بازدید 3783
۳

موبایل قاپی با پلاک مخدوش

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ نوجوان که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شان موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ 07 June 2023

 


به گزارش تابناک، سرهنگ "محمد گودرزی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: خرداد ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان "استاد معین" تهران به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را سرقت و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهمان در محدوده محل سرقت پس از برخورد با یک دستگاه خودروی سواری عبوری متوقف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان ۲۳ و ۲۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص ۶ شاکی شناسایی و شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار این کلانتری قرار گرفت.

به گفته این مقام انتظامی متهمان به همراه پرونده تحویل تحویل مراجع قضائی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
پلاک اکثر موتور سیکلتها مخدوش است.با زنجیر قفل موتور، با ماسک، با طلق یا خم کردن لبه پلاک. از 7 دولت هم آزادند. ورود ممنوع، چراغ قرمز، پیاده رو، خط ویژه. همه جا در قلمرو آنهاست.وقتی پلیس هم میخواد اعمال قانون کنه طوری وانمود می کنن که فقیر و بیچاره اند. اولا که درآمد موتوریها از سواریها بیشتر نباشه کمتر نیست. دوما چرا اینطور جا افتاده که کسی که فقیرتره اجازه داره قانون رو زیر پا بذاره؟
افرادی که پلاک وسیله نقلیه شان مخدوش است ببرند کار اجباری در خدمت محیط زیست و احیا طبیعت و تا نگرفتن نمره قبولی وسیله نقلیه ایشان را آزاد نکنند !!!!!!
متاسفانه چند روز پیش هم در همین خیابان استاد معین دو نفر موتور سوار (نفری که ترک بود خانم بود) اقدام به قاپیدن موبایل یه نفر کردند و به سرعت متواری شدند. موتور سیکلت فاقد پلاک بود.
نمیدانم مأموران پلیس کی میخواهند قبول کنند که موتورسیکلت وسیله نقلیه است و جلوی جولان این همه بی قانونی اینها را بگیرند. جلوی چشم چپلیس خلاف جهت می آیند، پلاک ندارند و ...؛ اگر بهشون راه ندی که با بوق بیچاره ات میکنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست