بازدید 10999
با تحولات منطقه و جهان

حمله جنگنده های اسرائیلی به فرودگاه حلب/ ادعاهای کاخ سفید درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی/ هشدار شدیداللحن کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی/ احضار سفیر آمریکا به وزارت خارجه ترکیه

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به فرودگاه حلب، ادعا‌های کاخ سفید درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی، هشدار شدیداللحن کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی، احضار سفیر آمریکا به وزارت خارجه ترکیه و تهدید به قتل همسر نتانیاهو و وزیر افراطی اسرائیل، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 07 March 2023

حمله جنگنده های اسرائیلی به فرودگاه حلب/ ادعاهای کاخ سفید درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی/ هشدار شدیداللحن کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی/ احضار سفیر آمریکا به وزارت خارجه ترکیه

بین الملل تابناک: حمله جنگنده‌های اسرائیلی به فرودگاه حلب، ادعا‌های کاخ سفید درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی، هشدار شدیداللحن کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی، احضار سفیر آمریکا به وزارت خارجه ترکیه و تهدید به قتل همسر نتانیاهو و وزیر افراطی اسرائیل، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

حمله جنگنده های اسرائیلی به فرودگاه حلب

 بامداد سه‌شنبه، برخی منابع خبری غیررسمی از وقوع انفجارهای مهیب در شهر حلب واقع در شمال سوریه خبر دادند.

دلیل انفجارها هنوز کاملا مشخص نشده؛ اما گفته می‌شود بر اثر حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی رخ داده است.

همزمان و در حالی که هنوز رسانه‌های رسمی سوری، خبری درباره حمله رژیم صهیونیستی به حلب منتشر نکرده‌اند، برخی منابع غیررسمی از وقوع حمله دیگر جنگنده‌های این رژیم به لاذقیه خبر دادند.

یک منبع امنیتی ـ اطلاعاتی صهیونیستی نیز در صفحه توئیتر خود نوشت، حملات هوایی صهیونیستی علیه فرودگاه بین‌المللی حلب در جریان بوده و پدافند هوایی ارتش سوریه نیز فعال شده است.

این منبع به نقل از یک افسر پلیس سوری گزارش داد که صدای شلیک موشک‌ها از جنگنده‌های رژیم کودک‌کُش صهیونیستی، از سمت دریای مدیترانه شنیده شده است.

دقایقی بعد خبرنگار شبکه «المیادین» در سوریه ضمن تایید حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب، گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه در حال مقابله با موشک‌های متخاصم است.

حمله جنگنده های اسرائیلی به فرودگاه حلب/ ادعاهای کاخ سفید درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی/ هشدار شدیداللحن کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی/ احضار سفیر آمریکا به وزارت خارجه ترکیه

این رسانه همچنین خبر داد که باند فرودگاه حلب از سرویس خارج شده و پایگاه هوایی نظامی «النیرب» نیز هدف حملات جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفته‌ است.

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از منابع معارض سوری گزارش داد که در این حمله، پایگاه‌های نظامی وابسته به دولت سوریه در حلب و اطراف آن هدف قرار گرفتند.

دقایقی بعد خبرگزاری «سانا» به نقل از یک منبع نظامی نوشت: «در ساعت۰۲:۰۷ بامداد، دشمن اسرائیلی از سمت مدیترانه در غرب لاذقیه، فرودگاه بین‌المللی حلب را هدف حمله هوایی قرار داد که به این فرودگاه خسارات مادی وارد و آن را از سرویس خارج کرد.»

حدود دو هفته قبل بود که همزمان با حمله جنگنده‌های صهیونیستی به یک سایت راداری در شمال استان السویداء، یک ساختمان مسکونی در جنوب دمشق نیز هدف قرار گرفت که در پی آن چند تن شهید و مجروح شدند.

ادعاهای کاخ سفید درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی

کارین ژان پی یر، سخنگوی کاخ سفید، روز دوشنبه وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن در تداوم دخالت در امور داخلی ایران گفت: ما وضعیت بسیار نگران کننده در خصوص مسمومیت دختران دانش آموز در ایران را از نزدیک دنبال می کنیم. این وقایع غیروجدانی است.

وی در تداوم ادعاها مدعی شد، اگر این حوادث به ناآرامی ها در ایران ربط داشته باشد، باید تحقیقات مستقل و معتبر در این خصوص انجام شود و پاسخگویی وجود داشته باشد و این امر در حیطه وظایف کمیته مستقل حقیقت یابی سازمان ملل است تا در این زمینه تحقیق کند.

حمله جنگنده های اسرائیلی به فرودگاه حلب/ ادعاهای کاخ سفید درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی/ هشدار شدیداللحن کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی/ احضار سفیر آمریکا به وزارت خارجه ترکیه

سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: زنان و دختران در همه جا از حق اساسی برای آموزش برخوردارند و بارها و بارها نشان داده شده، وقتی زنان و دختران آموزش ببینند، می‌توانند به اقتصاد کشورشان کمک کنند، و این به نفع کل جامعه است.

وی مدعی شد، احتمال دارد دختران در ایران صرفا به دلیل تلاش برای تحصیل مسموم شوند که شرم‌آور و غیرقابل قبول است. دل های ما با قربانیان و خانواده‌های آنهاست. این اقدامات غیرقابل قبول و غیر وجدانی است.

هشدار شدیداللحن کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی

پس از بی‌توجهی کشورهای کره جنوبی و آمریکا به هشدارهای کره شمالی درباره برگزاری رزمایش‌های نظامی مشترک، پیونگ‌یانگ درباره پاسخ کوبنده به این اقدامات تحریک‌آمیز هشدار داد.
 
وزارت خارجه کره شمالی بامداد سه‌شنبه طی بیانیه‌ای با مقصر دانستن آمریکا در افزایش عامدانه تنش‌ها با این کشور از طریق رزمایش با جنوب گفت: «با وجود هشدارهای مکرر ما، ایالات متحده عمداً به وخیم کردن اوضاع دامن می‌زند.»
 
به نوشته خبرگزاری فرانسه، در این بیانیه آمده است: «رزمایش هوایی اخیر آشکارا نشان می‌دهد، طرح آمریکا برای استفاده از تسلیحات اتمی علیه کره شمالی، در سطح یک جنگ واقعی در حال پیشرفت رو به جلوست.»
حمله جنگنده های اسرائیلی به فرودگاه حلب/ ادعاهای کاخ سفید درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی/ هشدار شدیداللحن کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی/ احضار سفیر آمریکا به وزارت خارجه ترکیه
 
پیونگ‌یانگ ضمن ابراز تأسف عمیق از زورآزمایی غیرمسئولانه و نگران‌کننده آمریکا و کره جنوبی، اضافه کرد: «آنها دایم در حال کشاندن وضعیت در شبه‌جزیره کره به شرایط غیرقابل پیش‌بینی هستند. اگر اقدامات تحریک‌آمیز نظامی آمریکا و کره جنوبی ادامه یابد، هیچ تضمینی نیست که درگیری فیزیکی خشونت‌بار در شبه‌جزیره کره رخ ندهد، که در آن حجم زیادی از نیروهای مسلح دو طرف به‌ شدت با هم درگیر خواهند شد.»
 
همزمان «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره شمالی نیز در بیانیه‌ای جداگانه هشدار داد، پیونگ‌یانگ آماده است، اقدامات کوبنده‌ای علیه فعالیت‌های نظامی آمریکا و کره جنوبی انجام دهد.
 
به نوشته خبرگزاری «یونهاپ»، خانم کیم با بیان اینکه کره شمالی هر تلاش آمریکا برای رهگیری موشک‌های شلیک‌شده توسط این کشور را به مثابه اعلان جنگ آشکار علیه خود می‌داند، گفت: «ما تحرکات نظامی نیروهای آمریکا و ارتش دست‌نشانده کره جنوبی را رصد می‌کنیم و همواره برای انجام اقدام مناسب، سریع و کوبنده در هر زمانی که لازم بدانیم، آماده هستیم.»
 
وی در واکنش به اظهارات «جان آکوئیلینو» فرمانده نیروهای آمریکایی در منطقه ایندوپاسیفیک مبنی بر اینکه موشک‌های شلیک‌شده توسط کره شمالی به سمت اقیانوس آرام را رهگیری می‌کنند، تاکید کرد: «اگر چنین اقدام نظامی برای مداخله در آزمایش‌های تسلیحات راهبردی ما ـ که بدون خطری برای امنیت کشورهای همسایه و در آسمان و آب‌های آزاد که متعلق به آمریکا نیست انجام می‌شود ـ صورت بگیرد، این اقدام را اعلان جنگ آشکار علیه کره شمالی می‌دانیم.»
 
احضار سفیر آمریکا به وزارت خارجه ترکیه

در پی سفر رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا به سوریه، وزارت امور خارجه ترکیه روز (دوشنبه) سفیر ایالات متحده در آنکارا را احضار کرد.

اقدام وزارت خارجه ترکیه در احضار سفر آمریکا، در اعتراض به سفر ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا به سوریه صورت گرفت.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در جریان این سفر، با فرماندهان شبه‌نظامیان کُرد سوریه موسوم به «قسد» که در فهرست تروریستی ترکیه قرار دارند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز شنبه در سفری مخفیانه به سوریه، از مناطق تحت اشغال نظامیان آمریکایی در سوریه بازدید کرد.

حمله جنگنده های اسرائیلی به فرودگاه حلب/ ادعاهای کاخ سفید درباره مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی/ هشدار شدیداللحن کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی/ احضار سفیر آمریکا به وزارت خارجه ترکیه

گزارشی درباره جزئیات این سفر و دیدار او با فرماندهان نظامی آمریکا و شبه‌نظامیان قسد منتشر نشده است.

نیروهای اشغالگر آمریکا و شبه نظامیان «قسد» تحت حمایت آن‌ها، همواره با هدف سرقت نفت سوریه در شمال این کشور غیرقانونی حضور دارند.

تهدید به قتل همسر نتانیاهو و وزیر افراطی اسرائیل

 «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی گفت: اطلاعاتی به دست آورده‌ایم، مبنی بر اینکه معترضان برای ترور من و «ساره نتانیاهو» همسر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل برنامه ریزی می‌کنند و این را با صدای بلند فریاد می‌زنند.

مقامات پلیس رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ به اظهارات بن گویر گفتند: از اطلاعاتی که حاکی از تهدید وزیر به مرگ توسط تظاهرکنندگان باشد، اطلاعی ندارند.

این اظهارات پلیس رژیم صهیونیستی، اعتراض وزیر جنجالی کابینه نتانیاهو را به همراه داشت و وی در پاسخ به آنها گفت: من از جلسات توجیهی افسران ناشناس پلیس که در آن هشدارهای اطلاعاتی جدی که هر روز به دفاتر ما داده می‌شود را رد می‌کنند، سخت در عجبم، چون این تهدیدها منجر به تشدید تدابیر امنیتی برخی مقامات شده و آنها خود شاهد این تشدید تدابیر امنیتی بوده‌اند.

اقدام اخیر معترضان و مخالفان کابینه نتانیاهو در محاصره «ساره نتانیاهو» سر و صدای زیادی در فلسطین اشغالی ایجاد کرده است؛ به طوری که شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) مسئولیت حفاظت از همسر و خانواده نتانیاهو را بر عهده گرفته است.

همسر بنیامین نتانیاهو با ابراز نگرانی شدید درباره این اتفاق گفت: «حادثه هولناکی بود و می‌توانست به قتل ختم شود.»

این اظهارات پس از آن بیان شد که چهارشنبه شب پس از حدود سه ساعت از آن که صدها معترض سالن آرایش ساره نتانیاهو را محاصره کرده بودند، پلیس رژیم اسرائیل موفق شد وی را نجات دهد.

معترضان با سر دادن شعار «اسرائیل در حال سوختن است و ساره دارد موهایش را اصلاح می‌کند» به همسر نتانیاهو نسبت به بی‌توجهی شوهرش در حل معضلات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

ائتلاف حاکم راست افراطی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» از زمان روی کار آمدن، یکسری اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ کرده که از نظر جناح اپوزیسیون و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی باعث خواهد شد که این رژیم به سمت تشدید بحران داخلی و حتی جنگ داخلی حرکت کند.

تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی و نیز جنجال درباره اعطای اختیارات امنیتی به «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و رهبر افراطی حزب «صهیونیسم مذهبی»، هم اکنون به محور تنش‌های سیاسی و اختلاف نظرها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است. شنبه شب و دوشنبه شب هفته گذشته نیز هزاران تن برای هفتمین هفته در تل آویو و دیگر شهرهای فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، هدف کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی را تضعیف آن و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۸
سوریه دولت و دفاع نداره که هرکی هروقت دلش میخواد بمبارونش میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دلار ۴۹ تا ۵۰
هورااااااااااااااا

فتح الفتوح شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
من اگه جای سوریه بودم جای هر موشک اسرائیلی ده تا می زدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
مگر در ترکیه و سوریه بعد از زلزله اپیدمی گسترش نیافته:
چرا بازم ایرانیها برای پزش عیدو می خوان برن اونجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
سوریه میدونه که اگه یکی از هواپیما ها رو بزنه، اونا 100 برابر جوابش رو میدن
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دلار ۴۶ ، هورا داره ، تمام نقشه های آمریکای تروریست داره نقش بر آب میشه ، .
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
ناشناس ۱۳:۵۳ برای تور ترکیه ناراحت نشدی آنجا هم زلزله اومده ؟ چون برای بزن بکوب و عیاشی مشکلی وجود ندارد
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
ناشناس ۱۳:۰۹ ، اسراییل پوشالی تر از اینهاست ، سوریه قویتره یا حزب الله ، مشکل ترسیدن بخاطر تبلیغات آدمهایی مثل شماست . اسراییل تو خونه شیشه آبی نشسته با یک سنگ زندگیشو از دست داده و به غلط کردن می افته
بنده متوجه اشکال صحبتهای سخنگوی کاخ سفید نشدم، وقتی در طی چند ماه مقامات کشور مسمومیت دانش آموزان را انکار کردند و اقدام موثری انجام ندادند، نمی شود از نهادهای بین المللی هم انتظار داشت که سکوت کنند !!!
پاسخ ها
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
این بیانیه رو باید وزارت کشور خودمون می داد نه اونا. ولی خب...ما فقط انکار می کنیم که بگیم همه چیز ارومه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
باید به آمریکایی بگیم خواهشا دیگه دراین حد نامرد نباشید وبچه ها را مسموم نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
وزارت کشور خودمون دیروز بیانیه داد. احتمالا اخبار نمی بینید.
فرید دلبندم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
وزارت کشور خودمون زحمت کشیده بعد از ماه ها انکار اطلاعیه داده!!!! حتما هم که نیت خوب بوده !!!!
ناشناس
| Japan |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
مسئولان کی وقایع رو انکار کردند؟ البته تا حالا طبق بیانیه وزارت بهداشت هیچ سم خطرناکی یافت نشده و بیش از نوددرصد به خاطر استرس بوده. درصد کمی هم مواد محرک مختلف توی خونشون یافت شده که منشاش مشخص نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
اشک تمساح گرگ های کاخ سفید...بی شرمی اندازه نداره
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
از توزیع تخم مرغ در آمریکای تروریست چه خبر ؟
ننویسیم: حمله جنگنده های اسرائیلی به سوریه

بنویسیم: مقابله سوریه با جنگنده های اسرائیل

آره، بابا. آدم می تواند هر چیزی را هر جور که بخواهد تفسیر کند.
پاسخ ها
براتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
چیزی نبوده. سوری ها کمی هیجان زده و مضطرب شده بودند فکر کردن جنگنده بهشون حمله کرده.
آمریکا بدجوری ترکیه را سوزونده، با حمایت از آزادیخواهان کرد و حمله به داعش
بحث مسمومیت دانش آموزان بعد جهانی پیداکرده و مقصر دولت و دستگهای مسول است که به موقع اقدام نکردند .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
کدوم جهان . اکثر مطلق کشورها اصلا به این موضوع فکر نمی کنند . اگر هم منظورت از جهان دو سه کشور است که تازگی ندارد اصولا اینها به جای آنکه مسئول کشور و مردم خودشان باشند ، مسئول سایر ملتها هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
حالا اراذلی که هرجا بوی خون میاد ردپاشون اونجاست شدند جهان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دولت؟؟؟
دختران ما از تحصیلات دور نخواهند ماند چون مادران با سوادتر از معلم دارند
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
من معلم هستم دلم ار زمانه گرفت امدم اینجا کمی ارامش بگیرم دلم بیشتر گرفت با این حرف شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
ما قدردان معلمان جامعه هستیم وخواهیم بود...
ناشناس
| Austria |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
فدای معلمهای عزیزم
پس چرا دولت سوریه هیچ واکنشی نسبت به این حملات به کشورش نشان نمیدهد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
مگه بقیه وقتی دانشمنداشون ترور شد واکنش نشون دادن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
چرا این ها که تجاوز روسیه به اوکراین را محکوم می کنند ، درباره تجاوز امریکا به سوریه چیزی نمی گویند ؟
چندین شبکه فارسی زبان اعم ازتلویزیون ورادیو واسراییل وعربستان .... منتظرند مدارس ایران تعطیل بشه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
ما به کوری چشم آنان نمی گذاریم مدارس مان تعطیل شود
باحتمال زیادتمام این حملات هوایی بااطلاع وموافقت روسیه صورت میگیردچون موشکهای اس300 اهدایی روسیه به سوریه براحتی میتوانندحملات هوایی اسراییل را دفع کنندولی میبینیم که هیچ عکس العملی نشان نمیدهندواین سوال راپیش می آوردکه آیا میشودبه روسیه اعتمادواتکاکرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
موشک های اس ۳۰۰ در سوریه و اوکراین آنچنان که تعریفش را می‌کردند نبود و نیست
چرا سوریه مثل حماس وحزب ا.. لبنان جواب حملات اسراییل نمی دهد نکنه می ترسه اسراییل مجدا از طریق بلندی های جولان بطرف سوریه حمله کنند
بزرگترین مشکل مسئولان در حادثه اخیر ضعف در اطلاع رسانی و همینطور نقششون در ضعیف بودن رسانه های داخلیه. اونهم در شرایطی که رسانه های بیگانه مثل بی بی سی و ایران اینترنشنال به شکل گسترده جنگ روانی علیه مردم ما راه انداختند. مثلا الان باید رسانه های داخلی و حتی رسانه های منصفانه تر خارجی بطور آزادانه و گسترده با افرادی که دچار این حادثه شدن مصاحبه کنند و وقایع رو پوشش بدن تا ابهامی برای کسی باقی نمونه.
البته دلیل اقبال برخی از مردم به ایران رسانه ها هم به برخی سیاستهای اشتباه مثل حجاب اجباری و غیره برمیگرده.
اخه سوریه پدافند هوایی داره؟
جرا دروغ مینویسید ؟
روسیه به اسرائیل اجازه داده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار