بازدید 3854
۷

بررسی سلامت روانی متهم به قتل آیت الله سلیمانی

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: پزشکی قانونی استان هنوز در مورد وضعیت سلامت متهم به قتل عضو مجلس خبرگان رهبری تا روز ۲۰ اردیبهشت هیچ‌گونه اظهار نظر رسمی و قطعی نکرده است.
کد خبر: ۱۱۷۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 10 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از روابط عمومی دادگستری مازندران، علی عباسی با بیان اینکه معاینات و مصاحبه‌های اولیه با متهم به قتل با سرعت و در عین حال با دقت در حال انجام است اظهار کرد: باید معاینات دقیق روان پزشکی، ارزیابی‌ها، آزمایش‌ها و آزمون‌های روانی مختلفی در زمینه آن انجام شود که همه این موارد نیازمند صرف زمان کافی است و در یک زمان کوتاه اظهارنظر قطعی درباره این گونه موارد ممکن نیست.

وی تصریح کرد: در ارزیابی‌های روانی متهم، تشخیص بیماری روانی به دلیل تاثیر در تصمیمات کیفری دارای اهمیت است و دادستان در این بخش از تحقیقات قضایی می‌خواهد، بداند که آیا اختلالات روانی فرد به شدتی بوده که متهم در زمان ارتکاب جرم فاقد قوه تمیز باشد و به عبارت دیگر شدت بیماری روانی به این حد بوده که او بر رفتارش آگاه نباشد و مغایرت رفتار خود با قانون را درک نکند یا خیر؟

عضو شورای قضایی استان یادآور شد: جلسه با حضور کارشناسان این اداره کل در حال انجام است و نتیجه معاینات اولیه آن در کمترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.

قابل ذکر است؛ روز پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در بانکی در بابلسر مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۷
اگر روانی هستند بقول شما چرا سمت روحانیت میروند ؟؟؟
با مردم صادق باشید
واگر مردم عادی بودن شهید می شدن یا کشته طرف برای کار بانکی در داخل بانک بود
یعنی امنیت بانک و حفظ جان انسان ها رو با اسلحه پر سپردن دست یک روانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه نفر با آنهمه سرمایه کشته شده پس اسمشو نذارید شهید
در بانک ملی به شهادت رسید؟
ما فقط نفهمیدیم چرا این روحانی بعنوان شهید معرفی شد ؟؟؟!!!
شهادت تعریفی داره ایشون رفته از حساب بانکیش پول جابجا کنه مبلغش هم راست و دروغش معلوم نیست چقدر بوده حالا چطور شهید محسوب شده الله اعلم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست