بازدید 23396
سه هزار و سیصد و شصت و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

مدیر حوزه‌های علمیه به رئیسی: نهضت ملی مسکن، خانه را گران‌تر می‌کند / وزیر کشور: افراد رده پایین طالبان که اظهاراتی علیه ایران داشتند، برکنار شدند / ذوالنوری، نایب رئیس مجلس: اگر اقدامات مجلس نبود، قیمت مرغ ۱۸۰ هزار تومان می‌شد / وزارت اقتصاد: به زودی کاهش تورم در سفره مردم دیده می‌شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند وزیر نفت: نه قیمت بنزین تغییر می‌کند نه سهمیه‌ها /بذرپاش: ارائه زمین به مردم ، اقدام کم‌سابقه بعد از انقلاب است / پیش بینی همتی از کوچک شدن سفره مردم / واکنش رئیسی به پرداخت وام ویژه به کارکنان بانک‌ها / معاون خاندوزی: مالک داروگر مظلوم نمایی می‌کند و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷ 31 May 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

مدیر حوزه‌های علمیه به رئیسی: نهضت ملی مسکن، خانه را گران‌تر می‌کند
علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در نامه‌ای به سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور نسبت به طرح نهضت ملی مسکن انتقاداتی وارد و پیشنهاد‌هایی برای اصلاح آن ارائه کرد. در بخشی این نامه آمده است: برآورد ساخت یک واحد ۷۷ متری در بازه زمانی دو ساله، حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود. با کسر مبلغ وام (۵۵۰ میلیون تومان) آورده مردم یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است؛ یعنی هر متقاضی باید ماهانه حدود ۴۸ میلیون تومان برای ساخت خانه پرداخت کند. مبرهن است که این مبلغ، از استعانت اکثر توده جامعه خارج و در عوض به سود دلالان و به تبع آن، افزایش قیمت افسارگسیخته مسکن در آینده خواهد بود.

وزیر کشور: افراد رده پایین طالبان که اظهاراتی علیه ایران داشتند، برکنار شدند
وحیدی: اکنون وضعیت در مرزهای ایران و افغانستان آرام بوده و ترددها در حال انجام است. بر اساس اشتباهی که مرزبانان افغانستانی انجام داده و تیراندازی کرده بودند، درگیری ها اتفاق افتاد و ما شهید هم داشتیم و از طرف افغانی هم افرادی کشته شدند. متأسفانه تاکنون چند نوبت اتفاقات از این دست داشته ایم. به مسئولان طالبان و افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانان خود را توجیه کنند تا از این دست اتفاقات رخ ندهد. برخی افراد غیرمسئول یا در رده های مسئولیت پایین افغانستانی اظهاراتی علیه ایران داشته‌اند که بر اساس گزارش های دریافتی، آنها را برکنار کرده اند چون اظهارات بی جا و غیر منطقی زده شده بود؛ اکنون با حاکمان افغانستان در تعامل هستیم و هر حرفی باشد از طریق گفت وگو باید حل و فصل شود.

ذوالنوری، نایب رئیس مجلس: اگر اقدامات مجلس نبود، قیمت مرغ ۱۸۰ هزار تومان می‌شد
ذوالنوری نایب رییس مجلس با اشاره به اینکه طرح و لوایح مختلفی توسط مجلس یازدهم به تصویب رسیده که یا موجب بهتر شدن شرایط مردم شده یا از بدتر شدن شرایط جلوگیری کرده است، گفت: با مکانیسم‌های کنترلی مجلس است که با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، قیمت مرغ به ۱۸۰ هزار تومان نرسیده است.

واکنش ضرغامی به بازداشت مدیر حافظیه
عزت‌الله ضرغامی وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هیات دولت درباره بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس گفت: خانم ادهم همکار خوب، متخصص، کارشناس، متعهد و مومنه ما بعد از دو شب بازداشت امروز صبح با قید وثیقه آزاد شد. در دولت درباره این مساله بحث شد، ارزش‌های خانم ادهم برای ما محرز است، اما اگر هر گونه رفتار مغایر با فرهنگ و اصول اجتماعی مردم در جایی انجام شود که نسبتی با بخش‌های دولتی داشته باشد، طبق قانون باید در هیات تخلفات اداری که جایگاه قانونی دارد بررسی شود و در صورت صحت نسبت به آن تصمیم گیری شود. بازداشت مدیر شایسته‌ای که یک هفته قبل مورد تقدیر وزارت خانه و دولت قرار گرفته و در جریان سفرهای نوروزی رکورد همه بازدیدها را جا به جا کرده، از مسافران نوروزی تا شب‌های احیا که کار متفاوتی را سامان داد، آن هم به دلیل اینکه یک اتفاقی در یک محلی ظرف چند دقیقه انجام می‌گیرد نباید انجام می‌شد، در حالی که او اقدامات در رابطه با این رخداد را هم بلافاصله اعلام می‌کند. با رویه‌ای که آقای اژه‌ای و آقای رییس جمهور دارند، حتما موافق بازداشت به این معنا نیستند و ما نسبت به این مساله تلاش زیادی کردیم و معترض بودیم و پیگیری حقوقی کردیم. از آقای اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور و وزیر کشور و وزیر دادگستری که دیروز لحظه به لحظه این مساله را پیگیری کردند که خانم ادهم آزاد شود تشکر می‌کنم. امیدوارم در چنین مسائلی اگر اتفاقات مشابه می‌افتد از مسیرهای بهتر و کم هزینه‌تر که دشمن سوءاستفاده نکند از این پس استفاده کنیم.

قهر شریعتمداری هنگام سخنرانی محمد جواد ظریف!
روزنامه هم‌میهن در گزارشی از حال و هوای مراسم یادبود مرحوم سید محمود دعایی که روز گذشته برگزار شد نوشته است. در قسمتی از این گزارش آمده است: مراسم یادبود سیدمحمود دعایی را می‌توان یکی از خاص‌ترین مراسم‌ سالیان اخیر دانست که به یاد چهره‌ای شاخص در سیاست کشور برگزار شده است؛ مراسمی که مانند شخصیت دعایی، یک ویژگی عجیب و نادر را به همراه داشت و عنوان «همه آمده بودند» را می‌توان بهترین واژه برای دو ساعت‌ونیم دورهمی در ساختمان بزرگ مؤسسه اطلاعات دانست. مهمان‌های برنامه پرشمار بودند، دقیقه به دقیقه که از مراسم می‌گذشت تعداد مهمان‌ها بیشتر می‌شد و کار به جایی رسید که در دل مراسم نگاهی به اطراف می‌انداختیم، می‌دیدیم که چهره‌های سیاسی و مدیران کلان جمهوری اسلامی در حال و گذشته روی صندلی‌ها نشسته‌اند. در دل این مراسم، سه بار سالن از صدای تشویق حاضران به قول ورزشی‌ها روی هوا رفت. اولین بار زمانی بود که محمدجواد ظریف پشت تریبون رفت و در کنار بیان نکاتی درباره محمود دعایی، از انقلابی‌گری و نقد برخی رفتار‌ها و مغایرت چنین رفتار‌هایی با خصلت‌های مرحوم دعایی سخن گفت؛ جملاتی که ظاهراً شنیدن آن برای حسین شریعتمداری دلچسب نبود و او که در ردیف اول سالن نشسته بود، در این زمان سالن را ترک کرد تا حضورش در مراسم تنها چند دقیقه طول بکشد.

معاون خاندوزی: مالک داروگر مظلوم نمایی می‌کند
رییس سازمان امور مالیاتی کشور در مورد تعطیلی شرکت داروگر به بهانه مالیات، گفت: این بنگاه اقتصادی بیش از هزار و ۴٠٠ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد و یک دهه مالیات پرداخت نکرده است و نباید این گونه مظلوم نمایی کند.

واکنش رئیسی به پرداخت وام ویژه به کارکنان بانک‌ها
«سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور بر عادلانه شدن پرداخت هرگونه تسهیلات بانکی پس از انتشار برخی اخبار مبنی بر پرداخت تسهیلات ویژه به کارکنان بانک‌ها، تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی گفته است، «پرداخت هرگونه تسهیلات بانکی باید مبتنی بر ضوابط و عادلانه باشد و نباید این احساس در جامعه ایجاد شود که هر کسی به خزانه نزدیک‌تر است، می‌تواند زودتر و بیشتر از منابع بهره ببرد.»

وزارت اقتصاد: به زودی کاهش تورم در سفره مردم دیده می‌شود
وزارت اقتصاد اعلام کرد: به نظر می‌رسد بر خلاف سال گذشته که نرخ تورم به دلیل شوک‌های تورمی راه صعود را در پیش گرفت، در سال جدید با توجه به تدوین بسته ده بندی برای مهار تورم و تلاش دولت برای خاموش شدن موتورهای تورم‌زا نرخ تورم نزولی خواهد بود. در سال ۱۴۰۱ چهار عامل از جمله ناشی از جنگ اوکراین، افزایش دستمزدها، حذف ارز ترجیحی و افزایش ناگهانی نرخ ارز تورم را افزایش داد.

پیش بینی همتی از کوچک شدن سفره مردم 
همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توئیتی نوشت: وزارت اقتصاد اعلام کرد، به زودی کاهش ‎#تورم در سفره های مردم دیده خواهد شد! حتی اگر تورم نقطه به نقطه هم کاهش یابد، میانگین تورم امسال، همچنان تورم بالایی خواهد بود. بدانید، به فرض کاهش شتاب رشد تورم، با حجم پولی که چاپ کرده و می کنید، امسال نیز سفره مردم۳۰ تا ۴۰درصد کوچکتر خواهد شد!

بذرپاش: ارائه زمین به مردم، اقدامی کم‌سابقه بعد از انقلاب است 
وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح مسکن مهر که طرح بزرگی بود، ۸ هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن به محدوده شهر الحاق شد که در طرح نهضت ملی مسکن تا کنون این رقم به بیش از ۳۱ هزار هکتار زمین رسیده است. بذرپاش با اشاره به سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساخت واحدهای تک طبقه با ارائه زمین به مردم، گفت: این یک اقدام کم‌سابقه بعد از انقلاب بوده و در شکستن احتکار و سوداگری، جوانی جمعیت و امید آفرینی بین مردم تاثیر شگرفی دارد.

پنج هزار پزشک بدون کارتخوان داریم
رییس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه طبق گزارش سامانه پنج هزار پزشک از کارتخوان استفاده نمی‌کنند گفت: اطلاعات این پزشکان به نظام پزشکی ارجاع داده شده است. سامانه سوت‌زنی پلی برای گزارش‌های مردمی از تخلف‌ها و فرارهای مالیاتی است که ۱۱ هزار گزارش مردمی در آن ثبت شده است، ۶ هزار و ۴۰۰ گزارش از عدم استفاده اصناف از کارتخوان است و ۳ هزار و ۸۰۰ گزارش از ارایه شماره کارت به کارت در اصناف است.

وزارت جهاد کشاورزی: مردم گران‌فروشی مرغ را به ما اطلاع دهند
سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی در بازدید از وضعیت عرضه مرغ در سطح تهران، گفت: مردم هر گونه گرانفروشی و تخلف را به سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۳۶ اطلاع دهند و مطمئن باشند بازرسان با کمترین زمان به محل مورد نظر مراجعه و نظارت می‌کنند.

وزیر نفت: نه قیمت بنزین تغییر می‌کند نه سهمیه‌ها
جواد اوجی در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: در هر جایی که صحبت کرده ام اعم از حیاط دولت، سخنرانی و یا جایی مصاحبه داشتیم اعلام کرده ایم که دولت هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. وزیر نفت همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص سهمیه های بنزین تأکید کرد: سهمیه ها نیز همان سهمیه ای است که از یک سال پیش در کارت ها بوده و همان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۱۵۹
خدا رو شکر با اقدامات مجلس مرغ اینقدر گرون شده لطفا کاری نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
یعنی بابت عملکرد خوب و تورم ۷۰ درصدی باید از نمایندگان
سرفراز انقلابی سپاسگزار باشیم ؟؟؟؟؟؟

سنگ پا قزوین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
حرف مدیر حوزه های علمیه غیر کارشناسی و اشتباهه مثل اینکه بگن عرضه خودرو در بازار خودرو رو گران میکنه خودرو ندید. آخه جوانها اصلا میتونن حتی با همین قیمت ها حتی اجازه بدهند که بحواهند حالا خانه ای بخرند و شما نگران گران نشدن آن باشید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
ناشناس ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
داداش یا آبجی
جدی گرفتی ها
مدیر حوزه های علمیه این حرف رو زده نه کارشناس تخصصی حوزه مسکن!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
لوح تقدیر تعلق می گیرد به مجلس شورای اسلامی انقلابی که جلوی افزایش قیمت مرغ از ۶۰هزار تومان به ۱۸۰ هزار تومان را گرفته واقعا باید نمایندگان مجلس قبل را محاکمه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
نمی دانم چگونه و بچه لحنی باید از این مجلس انقلابی تشکر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
قسم می خورم اگر مجلس و دولت را تعطیل کنند اقتصاد کشور در حد قابل قبولی سامان می گیرد
جامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
.کسانی که مجلس دارن باید مرغ مجلسی بخرن 5 ماه دیگه مرغ مجلسی که میگن همینه
شمس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
اگر مجلس نبود و اگر دولت هم نبود مردم خودشان با هم کنار می امدند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
مدیر حوزه‌های علمیه به رئیسی: نهضت ملی مسکن، خانه را
گران‌تر می‌کند ما نفهمیدیم تخصص این بزرگوار حوزه است یا مسکن شاید هم در حوزه چند واحدی مسکن میگذرانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
بذرپاش: ارائه زمین به مردم، اقدامی کم‌سابقه بعد از انقلاب است سن شما قد نمیده قبل از انقلاب اصلاحات ارضی بود که بعد از انقلاب باطل شد
ذوالنوری، نایب رئیس مجلس: اگر اقدامات مجلس نبود قیمت مرغ ۱۸۰ هزار تومان می‌شد!

یعنی به زدوی 180 هم میشود. نگران نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
اگر مجلس و دولت نبودند صد هزارتومان نمیشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
ذوالنوری هم به چیز توو مایه های شریعتنداری و میرسلیم .
شما جدی نگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
این ذوالنوری همان کسی است که به اتفاق دوستان با
چه افتخاری در مجلس برجام را آتش زدند
حالا این تورم نتیجه همان است
اقای ذوالنوری یعنی زور مجلس فقط به مرغ میرسه؟گوشت و برنج و خودرو و مسکن حمل و نقل و ....مجلس زوری نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
برای تقدیر و تشکر از ذوالنور و جلوگیری از رسیدن قیمت مرغ به ۱۸۰ تومن فردا قدقد کنان و رقص
کنان به خیابانها بیاییم!!!!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
الکی گفته. زورشون به همین مرغ هم نمیرسه.
«وزیر کشور: افراد رده پائین طالبان که اظهاراتی علیه ایران داشتند، برکنار شدند»
حرف زدن خلاف سیاست طالبان است. آنها گفت و گو را با سلاح انجام می دهند طبق سنت خودشان. حالا تانک ها و نفربرهایشان در مرز اسلام قلعه برای گفت و گو آمده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
گسیل تجهیزات سنگین نظامی به مرزهای ایران توسط طالبان یک طرف

خون سربازان جوان مرزبان چه می شود جناب دکتر سردار وزیر ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Romania |
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
فکر کرده اونجا هم ایرانه که هر کسی مخافت کرد برکنار بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
در سال ۵۹ و شروع جنگ ۸ ساله هم ماهها بود که دلسوزان از آماده شدن عراق برای حمله به مرزهای کشور میگفتند
ولی بعضی ها همچون سردار دکتر وزیر کشور تکذیب میکردند !!!؟؟

خدا کند این بار واقعا چنین نباشد
شریعتمداریه دیگه،چه انتظاری ازش دارین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
اصلا برامون مهم نیست که حالا انتظار هم داشته باشیم
ذوالنوری همون ذوالنوری امنیت ملی ؟ کانال حرفاش فقط عوض شده کلا روی مخ مردمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
ذوالنور ی همانی است که برجام و پرچم امریکا را در صحن علنی مجلس آتش زد
حالا معاون قالیباف شده از شاهکار خود برای جلوگیری از ۱۸۰ تومن شدن مرغ میگوید !!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
همان کسی است که به اتفاق دوستان برجام را آتش زدند و حالا التماس می کنند
خیلی خیلی تشکر می کنم از اقدامات مجلس که نگذاشتند قیمت مرغ ۱۸۰ هزار تومان بشه !!!!!!!
چرا اگر اقدام بلد هستید اقدامات دیگر انجام نمی دهید؟
بلد هستید راجع به ماشین هم اقدام کنید؟؟؟؟؟؟؟
خاندوزی این بزودی کی میرسه که هر هفته ورد زبونته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
بالاخره روزی می رسد !!!؟
سختی اش صد ساله اول است و عجله نکنید
مجلس متشکر نخدید واقعا تشکر می کنم اگر شما نبودید مانه تخم مرغ داشتیم نه مرغ
کار مردم به جایی رسیده که باید از مسوولین به خاطر این که قیمت مرغ 180 تومان نشده است، تشکر کنند.
وزیر کشور: افراد رده پائین طالبان که اظهاراتی علیه ایران داشتند، برکنار شدند
آن طالبان که دو مرزبان زخمی را بی رحمانه کشت و اسلحه آنها را دزدید را بایستی محاکمه و با تحویل ایران بدهند برای جنایت جنگی.
فیلم قلب هر ایرانی و هر انسان غیرتمندی را بدرد می آورد
قیمت مرغ بر عکس روغن بیشتر با بازار آزاد ارز افزایش یافته بود و به همین خاطر وقتی ارز آن حذف شد کمتر افزایش یافت نسبت به روغن
اقای همتی مردم دیگر سفره ندارند
بعد از آوار برداری، تورم امسال به کانال 30 درصدی نزول می کند و در صورت سرکوب قیمت ارز حتی به کانال 20 درصد هم می رسیدکه با این حال نباید سرکوب ارزی شود
آقای وزارت اقتصاد دیگه گفتار درمانی قدیمی شده و حناش رنگی ندارد .
سالی که نیکوست از بهارش پیداست شما هم بهتره یواش یواش وسایلتان را جمع کنید غزل خداحافظی را بخوانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
دقیقا ، به زودی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
لایک و سپاس برای این کامنت واقع بینانه.
آقای ذوالنوری ممنون که با تدبیر قاطعانه نگذاشتید مرغ صد و هشتاد شود.بنده از طرف ملت بزرگ ایران از شما نمایندگان خردمند انقلابی سپاسگزارم. انشالله با تدبیر شما جلوی جنگ هم گرفته شود و بتوانید جلوی ناامتی قحطی و طاعون را هم بگیرید.اجرکم عندللله
ظریف به خاطر سندی را که امضا کرد و کشور را بیچاره کرد باید محاکمه می شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
با دولت و مجلسی که تورم ۷۰ درصدی ایجاد کرده و رکورد تورم را زده و نارضایتی اجتماعی ایجاد نموده و با دیپلماسی ضعیف کشور را به انزوا کشانده است چه باید کرد ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
پس چرا برای امضاء برجام اینقدر التماس میکنید ؟؟
خودتان خوب میدانید که ظریف چه کار بزرگی کرد ؟
دلیل بزرگش هم جا زدن ترامپ و خسارت بار خواندن برجام و کلاه رفتن سر امریکا بود
و صد البته سنگ اندازی و مانع گزاری های روسیه و تندروهای جبهه پایداری ها که الان دولت و مجلس و نهادهای حکومتی را در اختیار دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
کدام سند؟ همونی که دولت رئیسی برای احیای مجددش به غرب و آمریکا التماس میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
کلاً پرتی داداش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
الان که به کمتر از اون هم راضی هستید دارید دنبالشون میدوید اونا راضی نمیشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
ظریف دیپلمات برجسته ایست که هر کس نمی تواند در باره او نظر بدهد او کار بزرگی کرد که برخی ارزش آنرا نفهمیدند همانها دوسال است دست و پا میزنند واسطه میفرستند التماس می کنند و جواب نمی گیرند
ظریف را به جلیلی باقری مرندی و امیر عبدل مقایسه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
عدم منطق اصولگرایان کاملا مشهودد است
شما برای همان سند هی دارید پیام میدهید
ولی چون فرصت سوزی کردید فعلا خبری از برجام نیست و مردم همچنان در فشار
فرهنگ خانه خراب کن غربی رسوخ کند می شود آن وضع شیراز که آزادانه هر کاری خواستن کردن و رفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
حجاب اختیاری که‌ نهادینه شد .
با خواستگاری کردن مشکل دارید ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
نهادینه نمی شود در موز خواستگاری هم وقی از اخلاقیات انسانی فاصله پیدا کنید می شود این چیزها که زندگی های مشترک اکثرا هم دوامی نخواهد داشت
آزادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
دو عاشق خاستگاری کردن که کار خیلی زیبایی بود نکنه برای خاستگاری هم قانون میخواین وضع کنید
آقای ذوالنوری نایب رییس مجلس چرا پرت و پلا می بافی آبروی رفته مجلسیان با این حرفها در این چند ماه باقیمانده بر نمی گردد به فکر جواب در پیشگاه خدا باشید که از مردم گذشته است
اگر کسی اینجا تخصص داره یه چاره‌ای واسه فراموشی اقای همتی انحام بده !!!
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
اشتباها رای مثبت دادم
مدیر حوزه علمیه مسیولیت های خودش رو تمام و کمال انجام داده که توی حوزه مسکن وارد شده؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
پیشنهاد می کنم عملکرد حوزه مدیریت خود را بررسی کنند که محبوبیت طلاب بین جوانان چرا اینقدر کاهش یافته است ؟؟؟؟ .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
چرا نمیتونه وارد بشه
ایشون منظورشون مسکن اسلامی است!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
ایشان خودش صاحب خانه خوبی هستند
و میگوید که بودجه مسکن را هم به حوزه ها بدهند !!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
متن را خواندی؟ در ضمن آمار کم و زیاد شدن محبوبیت را نمیشه دیمی داد. به عنوان یک روحانی که بیست سال است با جوانهای با تیپهای مختلف هستم به حرفهایتان میخندم چون رفاقتمان با همه برقرار است
پیشنهاد اعرافی مسئول حوزه برای مسکن ملی چی بوده؟!!
دولت خودش مرغ رو گرون کرده به کی اطلاع بدیم؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
سوت بزنیم ، میان خودمون را بازداشت می کنند .
همون روزنامه ای که برای گرانی گوشت تیتر زد ، فرداش پلمپ کردند !؟
دردمان را به چه بگوییم ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
بهتر است به جنوب شهر تهران رفته و در چاههایی که نشست زمین دشتها درست شده فریاد بزنیم !؟
جناب بذرپاش اون جاهایی که می تونی زمین به مردم بدی برای خونه ویلایی، مشکل مسکن حاد نیست فکری برای شهرهای بزرگ بکن که مردم گرفتارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
شما دیگر چقدر ساده هستید !!!؟
که حرفهای بذر پاش و رقبایشان را باور کردی !؟

هیچی نشده اعرافی از حوزه علمیه مدعی و احتمالا بودجه مسکن ملی را برای حوزه میخواهد!؟
دستت درد نکنه ذوالنوری که مرغ رو نکردی 180 تومن!!! باید از مجلس انقلانی تشکر کنیم که قیمتهارو خیلی خیلی گرون نمیکنه!!!!
آمار بده چند تا قطعه زمین و در چه شهر و روستاهایی به مردم دادی تا سطح کار رو بدونیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
در تمام گورستانها خرید یک قطعه زمین نیم در دو متر
برای همه به نرخ شهرداری مهیا است !!؟
آقا در کدام شهرها به مردم زمین دادی و به چند نفر؟!! اینهم مثل آمار فعال سازی شرکتهاست که فقط عدد میگن و اسم و آدرس نمیدن!!!!!
رئیسی در مورد پرداخت وام دستور داد خوب نتیجه چی؟؟ کی پیگیری میکنه؟ به بانک خصوصی هم می تونی دستور بدی؟!
به گزارش ایرنا کشته شدن فرمانده پاسگاه ساسولی، یک هفته قبل از درگیری های اخیر، در اثر حمله نیروهای طالبان بود. جالب است که در اخبار ایران این حادثه به قاچاقچیان نسبت داده شد تا برادران طالبان راضی باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
نرمش قهرمانانه یا اقتدار ملی ؟؟؟؟
یا هر دو
شریعتمداری حاضر نیست گوش بده فقط باید حرف بزنه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
دو تا زبون داره یه گوش
وزیر کشور: افراد رده پائین طالبان که اظهاراتی علیه ایران داشتند، برکنار شدند.

آره، بابا، مهاجمین به پاسگاه ایران را هم زندانی کردند. تانکهایی را هم که امروز به مرز ایران فرستادند اوراق خواهند کرد.
جناب سرپرست دفتر بازرسی و نظارت تمام مرغ فروشی ها فقط دوساعت قبل از ظهر مرغ 73 هزار تومانی دارند بقیه روز مرغ بالای 80 هزار تومان است وقتی هم که سوال میکنی می گویند مرغ با قیمت مصوب کم است و زود تمام میشود.
خوب حالا این شما که راستگو هستید واین مرغ فروشان دروغگوی گران فروش شهر ببینیم چه می کنید ؟
بدون شریعتمداری ها دنیا جای بهت ی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
شک نکن
آقای مدیر حوزه حالا شدی اقتصاد دان . بهتر نیست روی تبیین مسائل اسلامی برای جوانان بیشتر کار کنید که آنها بیشتر جذب شوند . اقتصاد را بگذار برای اقتصاد دانها
طالبان و منطق !!!!!
نباید فریب گروه طالبان را خورد این گروه توسط صهیونیستها و یانکی ها جهت ضربه زدن به کشور ما ارنج شده اند پس نباید در غفلت بود و اجازه تثبیت به این گروه داد .اینان همان خوارج صدر اسلام هستند.
در رابطه با قیمت مرغ هم بزودی همان قیمت را هم خواهیم دید؟؟!!
چقدر ملت تو سری خوری هستیم..برای ما از مرغ صد هزار تومنی منت میگذارند
وزارت اقتصاد: به زودی کاهش تورم در سفره مردم دیده می‌شود.

خب، راست می گوید، دیگر. به زودی در سفره های مردم اثری از مواد غذایی نخواهد بود و به جایش فقط «کاهش تورم» دیده خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
این وزرای ناشی پدرمردم رادرآوردند ول کن هم نیستند.بابااگرحرف نزنید نمی میرید.لطفاً حرف نزنید تابازارخودش به آرامش برسه.
آقای وزیر کشور اینقدر خوش‌خیالی نباشید، بفکر امنیت مرزها باشید. طالبان تعداد زیادی نیرو سلاح سنگین به مرز فرستاده. کلی هم ستون پنجم از مهاجرین افغان در داخل کشور داره.
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
هیچ جنگی پیش نمی اید فقط یک بازی سیاسی است.؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
بذارین بیان جلو تا نزدیکی شهرها. بعد بنزینشون تموم میشه.پیاده بر می گردند.توی شهر ها که نمیان.اینقدر ترافیک و گرانی و تورم هست که در میرن.هوا هم گرم است.خسته می شوند میروند.بعدش هم با یک مشت مردم روانی معتاد شیشه ای که اعصابشون خرده هیچ وقت کلکل نمیتونن بکنند.ارتش و سپاه جلوشون نگیرند تا بیان جلو. مردم می گیرنشون وا می دارند. . خونه نهضت مسکن ملی برامون بسازند
یکی به این وزیر نابغه اقتصاد تفهیم کند که حتی اگر کاهش تورم هم اتفاق بیافتد به معنای کاهش قیمت ها نیست بلکه سرعت افزایش قیمت ها کمتر می شود. در واقع حتی اگر تورم همین امروز ناگهان به صفر هم برسد، وضعیت سفره مردم بهتر نمی شود بلکه در همین وضعیت دشوار فعلی باقی می ماند. حالا چطوری قرار است به زودی کاهش تورم در سفره مردم دیده شود؟
پاسخ ها
رضا تبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
خب خودت جواب دادی داداش! سرعت بخار شدن محتویات سفره کم میشه!
اصولگرا چیزی بنام شکست نداره، اگه دلار بشه یک میلیون هم باز امثال این ذالنوری میگن دلار میخواست بشه دو میلیون ما نگهش داشتیم!!!!!! رییس مجلس دو سال پیش مرغ ۲۰ تومانی رو از بی عرضگی دولت می دونست، الان کجاست و چی میگه؟ دنبال سیسمونیه؟؟؟؟؟
اقای وزیر کشور ملت ایران میخواهند تهدیدقاطع رئیسی را ناظر باشند که به طالبان هشدار جدی داد
با دیدن گزیده اخبار از اینکه هموطن مسئولان کشور هستم به شدت احساس خجالت و شرمندگی می کنم
ذوالنوری، نایب رئیس مجلس: اگر اقدامات مجلس نبود قیمت مرغ ۱۸۰ هزار تومان می‌شد
بفرمایید اونموقع که مجلس نبود که اقدامی کنه مرغ چند بود . مرا به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
آقای ذولنوری
در صورتی کهه اقدامات مجلس و کسانی مثل شما نبود دلار الان زیر 10 هزار تومان بود
همچین میگن برکنار شدن انگار ژنرال پنج ستاره بودن.حداقل دیه شهدا را میگرفتن .
مدیر حوزه است یا وزیر اقتصاد
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
توی این دولت همه؟؟همه کاره هستند و هم هیچ کاره؟موقع یک کاری همه نظر می دهند و در موقع جواب همه هیچ کاره می شوند.؟
باز هم دروغ
آقای وزیر کشور، شما که یک وزیر انقلابی و قاطع هستید دیگر چرا توجیه میکنید؟
شریعتمداری که چپ و راست به دیگران توهین میکند،قادر نبوده است ۵ دقیقه به سخنان طیف مقابل خود گوش کند، حالا همین فرد برای مملکت نسخه می پیچید.
به گفته ذوالنور ی خدا را شکر کنید که اگر اقدامات مجلس انقلابی نبود قیمت مرغ ۱۸۰ هزارتومان میشد.
آقایان اگر شرکت داروگر یک دهه مالیات نداده است پس شما بوق اید.
همش وعده و وعید پوچ
وزیر اقتصاد:بزودی کاهش تورم در زندگی مردم اتفاق میافتد.

آخه بی انصاف روزی نیست که یک کالایی را گران نکنید ،پس چگونه تورم کاهشی میشود،
شما که مدیر حافظیه را بازداشت میکنید،پس چرا کسانی که مردم را به این روز انداخته اند و در فقر دست و پا میزنند بازداشت نمیکنید؟؟؟؟
برای مرغ ۱۰۰ هزار تومنی یه منت هم سر مردم میزارن ، این است عصاره فضائل ملت ؟
با ذهنیت ذالنور و همفکرانش،باید بابت نفس کشیدن و رایگان بودن اکسیژن از ایشان تشکر و قدردانی نمود.!!!واقعا حق با ایشان و دولت سید مظلومان است،تورم ۴۰۰ درصدی عددی نیست،حالا ب فرض مرغ ۲۰ تومن رسیده به ۱۲۰ اتفاقی نیافتاده،نخورید!!!!گیاه خوار بشید تازه کلاسم دارد.از بیانات استاد ذالنور در نطق پیش از دستور مجلس
تا مسئولان از خود متشکری مثل ذوالنور داریم چرا نباید رکورد تورم شکسته بشه؟
حالا تصور کن فاجعه مرغ کیلویی ۱۰۰ تومن پراید ۳۵۰ تومن و خونه بالای دو میلیارد تو ژاپن اتفاق می‌افتاد از بالا تا پایین عذرخواهی میکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
اگر این فجایع تو ژاپن اتفاق می افتاد اول عذرخواهی و دولا شدن و بعدش هم هاراکیری میکردن.
چرا اکثر ما ایرانیا باید تو زمینه ای که تخصص نداریم حتما نظر بدیم؟؟؟؟؟
پاسخ ها
رضا
| Canada |
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
چون جماعتی بی خاصیت متوهم و از خود متشکر هستیم
نظر ایت الله اعرافی درباره مسکن ملی در حیطه تخصص ایشان بود! عالی...
دیگر چیزی از این سفره نمانده...
جناب ذالنوری
اگر امثال حضرتعالی نباشید چیزی به نام گرانی هم نخواهیم داشت تا شما منت کمتر بالا رفتن قیمت رو هم به گردن ما بگذارید
حضرت ایت الله علیرضا اعرافی ممکن است بفرمائید کدام یک از کار های دولت باعث ارزانی شده است
بعضی ها واقعا رویی دارند که سنگ پای فزوین پیشش لنگ می اندازد . با اقدامات مجلس مرغ به صد و هشتاد نرسید دو سال پیش مرغ سی تومان می شد اه و واویلای امثال اقای ذوالنوری و بییت و سی به اسمان بلند بود امروز میگه برید خدا را شکر کنید صد و هشتاد نشده .نگران نباشید لابد سال دیگه صد و هشتاد هم میشه
بنده تو بانک...اهواز سپرده گذاری کردم تا بعد از ۴۵ سال برای اولین بار وام بگیرم
برای دریافت وام که مراجعه کردم از شرایط دریافت وام شوکه شدم و از گرفتن وام صرفنظر کردم
حالا یه پسر جوان هست که تازه با ما فامیل شده و شغلش کارمند بانک با وجود سن کم با همین وام های بدون حساب و کتاب ۴ تا خونه خریده و سه تا خودرو داره اونم از بانکی که ورشکستگیش شهره خاص و عامه
تو این مملکت یه نهاد نیست که به جرم کارمندا رسیدگی کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
کشور از دست در رفته است
اقای ذوالنوری از این دست ادعاهای تاسفبار بسیار می توانند داشته باشند ، مثلا اگر اقدامات مجلس نبود پراید یک میلیارد شده بود و یا اگر مجلس نبود گوشت کیلوئی یک میلیون شده بود و و مسکن متری ۵۰۰ میلیون و دلار ۲۰۰ هزار تومان و سکه صد میلیون . واقعا چه اقتدار ی ، چه توانی ، چه مدیریتی داره این مجلس !!!!! نایب رئیسی چنین مجلسی فقط زیبنده اقای ذوالنوری است
دست مجلس درد نکنه شرمنده کردن که قیمت نرسیده به ۱۸۰هزار هموز. ببخشید که زحمتتون شدا! من میگم با این دینی که به گردن ما دارین الآن برین بقیه دوره مجلستون رو استراحت کنین تو خونه.
کاهش تورم ناشی از مدیریت هوشمندانه و یا آزاد شدن پولهای بلوکه شده ناشی از ورزش و نرمش فراوان ؟؟؟!!!!!!!!!
درباره اظهارات ضرغامی:
اعتراف فردی در سطح وزیر به پیگیری موضوع بازداشت این مدیر از طریق سیستم های سنتی و کدخدامنشیِ مقامات دولت، به هیچ وجه پیام خوبی به جامعه مخابره نمی کند.

اگر اقدام نهاد بازداشت کننده با توضیحاتی که ضرغامی به نقل از بخش حقوقی وزارتخانه اش و کارشناسان وزارت دادگستری نقل می کند، غیرقانونی بوده، چرا اقدام این نهاد مورد پیگرد قانونی قرار نگرفته و علیه مقام مسئول در پرونده شکایت صورت نگرفته است؟

چرا در مطلبی که صحبت از قانون است خواننده باید با فاصله دو سطر فاصله از توصیفات قانونی ِ مساله، به یکباره با راه حل خارج از سیستم قانونی و ساز و کارهای اداری مواجه شود و راه حل بازگشت به شیوه های سنتی و کدخدامنشی مقابل دیدگان او قرار بگیرد؟

سازمانها و فعالان بسیاری در جامعه تلاش می کنند تا جامعه ار از شیوه های سنتی پیگیری دعاوی به شیوه های مدرن و ساختارهای ایجاد شده توسط حاکمیت شیفت بدهند ولی به یکباره این گروه و مردم، با چنین رفتاری در عالیترین سطوح دولت مواجه می شوند. این اصلا خوب نیست.
ذوالنوری، نایب رئیس مجلس: اگر اقدامات مجلس نبود، قیمت مرغ ۱۸۰ هزار تومان می‌شد:

آقای ذوالنور محترم اولا" مردم هم سواد شناخت تورم را دارند و هم از توان و دانش اقتصادی شما
مطلع هستند . بخودتان زیادی زحمت ندهید و بچه گول نزنید مردم ما بالغ و عاقلند.
من میبینم دوستان در نظرات خودشان صحبت از بی‌سوادان و شش کلاسه می کنند اما به جرات می توانم بگویم ای کاش شش کلاسه ها سر کار بودند
مشکل اقتصاد این است که اتفاقا دکتر و مهندسین و مدرک بگیرانی سر کار هستند که به خاطر غرق در فرمول ها بطور ناخواسته لقمه را دور سرشان می گردانند و قدرت فازی سازی و خلاصه سازی ندارند
شما به لوایح و برنامه های دولت نگاه کنید انبوهی از ماده ها و تبصره ها است که همه چیز را پیچیده کرده است
به محاسبات حقوق بازنشستگان چه در تامین اجتماعی و چه لشگری نگاه کنید می خواهند مثلاً 200 تومان بدهند چنان فرمول های پیچیده طراحی کرده اند که همه را عصبانی کرده اند و انگار تمام وقت و هم و غم آنها شده که این افزایش حقوق چگونه حساب شده تا کسی کلاه سر آنها نگزارد
ما در کشور و در بدنه باسوادانی سر و کار داریم که بدتر از بی سواد هستند
چون حداقل یک فرد بی سواد کار را پیچیده نمی کند و حرف گوش کن تر است و به دو نفر متخصص اعتماد می کند اما با سواد ... غرور دارد و فکر می کند خودش همه فن حریف است کشور را در انواع فرمول ها و ماده ها و تبصره های عجیب و غریب و شلوغ و بی خاصیت غرق می کند و بار هزینه ای کشور را بالا می برد
و باعث می شود برای فهم یک موضوع ساده کلی هزینه شود تا موضوع فهمیده شود چه برسد به اینکه اجرایی و اختلافات آن حل شود
امان از با سوادان شلوغ مغز
امیدوار باشید ما دارای جوان‌های برومند هستیم
ما به دلار 7 تومان بازگشت خواهیم کرد
ما سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهیم کرد
آینده از آن ماست
وزیر کشور: افراد رده پائین طالبان که اظهاراتی علیه ایران داشتند، برکنار شدند
آن طالبان که دو مرزبان زخمی را بی رحمانه کشت و اسلحه آنها را دزدید را بایستی محاکمه و با تحویل ایران بدهند برای جنایت جنگی.
فیلم قلب هر ایرانی و هر انسان غیرتمندی را بدرد می آورد
جناب وزیر کشور محترم اینها که بر کنار شدند یک مشت آفتابه بدست دزد بودند و بجای برکنار شدن بایستی تحویل ایران بشوند برای محاکمه، این هم‌نشود داستان حمله به سفارت ایران که کوتاه آمدید حالا این حیوانات ماقبل تاریخ پر رو شده اند، من اکر رییس جمهور بودم خاک افغانستان را توی توربه میکردم اگر اینها را محاکمه در حضور مقامات ایران و یا تحویل به ایران نداده بودند، نمیشه که فقط برای خانم ها شجاع بود،
مگه الان مرغ چنده؟ با این قیمت‌هایی که الان مرغ داره کیا میتونن بخرند؟
در صورت درگیری احتمالی، با طالبان چگونه باید جنگید!؟ من ایده هایی دارم اما نباید در فضای مجازی بنویسم
بزودی با نرمش قهرمانانه قیمت ها پایین می اید وبرجام را امضاۦ می کنند؟
مدیر جحوزه علمیه به ریسی؟!؟!
یعنی واقعا تو این مملکت هیچ کسی سرجای خودش نیست
یعنی وزیر راه و صنعت نداریم
یعنی مهندسهای خانه سازی ساکتند
بعد‌مدبر حوزه علمیه باید بگه
مدیر حوزه علمیه کسی است که علی القاعده نباید تخصصی در امر مسکن و مسائل مربوطه داشته باشد . ولی یک مساله را خوب فهمیده است که اگر دست دولت آقای رئیسی در هر کاری باشد ، اوضاع در آن بخش از کنترل خارج خواهد شد و قیمت ها سر به فلک خواهد کشید. به همین دلیل توصیه کرده که تورو به جدت قسم بیا و از موضوع نهضت ساخت مسکن صرف نظر کن ..
درمساله تخم مرغ هم مجلسی ها سنگ تمام گذاشتند و با ایثار و از خود نگذشتگی و فعالیت بی وقفه توانستند مانع از جهش قیمت آن به شانه ای یک میلیون تومان شوند . خدا این مجلس رو به شورای نگهبان ببخشه و براش زیاد نبینه ، البته رای دهنده گان حافظ دین و دولت هم دستشون درد نکنه با این گذشت و ایثار و انتخاب
آقای وزیر کشور وزیر طالبان ایران رو تهدید کرده که شخصا در جنگ با ایران شرکت می کنه نه رده پایین طالبان
"وزارت اقتصاد: به زودی کاهش تورم در سفره مردم دیده می‌شود" این آقایون هنوز در ایام انتخابات به سر میبرند! بیدار شو برادر!
بنده از یک چیز خوشم میاید و انهم سفید کردن روی سنگ پای قزوین توسط مدیران خدوم.......
آقای وحیدی زمانی حرف شما درست است که طالبان اعلام رسمی کند نه اینکه شما بگوید تمام افغانه از این گروه حمایت میکنند اکثرا جاسوس وخطرناک هستند چرا در تمام مملکت پخش هستند همه را مثل میانمار که در بنگلادش هستند یک جا در سر مرز اسکان دهید آینده مملکت را خراب نکنید
باید زمین مجانی با وام کم بهره و اقساط مناسب دراز مدت در اختیار جوانان قرار گیرد .در غیر این صورت کاملا حق با جناب اعرافی است زیرا کارمند و کارگر و بیکار توان پرداخت چنین اقساط سنگینی را ندارند و حتی آورده اولیه را هم نمیتوانند فراهم کنند .بفرض که آورده اولیه را هم فراهم کنند چون توان بازپرداخت اقساط سنگین وام را ندارند مجبور میشوند خانه را به دلالان واگذار کنند.با شرایط فعلی فقط ان...... میتوانند از مسکن ملی بهره ببرند.
معاون محترم وزیر بجای اینکه تلفنی شکایت بشنوید مراکز توزیع مرغ 73000تومانی را معرفی کنید .
شما مجلسی‌ها و وزرائ ومدیران اگر فقط حقوق بگیرید وکاری نکنید ودر خانه های خود بمانید مملکت بهتر اداره می شود وچیزی گران نمی شود. تو رو خدا هیچ کاری نکنید.
وزیر اقتصاد:بزودی کاهش تورم در زندگی مردم اتفاق میافتد.
مرغ سی هزارتومنی شده صدهزارتومن.
عجب رویی دارین شما!!!!!!!!!!!!!
من قول شرف می دهم اگر مجلس و دولت تعطیل شوند تورم بشدت کاهش میابد . اساسا بخش مهم اقتصاد کشور ناشی از دخالت افراد بی تخصص در این نهاد ها است .
وای!
ذوالنوری، نایب رئیس مجلس: اگر اقدامات مجلس نبود، قیمت مرغ ۱۸۰ هزار تومان می‌شد
خدایا این مجلس را از ما نگیر!
به هر کدام از نمایندگان یک شاسی بلند بعنوان قدردانی و پاداش عطا بفرما!
تخصص مدير حوزه علميه قم هم مشخص شده .
منکه معنی گرانی و تورم رو نمی فهمم. لطفا حقوق شهروندی را
رعایت و یک سریال باعنوان تورم و گرانی تهیه و پخش کنید تا مردم بفهمند، ولی ایا هنرپیشه هایی در این زمینه سراغ دارید؟ من به افق می نگرم چشمام خسته شد.
خوب جناب اعرافی راه حل شما چیست این کلاف سردر گمی است که شماها درست کردید
با اقدامات سیاسی گرفتن حق آبه ایران از طالبان امکان پذیر نیست اگر شما با این استدلال به حکومت طالبان کمک کردید تا در افغانستان مسلط باشد اشتباه راهبردی انجام دادید و توجه داشته باشید در این مقطع میشه با اعمال فشار حداکثری این حق زنده بشه در غیر اینصورت ایران بازنده اصلی خواهد بود .
وزیر محترم راه وشهرسازی نرسیده دروغ میگوید . دولت اقای رییسی با این کابینه ب\کشور را نابود کرده اند
هر کارمند بانک امسال بالای یک میلیارد وام مسکن داره . و کلی عنوان دیگر که هر سال برایشان واریز میشود. فساد در همه دستگاهها موج میزند در بانکها بیشتر. یک کارمند بانک با 5 سال سابقه زندگیش متحول میشه. چرا!؟ چون استعداد پول شمردن داره! نخبه هست! چه گلی به سر مردم زده!؟
اگر این دولت و مجلس نبود مرغ کیلویی ۱۵ هزار تومان بود
اگه شما تو مجلس نبودی قیمت ها خیلی ارزان تز از الان بود مجلس انقلابی خدا رو شکر میکنیم که گوشمان زیر بغلمان نبود ؟
آخه مدیر حوزه علمیه چه اطلاعاتی در مورد ساختمان و اقتصاد داره که از آین سید محرومان انتقاد میکنه
hاگر اقدامات مجلس نبود الان خونه متری یک میلیارد بود
فقط اظهار نظر مدیر حوزه علمیه رو کم داشتیم که الحمدلله اعلام فرمودند!!!!
هرکس مرغ صد تومنی نمیخواد ! جمع کنه بره الکی غر غر نکنه
نیامده هدیه به مردم چندین برابر گذاشتند رو قیمت همه چیز مسکن را که رویا کردند
اقاي وزير كشور ، ميتونيد چند نفر از افراد بركنار شده طالبان رو بعنوان مصداق صحت گفتارتان نام ببريد ، والله تا اونجا كه ما ديديم با اولتيماتوم نصف و نيمه رييستون ،طالبانيها علاوه بر حمله به مرزبانان مظلوم و شهيد و زخمي كردن تعدادي از اين عزيزان ، كلي متلك و ياوه بارتون كردن و البته شما هم از روي نجابت دم نزديد و ماله كشي كرديد !
رها کردن اینهمه تجهیزات و سپردن دو دستی و ناباورانه افغانستان به طالبان توسط آمریکا نمیتواند بدون نقشه برای ایران باشد
در خوشبینانه ترین حالت یک تله برای ایران است و یک مار در آستین
لطفا منتشر کنید.
افرادی در این کشور در مناطق مسکونی و در شهرهای بزرگ و کوچک زمینهایی را از چندین نسل قبلتر به ارث برده اند که نه می فروشند و نه ساخت و ساز انجام می دهند.... هر روز هم بر قیمت آنها افزوده می شود.
افرادی هم زمینهایی را در مناطق مسکونی خریداری و احتکار کرده اند. حتی به اراضی ملی هم رحم نکرده اند.
قطع یقین دریافت مالیات از زمینهای خالی در مناطق مسکونی روشی برای مبارزه با تورم و گرانی زمین و مسکن هست اما حتی بهتر از دریافت مالیات از زمینهای خالی در مناطق مسکونی این است که دولت فرصت یک تا دو ساله به صاحبان این زمنها برای فروش یا ساخت و ساز بدهد. دولت و محلس باید ضربتی و خیلی فوری قانونی رو تصویب و اجرا کنند که به موجب آن، هیچ فرد یا نهاد و ارگانی حق نگهداری زمین خالی در مناطق مسکونی بیش از دو سال یا حتی یک سال رو هم نداشته باشه.
باور کنید تنها با مطرح شدن این مسئله در مجلس حتی قبل از تصویبش کلی زمینهای خالی رو روانه بازار می کند و ریزش بسیار سنگینی رو در بحث مسکن و تعدیل بازار شاهد خواهیم بود.
لطفا منتشر کنید و یا بعنوان یه طرح بسیار کارآمد بصورت کارشناسی در سایتتون با تغییراتی درج بفرمایید و به گوش مسئولین امر برسونید.
ممنون
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی