بازدید 3807

سقف تاریخی شاخص کل بورس شکسته شد

شاخص بورس پس از نوسانات شدیدی که طی چند وقت گذشته تجربه کرده بود، سرانجام از کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد که سقف تاریخی شاخص بود، عبور کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 04 April 2023

ایرنا، پس از فراز و نشیب‌های بسیاری که شاخص بورس از ۳ سال گذشته تجربه کرد، شاخص بورس از سقف تاریخی خود که کانال یک میلیون و ۱۰۰هزار واحد بود عبور کرد.

شاخص کل بورس در معاملات روز جاری (سه‌شنبه) با گذشت نیم ساعت از آغاز معاملات تا این لحظه (۹:۳۱) با ۴۱ هزار واحد رشد به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۸۲۱ واحد رسید.

روز گذشته شاخص بورس معاملات خود با روند نزولی آغاز کرد، اما طولی نکشید که با تغییر مسیر خود و رشد ۱۱ هزار واحدی به معاملات خود پایان داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
همین امروز و فرداست که بورس با کله زمین بخورد به تجربه بارها ثابت شده است
دو ماه پیش یکی از دوستام ماشین چینی خرید ۷۰۰ میلیون،الان شده ۱/۳۰۰میلیارد...سه سال پیش ۷۰۰ میلیون دادم به سهام الان شده ۷۰ میلیون، پاداش من از سرمایه گذاری برای حمایت از تولید داخلی...حالا شاخص کل شده دقدقه خیلیها
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
من دقیقا شهریور ۹۹ که ریزش بورس بود وارد بورس شدم و الان هم همچنان به سرمایه‌گذاری خودم بخاطر ریسک پایین و سود خوب ادامه میدم، دوست عزیز با علم وارد بورس بشید و از سرمایه‌گذاری و رشد دارایی خودتون لذت ببرید
عچیبه پس چرا هنوز ما تو ضرریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
!! برای حمایت از تولید داخلِی
خودتی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
بهتره از نظرات کارشناسی صندوق ما استقاده کنید
شاخص بالا رفته سقف قبلی رو هم زده ولی قیمت سهام همچنان خیلی کمتر از مرداد ۹۹ هست. این یعنی اون موقع و الان فقط عددسازی و شاخص سازی کردی
شاخص کل با چند شرکت شاخص ساز محاسبه میشود ولی غالبا هنوز سهامداران بین 30 تا 60 دصد در ضررند ضمن اینکه تورم سه سال اخیر از 1399 را لحاظ کنی تازه می فهمی که در ایران سرمایه گذاری در تولید یک حماقت است چون دلالی کن پادشاهی کن سرمایه گذاری برای تولدید و خدمت به اقتصاد کن تا کباب شوی. این راهی است که دولتهای روحانی بعد رییسی علی رغم شعارهایش انتخاب کردند.
چرا نماد بانک آینده (وآیند) بعد از 19 ماه توقف باز نمیشود . همه سپرده مردم و سرمایه سهامدار بدبخت را کرده ملک و صد برابر شده ولی خود را به موش مرده گی زده و اعلام ورشکستگی میکند . مگر این مملک بی صاحب است ؟ چرا رسیدگی نمیشود ؟ مدیران این بانک باید اعدام شوند.
واقعیت را نمیدانم ولی میدارنم که پرتفوی بنده با با شاخص قبلی 2100000 و با سهام (شتران، شستا، شپنا، وتجارت ، خساپا ) 500 میلیون تومان بود و رفتم ضرر و اکنو که شاخص بالاتر از این رفته دارائی من با همان پرتفوی شده 300 میلیون !!! چرا؟ شرپ 5 و فتیر 4 !؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار