بازدید 13266
با تحولات منطقه و جهان

گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و بورل درباره توافق با آژانس / صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی / بیانیه آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان علیه سوریه / تعویق نشست چهارجانبه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه

گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و بورل درباره توافق با آژانس، صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیانیه آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان علیه سوریه، تعویق نشست چهارجانبه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه و واکنش وزیر خارجه آمریکا به توافق ریاض و تهران، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 17 March 2023

گفتگوی امیرعبداللهیان و بورل درباره توافق با آژانس/ صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/ بیانیه آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان علیه سوریه/ تعویق نشست چهارجانبه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه

بین الملل تابناک: گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و بورل درباره توافق با آژانس، صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیانیه آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان علیه سوریه، تعویق نشست چهارجانبه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه و واکنش وزیر خارجه آمریکا به توافق ریاض و تهران، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و بورل درباره توافق با آژانس

 مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگو با وزیر امور خارجه کشورمان، بر لزوم تسریع اجرای توافق اخیر ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص حل‌وفصل مسائل پادمانی تاکید کرد.

 روز پنجشنبه، «جوسپ بورل» با انتشار پیامی در توئیتر، ضمن اشاره به تماس تلفنی خود با حسین امیرعبداللهیان، عنوان کرد: همکاری جدی با آژانس اتمی و اجرای سریع توافق به دست آمده ضروری است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران هفته پیش، در پی سفر دو روزه رافائل گروسی، مدیرکل آژانس به تهران توافقاتی را در خصوص حل‌وفصل مسائل پادمانی صورت دادند که بر اساس آن، ایران داوطلبانه به آژانس اجازه می‌دهد چنانچه مقتضی باشد، فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند. روش اجرای آن قرار شد در جلسات فنی بین دو طرف مورد توافق قرار می‌گیرد.

گفتگوی امیرعبداللهیان و بورل درباره توافق با آژانس/ صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/ بیانیه آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان علیه سوریه/ تعویق نشست چهارجانبه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه

منابع خبری، دیروز از احتمال سفر تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران در روزهای آینده، در چارچوب توافق اخیر ایران و آژانس خبر دادند.

لارنس نورمن، خبرنگار ارشد نشریه وال‌استریت ژورنال روز چهارشنبه، با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: من دریافته‌ام که تیم فنی آژانس آخر هفته راهی تهران خواهد شد. هفته آینده، تصویر روشن‌تری درباره روند اجرای توافقات به‌عمل آمده با ایران حاصل خواهد شد.

گروسی هفته پیش در حاشیه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خبرنگاران گفته بود که تیم فنی این سازمان به زودی برای شرکت در جلسات با ایران در خصوص حل وفصل مسائل پادمانی، راهی تهران می‌شود.

صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پارلمان اروپا در تداوم تلاش‌های نافرجام برای افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی نظامی ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی اروپا، قطعنامه‌ای مداخله‌جویانه را در خصوص مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی تصویب و به این بهانه درخواست خود علیه سپاه را تکرار کرد.

در این قطعنامه که با ۵۱۶ رای موافق، ۵ رای مخالف و ۱۴ رای ممتنع به تصویب رسید، آمده است: دوباره از شورای اروپا درخواست می کند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند و فهرست تحریم های اتحادیه اروپا را - از جمله در چارچوب مکانیسم های تحریم جهانی حقوق بشر اتحادیه اروپا - به همه کسانی که مسئول نقض حقوق بشر در ایران هستند، گسترش دهد.

نمایندگان پارلمان اروپا در این قطعنامه همچنین خواستار تحریم رئیس جمهوری ایران و دادستان کل کشور شده‌اند.

گفتگوی امیرعبداللهیان و بورل درباره توافق با آژانس/ صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/ بیانیه آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان علیه سوریه/ تعویق نشست چهارجانبه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه

آنها دی‌ماه گذشته هم در تداوم مواضع مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران، به یک گزارش ادعایی درباره حوادث اخیر ـ که در آن درخواست نامتعارف افزودن نام سپاه پاسداران فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی اتحادیه اروپا مطرح شده بود ـ رای دادند.

این در حالی است که تصمیمات پارلمان اروپا پیشنهادی محسوب شده و تصمیم‌ نهایی را شورای اروپا می‌گیرد. شورای اروپا هم در خصوص مواردی نظیر این مورد بر مبنای اجماع و نه اکثریت تصمیم‌گیری می‌کند. در واقع قطعنامه پارلمان اروپا سندی غیر الزام‌آور است و نمی‌تواند شورای اروپا را ملزم به اجرای آن کند.

جمهوری اسلامی ایران پیشتر نسبت به تحرکات ضد ایرانی اروپا به ویژه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد نظامی رسمی کشورمان هشدار داده بود. مقامات کشورمان با بیان اینکه سپاه پاسداران یک نهاد نظامی رسمی کشور بشمار می‌رود، هشدار داده‌اند که تحریم آن اقدامی غیرقانونی خواهد بود.

بیانیه آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان علیه سوریه

مقامات آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند، هرگز روابط خود را با نظام بشار اسد عادی نخواهند کرد و هرگز تحریم‌ها را تا زمان پیشرفت به سمت راه حل سیاسی برنخواهند داشت.

به گزارش سایت النشره، این کشورها در حالی این بیانیه را منتشر کردند که بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه روز سه‌شنبه به مسکو سفر کرد و با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ملاقات داشت، این اولین سفر رسمی اسد به خارج از منطقه خاورمیانه از زمان زلزله ماه فوریه است.

گفتگوی امیرعبداللهیان و بورل درباره توافق با آژانس/ صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/ بیانیه آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان علیه سوریه/ تعویق نشست چهارجانبه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه

در این بیانیه مشترک مداخله‌جویانه، آنها مدعی شدند: "نظام اسد دست به ارتکاب جنایت در حق مردم سوریه زده و به «تروریست‌ها» اجازه داده امنیت منطقه‌ای را تهدید کنند."

قانون سزار که کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۰ صادر کرد درباره تحریم‌های اقتصادی و حقوقی بود که شامل ۳۹ شخصیت دولتی سوریه در راس آنها بشار اسد و همسرش اسماء اسد می‌شد.

این قانون هر فرد غیرسوری را که با نظام اسد همکاری، یا به هر شکلی از آن حمایت کند، تحت تحریم قرار می‌دهد. این قانون مشخصا روسیه، چین و ایران را به دلیل همکاری با نظام سوریه تحت تحریم قرار می‌دهد.

تعویق نشست چهارجانبه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه

نشست معاونان وزرای خارجه روسیه، ترکیه، ایران و سوریه که قرار بود این هفته برگزار شود، به تعویق افتاد.

به گزارش العربی الجدید، یک منبع در وزارت خارجه ترکیه پنج‌شنبه گفت که نشست معاونان وزرای خارجه روسیه، ترکیه، ایران و سوریه که قرار بود این هفته برگزار شود، به تعویق افتاد.

به گزارش میدل ایست نیوز، مولود چاوش‌اوغلو، وزیر خارجه ترکیه هفته گذشته گفته بود که معاونان وزرای خارجه چهار کشور این هفته در مسکو با هدف حل بحران سوریه دیدار می‌کنند.

رسانه‌ها پیشتر گزارش داده بودند که معاونان وزرای خارجه چهار کشور، ۱۵ و ۱۶ مارس دیدار می‌کنند.

منبع مذکور در وزارت خارجه ترکیه گفت، این نشست به دلایل فنی به تعویق افتاد.

واکنش وزیر خارجه آمریکا به توافق ریاض و تهران

با گذشت چند روز از توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، سرانجام «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا درباره این توافق واکنش نشان داد.

بلینکن در جریان یک کنفرانس خبری در دانشگاه «آدیس آبابا» در حین سفر به اتیوپی در خصوص ازسرگیری روابط تهران و ریاض ابراز خوش‌بینی کرد.

وزیر خارجه آمریکا در ابراز خوش‌بینی خود نیز بار دیگر شک و شبهاتی درباره پایبندی ایران به تعهداتش مطرح کرد و گفت: «اگر این توافق واقعاً محقق شود و به‌ ویژه اگر ایران به تعهداتی که ظاهراً مطرح کرده،‌ عمل کند، باز هم مثبت خواهد بود.»

وی ادامه داد: «از دیدگاه ما، هر آن‌چه بتواند به کاهش تنش‌ها، جلوگیری از درگیری و مهار اقدامات خطرناک یا ثبات‌زدای ایران کمک کند، چیز خوبی است.»

وزیر امور خارجه آمریکا همچنین به نقش چین در ازسرگیری روابط تهران و ریاض اشاره کرد و گفت: ««من فکر می‌کنم این ارزشمند است که کشورها در جایی که می‌توانند، اقدام کنند و مسئولیت پیشبرد امنیت و پیشبرد روابط صلح‌آمیز را بر عهده بگیرند.»

پیش از این نیز روز سه شنبه هفته جاری، «جان کربی» هماهنگ کننده امور راهبردی در کاخ سفید در خصوص توافق تهران و ریاض گفته بود: «امیدواریم که توافق بین تهران و ریاض به توقف جنگ در یمن منجر شده و باعث توقف حملات علیه سرزمین‌های عربستان سعودی شود.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۸
۵۱۶ رای موافق، ۵ رای مخالف و ۱۴ رای ممتنع

... دقت کنید
خوشبختانه این اروپای قرن 19 و 20 نیست. اروپای رو به افول است که از بسیاری از کشورهای آسیایی و حتی برزیل عقب افتاده اند..
تنها مایه قدرت اروپا یک اتحاد شکننده است که با اتحاد آسیایی کشورهای شرق آسیا و هند و روسیه یقینا حرفی برای گفتن ندارند
پاسخ ها
یاورحسنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
توهم نزن پس چرا بچه هاتون رو به اروپای بحرانزده می فرستید ونه افغانستان وهند
اظهار نظر اروپا و شاخ و شونه کشیدن های کشورهای فوق الذکر الان از سر عجز است نه از روی قدرت.
با تمام قوا و توسط مزدوران و سفارتخانه هایشان به میدون آمده بودن ولی شکست خوردند.
اوضاع اعتراضات در کشورهای خودشان بدتر است. زباله های پاریس را دیدید؟
البته مزدوران داخلی آنان دارن اونها رو بزرگ نشون میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
زیاد کیهان رفیق شریعتمداری را نخوان

به مشکل بر میخوری اخوی
این نمایندگان احمق پارلمان اروپا چرا هر چی هم تو پوزی میخورند از رو نمیرند البته شاید جای تعجب هم نیست که وقتی با احمق تر از خودشون مثل شیرین عبادی عتیقه و مسیح علی نژاد عجوزه و دو زار پهلوی همنشین میشند
استعمارگر خبیث از در بیاندازیش بیرون از پنجره میاد . حالا که حس کرده برخی کدورتها بین ایران و همسایگان در حال کم شدنه شروع کردند به سم پاشی بلکه چیزی به ضررشان تغییر نکنه . بانیان دو جنگ جهانی لباس گشاد دفاع از حقوق بشر تن کرده اند . !
یعنی این کشورهای اروپایی با این همه پیشرفت دل شان پر از کینه از شرق است مبادا در شرق صلح باشد.
ابلهانه ترین بهانه ممکن برای تروریستی خواندن سپاه!
یعنی اینقدر بدبخت و حقیر شده اند که تحت القای سازمان تروریستی مجاهدین خلق، به کودکانه ترین بهانه ها برای ضربه زدن به سپاه روی آورده اند که این درجه از جهالت اونها حتی عقل رو هم مبهوت می کنه که حتی نمی توانند متوجه میزان گستردگی و بی ربط بودن تبعیت کورکورانه شون بشوند. حتی نمی فهمند چقدر در افکار خود ایران رسوا خواهند بود و همه می فهمند که این ها در یک فضای گلخانه ای نسبت به ایران تفکر می کنند.
خودشان تنش و جنگ ایجاد می کنند و سلاح می فروشند خودشان هم جایزه صلح می دهند، ساده لوح های جهان سومی وقتی جوگیر می شوند در میان استعمارگران از صلح حرف می زنند.
وقتی اوضاعمون به سامان نیست مجبوریم با همه دنیا مذاکره و دوستی کنیم :-)
این گشایش ها را شمخانی انحام داد وگرنه این وزیر خارجه منصوب اقای رییسی هیچ بدردی نمیخوره و فقط به سفر خارجی بی فایده میره...مجلسی ها چرا استیضاح اش نمیکنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
امیر عبدل بیشتر نقش میز و صندلی و دکوراسیون

وزارت امور خارجه است و بس
ما چون در نقطه و جایگاه ضعف ببسابقه قرار گرفته ایم ؛ از این جهت باید سریعا باب گفتگو و تعامل رو با همه کسایی که خودمون به هم زدیم دوباره به جریان بندازیم
بهترین و آگاه ترین و متخصصترین در کلیه امور برای ارائه گزارش تحلیلی شخص شخصی جناب شریعتمداری
( خدا نکنه ایشان با شادروان شریعتمداری اشتباه کند) مدیر مسئول روز نامه کیهان هستند
فقط از ایشان بخواهد روی گزارش تحلیلی تاریخ زده و مهر و امضا کنند که مثل سر تیتر روزنامه کیهان در سال ۱۳۹۸ با ۱۴۰۱ در مورد عربستان نشود
در ضمن مستحضر هستید که مقامات سعودی گفته بود به دولت و مسئولین دولتی ایران اعتماد ندارند و فقط باکس صحبت میکنند که مستقیما با مقام رهبری ارتباط داشته باشد
هر چقدر رفتار نفرت انگیز غرب علیه ایران آزار دهنده تر میشود نفرت من از عاملین هجوم به سفارت عربستان بیشتر میشود آنها باید ذهن خودت خود را به این سمت ببرند که با آن اقدام کثیف چقدر ضرر به ایران و بویژه عموم ملت این سرزمین وارد کردن عمل آنها و متعاقب آن اقدامات عربستان و دیگران سود سرشاری را به جیب عربستان وامشورعای نفت خیز وارگریز و ایران می‌باید مثل دردهای فراری بدنبال فروش نفت خود بین مارهای دنیا می‌بود خیانت بزرگتر را کسانی کرده. نه عاملیت آن اقدام را با خود بهمراه می‌برند و هیچگونه تنبیهی برای آنها قائل نشدند و نهایتا اینکه هر چند به رئیسی رای ندادم اما اقدامات دولت مستقر بدجور غرب را خشمگین خرده آند و باید گفت بقول شهید مظلوم بهشتی اینها باید از ما عصبانی باشند و انشالله از این عصبانیت نابود شوند ،چون ایران راه خود را پیدا کرده ،انشاالله توفیقات روز افزون باشد و من هم به خور غرب و غرب پرستان غیندور به رئیسی رای میدهم
دولت که همش دولت قبلی را بابت برجام دشنام میداد و می گفت میخواهند بابت انرژی اتمی ایران را در دامن امریکابیندازند ؟شروع کرده است به بله قربان و هرچی اژانس بخواهد ما فراتر انجام می دهیم،مثل توافق باعربستان بعد از سالهاکه همه جریان ان را کامل می دانند؟؟؟
ایران و کشورهای خاورمیانه رو درگیر مسایل خودش کردند و خودشان پیشروی در فضا و به نام خود کردن بسیار از منابع غنی خارج از کره زمین
غرب سالهاست در برابر ایران زانو زده است، به روی خود نمی آورد
دیر یا زود گند تهدیدهای چین علیه ایران برای پایان دادن به نا امنی در خلیج فارس در میاد.
جوزب بورل باید بداند بازدید بازرسان سازمان انرژی اتمی از سایت های هسته ای کشور بر مبنای مفاد برجام بوده و برجام قراردادی دو طرفه است و بازدید ها باید با لغو عملی تحریم های برجامی و تحریم های غیر برجامی که بعد از خروج غیر قانونی و یکجانبه آمریکا، اعمال گردید، صورت بگیرد ولی رفتار آمریکا و تروئیکای اروپایی اش نشان از آن دارد که خواهان به نتیجه رسیدن توافق برجام نیستند، مگر می شود از یک طرف در مورد برجام سخن گفت و از سوی دیگر خواهان تحریم های بیشتر بود، نمایندگان پارلمان اروپا که به گفته نوشته شما خواستار تحریم رئیس جمهور و دادستان کل و سپاه پاسداران شده اند چطور می خواهند مسئله برجام را از طریق دیپلماتیک حل کنند؟ متن برجام به صراحت می گوید اجازه بازرسی از سایت ها در قبال لغو تحریم های ایران است و اینکه در سخن از حل دیپلماتیک موضوع سخن می گویند و در عمل بر تحریم ها می افزایند همگی پیش داوری ای بر این موضوع است که اگر فردای آینده برجام امروز و فردا شد و فرجام آن به نتیجه ای نرسید تنها و تنها خودشان (آمریکا و تروئیکای اروپایی) مقصرند و بس.
در مورد سوریه هم باید گفت؛ شما آمریکایی ها بودید که با چراغ سبز به تروریست های داعشی کشور سوریه را به این حال و روز انداختید تا این کشور را که یکی از محورهای مقاومت در برابر رژیم کودک کش صهیونیست بود، متوقف کنید و این باید درس عبرتی برای تمام مسلمانان منطقه باشد که امروز چنین رژیم نامشروعی با حمایت ارباب استعمارگرش آمریکا چنین سیاست های غلطی را در سوریه انجام می دهد و عوام فریبی می کند که مقصر بشار اسد است، فردای آینده اگر جا پا در منطقه محکم کرد چه بسا چنین سیاستی را در قبال سایر کشورهای مسلمان اتخاذ کند و کشورهایی که دیروز خواهان برقراری ارتباط با این رژیم نامشروع بوده اند باید از تاریخ درس بگیرند تا تاریخ مجدد تکرار نشود.
بلینکن هم بهتر است عوام فریبی را کنار بگذارد چون برای انسان های آگاه مثل روز مشخص است که شما هیچ گاه از توافق ایران - عربستان احساس رضایت نمی کنید برای شما بهتر این است که این دو کشور بزرگ و ثروتمند خاورمیانه را رو در روی هم نگاه دارید و از آب گل آلود به نفع خود ماهی بگیرید و همین سیاست های غلط گذشته و امروز شما سردمدران کاخ سفید است که دوران افول قدرتتان در منطقه را آغاز کرده که حتی سیاست مداران خودتان هم بارها به این قضیه معترف شده اند.
چه خوش خیال بودند آنانی که گمان می کردند با نوشیدن جام زهر هسته ای می توانند از فشارهای بین المللی علیه ایران بکاهند.
صدور قطعنامه اروپا علیه سپاه، تاکید جوزف بورل بر لزوم همکاری هسته ای از طرف تهران، اعلام موضع شدید دولتهای غربی علیه بشار اسد ، و برخورد سرد آمریکا در خصوص تجدید روابط سیاسی بین ایران و عربستان ، همگی نشان میدهد که پاشنه آشیل ایران را بخوبی تشخیص و به نفع خود مورد استفاده قرار داده اند
تنها راه باقیمانده آن است تا با وفاق ملی، رابطه خود با تمام جهان را بهبود بخشند.
نیروی دفاعی کشور را تحریم می کنند که چرا انواع موشک کروز، قایق های تندرو، پهپادهای فوق مدرن، ناوشکن جماران و دماوند و ... را بومی سازی کرده و علاوه بر تامین امنیت مردم، اقتدار منطقه ای و فرامنطقه ای ایران را بالا برده، باید به این ها گفت؛ نکند دوران وابستگی که نفت و گاز و ... را تاراج می کردید خیلی به مذاق تان خوش آمده و حال که می بینید دیگر خبری از آن روزهای خوش برای شما و سیاه برای ملت ایران نیست با رذالت سیاسی ابزار تحریم و تهدید رو می کنید تا علاوه بر در مضیقه قرار دادن مردم، حرکت پیشرفتی کشور را به خیال خودتان کند کنید، مردم تاریخ گذشته را که با مهره وابسته تان علاوه بر چیاول ثروت های این کشور هر غلطی در این کشور می کردید از قرار داد ننگین کاپیتالاسیون تا کودتای ۲۸ مرداد و ... را تا ابد فراموش نخواهند کرد و
خیال خام نکنید که با تحریم های ظالمانه می توانید این ملت هوشیار را بفریبید تنها با این کارها نفرت مردم منطقه را نسبت به خود بیشتر و بیشتر می کنید و در آینده نزدیک با افول قدرت سیاسی در منطقه و دنیا مواجه خواهید شد، فکر نکنید چون چماق استکباری دارید می توانید به کشورهای مستقل در حال توسعه، اجحاف کنید به یاری خدا حق پیروز و باطل رفتنی است و شما هم دیر یا زود یا باید در سیاست های فریبکارانه خود تجدید نظر کنید و روی به گفتگوهای منطقی بیاورید یا باید بار و بندیل تان را ببندید و به نیمکره شمالی خود برگردید.
آمریکا چی میخواست؟ دقیقا همینو میخواست. حالا بدون اینکه برجامی هم در کار باشه، آژانس به کل برنامه های هسته ای ایران نظارت میکنه. یعنی خودتون کار رو به جایی رسوندید که چاره ای جز این نداشتید.
امیر عبدالهیان با بورل انگلیسی حرف زد ؟؟؟؟؟
بیانیه انگلیس خبیث علیه سپاه نشان میده که سپاه داره کارشو درست انجام میده
درود بر تابناک و کادر توانایش


بیست ساله که کشورمان گروگان مسئله برجام و فرجامه


پنج ساله که کشور در بدترین شرایط درگیر گرونیهای دست و پا گیر داخلیه


یعنی افراد پشت پرده و مافیای گردن کلفت،اینقدر قدرتمند و با نفوزان که سربازان گمنام حریف شان نمیشوند؟


بله،منظورم به همان سربازان گمنامی هست که هواپیما ریگی رو به
زمین نشانند


پس کجایند آن مردان بی ادعا؟


همچنان منتظر اعلام خبرهای خوش از سوی مسئولان دلسوز در این دم عیدی هستیم
بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هستم وباماهی 2میلیون تومان که ازسازمان تامین اجتماعی میگیرم . شورای عالی کار حالیش نیست . به چه بدبختی زندگی میکنم و اینکه تورم مسکن 1000درصد است وتورم خوراکی ها 500درصداست وقیمت پسته کیلویی 800هزارتومان است
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی