بازدید 3436
۲

ایران و عربستان در پی راه اندازی عمره مفرده هستند

نماینده، ولی فقیه در امور حج با تاکید بر اینکه راه اندازی عمره مفرده نیازمند مذاکرات مسئولان ایران و عربستان است، گفت: مسئولان دو کشور به دنبال راه اندازی حج عمره هستند.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ 23 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب با تبریک عید سعید فطر به ملت ایران اسلامی و مسلمانان جهان اسلام با بیان اینکه نباید با بیان سخنان غیر کارشناسی در مسائل حج سبب ایجاد تنش در جامعه شد، افزود: راه اندازی عمره مفرده منوط به انجام دادن مذاکرات کارشناسی شده میان مسئولان دو کشور ایران و عربستان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نمی‌توان از زمان دقیق راه اندازی عمره مفرده سخنی بی میان آورد، درباره راه اندازی سفارت و کنسولگری ایران در عربستان نیز گفت: با توجه به روند موجود سفارت و کنسولگری ایران در عربستان باید تا پیش از آغاز سفر حج تمتع فعالیت خود را آغاز کند.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، پس از اتخاذ تصمیم مسئولان برای اجرای راه اندازی حج عمره ما نیز اقدام خواهیم کرد.

حجت الاسلام نواب افزود: رسانه‌ها باید از انتشار هرگونه خبر غیر کارشناسی درخصوص راه اندازی حج عمره پرهیز کنند، زیرا در غیر این صورت سبب ایجاد برخی تنش‌ها در جامعه و نیز آثار منفی بر نرخ ارز و ... خواهد شد.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت نیز پیشتر با تشریح اقدامات انجام گرفته برای حج ۱۴۰۲ از تشکیل کارگروه‌های مشترک ایران و عربستان و عقد قرارداد‌های ویژه برای ارائه خدمات خاص به حجاج کشورمان خبر داد.

غلامرضا رضایی از آخرین برنامه ریزی‌ها برای حج تمتع ۱۴۰۲ و تشکیل کارگروه‌های مشترک بین سازمان حج و زیارت و موسسات عربستان به منظور ارائه خدمات مطلوب به حجاج کشورمان و عقد قرارداد‌های اسکان، تغذیه و حمل و نقل برای ارائه خدمات خاص به حجاج کشورمان خبر داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدا رو شکر کلی سود برای کشور ماداره و درآمد زیادی هم خواهد داشت.
کی کی تونه بره حالا!! چه عمره چه تمتع
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل