بازدید 20840
سه هزار و سیصد و دهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وزیر کار: ادعای ایجاد یک میلیون شغل، درست و قابل راستی‌آزمایی است / اولتیماتوم یک نماینده مجلس: اگر قوه قضائیه تا ۱۴ فروردین برای حجاب کاری نکند، مجلس دست به کار می‌شود / علی مطهری: اجازه ندهیم جمهوریت نظام کمرنگ شود / خاطره رهبر انقلاب از حمله به بدحجاب‌ها؛ بنده هم موافق نیستم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: نگاهی که می‌خواست کاخ سفید را حسینیه کند، ما را از مسائل جهانی عقب انداخت / کرباسچی: یقه مخالفان را می‌گیرند که چرا فلان مسائل را گفتید /انتقاد ستاد امر به معروف از رفتار آمر به معروف جنجالی در شاندیز / امام جمعه رفسنجان: اگر مسئولان اماکن تاریخی درباره بی‌حجابی اقدام نکنند، ما اقدام می‌کنیم؛ آن مکان را پلمب می‌کنیم و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 01 April 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نگاهی که می‌خواست کاخ سفید را حسینیه کند، ما را از مسائل جهانی عقب انداخت
علی بیگدلی، تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: راه‌حل مشکلات ما این است که باید نوع نگاه‌مان به جهان را تغییر دهیم. آن نگاهی که می‌خواست به قولی کاخ سفید را حسینیه کند، ناشی از تفکرات احساسی و عاطفی است که ما را از خیلی از مسائل جهانی عقب انداخته است. بیگدلی در پاسخ به این که برخی معتقدند ما در سیاست خارجی به جز توافق ایران و عربستان و ایجاد ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس دستاورد چندانی نداشتیم. اما در همین خصوص دولت سیاست همسایگی را در نظر داشت و همچنان می‌بینیم که جمهوری آذربایجان ارتباطش با اسرائیل را عمیق‌تر کرده، اشکال کار ما کجاست؛ آیا ایران در منطقه در جایگاه واقعی خود قرار دارد، گفت: راه‌حل مشکلات ما این است که باید نوع نگاه‌مان به دنیا را تغییر دهیم. آن نگاهی که می‌خواست به قولی کاخ سفید را حسینیه کند، ناشی از تفکرات احساسی و عاطفی است که ما را از خیلی از مسائل جهانی عقب انداخته است. بهترین نمود آن، مشکلات اقتصادی است که گسل عظیمی بین مردم و دولت به وجود آمده و هر روز به زیان دولت عمیق‌تر و گسترده‌تر می‌شود و باید دولت گسل‌ را مرمت کند. ما باید با نوعی انعطاف‌پذیری در ارتباط با جهان در سیاست‌خارجی‌مان تغییراتی به وجود بیاوریم. به نظر من، توافق ما با عربستان می‌تواند به عنوان یک الگو و سرمشق برای ایجاد روابط نزدیک‌تر با کشورهای دیگر باشد.

کرباسچی: یقه مخالفان را می‌گیرند که چرا فلان مسائل را گفتید
غلامحسین کرباسچی: الان در اتفاقاتی مثل اعتراضات می‌آیند می‌گویند نظرات مختلف عنوان شود، ولی پس از گفتن، یقه‌گیری می‌کنند که چرا این حرف را زده‌اید. آقا خودتان گفتید بیایید و نظرات را بگویید، برای مردم نباید دام درست کنید. این صحیح نیست بگوییم نظرات را بگویید، و هر کسی که مخالف حرف زد، یقه‌اش را بگیریم و بگوییم چرا این حرف را زدی. این یکی از روش‌های خاص مسئولین ماست.

درخواست صدیقی از مردم: شما باید وکلای خود در مجلس را بازخواست کنید!
کاظم صدیقی، رییس ستاد امر به معروف در مسجد جمکران گفت: متأسفانه مجلس، جلوی طرح عفاف و حجاب را گرفته است. شما مردم باید وکلای خود در مجلس را بازخواست کنید. آنها وکیل شما هستند و وظیفه دارند به مطالبه شما پاسخ بدهند.

پیام جالب امام جمعه اردبیل به وزیر خارجه آمریکا 
عاملی امام جمعه اردبیل گفت به وزیر خارجه آمریکا باید گفت ایران چندین بار به طرف شما آمد، اما شما ایران را به طرف شرق و به طرف چین سوق دادید و فرصت عظیمی را از دست دادید. یک بار در افغانستان به محاصره طالبان افتادید و تمام تانکرهای سوخت شما توسط طالبان منفجر و ماشین جنگی شما زمین گیر شد. به ایران پیغام فرستادید و التماس کردید و ایران شما را نجات داد، اما بعد از آن ما را محور شرارت نامیدید.

علی مطهری: اجازه ندهیم جمهوریت نظام کمرنگ شود
علی مطهری: شهید مطهری در مقابل دیدگاهی که «جمهوری» و «اسلام» را قابل جمع نمی‌دانست، معتقد بود جمهوری اسلامی در بین ملتی که اساساً به اسلام ایمان ندارند، قابل جمع نیست، ولی در جایی که مردم اسلام را به عنوان یک مکتب قبول دارند هیچ تناقضی نیست و در واقع خواست اکثریت مردم است. وی با بیان اینکه ما باید این ترکیب را حفظ کنیم و اجازه ندهیم که این جمهوری بودن نظام کمرنگ شود، گفت: آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. نماینده سابق مجلس با اشاره به نمونه‌هایی در این خصوص بیان داشت: برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند؛ یا در انتخابات ریاست جمهوری، افرادی که می‌توانستند کاندیدا شوند و انتخابات پرشورتری داشته باشیم، این کار اتفاق نیفتاد.

نماینده مجلس: رئیسی به جای برکناری تیم اقتصادی‌اش، از آنها حمایت می‌کند
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند. وضعیت اقتصادی کشور به‌قدری نابسامان است که کسی عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم را گردن نمی‌گیرد، حتی اصولگرایان دو آتیشه‌ای که دولت رئیسی را «دولت محرومان» خطاب کردند و چنان مدینه فاضله‌ای را در سال ۱۴۰۰ وعده دادند که کمتر کسی از آنها هم فکر می کرد در عرض کمتر از دو سال خرابه‌ای از این شهر بیشتر باقی نمانده باشد. فرهاد طهماسبی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص اوضاع نابسامان اقتصادی حاکم بر کشور به اقتصاد۲۴ گفت: در مورد اقتصاد ایران، نمی‌توانیم صرفاً بگوییم تنها مقصر دولت‌ها هستند، ولی باید بپذیریم که نقش دولت‌ها در این رابطه، بسیار پررنگ است. 

اولتیماتوم یک نماینده مجلس: اگر قوه قضائیه تا ۱۴ فروردین برای حجاب کاری نکند، مجلس دست به کار می‌شود
حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به گزارشی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص عفاف و حجاب که روز سه شنبه ۲۳ اسفند در صحن مجلس قرائت شد، گفت: یکی از بند‌های گزارش مذکور این بود که از قوه قضائیه درخواست شد تا راهکار‌های لازم برای خلأهای قانونی که در بحث ایجابی و یا سلبی مربوط به موضوع عفاف و حجاب وجو دارد را ظرف سه هفته ارائه بدهد. وی با بیان اینکه مهلت مذکور ۱۴ فروردین به اتمام می‌رسد، افزود: چنانچه قوه قضائیه اقدامی در این زمینه نکند، ما نمایندگان مجلس طرحی را در همین رابطه تهیه خواهیم کرد و در دستور کار مجلس قرار می‌دهیم.

انتقاد ستاد امر به معروف از رفتار آمر به معروف جنجالی در شاندیز
رضایی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در واکنش به ماجرای ریختن سطل ماست روی سر دو خانم گفت:  در حال بررسی جزئیات هستیم، ظاهرا ابتدا گفت و گویی صورت گرفته و شخص آمر به معروف اول تذکری می‌دهد و اینکه با چه پاسخی مواجه شده که منجر به اقدامات بعدی شده، مشخص نیست. وی افزود: این نحوه برخورد آمر به معروف قطعا مورد تایید نیست، اما باید به جرم کشف حجاب آن دو خانم هم رسیدگی شود.

واکنش تهران به اتهام زنی‌های جدید دولت آذربایجان
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، به اتهام زنی جدید دولت آذربایجان علیه ایران واکنش نشان داد. ناصر کنعانی در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: از دولت آذربایجان خواستیم در مورد سخنان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر توافق با آذربایجان برای « تشکیل جبهه متحد علیه ایران» توضیح دهد. سخنگوی وزارت امور خارجه آذربایجان طفره رفت و سراغ اتهام زنی های جدید علیه ایران رفت. ‏آیا تداوم سکوت، مهر تأیید ضمنی بر اظهارات شریک استراتژیک باکو نیست؟ رژیم جنایتکار صهیونیستی از نزدیک شدن به کشورهای مسلمان، هدفی جز ایجاد اختلاف و چنددستگی در امت اسلامی برای تحقق مطامع توسعه‌طلبانه خود ندارد. ‏به برادران و خواهران مسلمان در آذربایجان توصیه می‌کنیم نسبت به نیات واقعی دشمن صهیونیستی هشیار باشند.»

شرط حسین جلالی برای حضور در انتخابات
حسین جلالی نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا در انتخابات امسال نامزد می‌شود یا خیر، گفت: یازده ماه دیگر انتخابات برگزار می‌شود. ملاک ما در انتخابات امسال، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است، اگر بفهمم حضور حداکثری با فرد دیگری فراهم می‌شود کنار می‌روم. اگر بفهمم حضور حداکثری مردم با رقابت بنده فراهم می‌شود حضور می‌یابم، ولو اینکه من به مجلس نروم، این‌دفعه برای ما مجلس رفتن مهم نیست. این‌ بار حضور حداکثری مردم مهم است و شاید قربانی شوم، اما رقابت ایجاد کنم و مردم پای صندوق‌ها کشیده شوند.

امام جمعه رفسنجان: اگر مسئولان اماکن تاریخی درباره بی‌حجابی اقدام نکنند، ما اقدام می‌کنیم؛ آن مکان را پلمب می‌کنیم
عسکری امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان و مدیران این اماکن اگر عرضه و انگیزه و غیرت دینی درباره این مسائل ندارند، مطمئن باشند طبق قوانین با آنان برخورد خواهد شد. وی تصریح کرد: اینکه در این شهرستان انقلابی و شهیدپرور چند تا آدم به‌عنوان گردشگر هرگونه خواستند با هر پوششی حاضر شوند قابل قبول نیست. اگر مسئولان این اماکن اقدام نکنند، ما اقدام می‌کنیم و آن مکان را پلمب می‌کنیم. به‌ عنوان مهمان نباید اجازه دهیم هرکس هرگونه خواست رفتار هنجارشکنی داشته باشد.

یکی از مجموعه‌های گردشگری در کاشان به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی پلمب شد
یکی از مجموعه‌های گردشگری در کاشان به دلیل عدم رعایت ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی و همچنین عدم رعایت شئونات اسلامی از سوی مراجعین و بعضا کارکنان پلمب شد. با اقدام پلیس اماکن شهرستان کاشان یکی از مجموعه‌های گردشگری کاشان به دلیل عدم رعایت ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی و همچنین رعایت نکردن شئونات اسلامی از سوی مراجعین و گاهی کارکنان این مجموعه با دستور مقام قضایی از تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ تعطیل شد. بررسی‌های میدانی صورت گرفته از سوی نهاد‌های اجرایی و همچنین گزارش‌های مردمی و مستندات ارسالی موجود، بیانگر این بود که بسیاری از مراجعین و گاهی کارکنان این مجموعه رعایت شئونات اسلامی را نداشتند. این مجموعه از سه ماه پیش تاکنون، تذکرات متعدد مبنی بر رعایت قانون از سوی فرماندهی انتظامی، اتاق اصناف و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به مدیران این مجموعه ابلاغ شده بود که متاسفانه آن‌ها هیچ توجهی به تذکرات نداشتند. طبقات اول تا سوم این مجموعه کاملا تعطیل شده و فعلا هیچ گونه خدماتی نخواهند داشت و فروشگاه مستقر در این مجموعه به دلیل مجزا بودن از این مجموعه گردشگری دایر خواهد بود.

ستاد امر به معروف: سه کافه به دلیل مراسم‌ مختلط، رقص و موسیقی زنده در آبادان پلمب شدند
به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، جمعه شب سه مکان کافه رستوران آوریل، غرفه ای در باغ مقیطیه و کافه رستوران سی یل به علت تخلفاتی از جمله برگزاری مراسمات مختلط، رقص و موسیقی ناهنجار زنده، مطلبق با شکایات و اعتراض متعدد مردم توسط اداره اماکن پلمب شده اند. ستاد امر به معروف و نهی از منکر آبادان اعلام کرد، برخورد با متخلفان و رعایت نکردن شئونات اسلامی ادامه دارد.


هشدار یک مقام مسئول: ادامه روند فعلی مصرف بنزین، کشور را دچار مشکل می‌کند
معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت گفت: متاسفانه امسال با روز‌هایی در ایام تعطیلات نوروزی مواجه بودیم که مصرف بنزین به بیش از ۱۴۰ میلیون لیتر رسیده بود. هیچ کشوری نمی‌تواند بدون وجود زیرساخت بر چنین مصرف بالایی غلبه کند و نمی‌توان صرفا با پروژه‌های کیفی‌سازی و افزایش تولید که در مصاحبه قبل خدمتتان عرض کردم، به تقاضا پاسخ داد. فلاحتیان اشاره کرد: ما حتما باید تحولی اساسی در صنعت خودروسازی انجام دهیم و خودرو‌هایی را تولید کنیم که به صورت استاندارد به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش حدود ۵ لیتر بنزین مصرف کنند، ولی الان این عدد در ایران دو برابر است. هر سال نیز یک میلیون خودروی جدید اضافه می‌شود، بدون اینکه خودرو‌های قبلی اسقاط شوند. معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت گفت: ادامه روند فعلی در مصرف بنزین ممکن نیست و کشور را دچار مشکل می‌کند. در نتیجه وزارت صمت و خودروسازان باید عزم جدی‌تری در حوزه بهینه‌سازی مصرف سوخت داشته باشند تا بتوانیم بر این چالش اساسی غلبه کنیم.

مجوز یک بانک روسی در امارات لغو شد
بانک مرکزی امارات متحده عربی اعلام کرده است که تصمیم به لغو مجوز بانک MTS در ابوظبی گرفته است. بانک مرکزی امارات در خصوص دلایل لغو مجوز اعلام کرد که «این تصمیم پس از بررسی گزینه‌های موجود در خصوص وضعیت جدید بانک MTS و همچنین در نظر گرفتن خطرات جریمه‌های مرتبط با بانک گرفته شده است.» MTS، تحت نظارت بانک مرکزی امارات، باید ظرف شش ماه از تاریخ تصمیم گیری، فعالیت‌های خود را کاهش دهد و شعبه خود را در امارات تعطیل کند. بانک مرکزی امارات افزود: در طول دوره انحلال، شعبه از افتتاح حساب جدید و انجام عملیات به استثنای پرداخت تعهدات سررسید قبلی جلوگیری می‌کند. تصمیم لغو مجوز پس از آن گرفته شد که بانک روسی در فوریه گذشته در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت.

وزیر کار: ادعای ایجاد یک میلیون شغل درست و قابل راستی‌آزمایی است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اولویت اول دولت ایجاد اشتغال و در نهایت توسعه معیشت مردم است. وی در ادامه با تأکید بر درستی داده‌های این وزارتخانه در خصوص ایجاد یک میلیون شغل گفت: در ستاد وزارت کار و ادارات‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه رصد داریم که قادر است واحد به واحد، بخش به بخش و حتی روستا به روستا معدل استان را در زمینه ایجاد اشتغال ارائه کند. به‌ گفته مرتضوی آمار مربوط به مشاغل به سه شیوه پیامکی، تلفنی و نظارت‌های میدانی قابل راستی‌آزمایی است. وی یادآور شد: همچنین آخرین آمار مرکز آمار ایران نیز مؤید ایجاد یک‌ میلیون فرصت شغلی است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سازوکار اداری مربوط به شمار بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تأکید کرد: از طریق بررسی آمار نهایی بیمه‌شدگان می‌توان ادعای ایجاد شغل و تعداد آن را صحت‌سنجی کرد که این روش نیز ادعای تحقق یک میلیون شغل را تأیید می‌کند.

افزایش ۱۰۰ برابری قیمت مسکن مهر پردیس!
ایلنا نوشت: هر چند واحد‌های مسکن مهر به ویژه واحد‌های دور افتاده از شهر مادر در بین مردم محبوب نبودند و مورد استقبال خریداران قرار نمی‌گرفتند، با افزایش بیش از ده برابری قیمت مسکن در کلانشهر‌هایی مانند تهران در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ این واحد‌ها هم به واحد‌های پرفروش تبدیل شدند و از بین مساکن مهر نزدیک به تهران، مسکن مهر پردیس پرطرفدارترین بوده‌ است. در حالی که قیمت هر متر مربع مسکن مهر پردیس در سال ۸۹ بین ۳۷۰ تا ۴۷۰ هزار تومان برای متقاضیان واجد شرایط اعلام شد، امروز با گذشت دوازده سال این قیمت‌ها برای واحد‌های مسکن مهر پردیس چیزی شبیه به شوخی است و در حال حاضر هر متر مربع این واحد‌ها در برخی از فاز‌های مسکن مهر این منطقه به بیش از ۴۰ میلیون تومان هم رسیده و با برخی از مناطق شهر تهران هم قیمت شده است.

بسته کمکی بیش از ۱۵ میلیارد دلاری IMF به اوکراین
هیات صندوق بین‌المللی پول (IMF) بسته کمکی ۱۵.۶ میلیارد دلاری به اوکراین طی چهار سال را تصویب کرد. ولودیمیر زلنسکی - رئیس جمهور اوکراین - گفت: من از صندوق بین‌المللی پول و کریستالینا جورجیوا، رئیس صندوق بین‌المللی پول برای تصویب برنامه جدید حمایتی چهار ساله برای اوکراین به مبلغ ۱۵.۶ میلیارد دلار سپاسگزارم. این حمایت، کمک مهمی در مبارزه ما در برابر روسیه است. ما با هم از اقتصاد حمایت می‌کنیم. در اوایل این ماه، صندوق بین‌المللی پول و اوکراین در مورد سطح کارکنان روی مجموعه‌ای از سیاست‌های کلان اقتصادی و مالی به توافق رسیدند که توسط اصلاحات جدید ۴۸ ماهه تمدید صندوق (EFF) پشتیبانی می‌شود. /ایسنا

توصیه رئیس کل اسبق بانک مرکزی به دولت برای کنترل نرخ ارز
عبدالناصر همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی با انتشار نموداری از رشد متغیرهای پولی نوشت: در نمودار، روند تغییرات سه متغیر پولی، یعنی پول ( سپرده های دیداری + اسکناس و مسکوک) شبه پول (سپرده های سرمایه گذاری ) و نقدینگی ( جمع پول و شبه پول ) را ملاحظه می کنید. روند تغییرات پول که تا خرداد ۱۴۰۰ یک روند کاهشی داشت از آن ماه به بعد با افزایش انتظارات تورمی، روندی صعودی به خود گرفت. برای کنترل تورم و نرخ ارز، دولت باید در کنار سایر اقدامات لازم، برای کاهش انتظارات تورمی و معکوس کردن روند سهم پول در ترکیب نقدینگی نیز چاره جویی جدی بکند.

زیدآبادی: کسانی که می‌خواهند حجاب را سیاسی کنند، همدست نتانیاهو هستند
احمد زیدآبادی نقدی را به عملکرد درباره حجاب مطرح کرده و نوشته است: نتانیاهو و شرکایش عملاً به مهلکه افتاده و در سطح منطقه و جهان منزوی شده‌اند. همانطور که بارها تأکید کرده‌ام‌، نتانیاهو در پی بحران‌آفرینی برای ایران است تا به زعم خود، از شرّ مشکلات داخلی و خارجی‌اش، برای مدتی رهایی یابد.او در این ماجرا چشم به علی‌اف دارد تا به کمک او، بحران مورد نظر خود را ایجاد کند.برای ناکام گذاشتن این توطئه، جامعهٔ ایرانی نیازمند همبستگی و ثبات است، اما درست در وسط چنین معرکه‌ای، عده‌ای از نهادها و افراد بانفوذ، با سیاسی کردن پوشش بانوان و توصیه به اقدامات تشنج‌زای اجتماعی، در جهت بی‌ثبات‌سازی جامعه تلاش می‌کنند!با این وضع، برای پیدا کردن "پرتقال‌فروش" اصلاً احتیاجی به هوش بالاست؟

نماینده مجلس: فیلترینگ باید ضابطه مند شود
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود فیک اکانت های بی شمار (حساب‌های کاربری جعلی) و پاسخگو نبودن آنها در مقابل رفتارشان ضرورت قانومند شدن فضای مجازی و ضابطه مند شدن فیلترینگ مانند تمام نقاط دنیا ضروری است.روح الله متفکرآزاد جمعه شب در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: چطور می شود بداخلاقی های مختلف در فضای مجازی صورت بگیرد اما کسی پاسخگو نباشد.

خاطره رهبرانقلاب از حمله به بدحجاب‌ها؛ بنده هم موافق نیستم
 رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه در ۱۳۷۶/۱۲/۱۴ فرمودند: امام مخالف کسانی بود که در خیابان به بدحجاب‌ها حمله می‌کردند.رهبر انقلاب فرمودند: عده‌ای جوان در خیابان به بدحجاب‌ها حمله می‌کردند. امام گفتند بروید این‌ها که حمله کردند را بگیرید، بزنید و زندانی کنید. بنده هم موافق این کارها نیستم، که باعث بشود بگویند این‌ها منطق ندارند و اهل حمله و‌ جنجال‌اند.

علی ربیعی: کاش امروز تعطیل نبود!
 سخنگوی دولت روحانی نوشت: کاش امروز تعطیل نبود. کاش امروز، روز گفت‌وگو پیرامون چگونگی تحکیم  بنیادهای دموکراسی در ایران بود. گفت‌وگویی برای حفاظت از ارزش های صندوق و برای چگونگی تبلور تمایلات و خواسته‌های نسل ها از طریق صندوق‌های رای. 


حسین شریعتمداری: از وزیر کشور و همکارانشان پوزش می‌خواهم
در پی سوءبرداشت برخی رسانه‌ها از مصاحبه روز گذشته مدیر مسئول روزنامه کیهان با خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری توضیحاتی را در این زمینه ارسال کرد که در ادامه متن کامل آن را می‌خوانید.
بسمه تعالی 
با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات؛
مصاحبه پنجشنبه اینجانب درباره بیانیه اخیر وزارت کشور، حاوی نکته‌ای بود که بایسته به نظر نمی‌رسید و می‌توانست از یک سو به دستآویزی برای سوءاستفاده دشمنان تبدیل شود، که متاسفانه اینگونه نیز شد! و از سوی دیگر برداشت ناصواب برخی از دوستان را به دنبال داشته باشد، که این برداشت ناصواب را نیز در پی‌ داشت. از این روی ارائه توضیحی آمیخته به پوزش را در این خصوص ضروری می‌دانم و از جنابعالی استدعای انتشار آن را دارم و آن این که؛الف: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بارها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»!  شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود. بایسته آن بود و خداپسندانه نیز، که تلاش ایشان و همکاران محترمشان را پاس می‌داشتم. از این روی، خاضعانه از ایشان و همکاران محترمشان پوزش می‌خواهم و امید آن که خدای مهربان نیز عذرم را بپذیرد.
ب: از تلاش بی‌وقفه برادر وحیدی در خدمت‌رسانی خالصانه به اسلام و انقلاب باخبرم و مخصوصاً اطلاعات موثقی داشته و دارم که ایشان برای مقابله با پدیده پلشت کشف حجاب بیشترین تلاش را داشته و در این راه پیشتاز بوده و هستند و در همان حال با کم‌کاری برخی دیگر از دست‌اندرکاران روبرو بوده‌اند. انگیزه‌ام در بخش مورد اشاره از مصاحبه یادشده، آن بود که به کم‌کاری آن عده از دست‌اندرکاران اشاره‌ای ولو تلویحی شده باشد ولی به قول ملای رومی «از قضا، سرکنگبین صفرا فزود».
ج: رسانه‌های بیگانه با ذوق‌زدگی از اختلاف اینجانب با برادر وحیدی عزیز خبر داده بودند که باید خطاب به آنها اعلام کنم اولاً؛ یک موی وحیدی را با تمام موجودیت دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب، حتی قابل مقایسه هم نمی‌دانیم و ثانیاً؛ به قول سعدی «ما که هستیم که اندیشه ما نیز کنند» …
 وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ .
حسین شریعتمداری

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۴۸
وزیر کار راست میگه ایجاد شغلهاشون اینطوریه که یه عده که مشغول کارن ، رو بخاک سیاه می نشونن تا عده کثیری وارد بازار بشن، مثل پروانه وکالت که به هر شخص حقوقی قراره پروانه وکالت میدن ، این میشه اشتغال و هیچ هزینه ای هم براشون ندارن و پوزش رو میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
فیلترینگ گوگل پلی چه معنی ای دارد؟
آیا می خواهید گوشی های آحاد جامعه ویروسی و مورد تهاجم هکرها قرار گیرد؟
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
راستی آزمایی رو کی انجام میده؟ خود وزیر و دار و دسته اش
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اتفاقا بری دو قشر وکیل و پزشک باید تا میتوانند مجوز صادر کنند تا از این مافیایی که راه انداختین ملت نجات پیدا کنند! وکیل روی چه حسابی این مبالغ بالا رو میگیره؟ هوشش بیشتر از مهندس هست؟ کارش سنگین تر هست؟ دقیقا بر چه مبنایی این همه هزینه میگیرین برای کارهای پیش پا افتاده که اگر نظام حقوقی کمی پیشرفته بود خود افراد براحتی همه این کارها رو انجام می دادند!
ناشناس
| Austria |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اگر از وزیر کار بپرسید یک‌میلیون چند تا نقطه داره بعید بدونه!! آ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
راست میگن. شغل جدید ایجاد کردن به اسم ماست مالی. تازه آخر و عاقبت هم داره و تشویقی می‌گیری. حتی ممکنه بتونی بعدش کاندید نمایندگی مجلس بشی. نماینده‌های فعلی که همین کار را هم بلد نیستن.
ماست ارزان شده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
گرونم باشه من میخرم میزنم تو کله بی حجاب هایی که بی حیایی رو میخوان پمپاژ کنن به جامعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
در جواب تو مردی نمیبینم بخوادش با خانواده ام این کارو کنه فکر نکنید حکومت پشتتون هستنش هرکاری دوست دارید میتونید بکنید اگه من اونجا بودم اون بسیجی که ماست زد به سر رو همونجا شهید میکردم دوست داری آدرس بدم بیا ببینم چطوری میخوای ماست بزنه تو سر زن و بجم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ماست ارزان نشده. طرف دید شوهر و پدر آن دو خانم حضور ندارد شجاع شد وگرنه زهره می‌خواد آدم سر زن و دختر یک مرد ماست بریزه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اگر بجای شوهر و پدر آن دو خانم شاندیزی بودم

در اولین فرصت ممکن ، چنان درس درد آوری به آن فرد

میدادم که تا ابد جرات نکند به هیچ

خانمی و اقایی بی ادبی و بی تربیتی بکند ولی حیف!؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
یعنی فقط تو می تونی ماست بریزی رو سر ملت؟ مردم نمیتونن همونجا بگیرن و ماست بریزن رو سرت؟
اگر میخواهید وضعیت حجاب در جامعه درست بشود باید دست از مماشات با منکرات بردارید چند تا بدحجاب شلاق بخورند همه چیز درست میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
این تفکر شاید 30 سال قبل جواب می داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ناشناس تفکر مجازاتی همیشه جواب میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
یک ساندیسی ساعت 6:14 و یا کمی زودتر از خواب بیدار شده و زیر همه کامنت ها افکار ساندیس گونه را به ترتیب گذاشته!
اين نماينده مجلسي كه الان ادعا مي كنه تيم اقتصادي دولت از همان ابتدا ، بد و اشتباه چيده شد ؛ بايد ازش سوال كرد كه پس راي اعتماد را از كي رفت ؟ حتي حاضر نيستيد هيچ اشتباهي را قبول كنيد و مدام دنبال اين هستيد كه تقصير را به گردن اين و آن و يا دشمن بندازيد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
این نماینده یک رای دارد.
شما نه تنها یک میلیون شغل ؛ بلکه ۸۵ میلیون شغل ایجاد کردید و همه رو سر کار گذاشتید
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
احسنت
چقدر زیدآبادی قشنگ گفته
دیگه مثل روز روشنه که عده ای خاص از مسئولین در این کشور بابت سرپوش گذاشتن روی ندانم کاری هایشان و به فلاکت کشاندن کشور با حربه حجاب به میدان امده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
فواحش واسه حجاب کشورو آسیب زدید آشوب کردید چه ربطی به دلسوزان اجتماعی داره
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
یاد روز اتش زدن برجام در مجلس افتادم. همه الله اکبر . مرگ بر امریکا ! الان منت کنید برای همون... دلار صد تومن بزودی !
حسینعلی حاجی دلیگانی .این اسم رو فراموش نکنید ما بین هزاران اسم دیگه که باید روزی جواب پس بدند
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
نو این دنیا امثال شما هدفتون از زندگی کلا چیه؟تهش براتون چیه و به چی اعتقاد دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خدا با صالحینه شما شیاطین واسه مجازات بندگان مخلص خدا منتظر نمونید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
امثال ما هدفمان یک زندگی مرفه و بدون دغدغه است تا با آرامش به آن دنیا برویم.شما بگو هدفتان از این همه آزار و اذیت مردم در این دنیا چیه؟
این بسته های خبریتون اصلا بدجور طنز تلخین
قضیه شاندیز ؛ نمونه بارز امر به معروف یک آدم بی سواد متحجر سبک مغز
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
این رفتار ها حساب شده صورت میگیرد و تمام قصدشان از انجام آن ، انحراف افکار عمومی از خواست های اصلی است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
امر به معروف مربوط به هزارو پانصد سال پیشه که بگفته همین مطهری و شریعتی عده انگشت شماری سواد داشتند و چون پرورش فکری نشده بودند نیاز داشتند کسی کارهای خوب و بد را بخاطر فرهنگ بدویشان به آنها یادآور شود .اکنون ملت ایران هم باسوادند و هم پرورش فکری خوبی دارند و نیاز به این موارد بدوی ندارند.
وقتی امام جمعه رفسنجان خودش را قاضی می‌داند که با دار و دسته اش جایی ا پلمب کند تو شاندیز هم طرف حق داره بخاطر حجاب مردم را کتک بزند و به اموال کس دیگری خسارت بزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
از اقای عسکری امم جمعه رفسنجان بپرسید از اقا روح الله اقازاده شان چه خبر؟ چه تحصیلاتی دارند و الان کجا مشغول خدمت هستند؟
اولتیماتوم یک نماینده مجلس: اگر قوه قضائیه تا ۱۴ فروردین برای حجاب کاری نکند مجلس دست به کار می‌شود

نگران نباشید عوامل نهی از منکر با سطل ماست اقدام جهادی انجام می دهند !
نمایندگان مجلس ، وکیل حاکمیت هستند یا وکیل مردم ؟

تابی جون چرا کامنتهای در مورد حمله با سطل ماست را سانسور می کنید و انتشار نمی دهید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
نماینده ای که حتی معنی تفکیک قوا را هم نمی داند
خوب مجلس مشکل تورم را حل کرد مشکل ارز را حل کرد مشکل خودرو را هم حل کرد مشکل مسکن را هم حل کرد مشکل اشتغال را هم حل کرد مشکل سیستم گداپروری و یارانه را هم حل کرد مشکل برق و آب را هم حل کرد حالا نوبتی هم که باشه مشکل حجابه
راستی تا یادم نرفته بگم که گشت ارشاد قوی اولین قسمت مشکل حجاب را بخوبی حل کرد حالا نوبت قسمت دوم اون است
مجلس انقلابی به این می گند
آمار اشتغال رو بر چه اساسی دادی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اینا به دست فروشها که تا دو سال پیش بعنوان ایجاد سد معبر حمله میکردند و بساطشان برمیچیدند امسال از روی ناچاری بهشان اجازه فعالیت دادند و الان بعنوان اشتغال زایی به اونها اجازه بساط چیدن اجازه کار دادند و از نظر دولت مزاحم نیستند بلکه شغل دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بر اساس اینکه همه رو گذاشتن سر کا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بر اساس وقت کشی زنان خانه دار با قلاب بافی و....
محسن
| Belgium |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مگر امار اشتغال اساس می خواهد؟ سخت نگیر مگر حالا می خواهند انجام بدهند یک چیزی گفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شهردار زاکانی برای اجاره هر موزاییک خیابان ولیعصر

تهران پنجاه هزار تومان از دستفروشان اجاره میگیرد

دولت هم آنها را به امار اشتغال زایی محاسبه کرده !!!؟
نماینده های مجلس نماینده مردم نیستند، بنابراین در فکر رضایت امامان جمعه هستند و نه مردم!
چه اندازه غم انگیز هست که هیچ راه حلی برای اداره و رفع معضلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و زیست محیطی و...یک جمعیت 85 میلیونی نداشته باشی و فقط و فقط ضرب العجل و بگیر و ببند و خطوط قرمز و بنفش زرد تببین کنی و بعد که کمبود دلار می شود و صدای همه در می اید ناگهان از همه این خطوط به عنوان عقلانیت! پرش کنی و انتظار داشته باشی که در داخل و خارج همچنان مورد احترام و اعتبار قرار گیری و از این تنگنا خارج شوی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ضرب الاجل
جناب صديقي : مجلس جلوي طرح عفاف و حجاب گرفته است !!
--------------
اول : ياللعجب ... ياللعجب !! ... عجبا ... شگفتا ... !!
دوم : اين حقير فقير سرتاپا تقصير بي مايه فطير يك لا قبا كه سطح سوادم در دنياي امروز كه دنياي انفجار علم و دانش و اطلاعات و آگاهي هاست ، در حد سطح سواد كلاس اكابر قديم محسوب مي شود ، معتقدم كه « عفاف » همسايه ديوار به ديوار « اقتصاد » هم ميتواند باشد ! بي خود نيست كه معصوم در يكي از ادعيه ها فرموده است : «خدايا به تو پناه مي برم از فقر » !! ... بله ؟
جناب امام جمعه‌ی رفسنجان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ایوه الله
حصیر بافی و قلاب بافی و... هم شد شغل؟ ر
اقای کرباسچی. مگر غیر از این بود که شما پایه این انحرافات را گذاشتید. وقتی فریاد می زدید دشمن هاشمی دشمن پیغمبر هست. وقتی دوران طلایی را کاری کرده بودید که حتی یک روزنامه و نشریه منتقد را تحمل نمی کردید چون فکر می کردید زمان از خودتون هست بدون هر گونه تفکری تمام اختیارات را در بست در یک نهاد متمرکز کردید و گمان می کردید تا ابد خودتون و خودیاتون سوار خواهید بود و هر که با شما نبود مزدور نام می بردید. وقتی قوانین ملی شهرسازی یک ملت را با بی سوادی محض فروختند و گمان می کردید که اداره شهرداری یا کشور مانند اداره بقالی است که در ان خبره بودید و باید دخل را با خرج جور کنید و نتیجه ان ویرانی برای همیشه معماری و شهرسازی و زیست بوم یک ملت شد. وقتی دانشگاهها را سهمیه ای کردید تا به قول نخست وزیر وقت بتوانید برای انقلاب کادر سازی کنید ولی در واقع برای خودیها و دوستان و خانواده انحصار بوجود بیاورید و غافل بودید که دست خدا بسیار بالاتر از این کاسبیها هست و توسط همان کادرها می روید در حاشیه خاکی. شما باید پاسخگو باشید نه مدعی.
سلام راست میگه اسنپ و ماکسیم شغلهای ناچاری نردم را به نام خودشون ثبت کردند
نماینده نالایق چطور برای معیشت مردم گرسنه التیماتوم تعیین نمی کنی
جناب امام جمعه اگه بلدی پلمپ کنی اول برو بانکهای خصوصی رو پلمپ کن که ریشه‌ی بدبختی هاست بعدش در دو خودروسازو پلمپ کن که آشغال سازند اگه زورت رسید آمریکا رو هم پلمپ کن که اینقد فشار نیاره
با ایجاد تورم و چاپ پول، مسکن مهر را ساختند و تحویل دادند بدون هیچ برنامه ریزی برای جلوگیری از سواستفاده
‌ما پارسال اسلامشهر متر۸ میلیون خریدیم بعد متوجه شدیم این واحدها هشت سال پیش به مبلغ هشت میلیون نقد و ۲۰ و خورده ای قسطی ماهی ۲۴۸ هزارتومن به صاحبخونه تحویل داده شده و ایشون این خونه رو به ۴۰۰ و خورده ای فروختن، چرا؟؟؟؟ این بی برنامگی برای چی هست؟؟؟؟؟ میتونستید این خونه ها را مدت دار تحویل بدید مثل اجاره و.... که من مستاجر مجبور نباشم واحد ۳۰ میلیونی را ۴۰۰ خورده ای بخرم
اقای شریعتمداری. نه بیانیه و نظرت دیگر اهمیتی دارد نه پوزش خواهی شما. چون قلم را نه بر اساس انصاف و دلسوزی برای میهن به حرکت در می اورید بلکه برای انجام وظیفه. چه وظیفه ای؟! اگر بنویسیم شرط انتشار نخواهد داشت ولی عاقلان و بیشتر مردم دانند
شغل این علی مطهری چیه ؟
مستمری پدرش رو میگیره ؟
اکراین و آذربایجان از طرف امریکا باد شدند تا به جون روسیه و ایران بندازند . الان آذربایجان علنا داره برای ایران شاخ و شونه می کشونه . اگر این علیف که الان بچه ماره دندوناش کشیده نشه افعی می شه .
ایران باید به سرعت کشتی سازی در دریای کاسپین کنه تا به مسیر آذربایجان برای دسترسی به روسیه بی نیاز بشه . تسلیح کردن ارمنستان در مقابل آذربایجان با انواع پهپاد مرحله بعده . این علیف با ارمنستان ۳ ملیونی درافتاده فکر کرده خبریه .
مماشات با ولایت باکو جوابگو نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اشتباه نکن ، نه آن مردم را داریم و نه آن اعتقاد را، در ضمن تمام دنیا برای جنگ احتمالی ما با آذربایجان لحظه شماری میکنند
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شما در امور داخلی دیگران دخالت نکن تا دیگران هم در امور داخلی شما دخالت نکنند
دیدن افراد بی حجاب خوشایند نیست و باید ارزشهای جامعه حفظ بشود اما اینهمه توجه و اقدام برای هر امری و هر منکری نیست
*
در اول همه گیری کرونا مقام معم رهبری گفتند تصمیمات ستاد کرونا بمانند قانون است و خود ایشان همواره دستورالعملها را رعایت کردند و هنوز در دیدارها رعایت می کنند.
عدم رعایت پروتکلها و انتشار بیماری و باعث مرگ دیگران شدن مانند قتل النفس اعلام شد
**
امربه معروف زدن ماسک هم هست. رعایت قرنطینه. فاصله گذاری اجتماعی هم هست. همین الان فروردین 1402 توصیه به زدن ماسک و رعایت دیگر دستورالعملها هست اما هیچکس رعایت نمی کند حتی آمران به معروف. در اوج همه گیری هم دیگران را به رعایت امر نهی نکرد. فیلم هیچ مغازه ای را نمایش ندادندکه کسی ماسک نمی زد. تذکر لسانی و سطل ماستی ندادند.
وکلای مجلس خودشان ماسک نزدند. و بسیاری دیگر که اکنون برای حجاب داد سخن داده و انواع مجازاتها را اعلام می کنند. پلیس گشت ارشاد نداشت که مردم را به زدن ماسک ارشاد کند؟

چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
برو جنوب لبنان تا شيعيان بيكينى پوش رو ببينى
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ناشناس گل گفتی
ما که امده بودیم کانادا یک مغازه ایرانی بود. اکثر بچه ها و تازه واردها از ایران هم برنج خالی می خوردیم تا بتوانیم از پس مخارج درس و زندگی و احیانا فرستادن کمک به خانواده بر اییم. ولی الان دهها فروشگاه ایرانی هست که نوعا قیمتهای انها دو تا سه برابر سایر فروشگاههاست ولی هر چه در ایران قیمتها دلار بالاتر می رود مشتریهای انها که نوعا تازه واردان ولی ویژگان با ژن برتر هستند بیشتر و خرید چند صد دلاری خوارو بار را مانند برگ کاغذ انجام می دهند. انها که در خارج از کشور هستند می دانند که کسانی که سالها در خارج از کشور زندگی و کار می کنند هرگز از این فروشگاهها بدلیل قیمت بلاا خرید نمی کنند و همگی مشتریان تازه واردان با درامد بی انتها هستند. حتی از ان جالبتر الان طوری شده که این قروشگاهها و رستورانها قیمت غذای خود را هر ماه بالا می برند و الان غذای ایرانی گرانترین غذا هست. وقتی می پرسی چه خبر هست متصدیان این فروشگاهها می گویند هنوز از ایران ارزانتر هست! البته دوستان خواهند گفت پس چرا ما می رویم. حقیقتش برای خرید دوغ! چون جای دیگر دوغ نمی فروشند. 13 شما مبارک و خوش و به امید درک و احترام به تفاوتهای یکدیگر برای همه ملت ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ای دروغو که گفتی ، راست بید ؟
به نظرم به زودی مجبور شن همه اماکن تفریحی و رستوران ها و تالارها و هایپر مارکت ها و داروخانه ها و بقالی ها و ماست بندی ها و ... رو پلمپ کنن به خاطر ورود یه خانم بی حجاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بهترین کار پلمب کردن خیابان همه بی حجاب ها از خیابان بماست بندی میرن
ما با حجاب اختیاری هیچ مشکلی نداریم .
هر کسی هم که ناراحته میتونه بندازه بره ونزوئلا و کره شمالی و یمن و سوریه
پاسخ ها
رضا
| Canada |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اینجاها که گفتی کسی حجاب نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اینجا کشور هرزه ها و فواحش نیست شماها برید تایلند اینجا سرزمین مردمان با حیاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
02: 28
میره ؛ میگرده ؛ دوباره بر میگرده
محسن
| Belgium |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
فکر کردی اقازاده ها که خارج هستند حجاب دارند؟اتفاقا بیشتر از مردم عادی لخت می شوند.
نوع حجاب ( اختیاری / اجباری ) رو به رفراندوم بذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
: انتخاب من
اختیاری
علی مطهری اقازاذه ای بیش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
آقا زاده رایگان خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اگه باباش نبود الان بیمه بیکاری میگرفت
وزیر کار نادرست می گوید مثل بقیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
وزیر کار پیر فرتوت
همتی جان !
داداش !
تو از صالح آبادی بدتر
صالح آبادی از تو بدتر
فرزین از هر ۲ تای شما بدتر
ان آمر به معروف ماست به دست به زودی تشویق خواهد شد و پست و مقام خواهد گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
به زودی داستانش میاد توی کتاب درسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شایذ هم بشه شهر دار طرقبه
کمرنگ که چه عرض کنم
من بیشتر نگران مخدوش شدنش هسنم
الان یعنی باید اعضای قوه قضائیه روز تعطیل جمع بشن سریع یه اجماع برسن و بیانیه بدن
منطقیه باصطلاح نماینده مردم؟
هه ههه
مبشه مجلس محترم برای جلوگیری از اختلاس و تورم و بیکاری و گرانی مسکن و کاهش ارزش پول هم ضرب العجل تعیین کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اصلا براشون مهم نیست وضعیت معیشت مردم
جناب حاجی دلیگانی! ای کاش اینقدر که برای حجاب و بی حجابی حرص می خورید یک کمی به فکر اقتصاد کشور ، معیشت مردم و هزاران مشکل دیگر کشور هم بودید. البته از قدیم ها که رسم بود برای بی حجابی کاری بکنند نه حجاب!
فیلم هاش هم هست کشف حجابی صورت نگرفته است

آن اقا مزاحم نوامیس مردم شده است

دیگه جدیدا اسم مزاحمت برای نوامیس مردم را امر به معروف می گذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
کسی که مزاحم ناموس مردم میشه حالا تحت هر عنوانی خودش ناموس نداره
شما رو به خدا تو این ماه رمضان از این آقای حسین شریعتمداری مطلبی ندارید انشاالله باشه برای ماه های بعد.چون این ماه ،مبارکه
حاجی دلیگانی، این چه اولتیماتومی است؟ یعنی این سه روز تعطیلی رو هم حساب کردی؟ مرد حسابی اگه میخوای حرفی بزنی، به تقویم هم نگاهی بکنی، بد نیست ها!!!!
قانون حجاب داریم و آن هم کشف عمدی حجاب از 3ماه تا یک سال حبس دارد ولی جناب قوه قضائیه از چند سال قبل اجرا نمی کند که الان بی حجاب تر ظاهر می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
فقط قانون حجاب داری ؟
فقط قانون حجاب باید رعایت شه ؟
قانون نداریم برای ایجاد اشتغال جوانان ؟
قانون نداریم برای تسهیل معیشت مردم ؟
قانون نداریم برای تسهیل خانه دار شدن مردم و ایجاد مسکن برای مردم ؟
قانون نداریم برای رجوع به رای و نظر مردم ؟
قانون نداریم برای نحوه امر به معروفتون ؟
توی قانون اومده که یه.. با سطل ماست بزنه توی سر ناموس مردم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خطاب به 8
همه اینها قوانین دارد و فاز روشنفکر زده ات را هم برای خودت نگه دار
رئیسی ادعا کرده که : یک میلیون شغل ایجاد کرده !!!!

از او پرسیدند : شاهدت کیست ؟ ؟؟؟

رئیسی گفت : وزیر کار کابینه خودم !!!!!!!
آره یک میلیون شغل ایجاد کردید. دلار رو هم به سه هزار تومان رسوندید. سرعت اینترنت هم که با ژاپن برابری می کنه. اصلا شما ها خیییلیییی خوبید. همه نوابغ عالم جمع شدید و اوضاع کشور رو گل و بلبل کردید. فقر رو هم ریشه کن کردید. اصلا کشور های بدبخت بیچاره اروپایی و آمریکایی باید بیان از شما نوابغ روزگار کشورداری یاد بگیرن!
بحث حجاب باعث شده هر مسئولی که تخصص و هنری در مورد مباحث حوزه مسئولیت خود ندارد برای خود شیرینی و فراافکنی سوئ مدیریت خود به ان دست بزند.
از نمایندگان مجلش تشکر میکنیم که شرایط اقتصادی را کاملا برطرف کرده و الان نگران حجاب هستن... حیف نمیشه اینجا چیزی گفت... و اینکه واقعا واسه شرایط اقتصادی التیماتوم نمیدن این نماینگان که میبین ملت در سطل اشغالا به دنبال یک لقمه نان هستن... شرم بر شما
سلام چه مرتب تکثیر می شود طرز تفکری که توی چشم شما نگاه می کنه و راحت دروغ میگه یک ملیون شغل ؟؟؟؟، انهم با مدرک خودش میدانه کسی باور نمیکنه
از وکلای خود در مجلس می‌خواهیم اول برای دلار 55 تومنی کاری بکنند.. بعد از اون حجاب... البته اگه.... دارند
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اگر می توانست برای دلار و گرانی کاری کند که دیگر بحث حجاب را پیش نمی کشید.
مملکت بی صاحب و هرج و مرج و رها شده ...
خدا به داد این مردم برسد
سلام ازوزیرمحترم کاردعوئت شودکه اثبات نمایند درسال ذگذشته واقعا یک میلیون شغل وکارایجادکرد ه اند ؟ ایشان بازمانده ای از دولت اغراق گو وخالی بند جناب دکتراحمدی نز اد است ایشان وام های پرداختی ده ملیلون تومانی را به مثابه ایجاد یک شغل محاسبه کرده بود واقعا ما چرا نمی خواهیم صادق باشیم خرده فرهنگ خالی بندی اینقدردرمیان ما رسوخ کرده که نمی توانیم با مردم صادق باشیم الله اکبر .الی متی هذالاخلاف ایها الاخوه؟
احتمالا درست میگن یک میلیون شغل ایجاد شده ولی روی دیگر سکه تعداد شغل هایی است که در همین مدت از بین رفته است. یک گزارش صادقانه باید شامل هر دو باشد.
کاش حسین جلالی و صدیقی و سایر ائمه جمعه هم خاطره رهبر انقلاب در خصوص حجاب را بخوانند و نظر ایشان را تابع باشند
با توجه به مشکل بگیر و ببند و تهدیدهای نمایندگان و امامان جمعه و غیره و عیره ، بهترین راه کار برای این دغدغه مندها صدور حکم تعطیلی تمام کشور است.
90 درصد اخبار درباره گرفتن ، خط و نشان کشیدن , پلمب کردن و ایحاد محدودیت برای مردم هست ... چرا یک اقلیت محدود باید خواسته خودشون رو به اکثریت تحمیل کنند ؟؟؟؟؟
اگه راست میگید با دورغ، ریا ، فقر و بدبختی مبارزه کنید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
آره شما از آلبانی حتی اکثریتی اینجا ایرانه بچه جون ۲۲ بهمن باید میدیدی جمعیت اکثریت چه شکلیه تو خوابتم ندیدی چنین جمعیتی هایی رو
بنظر من اسم سازمان امر به معروف و نهی از منکر رو به سازمان حجاب و مبارزه با بی حجابی تغییر بدین وگرنه که هزار تا خلاف شرعی صورت میگیره چرا این سازمان و افراد بی ترمزش ورود نمیکنن؟
بانک ها مگه سودشون شبه ربا نیست؟ یه مورد اسم بیارین یکی از اینا اعتراض کرده باشه یا ظرف ماست تو سر یه رئیس بانک خالی کرده باشه
خودرو ساز ها سوای قیمت عجیب و غریب محصولاتشون که بواسطه احتکار و فروش خارج از ظابطه باعث شده کیفیت محصولاتشون هم سبب مرگ هزار مسلمان شیعه میشه کی و کجا شما اینا رو نهی کردین؟ چرا تو بلاد کفر خودرو هایی تولید میشه با یک پنجم قیمت و ایمن تر از خودرو های تولید داخل
حال همه مردم از دروغگویی بهم میخوره
حاجی دلیگانی اسفند ۴۵۰ میلیون کفاف زندگی تو رو کرد ؟؟
قرار بود اول حق فرهنگیان رو بگیری برای ۱۲ ماه معوقه ۶ میلیون ریختند هر چه خرج میکنم تموم نمیشه ،
راستی حاج حسین ماهی چند میگیری .. تحویل جامعه میدی واقعا ۹۰۰ میلیارد برای یکسال زیاد نیست ؟؟ معلم کشور بخاطر وام ۵۰ میلیونی خودکشی کرد آیا اخم به روی مبارک امد ؟؟راستی ماست میگن تحریم شد
آقای زید آبادی اجازه هست نماز بخونیم؟ نماز بخونیم همدست کسی نمیشیم؟
آقای رییسی از کی تا حالا جمهوری سلامی به دولت اسلامی تغییر کرده ؟؟ درسته بدون رقیب پیروز شدی ولی نباید بدون رفراندوم تغییر نام صورت گیرد ، اقتصاد بیمار جامعه رو ویران کرده ایراهیم خان ؟؟ لطفا سرتون رو از زیر برف بیرون بیارید، کمترین مهمونی ۲۰ نفره بخای بگیر ی برا افطار حقو ق کل ماهت رفته ؟؟
ایکاش رگ غیرت نمایندگان محترم مجلس و مدیران و مسئولان ارجمند برای قیمت دلار و بهای مسکن مردم هم این طور بیرون میزد و خونشان به جوش می آمد!
همین طور که به طور روزانه و مرتب امامان جمعه و وزارت کشور و استاندار و فرماندار و مدیر و ... برای حجاب ابراز نگرانی و دغدغه میکنند و مراجع تقلید درخواست چاره اندیشی موکد می فرمایند ایکاش برای قیمتهای افسار گسخته مواد غذایی و سکه و مهریه و تامین خانه جوانان برای ازدواج جوانان پا به سن گذاشته فعلی هم فریاد رسی می بود که به داد خانواده ها برسد. ایکاش در خصوص عدالت اجتماعی و مبارزه با رانت و فساد هم همین اندازه حساسیت و حمیت وجود می داشت! ایکاش قبول می کردیم که اسلام عزیز در کنار حجاب مسائل بسیار مهم دیگری را نیر با جدیتی بعضا بیشتر تذکر داده که اگر فراتر از حجاب نباشد لااقل به همان اندازه مهم است. چه کسی باید در کنار حجاب به تورم روزانه قیمت کالاهای اساسی و تحتکار و کاسبی از تحریم های ظالمانه رسیدگی کند ...؟!
ماست بهترین روش مقابله با فواحشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
لطفا یک سر به فرهنگ لغت های معتبر فارسی بزن، ببین نپوشناندن سر فاحشگی به حساب می آید یا روش توهین کردن شما به افرادی که هم عقیده شما نیستند
.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
جالبه که تابناک کلمات رکیک شما را منتشر می کنه ولی انتقاد از برخی مسولین را حتی اگر به زبان مودبانه یا خنثی نوشته شود خیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
راجع به خواهر و مادرت احترام را رعایت کن
فقط چند ملیون نفر رو تو اینستاگرام بیکار کردید!
نکنه شغل هایی که در کرونا موقتا تعطیل و باز شروع شدن رو جز ایجاد اشتغال حساب کردی!؟
بلخره این حرف هایی که می زنین باید به طور عملی خودش رو نشون بده یا نه؟
اصلا مرد نباید زن رو امر به معروف کنه
ع ع ع ع
اون توی شاندیز ، بی جا کرده به اون خانم ها نگاه کرده و خیر سرش امر به معروف کرده
سطل ماست رو باید کرد توی حلقوم اون عقب افتاده
مامردها حریف زن جمات نمی شویم به خصوص حجاب هرکس هم بخواهد کاری در این مورد انجام دهد مانند اب در حاون کوبیدن است
این مجلس در دوران چهار ساله عیچ کاری برای این ملت مظلوم انجام نداد فقط اقای ریسی را دعوت به انتخاب و وزرای تا کار امد را روی کار اورد و کشور را به فلاکت رساند باوجود به قول خود دولتی ها وضع ارز مان بهتر ازدولت قبل بود ولی ما می بینیم تورم ساعت را می گوید لا اقل مانند زمان اقای روحانی کشور را می چرخاندید زمان دولت قبل تورم خوراکی انچنان نداشتیم ولی حالا ببین چه تورم خانمان سوزی به را افتاده است و تر مز هم ندار مجلسی ها این حقوق چهار ساله را باید به بیت المال بر گردانند
مردم پای صندوق‌ها کشیده شوند:این ادبیات نماینده است
حسینعلی نمیخواد دلار ۵۲ تومنی رو کاری بکنه لابد درآمد خانوادش دلاریه
از باب امر به معروف و نهی از منکر به جناب آیت الله کاظم صدیقی عرض می کنم:
"مجلس در رأس همه امور است"
فکر کنم برای پاسخگویی به ایشان، همین مقدار کافی باشد و نیازی نباشد انواع و اقسام اغلاط املایی، تایپی و نگارشی در ویرایش هفتم طرح جامع عفاف و حجاب را به ایشان یادآوری کنم.
اینکه ستاد با کدام مجوز اقدام به تولید این طرح کرده مشخص نیست. مطابق قانون حمایت از آمران به معروف ستاد مجری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است و نه تهیه پیش نویس قانون.
__________________
ماده۱۶ .ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در این قانون ستاد نامیده میشود؛ عهدهدار وظایف زیر است:
۱ .تعیین سیاستها و خط مشی های اساسی در زمینه ترویج و اجرای امر به معروف و نهی از منکر و پیشنهاد دادن به
مبادی ذیربط.
۱۱. پیگیری مصوبات شورای عالی انقالب فرهنگی در ارتباط با تکالیف ستاد در خصوص راهکارهای اجرائی فرهنگ عفاف
و حجاب

به زبان ساده ستاد اجازه ورود به جزئیات را ندارد. و مطابق بند 12 همین ماده در تمام این سالها، ملزم به ارائه گزارش سالانه به مردم بوده
۱۲.ارائه گزارش ساالنه به مقام معظم رهبری و قوای سه گانه و مردم.
_________
اصطلاحات طرح بعضا خلق الساعه و فاقد هر گونه سابقه در شریعت و عرف هستند. مثل "عفاف در پاکدامنی" که به سطحی از روابط زن و مرد در فضای عمومی اشاره دارد که حتی احوالپرسی کارمند مرد از همکاران زن را نیز شامل می شود.
وظایف و مجازاتهایی که طرح برای مدیران سطوح مختلف سازمانی در عرصه عفاف تعیین می کند، عملا سطح ایشان را به یک مأمور امنیت اخلاقی تقلیل می دهد. در نتیجه اجرای این طرح، مدیر به جای تمرکز بر وظایف تخصصی سازمان، ترجیحش این است که با گشت زنی داخل سازمان ِ متبوعش، مراقبت کند که حقوق پایان ماهش با جریمه ی ستاد امر به معروف مواجه نشود. مدیر جلسه تخصصی برگزار نمی کند مبادا در زمانی که او در محیط جلسه است در سطح سازمان تخلف از عفاف رخ دهد و در نتیجه این تخلف او جریمه شده و سر ماه شرمنده خانواده شود.
در طرح عفاف و حجاب برای روحانیون ِ شاغل در ادارات تقریبا هیچ مسئولیت و جریمه ای لحاظ نشده است که این از عجایب طرح است. در واقع بالاترین وظیفه باید برای ایشان باشد و مثلا اگر سطح تخلفات عفاف در نتیجه توجیهات ایشان در یک بازه زمانی مشخص، کاهش چشمگیر نداشته باشد با توجه به سطح سختگیری هایی که در طرح لحاظ شده ایشان باید مشمول مجازاتهایی مثل انتقال اجباری و اخراج میشدند که در طرح اصلا خبری از این چیزها نیست.
و الی آخر
فضای طرح، تماما بر همین سیاق است. مسئولیت را از عالم سلب و برای جاهلین به موضوع، جریمه های سنگین وضع می کنند. (مصداق تکلیف ما لا یطاق مخصوصا جایی که قرار است والدین بعضا کم سواد و بی سواد، به دلیل عدم توانایی در توجیه حکم حجاب برای فرزندانشان جریمه های ملیونی پرداخت کنند)

نکته: من نسخه خلاصه طرح در 31 صفحه را خوانده ام و می توانم همین تعداد صفحه بر آن نقد جدی بنویسم ولی فضای کامنت نه ظرفیت آنرا دارد و نه تضمینی بر انتشارش است. ولی در مجموع می توان گفت که هدف اصلی و پشت پرده طرح، اخذ و جمع آوری جریمه های ملیونی برای ستاد است و اینکه ستاد با چه ساز و کاری این پولها را هزینه خواهد کرد هم معلوم نیست.
نمایندگان مجلس از ترس تندروها برای مساله حجاب برای دولت ضرب العجل تعیین کرده اند، همین آدم ها ۸ سال است طرح هماهنگی حقوق بازنشستگان و شاغلین را مسکوت گذاشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ضرب الاجل
اولتیماتوم یک نماینده مجلس: اگر قوه قضائیه تا ۱۴ فروردین برای حجاب کاری نکند، مجلس دست به کار می‌شود!!!!!!!!!!!!
باز دوتا حرکت آرامشبخش تو این کشور در حال شکل گیری است آتش دلواپسی دلواپسان شعله ور شده و دست به التیماتوم شده اند ! ا
مسا ئل فرهنگی واجتماعی را با برخورد های مکانیکی وپلمپ نمی شود حل کرد ،همینطور بارافزودن بر فشاروجریمه کردن راه حل باید فرهنگی وتشویقی واحترام به حقوق مدنی وحق انتخاب ازاد افراد باشد .
اسمش ستاد امر به منکر است زیرا تعدی به فرد دیگری منکر محسوب می شود.
به : حسینعلی حاجی دلیگانی

شما نماينده ي مردم هستي يا نماينده ي حكومت؟

مگر قواي سه گانه از هم مستقل نيستند؟. نامه زدن مجلس به قوه ي قضاييه و تهديد به اينكه اگر طرح نفرستيد ما اقدام مي كنيم به چه معني است؟
ادعای ایجاد یک میلیون شغل....
فعلا که با چین ربطه مان خوب است از همی الان با چین برای اوردن نیروی کار چین اقدام کنید کنید که این شغلها بدون نیروی کا برای مملکت مشکل ایجادنکند
از این اولتیماتوم ها بجای حجاب راجع به مسایل اقتصادی بدید مجلسیها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اون جیززززز است . کسی خوشش نمی آید.
بسته های خبری تلخ که واقعیت های جامعه رو نشون میده کاش مسولان بفهمند اوضاع چه قدر پیچیده و نابسامان شده
کاش شریعتمداری یک روز هم از ملت ایران عذرخواهی میکرد
نماینده مجلس که خانواده اش خارج زندگی می کنند ببین چه تزی برا حجاب می دهد
برای بازنشستگان بهداشت که فرزندان بیکار داریم حکم براساس قانون ومولفه های حکمی سابقه 30 سال 1400 صادر شده ودر سایت صندوق بازنشستگی ق قراردارد پرداخت ننمودند بماند وحکم حقوقی سال 1401 صادر ننمودند ونسبت به پرسنل شاغل همتراز حقوق ما 60 درصد پایین تر است بماند
ای مسئول ؛ای برادر، ای خدمت گزار:
در سال 1364 عیدی ما یک معادل حقوق مایک عد عدد سکه تمام بود .یعنی در حقوق بهمن ماه 1401 باید 50 میلیون می گرفتیم که متاسفانه با نوع عملکرد شما به 7-8 میلیون می رسد.
با تفکیک صندوق های متعدد در کشور تبعیض ها زیاد شده است.
با ادغام صندوق ها می توان تحمل گرفتن جقوق مثل ما را سنحید که چقدر تحمل دارند
ادغام صندوق ها عدالت را تبین می کند
اگر قوه قضائیه تا ۱۴ فروردین.....
اگر مجلس و دولت از اجرای قانون همسانسازی حقوق بازنشستگان خود داری کنند امید است بازنشستگان کشوری هم مانند تامین اتماعی متحد شوند و حق خود رابگیرند
مجلس محترم، اولتیماتومی هم برای توقف فوری تورم، گرانی، فساد، رانت،......به مسئولین بدهد.
خوب بحمدالله مشکل اشتغال را که آقای وزیر حل کرد،حالا اگر کسی قبول ندارد،وزیر یکایک نشان می دهد،البته واحدهایی که تعطیل شدند نیروهای آنها بیکارشدند به ایشان ربطی ندارد.نمایندگان مجلس هم که چون مشکل نان و مسکن ازدواج جوانان را حل کرده اند،برجام راهم به سرانجام رسانده اند.در صدد تمکین دستور ائمه جمعه در مورد حجاب هستند.اینان نماینده کدام مردم هستند
دلار داره سقف های تاریخی را یک یه یک می شکند و وضعیت معیشت و اقتصاد هر روز سیر نزولی طی می کند
چطور است که مسئولین گرسنگان را می بینند ولی کاری نمی کنند ولی برای حجاب رگ گردنشان بیرون می زند
چه چیزی بهتر از مسئله حجاب برای درگیر کردن ذهن من و شما
بیایید از هر طیف که هستیم با هم دوست و متحد باشیم و مسئولین را مجبور کنیم به مسائل مهمتر بپردازند و مجبور شوند قصور خودشان را در این سالها به گردن بگیرند و اشتباهاتشان را جبران کنند نه اینکه اجازه دهیم پشت مسئله حجاب قایم شوند
آقایی شریعتمداری که ذکر گزینه آقا برای شما ، اجحاف در حق مردان روزگار ماست ،رسانه های خارجی که هیچ ، رسانه های داخلی هم دیگر اهمیتی به هجویات شما نمیدهند برای تیتر بودن هرکاری نکنید و هر حرفی نزنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر