرف هایش درست است بالاخره ایشان هم اشتباهاتی دارد
اما زشت است کسی که هشت سال در بالاترین مناصب کشوری بوده نظراتش ولو غلط شنیده نشود
جامعه وقتی رشد می کند که همه چه موافق و چه مخالف صحبت هایشان شنیده شود
مردم هم نباید روی اشخاص تمرکز کنند و احساسی شوند باید همه حرف ها را بشنوند و بهترین آنرا انتخاب کنند
مدینه فاضله وقتی ایجاد می شود که همه حرف خودشان را بزنند و همه به اندازه کافی سعه صدر برای شنیدن داشته باشند و به جای تمرکز روی اشخاص بهترین حرف آنها را برداشت و تحلیل جدیدی ارائه دهند
امام علی (ع) می فرمایند که ایمان خودتان را به اشخاص گره نزنید یعنی حرف ها بشنوید و بهترین آنها را انتخاب و خودتان را به خاطر اشخاص به هلاکت نیندازید اشخاص رفتنی هستند و این نظرات آنها است که بدرد جامعه امروزی و آینده می خورد
لطفاً وکیل و وصی صحبت اشخاص نباشید وکیل و وصی این باشید که جامعه را به سعه صدر و واکنش متعادل در مقابل صحبت ها دعوت کنید
اگر جامعه به چنین مرحله ای برسد یقین بدانید که در مقابل تمام دشمنان بیمه خواهد شد
یک اشکالی که در جامعه ما وجود دارد این است که اشخاص سرشناس یا بیش از حد دور آنها شلوغ و بالا برده میشوند و یا بیش از حد طرد می شوند
چرا جامعه و حاکمیت اجازه نمی دهد این اشخاص مثل بقیه افراد باشند و اگر واقعا انسان کارآمدی هستند از نظرات یا توانایی های آنها استفاده شود
بزرگ کردن یا کوچک کردن آنها باعث دید کاذب مردم می شود و در لابلای بزرگ کردن و یا کوچک کردن افراطی نظرات و توانایی های آنها نابود و افرادی در صحنه مسئولیت ها قرار می گیرند که لایق نیستند
بهترین راهکار برای رفع مشکلات اقتصادی کشور دادن اداره امور کشور به خانم‌ها است چون اصلا اهل فساد و رانت بازی و غیره نیستند و تا بحال یک مورد خانم ها اختلاس نداشته اند در هیچ جای دنیا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
همچین اینجورا هم که شما میگید نیست. یه خانومه ای بود دوره روحانی نمیدونم چی کاره بود که با حجاب و ... بود و بعد اختلاس کرد و رفت کانادا و عکسهاش اومد و ...
معاون رئیسی: دولت حرف خود را در میدان کار می‌زند نه کلاب‌هاوس! *وقتی در ها بسته باشند و شرح صدری نباشد انگ زدن مسمر! چاره ای نداری جز در کلاب هاوس حرفهایت را بزنی!
طالبان از انجام مانور نظامی با «سلاح‌های سنگین» در نزدیکی مرز ایران خبر داد
اون متفکران و مدبران نظامی و غیر نظامی که این نون را دئر سفره افغان مظلوم گداشتند باید کم کم این را درک بکنند که مرگ فقط برای همسایع خوب نیست تقویت طالبان بر علیه آمیکا یک توطئه بسیار پیچیده بود که اثرات آن برای زمان کنونی هنوز زود است که هویدا بشود قبل از اینکه این قوم در افغانستان سایه اندازی بکند آقایان دست خیانت کاران را رو کنید و فکری به حال نسل های آینذه ایران بکنید
ایکاش جناب زیباکلام که ظاهرا با پادشاه مریخ حشر و نشر دارند کمی بیشتر تامل می کردند تا شاید سئوال بعدی ایشان این بود که خب حالا چرا به نظر شما جوانان مطالعه مورد نظر شما و به تبع آن شناخت مورد نظر شما را از مملکت ندارند؟!!!
«نبویان: مشکل ترامپ نبود، بلکه خود بند‌های برجام موجب باقی‌ماندن تحریم‌هاست»

از این قوم نمیشه سردرآورد. هم از همان اول با برجام مخالفند هم از آن دست نمی کشند.
همچین اینجورا هم که شما میگید نیست. یه خانومه ای بود دوره روحانی نمیدونم چی کاره بود که با حجاب و ... بود و بعد اختلاس کرد و رفت کانادا و عکسهاش اومد و ...
این خانم آخوند زاده هستند و نوه آیت الله آل آقا و جزو آغا زاده ها محسوب میشوند لذا جزو استثنا ها حساب کنید اگر مورد دیگری دارید بگویید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر