بازدید 24668
سه هزار و دویست‌ و سی و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد/یک حقوق‌دان: وجود فیلم در تلفن همراه، دلیل بر هیچ جرمی نیست/تکذیب واگذاری خودروهای ایران خودرو به شورای عالی انقلاب فرهنگی/ماجرای پیاده کردن دو مسافر از هواپیما چه بود؟ /سازمان سنجش: توقف ثبت‌نام داوطلبان آزمون آیلتس «موقت» است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: پیشنهاد گندمکاران برای قیمت گندم در سال آینده /سرمایه‌گذاری ایران برای ساخت برج مسکونی در سوریه/ترئیس فراکسیون جمعیت مجلس: در ۹۰ سال گذشته از متوسط ۷ فرزندی به دو فرزندی رسیده‌ایم / معاون رئیس جمهور: پولی به مردم پرداخت و از جیبشان خارج می شود ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰ 12 January 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد
روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: «مطابق قانون برنامه ششم توسعه دولت مکلف است حداقل هفت دهم درصد از بودجه عمومی‌ کشور را به عنوان بودجه صداو سیما در نظر بگیرد، رقمی‌ که اساساً در مقایسه با سایر بخش‌های کشور و سطح تأثیرگذاری آنها و نیز شبکه‌های رقیب بسیار ناکافی است. با این حال همین مبلغ نیز عملاً هیچ‌گاه محقق نشده است. دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. صداوسیمای قوی و پرمخاطب باطل‌السحر نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی است پس دستور کار روشن است: "حمله به بودجه صداو سیما با هدف هزینه‌زایی برای وکلای ملت در تقویت رسانه ملی" در این مقابله اما هم‌نوایی برخی رسانه‌های داخلی موجب تعجب است.انتظار رهبر معظم انقلاب از دولت و مجلس در تقویت رسانه ملی در سیاست‌های کلی برنامه هفتم به روشنی بیان شده است. امیدواریم با تصمیم قاطع مجلس انقلابی و همراهی دولت مردمی‌پاسخ محکمی‌به طراحی رسانه‌ای دشمنان قسم خورده ملت ایران داده شود و شرایط جهت تحقق تحول کمی و کیفی در تولید آثار هنرمندانه و جریان‌ساز هویت محور و عدالت گستر مهیا گردد.»

رئیس فراکسیون جمعیت مجلس: در ۹۰ سال گذشته از متوسط ۷ فرزندی به دو فرزندی رسیده‌ایم
فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده با بیان اینکه مشکلات کاهش شدید جمعیتی کشور یک‌شبه ایجاد نشده که بخواهیم یک‌شبه درمان شود، گفت: قطعاً راهی که در ۹۰ سال گذشته برای کاهش فرزندآوری از متوسط ۷ فرزندی به دو فرزندی با صرف وقت و هزینه هنگفت و کار رسانه‌ای مفصل داخلی و بین المللی طی شده را نمی‌توان به‌یک‌باره تغییر داد و برای برگشت و جبران این خطای استراتژیک حداقل ده‌ها سال وقت لازم است.

یک حقوق‌دان: وجود فیلم در تلفن همراه، دلیل بر هیچ جرمی نیست
محسن برهانی حقوق‌دان و وکیل دادگستری می گوید: «وجود فیلم در تلفن همراه، قرینه و دلیل بر هیچ جرمی نیست؛ چه خود شخص فیلم‌برداری کرده باشد و چه شخصی آن فیلم را برای او ارسال کرده باشد.» او در توییت خود نوشته است: «وجود فیلم در تلفن همراه، قرینه و دلیل بر هیچ جرمی نیست؛ چه خود شخص فیلم‌برداری کرده باشد و چه شخصی آن فیلم را برای او ارسال کرده باشد و چه او فیلم را برای شخص یا کانالی ارسال کرده باشد. در برخی دادنامه‌ها وجود فیلم، دلیلی برای جرم اجتماع و تبانی دانسته شده است. ترجیع‌بندی بیربط!»

کیهان: برخلاف اروپایی‌ها، مجبور نشدیم در زمستان، فضولات گربه بسوزانیم
کیهان با اشاره به اینکه در اروپا انرژی در زمستان، گران و کمیاب شده، نوشت: در کشورمان نه کسی مجبور شده از فضولات گربه برای آتش‌افروزی و تولید گرما استفاده کند، نه کارمندانمان وادار شده‌اند، پتوپیچ پشت میزهایشان بنشینند و نه وادار شده‌اند، ۴۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند. هیچ خانه عادی هم مجبور نشده ماهی ۳۰ میلیون تومان بابت پرداخت قبض گاز خانه‌اش پرداخت کند و هزینه‌های انرژی مردم نیز شکر خدا ۴ برابر درآمد ماهانه‌شان نشده است. توصیه‌های همیشگی و همه ساله برای صرفه‌جویی در مصرف گاز در زمستان در ایران کجا، «زمستان سخت» اروپا با تبعات هولناکی که در بالا به گوشه‌ای از آن‌ها اشاره شد کجا؟!

روایت وزیر ورزش از ترویج حجاب توسط والیبالیست‌های زن ایرانی در ترکیه
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، گفت: در حال حاضر وزیر ورزش ترکیه از من خواسته بانوان والیبالیست‌مان در لیگ ترکیه را بیشتر کنیم. چون دختران ما با حجاب بازی می‌کنند و آن‌ها می‌خواهند از این طریق حجاب در ترکیه را ترویج دهند.

سازمان سنجش: توقف ثبت‌نام داوطلبان آزمون آیلتس «موقت» است
غلامرضا یادگارزاده رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور بر بازنگری مقررات، توسعه مراکز برگزاری و رفع مشکلات موجود آزمون آیلتس تأکید کرد و گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت. رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: نظارت و تذکر به مراکز برگزاری آزمون، پیگیری قانونی موارد تقلب و افشای سؤال، مذاکره با موسسه IDP و تلاش برای عمل به مفاد قانون منع انحصار و تسهیل رقابت به منظور پایان دادن به مشکلات و حواشی آزمون آیلتس صورت گرفته است و ثبت‌نام داوطلبان آزمون آیلتس از اول اسفند ماه ۱۴۰۱ به صورت موقت متوقف شده است.

انتقاد وزیر اقتصاد به برخی از تصمیمات اقتصادی
خاندوزی وزیر اقتصاد امروز در مراسم رونمایی از اجرای فرایند سیستمی ابلاغ الکترونیکی در سامانه جامع گمرکی در محل گمرک غرب استان تهران، گفت: در راستای شعار رونق تولید باید تسهیل تجارت صورت گیرد و بخشنامه‌ها و مقررات گمرکی برای فعالان بخش خصوصی پیش‌بینی‌پذیر و مشخص باشند. متاسفانه در یک ماه گذشته بخشنامه‌های صادراتی یک محصول کشاورزی سه بار تغییر پیدا کرد؛ یعنی بازرگان ما به طور متوسط هر 10 روز با یک بخشنامه جدید روبه‌رو شده است.

معاون رئیس جمهور: پولی به مردم پرداخت و از جیبشان خارج می شود
میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفتگوی تلویزیونی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شد افزایش حقوق‌ها بر اساس نرخ تورم باشد یا متناسب با نرخ تورم باشد آیا احتمال افزایش این عدد هست؟ اظهار داشت: خب ۲۰ درصد پیشنهاد دولت به مجلس است و فکر می‌کنیم در همین حدود هم تصویب بشود، چون متناسب بودن با تورم یک بحث است قدرت خرید هم بحث دیگری است؛ می‌شود خلق پول کرد و حقوق‌های ۴۰ درصد و ۵۰ درصد هم پرداخت کرد، ولی تورمی که ایجاد می‌کند و از آن طرف هم از جیب مردم پولی که خارج می‌کند به مراتب بیشتر از پولی است که به مردم پرداخت می‌شود به کارمند‌ها پرداخت می‌شود.

ماجرای عجیب لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالا
روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیرعامل ایران خودرو در نامه ای خواستار لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالا شد. مهدی خطیبی در نامه ای خطاب به مدیرعامل بورس کالای ایران آورد: "احتراما، با توجه به نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت، خواهشمند است مقرر فرمایید اطلاعیه عرضه 5000 دستگاه خودرو دنا پلاس دستی که قبلا برای عرضه در روز یکشنبه 25 دی ماه جاری در سامانه آن شرکت منتشر شده است، لغو و اطلاع رسانی مناسب صورت پذیرد." امروز سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این باره اعلام کرد: لغو عرضه دنا در بورس بدلیل ملاحظات ناشی از ورود سازمانی بود. وی افزود: وزارت صمت جدول عرضه هفتگی خودرو در بورس را تا آخر سال تهیه کرده است که پس از جلب نظر نهادهای ذی ربط در اختیار شرکت بورس کالا قرار خواهد گرفت.

سازمان بازرسی کل کشور: نباید خودرو در بورس عرضه می‌شد
رئیس سازمان بازرسی کشور عرضه خودرو در بورس را عامل افزایش قیمت‌ها در بازار آزاد دانست و از ورود سازمان به این موضوع خبرداد و تاکید کرد: نباید خودرو در بازار بورس ارائه شود. خدائیان تاکید کرد: در حالی‌که شورای رقابت از تصمیم قبلی خود هنوز عدول نکرده و برای کالا انحصاری شده نباید عرضه خودرو در بورس آغاز می‌شد همین موضوع باعث افزایش قیمت‌ها شد به گونه‌ای که قیمت اولیه خودرو نسبت به قیمت خودرویی که در بورس کالا ارائه می‌شد ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

تکذیب واگذاری خودروهای ایران خودرو به شورای عالی انقلاب فرهنگی
وزارت صمت؛ در مطلبی که رسانه‌های منتقد دولت منتشر کرده‌اند، ادعا شده که «منوچهر منطقی، معاون حمل‌ونقل وزارت صمت، به مهدی خطیبی مدیرعامل ایران‌خودرو اعلام کرده نسبت به تخصیص خودرو به شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام شود. در حالی دستور اختصاص خودرو به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صادر شده که صف خرید خودرو و تفاوت قیمت کارخانه با بازار برای مردم عادی به چالشی بزرگ تبدیل شده است.» در پاسخ به این مطلب،‌ صراحتاً اعلام می‌شود که وزارت صمت دستوری برای تخصیص خودرو به شورای عالی انقلاب فرهنگی، نداده و مضمون نامه معاون حمل‌ونقل وزارت صمت نیز چنین چیزی نیست و رسانه‌های منتشرکننده این خبر یا مضمون نامه را نفهمیده‌اند یا عامدانه برداشت اشتباه خود را منتشر کرده‌اند. موضوع نامه درباره درخواستی بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه داده و طبق آن، اعلام شد که با توجه به در شرف اسقاط بودن برخی خودروهای سازمانی در اختیار این شورا، 4 خودروی پژو پارس به این شورا فروخته شود. در این زمینه شایان ذکر است که پیرو دستور رئیس‌جمهور، تخصیص خودرو به اشخاص و ارگان‌ها، خارج از رویه موجود عرضه خودرو ممنوع است. همچنین به دلیل عدم برگزاری کمیته خودرو و طبق مذاکره و استعلام وزیر صمت از معاون حقوقی رئیس‌جمهور، سازمان‌ها و نهادهایی که دارای ردیف بودجه برای تأمین اموال تکمیلی هستند، می‌توانند درخواست خود را برای خرید خودروی سازمانی از دو خودروساز ایران‌خودرو و سایپا داشته باشند. معاون حمل‌ونقل وزیر صمت نیز در نامه خود صراحتاً تاکید کرده که واگذاری خودروی سازمانی به شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مبتنی بر ضوابط و مقررات باشد و صرفاً دستگاه‌هایی که دارای ردیف بودجه برای تأمین خودرو هستند می‌توانند از چنین امکانی استفاده کنند.

سرمایه‌گذاری ایران برای ساخت برج مسکونی در سوریه
وزیر خدمات عمومی و مسکن سوریه ضمن اشاره به برنامه‌های پیش روی این وزارتخانه برای بازسازی سوریه گفت که ایران برای ساخت چهار برج مسکونی در سوریه سرمایه‌گذاری کرد. /فارس

ماجرای پیاده کردن دو مسافر از هواپیما چه بود؟
سخنگوی ایران ایر گفت: واحد بازرگانی  ایران ایر طبق وزن و شرایط  هواپیمای آی تی آر مسیر تهران _ خرم آباد  اقدام به فروش بلیت هواپیما می کند و مسافران هم برهمین اساس پای پرواز آماده می شوند اما به دلیل محدودیت های هواپیمای آی تی آر در شرایط جوی و براساس محاسبات  کامپیوتری خلبان مجبور به پیاده کردن دو تن از مسافران می شود. به گفته سخنگوی ایران ایر با توجه شرایط جغرافیایی و اقلیمی فرودگاه خرم آباد در زمان نشستن در مقصد این محدویت ایجاد می شود و این محدودیت به گونه ای نیست که قابل پیش بینی باشد و صرفا تنها براساس شرایط جوی اقلیمی آن روز قابل محاسبه است. براساس چارچوب ایمنی و شاخص های ایمنی  در فرودگاه خرم آباد از جمله ارتفاعات فرودگاه ، سمت و سرعت وزش باد و طبق محاسبات نرم افزاری هواپیما باید وزن هواپیما کاهش پیدا می کرد بنابراین متاسفانه خلبان مجبور به پیاده کردن تعدادی از مسافران از پای پرواز شد. قربانعلی تاکید کرد: هواپیما اضافه وزن از لحاظ بار نداشت و از سوی دیگر  مسافر بدون بار و یا بار بدون مسافر در این شرایط معنی نداشت بنابراین اقدام به پیاده کردن تعدادی از مسافران شدیم که طبق ضوابط و قوانین و حقوق دستورالعمل مسافر  تمامی خسارت و زیان وارد شده به مسافر پرداخت می شود. /باشگاه خبرنگاران

پیشنهاد گندمکاران برای قیمت گندم در سال آینده
مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران با اشاره به افزایش هزینه‌های تولید، خواهان به روز شدن قیمت خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۲ شد. علینقی ایمانی با بیان اینکه نرخ کنونی خرید تضمینی متناسب با شرایط پس از تغییرات بوجود آمده نیست و صرفه اقتصادی ندارد، اظهار داشت: در تعیین قیمت خرید تضمینی گندم در تابستان امسال، عواملی از جمله هزینه‌های تولید، سود معقول، نرخ تورم، وضعیت بازار‌های جهانی و نرخ مبادله کالا لحاظ و در نهایت رقم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان با احتساب یک هزار و ۵۰۰ تومان جایزه، در نظر گرفته شد که این موارد در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. وی تصریح کرد: بر اساس محاسبات و آنالیز صورت گرفته، قیمت خرید تضمینی گندم باید ۱۴ هزار تومان باشد و از این رو، در نامه‌ای به دبیرخانه شورای قیمت گذاری و کمیسیون کشاورزی مجلس، خواستار تجدید نظر در نرخ خرید تضمینی شده ایم.

حقوق نجومی در شورای شهر تهران
روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فاطمه منصورلی دختر دهه هشتادی نرگس معدنی پور، ریاست کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران  را برعهده گرفته است که با حقوق ۳۳ میلیون در دبیرخانه شورای شهر تهران مشغول به فعالیت است و این مسئله ذاتاً دارای ابهاماتی است که معدنی پور باید درباره آن توضیح دهد. پیگیری های خبرنگار اقتصاد100، در این زمینه حاکی از تایید این خبر بود و یکی از نزدیکان نرگس معدنی پور که نخواست نامش فاش شود درباره ریاست دختر معدنی پور اظهار کرد: این یک حرکت غیر اخلاقی بود که توسط آن رسانه منتشر کننده خبر  برای خانم معدنی پور اتفاق افتاد چراکه چنین انتخاب هایی در دفاتر بسیاری از نماینده ها اتفاق میافتد و این خبر تنها برای تخریب نرگس معدنی پور منتشر شد. او ادامه می دهد: نمی دانم هدف منتشر کنندگان این خبر چه بود اما بدون شک چرا وقتی می توان یک نفر  را که امین آدم محسوب می شود، مسئول کرد تا از فساد و رانت جلوگیری کرد، یک نفر غریبه را انتخاب کنیم؟ اصلا به همین دلیل است که از نمایندگان مجلس گرفته تا وزرا و نماینده های شورای شهر چنین انتخاب هایی دارند. یکی خواهر زاده، یکی برادر، یکی فرزند و... انتخاب می کنند تا از فسادهای بعدی جلوگیری کنند. /منبع: اقتصاد100

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۸
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۴۷
از نظر کیهان همه چیز عالی است و هیچ مشکلی وجود ندارد
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
د99 درصد این شوراها هیچ فایده ای ندارند که هیچ فقط هزینه از جیب مردم مستضعف صرف میکنند و ریالی بازدهی ندارند. اتنها هنرشان تغییر نام خیابان ها و سردر گرمی مردم است. اخیرا خیابان آزادگان واقع در ضلع شمالی دانشگاه علم و صنعت به خیایبان کرج تغییر نام یافته که اصلا راهی به کرج ندارد. تنها فایده اش سرگردانی اسنپ و مردم است
جناب میرکاظمی فقط حقوق کارمند تورم ایجاد میکند؟؟؟افزایش های ۵۰ تا صدرصدی ارگان هایی مث صدا و سیما تورم زا نیست؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
دوست عزیز میزان افزایش حقوق با میزان افزایش بودجه دستگاه ها فرق دارد به خاطر هزینه و نگه داری و....
کیهان جان ما توی کشورمون به خاطر نبود گاز امروز سرکار نرفتیم البته اروپا نیستیما همین بغل تهران هستیم
حالا که زمستان سخت گریبان ما را گرفته است بهتر است طبق فرمایش برادر حسین هر چه سریع تر تنگه هرمز را ببندیم تا اروپا و آمریکا هم طعم تلخ زمستان سخت را بچشند تا بدانند که ما چه می کشیم
پس مشکل صدا و سیما پوله
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
مگر صدا و سیما هنوز هست؟
بودجه صدا و سیما پول دور ریختن است کسی اصلا نگاه نمی کند به مردم برسید زمان گسترش اطلاعات است با این وضع مخاطبی برای صدا و سیما نیست خودتان هم می دانید یک بررسی میدانی در کل ایران انجام دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
به نظر من اگر مجلس بودجه صدا و سیما را نصف کند تا برنامه ها و شبکه های زائد خود را حذف و کیفیت برنامه هار و اخبار و ... بالا ببرد در این صورت مشت محکمی خواهدبود بر دهان دشمنان
قابل توجه جناب کیهان,:زمستان سخت اروپا منجر به تعطیلی ادارات استان خراسان شمالی تا یکشنبه شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
از دوشنبه قبل تعطیل هستند. یعنی یک هفته
معمولا وزن هواپيما بيشتر براى بلند شدن از باند مهم است تا نشستن در مقصد كه انهم البته با سرد بودن هوا مشكل نيست
اطلاعاتى كه شما داديد قانع كننده نيست مگر اينكه بدليل خراب بودن هواى مقصد و فرودگاه هاى جايگزين مجبور شده باشن كه سوخت بيشترى براى رسيدن به فرودگاه دورترى زده باشن كه باعث سنگينتر شدن بيش از حد هواپيما در مقصد شود
صدا و سیما را پر رنگ می کنند چون کینه دارند و دسیسه های دشمنان ایران اعم از داخلی و خارجی را سوا می کند
یا مثلا برخی فرهنگی یا مذهبی، اما مثلا چرا دانشگاه را نمی گویند؟! چون شیوه فعلی سبک غربی هست!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
شبدر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
صدا و سیما بانی خرافات و عامل دین گریزی مردم و جوانان شده است. این مطلب را بر اساس مطالعه و تحقیق عرض کردم.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
جناب ناشناس همه از سر دلسوزی ناراحتند که بودجه کشور توسط صدا و سیمایی که هیچ خاصیت و تاثیر گذاری نیست حیف و میل نشود و در جایی خرج شود که گرهی از مشکلات حل شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
جواب ها را نگاه چقدر سطحی و اطلاعات غلط
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
یکم روی ادبیات نوشتاریت کار کن که بتونی منظورت رو برسونی
تبریک به مردم پاک نهاد ایرانی که با درک بی ابی، بیشغلی ، بی کفایتی دولتها، مجلس بی سواد و تخصص، فساد ریشه ایی ، بی کفایتی در دارو و درمان و اموزش غیر رایگان و ...خشکسالی و .... فرزند اوری را کاهش داده اند تا کشور تنفس کند . با پیر شدن جمعیت کارها به دست جوانان خواهد افتاد .... و همه چیزبر وفق مراد .
شما نگران نباش با آوردن زنان در جامعه جهت کار اعتقاد به حجاب آب تر می رود هیچ بحران های عظیم تر اجتماعی و اخلاقی نظیر اروپا منتظر شما هست آن وقت ترویج حجاب یا فرزند آوری حرف می زنید؟
خدا وکیلی اینهمه دروغ اینها مثلا مسلمانند۰ من در اروپا زندگی می کنم این زمستان سخت دقیقا کی است. الان وسط ژانویه است۰ هزینه انرژی اندکی از حقوق است
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
هفته قبل یکی از فامیل های من از سوئد آمده بود. پرسیدم آیا این واقعیت دارد که در اروپا در سوپر مارکت ها هیزم می فروشند بخاطر اینکه انرژی بسیار گران است؟
وی گفت آری و صحبت های زیادی در مورد گرانی انرژی داشت.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
جناب محمد. خیلی از مردم اروپا تو شهرهای متوسط و کوچیکتر هیچوقت دسترسی به گاز نداشتند که الان داشته باشند. مثلا همین ترکیه خیلی از روستاها و شهرهاش کلا گاز نیست. از اول هم نبوده. پس زمستان سخت و. بیگازی مهم نیست براشون. ضمن اینکه اون اروپایی مد نظر کیهان و شما یک شبه هیزم رو کجا میخاد ببره بسوزونه؟ خونش باید زیرساخت استفاده از هیزم رو داشته باش یا نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
در پاسخ به محمد
بله من هم دوستی در سوید دارم میگوید هزینه انرژی بالا رفته و کلا هزینه ها اندکی افزایش داشته اما تغییر وضعیت اصلا در حد ایران نیست و کاملا را اضی بود از زندگی آنجا
دوستماینحا پروفسور تم را م شده بودو به قول عزیزان نجومی بگیر بود اما حاضر نیست به ایران برگردد
شما هم از اون دوست عزیزمان بخواهید برگردد ایران اگر اونقدر اونجا اوضاع خرابه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
در پاسخ به محمد: سر کوچه شما گوجه کیلویی 1000 تومنه؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
آقا محمد! اولا هیزم رو همیشه تو زمستون می فروشن برای اینکه عده ی زیادی شومینه دارن دوما حرف مفت نزن
آنها با پتو سرکار رفتن و خاموشی ها و سوزاندن هیزم و قیمت چند برابری انرژی خوش می گذرانند
فقط هرروز تعطیل کردن و گاز کارخانه ها را قطع کردن که هیچ تاثیری در اقتصاد پویای ما ندارد.خیلی خوبه
صدا وسیما میلی داره از آب گل آلود ماهی میگیره .
اگر کل بودجه کشور راهم در سیستم عقب ابتاده این صدا و سیما میلی تخصیص بدن اندازه یک شاخ اینستاگرام مخاطب نخواهد داشت .
باید در اون صداسیما را گل گرفت .
مردم قبول نمیکنن خودرویی که بنزین خوره داره تولید و و انگشت اتهام ۱۸۰ درجه برعکس به سمت مردم بره و اونام خوش بگذرونن ، جمعش کنید خودروهای بروز نصف اینا میسوزومن
اروپایی ها چند تا گربه دارن؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
از حاج حسین بپرس
بهترین دلیل برای اثبات حرف کیهان یورش سیل آسای مردم ازوپا به سفارت خانه های ایران برای تقاضای مهاجرت است و تعداد زیادی هم به دلیل عدم دسترسی به گربه با حسرت منجمد شدند و موفق نشدند ویزا بگیرند .
دمای فریمان: -۲۸ درجه... زمستان سخت
اینقدر تخلف خانم منصورلی در جامعه رواج داره که مسؤلان حق خود می دونن انجام این کار رو و معتقدن با این کار جلو تخلف رو می‌گیرند مگر این خانم چه مدرک و سابقه ای داره که ۳۳ میلیون حقوق میگیره تازه این دریافتی رسمیشه
دخترک دهه هشتادی رانتی ۳۳ میلیون حقوق،بنده با مدرک ارشد فنی و ۲۰ سال سابقه ده میلیون،عجب عدالت جان سوزی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
خوشحال باش من با دکترای مهندسی که 8 سال پیش گرفتم همین 10 تومن تو را هم ندارم.
حیف و میل بیت المال... تخصیص بودجه به سازمانهایی که هیچ نقشی در جامعه ندارند و قدرت رقابت ندارند.
اين رفيق شريعتمداروف مردم رو چي فرض کرده.
اقاي خدائيان ساعت خواب؟!؟نزديك به ٣٠ هزار دستگاه خودرو در بورس فروخته شد تا حالا كجا بوديد؟!؟
جناب میرکاظمی تو به حقوق ها 20 درصد اضافه کن ولی تورم رو هم در حدود همین 20 درصد نگه دار. با توم 60 درصدی و افزایش حقوق 20 درصدی بتدریج همه دستمزد بگیران را به زیر خط فقر خواهید کشاند. البته در حال بیش از 60 درصد زیر خط فقر هستند.
صدا و سیما! به جای درخواست بودجه در شرایط اقتصاد مقاومتی پرسنل سفارشی اضافی را اخراج کنید.
آقای کیهان شما که میگفتی در سرمای زمستان، کشورهای اروپایی به پای ما خواهند افتاد چی شد پس
کار خانم معدنی را تایید میکنم
کاشکی پدر و مادر یا یکی از فامیلای من هم عضو شورا شهر بود تا بشم امین ش‌ ولی حیف که مادرم خانه دار هست و پدر کشاورزی هم سالها قبل در تصادف با ماشین های با کیفیت سایپا عمرش رو داد به دوستان شورای شهر
مافیای خودرو قدرتمندتر از چیزی بود که تصور میشد.
در حالی که با زیاد شدن تنوع خودرو در بورس کالا و افزایش عرضه ها شاهد فاصله ۲۰۰ میلیونی بینی قیمت بورس کالا و بازار آزاد بودیم و قیمتها هم در بورس کالا نزولی شده بود مافیای خودرو با زد و بند و از طریق یکسری از نماینده های مجلس، سازمان بازرسی و شورای رقابت سریع وارد عمل شد چون منافع مافیا داشت به خطر میفتاد یعنی هم قیمتها داشت نزولی میشد هم اینکه یک به یک تمام ماشینها داشتن از قرعه کشی خارج میشدن (قرعه کشی که خدا میدونه چقدر برنده هاش مردم واقعی هستن و چقدرش دلالهای وابسته به مافیا) و به سمت بازار شفاف بورس کالا میرفتن.
به اسم حمایت از مردم ، مجددا تمام ماشینها را به گردونه قرعه کشی بر میگردونن و در قرعه کشی های کذایی که در اون هر بار تعداد کمی را بین مردم تقسیم میکنن تا مردم شک نکن و معترض نشن و باقی را بین نمایشگاه های دلال خودشون توزیع میکنن و گرونتر از بورس کالا به مردم میفروشنن.
نماینده مجلس و دولت توسط مردم انتخاب شده ولی محافظ منافع عده قلیلی رانت خوار هست ناراحت کنندش هم اینه که مدعی این هستن که برای منافع خود ما دارن این کار میکنن. ماشین را الان باید بریم گرونتر از بورس کالا از دلالها و یکسری آقازاده بخریم و کارخونه هم زیانش هر روز بیشتر بشه چون سازمان بازرسی، شورای رقابت و یکسری نماینده مجلس مدعی هستن که اینکارها را برای منافع مردم انجام میدن. اوکی،
دولت رئیسی با تحمیل فقر مطلق به بیش از 50 میلیون ایرانی بدترین دولت وبی تخصص ترین دولت در 150 سال اخیر بوده و وزرا و رئیس کابینه حداکثر کاری که درآن تخصص دارند کتمان واقعیات ملموس و عینی شده و شبانه روز آمار جعلی و دروغ از تولید و کاهش تورم به خورد ملت می دهند.
بودجه آموزش وپرورش با 1 میلیون کارمند و 15 میلیون دانش آموز در میان تقسیم غنائم سال 1402 گم شد.
سال 1357 یک کیلو گوشت گوسفند با استخوان 57 ریال بود. همچنین حداقل حقوق یک کارگر صفر 6200 ریال بود وحقوق روزانه کارگر بدون مهارت 210 ریال بود. یعنی یک کارگر می توانست با حقوق یک روز خوددر حدود 3 کیلو ونیم گوشت خریداری کند. به قیمت الان گوشت حقوق روزانه یک کارگر باید
10500000ریال و حقوق ماهیانه یک کارگر صفر 320000000 ریال باشد. ببینید چه بر سر قشر کارگر آمده. هر روز هم دولت وهم مجلس دم از به فکر معیشت بودن کارگران می زنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
قیمت یک کیلو گوشت در سال 57 بین 20 الی23تومان بود و دستمزد رسمی هم ماهانه 630تومان
خدا شکر ایلس دادم و دارم مثل برادر مدیر صدا و سیما فرار می کنم....
آقای برهانی
پرونده هسته ای ایران بر اساس یک لب تاپ 20 سال است دررفت و آمد است
قابل توجه میرکاظمی .خاندوزی.محسن رضایی.مخبر
یک کیلو گوشت خالص گوسفندی شد
4000000ریال
یک عدد نان سنگک شد
100000 ریال
10 کیلو برنج شمالی مرغوب شد
20000000ریال
یک پراید 111شد
3000000000ریال
یک شانه تخم مرغ 30 عددی
شد 1100000ریال
آیا شما در کدام ایران زندگی می کنید؟
آقای برهانی روی دنده لج بازی افتاده است.
دلیل هم نباشد و جود فیلم به عنوان شاهد بر دیگر ادله به کار می رود.
آره فضولات گربه !!!! ما هم باور کردیم فعلا که آلمان داره زیر میزی از پوتین عزیزتون گاز میخره خونه همه شونم ‌گرم و‌نرمه
پاسخ ها
ديلماج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
شما باور كنيد يا نكنيد فرقي در قضيه نميكنه؛ مطمئناً مردم بسياري از كشورهاي اروپايي در اين زمستان نسبت به زمستان قبل از جنگ اوكراين در وضعيت سخت‌تر و گران‌تري به سر مي‌برند؛ تست اين مسئله هم كاري نداره؛ جمله مثلاً خريد هيزم يا زمسان سخت اروپا رو به انگليسي تو اينترنت جستجو كن و بببين چقدر كليپ و مطلب از منابع خودشون مشاهده ميكني؛ اونوقت حتماً باور ميكني؛ البته اين مسئله اي نيست كه موجب خوشحالي كسي بشه؛ چراكه بني‌آدم اعضاي يكديگرند...!؟
صدا و سیمای ما هم شده مثل کیهان شریعتمداری ! مگر تصویب بودجه هنر است؟ اصل این است که بودجه محقق شود و بجای رفاه پنج در صدی که شامل افراد وابسته به قدرت هستند، توسعه اقنصادی کل کشور مد نظر قرار گیرد تا این امت بیچاره اینقدر زجر فقر را نکشند
اینکه فردی بخواهد برای جلوگیری از فساد از فرزند و یا از نزدیکانش بهره بگیرد هر چند حرفی گزافه است اما برفرض صحت این نقل قول برای استفاده نکردن از غریبه ها باید عرض کنم این همه اختلاف حقوق دیگر چرا ؟
من در وزارت خانه ایی با ۲۷ سال سابقه و مدرک فوق لیسانس ته حکمم ده میلیون و دویست است و دریافتیم حدود ۱۲ تومن چطور دختر خانمی در بدو کار ۳۳ میلیون حقوق میگیرد ؟
از این اتفاق‌ها همه جا می افتد؟!!!!! فساد عادی شده و ملت باید در برابر این فساد گردن کج کنند. کارمند دبیرخانه ۳۳ میلیون میگیره!!!! ۴ برابر دریافتی یک معلم باسابقه!!!!
حقارت و خفت ملت به کجا کشیده!!!! خدا خودش یا ما رو نجات بده و یا راحت کنه از این زندگی رقت بار.
مجلس انقلابی بادوبرابرکردن حقوق ما بحای پاسخ محکم به دشمنان پدردشمنان رادرآورد والبته بودجه صداوسیمارابه اندازه نیازواقعیشان دهدو به اندازه تقاضای ظاهریشان چون صداوسیمابادرآمدی که خودش دارد چیزی ازوزرات نفت کم ندارد البته هرجه بدهندمیگیرد وهرچه ندهندهم میخواهد ولی بماکسی چیزی نمیدهد پس مجلس انقلابی چنین کند
تشكيلات عريض و طويل و بي خاصيت صدا و سيما چرا بايد از ماليات و بيت المال مردم اداره بشه ، دهها شبكه و هزاران هزار حقوق بگير با برنامه هاي تكراري و بي مخاطب ، اين بودجه ها رو بايد صرف دارو درمان و رفع معضلات مردم بدبخت كرد ،اين همه شبكه هاي تكراري و استاني فقط نون دوني براي عده اي خاص شده كه اصلا درك درستي از مقوله صدا و سيما ندارن
اتفاقا انتصاب های فامیلی برخلاف اون بابایی که خواست نامش فاش نشود احتمال فساد و رانت را 100درصد افزایش میدهد چون مثلا فرزند این خانم اگر هم مادرش لغزشی داشته باشد سکوت خواهد کرد و ایضا" برعکس!!
درآمدهای کشور را هر جور دوست دارند تحت عنوان بودجه تقسیم میکنند بعد از مردم انتظار همراهی دارند. شخصا نقش زیادی در آرام کردن اوضاع در چند وقت اخیر داشتم اما با دیدن لایحه تقسیم غنائم (بودجه)، پشیمان شدم.
تصویب 42% درصد افزایش بودجه صدا و سیما چه ربطی به پاسخ محکم به دشمنان دارد؟این بیشتر پاسخ محکم به مردم است که از عملکرد این صدا و سیما شاکی هستند و برای کسب اخبار صحیح به رسانه های بیگانه پناه میبرند!!
این خانم فاطمه منصورلی اینطور که میگن دهه هشتادی است حداکثر باید 21 ساله باشه و اگر 18 سالگی هم به دانشگاه رفته باشه پس هنوز دانشجو است.حقوق 33 میلیونی و ریاست دبیرخانه برای این خانم زیادی است.اون فامیلشون هم سعی در ماله کشی قضیه دارد!
بدون هیچ تعصبی عرض می کنم
نکته جالب صدا و سیما اینه که دو سه دهه پیش که بودجه بسیار کمتری داشت سریال ها و برنامه های فاخری تولید می کرد و مخاطبان فراوانی داشت. حتی همین الان تکرار همان سریال های قدیمی در آی فیلم جذب مخاطب بالایی دارد.
ولی در عوض سریال ها و برنامه های پرهزینه امروزی مخاطب زیادی ندارد و کسی علاقه به دیدنشان ندارد. اینکه دوستان در صدا و سیما فکر می کنند با افزایش بودجه سهم مخاطبشان یا کیفیت کارشان بالا می رود، تصور نادرستی است.
طرف دختر ۲۰ ساله خودشو گذاشته سرکار ! حقوق ۳۰ میلیون تومنی هم از جیب بیت المال بهش میده بعد میگه ایرادش کجاست؟!
ایرادش فساد و ,,..
بهترست که نرگس معدنی پور درباره نپوتیسم (خویشاوندسالاری) کمی مطالعه کند تا متوجه شود این مسئله چقدر برای برخی از کشورها خط قرمز بوده که برای مبارزه با آن قانون ضدنپوتیسم وضع کرده اند.

 
مسئولان جمهوری اسلامی در ماه‌های گذشته بارها با اشاره به فرارسیدن "زمستان سخت" در اروپا ابراز امیدواری کرده‌اند که نیاز به منابع انرژی باعث انعطاف کشورهای اروپایی طرف توافق هسته‌ای در مذاکرات احیای برجام شود.
اکنون کشورهای اروپایی وابستگی خود به گاز روسیه را تقریبا به طور کامل قطع کرده‌اند و کشوری مانند آلمان موفق شده از راه‌هایی چون واردات گاز مایع (LNG) نیاز خود را تامین کند. دولت ابراهیم رئیسی که اکنون با "زمستان سخت" روبرو شده می‌کوشد از خود سلب مسئولیت کند و کمبود گاز را به گردن ناکارآمدی دولت‌های قبلی بیندازد. روزنامه ایران، ارگان مطبوعاتی دولت یکی از علت‌های اصلی بحران فعلی را بی‌توجهی دولت‌های قبلی به ذخیره‌سازی گاز عنوان کرده و پای دولت اکبر هاشمی رفسنجانی را هم به میان می‌کشد که از آغاز کارش بیش از ربع قرن می‌گذرد. جواد اوجی، وزیر نفت دولت رئیسی هم روز سه‌شنبه بی‌توجه به مسئولیت خود در زمینه تامین انرژی، به شهروندان توصیه کرد برای مقابله با سرما در شرایط کمبود و قطع گاز در خانه لباس گرم بپوشند.
چه روی دارند، بچشون رو بهش پست میدن، منت هم سر مردم میذارن
فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس: در ۹۰ سال گذشته از متوسط ۷ فرزندی به دو فرزندی رسیده‌ایم .... برای برگشت و جبران این خطای استراتژیک ...
کدام خطا؟ شما متخصص این امر هستید؟ که کم فرزندآوری را خطای استراتژیک می‌دانید؟؟؟؟ مردم در اداره یک فرزند خود هم مانده‌اند......
کیهان: برخلاف اروپایی‌ها، مجبور نشدیم در زمستان، فضولات گربه بسوزانیم
آقای کیهان چرا فراموش کرده‌اید که ایران دومین کشور دارای ذخایر گاز جهان است. .....دولت مردمی جناب رئیسی با 7 هزار صفحه برنامه.....
روایت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از ترویج حجاب توسط والیبالیست‌های زن ایرانی در ترکیه
آقا حمید تو هم که به تنها چیزی که فکر نمیکنی ورزشه؟؟؟؟
میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور: می‌شود خلق پول کرد و حقوق‌های ۴۰ درصد و ۵۰ درصد هم پرداخت کرد، ولی تورمی که ایجاد می‌کند و از آن طرف هم از جیب مردم پولی که خارج می‌کند به مراتب بیشتر از پولی است که به به کارمند‌ها پرداخت می‌شود.......
خودتان تا خواستید و توانستید پول چاپ کردید حالا که نوبت ما کارمندان و بازنشستگان بیچاره رسیده، از تورم حرف میزنید....
ماجرای عجیب لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالا..
اسمش عرضه خودرو نیست... عرضه رانت و فساده
سازمان بازرسی کل کشور: نباید خودرو در بورس عرضه می‌شد
اسمش عرضه خودرو نیست... عرضه رانت و فساده
تکذیب واگذاری خودروهای ایران خودرو به شورای عالی انقلاب فرهنگی
کار غیرقانونی بوده که این شورا نکرده باشد؟ آن، از جابجا کردن غیرقانونی بچه‌هایشان و انتقال آنها به دانشگاه های معتبر(که به هیچ وجه حقشان نبود) و این هم از این خبر، که مجبور شدند تکذیبش کنند.
وزیر خدمات عمومی و مسکن سوریه: ایران برای ساخت چهار برج مسکونی در سوریه سرمایه‌گذاری کرد....
دولت مردمی جناب رئیسی با 7 هزار صفحه برنامه..... رونوشت جناب بذرپاش وزیر مسکن جهت خواندن و هیچ کاری نکردن
سخنگوی ایران ایر: ... این محدودیت به گونه ای نیست که قابل پیش بینی باشد و صرفا تنها براساس شرایط جوی اقلیمی آن روز قابل محاسبه است....هواپیما اضافه وزن از لحاظ بار نداشت و از سوی دیگر مسافر بدون بار و یا بار بدون مسافر در این شرایط معنی نداشت بنابراین اقدام به پیاده کردن تعدادی از مسافران شدیم..
اصلا فهمیدی خودت چی گفتی؟؟؟؟
حقوق نجومی در شورای شهر تهران: فاطمه منصورلی دختر نرگس معدنی پور، ریاست کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با حقوق ۳۳ میلیونی در دبیرخانه شورای شهر تهران مشغول به فعالیت شده است...
بازنشسته کشوری با 33 سال تدریس و مدرک دکتری.... فکر میکنید حقوقم چقدر است؟ 11 میلیون و نیم
پرفسور شریعتمداری اروپائیها اگر بجای ایران منابع گازی داشتند و ایران فاقد گاز بود آن وقت چه افاضاتی میکردی ضمن اینکه چه تعداد پزشک و پرستار و افراد نخبه از اروپا به ایران پناهنده شده اند و چه تعداد اروپائی در داخل سطل های زباله دنبال درآمد هستند !!!!
پاسخ ها
ديلماج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
نفت و گاز ندارند، نيروگاه‌هاي هسته‌اي كه الي ماشاالله دارند؛ پس چرا دچار مشكل شدند كه با وجود جنگ با روسيه مجبور بشند قاچاقي از اين كشور گاز وارد كنند؛ ضمناً اگه يه جستجوي ساده درباره بي‌خانمان‌ها و كارتون‌خوابها (كه وضعشون از زباله گردها بمراتب بدتره) در اينترنت بكني، خودت دستگيرت ميشه در مدينه فاضله اروپايي‌ها چه خبره؛ البته به انگليسي جستجو كن كه از منابع خودشون مطالب رو مشاهده كني!؟
پیاده کردن مسافر بدلیل اضافه وزن اولین باری است که شنیده ام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ديلماج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
دوست من در حوزه هوانوردي غيرنظامي و مسافربري ظاهراً قانوني هست كه خلبان مسئول نهايي رعايت استانداردهاي پرواز است و اگر بار هواپيما از يه ميزان مُجازي بيشتر باشد، خلبان ميتونه تا كاهش وزن به اون استاندرد ايمن از پرواز خودداري كنه و هيچ قانون و مقامي هم نميتونه مجبورش كنه كه هواپيما رو به پرواز دربياره؛ حالا بايد كل خبر و واقعه رو از منبع موثق مطالعه كرد تا فهميد كه جريان چي بوده؛ آيا فقط كَل كَل و لجبازي با يه فرد خاصي بوده يا واقعاً دليل فني داشته؛ بهرحال همچين قانون و قاعده‌اي در هوانوردي هست و خلبان همچين اختياري دارد!؟
کاش صدا وسیما حداقل میتوانست بین همین بودجه وتاثیر گذاری اش بر مخاطبین تناسبی منطقی به وجود بیاورد!!تاثیر رسانه ها بر مخاطب تنها به خاطر بودجه بالا نیست بلکه تولید محتوا در مستندات تاریخی ودوری از تحریف های بعضا آشکار؛امانت در خبررسانی. جذاب بودن تولیدات فرهنگی بی طرفی نسبی در بین احزاب وجناه های سیاسی کشور است که مخاطب را بسوی صدا وسیما جلب میکند. اما متاسفان هی یک از استاندارد های فوق رعایت نمیشود
چه خبر از زمستان سخت اروپا خخخ
به دختر ۲۰ ساله خودتان ماهی ۳۳ میلیون حقوق می‌دهید تا از فساد و رانت جلوگیری کنید ؟
صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد من بعنوان یک شهروند از روابط عمومی صداوسیماانتقاد دارم ان هم این است که صدا وسیما اولا شدع مرکز اشتغال فرزندان علماها ونمایندگان مجلس یعنی قریب به 80درصدکارمندان ان سازمان اط فرزندان علماها ونمایندگان مجلس هست چرا؟ دوم اینکه صدا وسیمابرای چی باید افزایش بودجه داشته باشد درصورتیکه حتی نمیتواند کارمندان ومجریان وهنرمندان خودش را به نظام وانقلاب پایبند کند ودرهمین سه چهار سال اخیر تعداد زیادی از مجریان ان سازمان به کشورها وخبرگزاریهای خارجی پناهنده شده اند ایا اینگونه تربیت نیروی انسانی که با سرمایه بیت المال معروف میشوند واینگونه به نظام حقوقی خودشان لگذ یزنند وپناهنده شوند این یعنی بی مدیریتی شدید دران سازمان حاکم هست این یعنی صدای تک قطبی وخفقان درصداوسیما ئانتقاد بعدی من از صدا وسیما الان مردم85میلیون ایران هرشب باید برنامه مسابقات کپی شده از رسانه های هندی ومن وتو باید نظاره گر باشند ایا وقت ملت وفرهنگ دینی اخلاقی وارامش فکری ملت را با تهیه مسابقه بی معنی حتی نمیتواند خنده برلبان ملت بیاورد بان مجری بی سابقه ی مهران رجبی ایا صداوسیما شرمنده ملت نیست که این همه درامد تیزرتبلیغاتی وبودجه بیت المال میگیرد دریغ ازیک سریال پر مختوا وشاد الان بنظر من نباید بودجه این سازمان بیمصرف را افزایش داد چون نه برنامه ای دردرون سازمانی دارد نه برای ملت و...
حقوق نجومی در شورای شهر تهران اولا این توجیح هست که نمایندگان وزرا و.... برای جلوگیری از فساد از فرندان وبرادروخواهر و..... دردفاترشان استفاده میکنند اتفاقا یکی از دلایل فساد ورانت استتفاده از بستگان دردفاتر مسئولان هست چون اگر دردفتر نماینده ای ووزیری برادر وفرزندش و.... باشد فساد بیشتر میشود نه کمتر یعنی باواسطه برادر وفرزند افراد میتوانند دردستگاههای دولتی دلالی کنند ولذا مسئولان ما برای هرچیزی توجیحی دارند انهم توجیح من دراوردی حالا برای جلوگیری فساد استخدام کرد حالا چرا33میلیون تومن حقوق مگر مدرک این دختر خانم چی هست؟ اگر دکترا و..... داشته باشد وحتی اگر نخبه هم باشد بااین سن وبااین سطح تجربه کاری 33میلیون چه عرض کنم حقوق وی باید برمبنای وزارت کار جداقل حقوق7میلیون جالا چون دخنر رئیس هست 12میلیون چرا 33میلیون تومن؟ چرا دختر وپسر من بیکارباشند بعد ارتحال امام ره یک مسابقه شدیدی وبا رقابت تنگاتنگی بین مسئولان رخ داده انهم در استخدام فرزندان وبستگان خودشان هست.
تکذیب واگذاری خودروهای ایران خودرو به شورای عالی انقلاب فرهنگی کلا دیوار حاشای مسئولان بالاست هروقت تکذیبه ای از سوی نهاد وزاراتحانه ای صادر شد یعنی ماباید مبنارا برصحت واقعیت ان خبر بگذاریم
سازمان بازرسی کل کشور: نباید خودرو در بورس عرضه می‌شدمن نمیدانم عرضه خودروها درسازمان بورس وباید ونباید عرضه شود از وظائف سازمان بازرسی کشورهست یا هرمسئولی پشت تریبون رفت عادت دارند درهمه حوطه ها سزک بکشند وسخن برزبان بیاورند ودریغ از یک انتقاد ازسازمان متبوعه خود اقای رئیس سازمان بازرسی کل کشور اگر درحیطه ماموریت سازمانی شماهست که عرضه خودرو درسازمان بورس غیرقانونی هست پس جلوگیری کن ودرحد رفع تکلیف به سخنرانی ومصاحبه تلویزیونی بسنده نکن که بگویی من گفتم کسی گوش نکرد وعمده مشکلات کشور همنی سازمان بازرسی کل کشور هست اگر درزمان اقای رئیسی که12سال میز ریاست را برعهده داشت وبه ظیفه سازمانی خود عمل میکرد ومثل شما به سخنرانی که این خلاف قانون هست این را من بارها گفتم واینجور شود ان جور شود نمیکرد ودست اختلاسگران را دردهه70که عمده ان شکل گرفت قطع میکرد الان ... لذا اقای رئیس سازمان بازرسی کشور اگر غیرقانونی هست یا علی دخالت قاطع وجلوگیری کن وگرنه جوسازی نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
دورد برشرفت خوب کامنتی گذاشتی دقیق زدی توخال
هر تکذیبیه‌ای خودش تکذیبیه است
مگه آسانسوره که دوتا مسافر رو پیاده کرده برای کاهش اضافه وزن؟ یعنی این دوستان یه کم فکر می کنن قبل حرف زدن؟
در مورد کیهان هم چیزی نگه آدم سنگین تره
آدم این خبر ها رو میخونه از بس اظهارات عجیب میبینه، نمی دونه برای کدام خبر کامنت بنویسه !!!!
حقوق داتان در دانشگاه چه درسهایی میخوانند؟
قابل توجه مسئولان امور به ویژه وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی،

تعرفه رسمی فتوکپی سیاه و سفید در سال 1401: یک رو 3 هزار تومان و دو رو 5 هزار تومان است.
تعرفه فتوکپی رنگی در سال 1401: یک رو 6 هزار تومان و دو رو 12 هزار تومان است.
یعنی اگر بخواهید حتی اسکناس 10 هزار تومانی بر روی کاغذ معمولی جعل کنید، هزینه اش از بهای اسکناس رایج مملمت بیشتر می شود!!!!

یا توجه به این واقعیت، برای چه مسئولان این همه ضرر را به مملکت وارد کرده و این اسکناسها را چاپ و منتشر می کنند؟ چرا این همه علامت و نشان در اسکناس می گذارند که غیر قابل جعل گردند؟

چه کسی یا کسانی پاسخگوی به فلاکت افتادن ریال ایران است؟ آمریکا؟؟؟؟!
پاسخ ها
ديلماج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
چه استدلال و قياس قوي و دندان‌شكني!!!؟؟؟
اقای کیهان قبض گازشون ۳۰ ملیون تومن و برابر چهار برابر حقوق ماهیانشون هست یعنی یک اروپایی حدود هفت ملیون و سیصد حقوق داره حد اقل دروغی بگو باور پذیر و حال اون جماعتی که باور می کنند چقدر خوش هست
وقتی افر ارشد نظامی این کشور با حضور پنج ساله در جبهه و با سه سر علیه ماهی سیزده میلیون حقوق دارد که با لحاظ کثورات یازده تومان هم دستش را نمی‌گیرد این دختر چه تخصص دارد که باید با نشستن در یک جای گرم و نرم سی و سه میلیون حقوق بگیرد یا کارکنان تامین اجتماعی کشور چه آورده ای دارند که کارمند معمولیش حقوق بالا سی میلیون دارند حالا آقای بروند سخنرانی کنند آسمان ریسمان را به هم ببافند مه اغتشاشات اخیر برنامه دشمن بوده بله وقتی تو نتوانی از نیروهایی که با پوست و گوشت و استخوان خود از این مملکت دفاع کرده حمایت کنی چه انتظار داری که وقتی فرزند این آدمها به پدر و مادر مرحومه پد نگاه می‌کنند از غصه دق مرگ میشوند
آقای محسن برهانی استاد پیمانی دانشگاه، به جای هوس پناهنگی و اخذ ویزا از کشورهای هدف، خوب است اطلاعات حقوقی خود را افزایش دهند تا بتوانند به عضویت تمام وقت هیئت علمی در آیند...
حقوق نجومی
خانم در جواب گفته اند که همه مسئولین اقوام درجه بکشان را به دلیل امین بودن و برای جلوگیری از فساد استخدام میکنند .
اگر برای سرپوش گذاشتن بر فساد بود چی؟
صدا وسیما با این هنه بودجه شبکه داخلی برون مرزی در برابر دوتا شبکه خارجی کم آورده هرچه میشه میگن شبکه ایران اینتر شبکه من و تو خجالت نمی کشید باز هم بودجه بیشتر می خواهید با لین همه بودجه چه کار می کنید
کار آن رسانه که سو استفاده خانم معدنی پور را افشا کرده غیر اخلاقی بود .
من نمی دانم پس وظیفه مطبوعات چیست . به همین دلیل است که اوصلگرایان یکسره با مطبوعات مخالفند . نظر حاج حسین کیهانی چیست .
در هر صورت این یک سو استفاده وقیحانه است و باید آن دختر خانم از کار برکنار شود و به شغل اصلی خانه داری بپردازد .
درجواب روزنامه محترم کیهان درمورد سوزاندن فضولات گربه جهت گرم شدن اروپائیها در زمستان باید عرض شود نسبت به اروپائیها نه دلبستگی خاصی هست ونه مثل بعضی تازه بدوران رسیده های فرنگ نرفته شیفته فرنگ هستیم ولی تاحدی که سالها درآن دیاربلااجباربه تحصیل وکاراشتغال داشتیم چیزی که برایمان عجیب بود آنستکه شماتقریباًدرهیج کشوراروپائی گربه نمیبینید نه خانگی ونه ولگرد آنها کمترگربه دوستند بیشتر سگ دوستند البته نه همه ونکته جالب اینکه آنقدرکه درصندوق های زباله یک محله شهرتهران گربه جولان میدهددرتمام قاره اروپا اینهمه گربه وجودندارد! ایکاش نویسنده روزنامه کیهان که میخواهندمطلبی بگویندمیگفتند پهن اسب ویاپهن کاومیسوزاندند که بلکه باعقل هرچندحقیقت نداردولی بشودجورکرد نه نجاست گربه که درآنجاهاقحطی آنست
دلیل اینکه آقای سجادی ۲ بار کارت زرد گرفته همین حرف های خنده دارشه. افزایش حضور بانوان والیبالیست در لیگ ترکیه !
بودجه صدا و سیما حیف کردن بیت المال است . نطرسنجی واقعی درباره تعداد بینندگان شبکه های صدا و سبما انجام شود.
کل بودجه رو هم بدهید به صدا و سیما تفاوتی در عملکرد صدا و سیما ندارد.
هزاران پسر و دختر بسیار باسواد تر از این دختر خانم بیکار هستند آنوقت با دلایل مضحک فرزندانشان را با حقوقهای بسیار بالا استخدام می کنند و به ریش مردم می خندند .
حتما کار دشمن بوده .
خدایش به جز چرند و پرند چیزی تو خبر نبود
سلام
برای بازنشستگان بهداشت که فرزندان بیکار داریم حکم براساس قانون ومولفه های حکمی سابقه 30 سال 1400 صادر شده ودر سایت صندوق بازنشستگی قردارد پرداخت ننمودند بماند وحکم حقوقی سال 1401 صادر ننمودند ونسبت به پرسنل شاغل همتراز حقوق ما 60 درصد پایین تر است بماند
در پیگیری ها از سال 1400 هیچ مسئولی پاسخگو نبودند
سوال آیا رضایت مندی قانونی در عملکرد مطرح نیست.
هنوز قانع نشدیم
وقت بخیر
صدا سیما ، ایران خودرو و سابپا نیست ، مخاطبِ امروزمحکوم به دیدن صداوسیما نیست نمایندگان مردم بیت المال را هدر ندهند
به لطف سیاستگذاران برنامه های پوچ و بی محتوی ، مخاطب صدا و سیما بسیار کم شده از دنیا یاد بگیریم خصوصی سازی را ؟ کشور را گران اداره نکنیم اینهمه ساختمان و کارمند برای چه میخواهد صدا سیما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
یک پول سیاه هم برای صدا و سیما زیاد هست.
آقای کیهان اروپایی ها مانند ایران بزرگترین ذخایر گاز جهان را ندارند
تا حالا میگفتن کل مملکت باس ماس، چون فقط خودمون ژن خوب هستیم! حالا طرف دختر بچه بیست ساله اشو اورده شورای شهر با حقوق ماهی سی و سه میلیون استخدام کرده و میگه چون بقیه مملکت فاسد هستن و فقط خودمون سالمیم، استخدام هم فقط باس ماس! ماشالله به اینهمه رو!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
درسته ایول
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
منم با 29 سال و 4 ماه سابقه ی تدریس و مدرک فوقا لیسانس از ماه قبل که رتبه ی 1 رتبه بندی معلمان رو علی الحساب بهم دادن 10 تومن حقوق میگیرم، اونم در محرومترین روستاهای مملکت که تو گرماش یه پننکه هم بالا سرمون نداریم با گرمای
خدا میداند مقدرات این کشور در کجا و چگونه و توسط چه کسانی تعیین می گردد؟ وجدانا بازدهی و فایده برنامه های جدا بی محتوا و بدون مخاطب صدا و سیما را با آن هنرمندنماهای اغلب ناراضی و فراری و آن وضعیت خانوادگی ریاستش امسال ۴۵ در صد افزایش بودجه داشته در صورتیکه به جای ۳۰ شبکه بی محتوا اگر ۳ شبکه با کیفیت بود بازدهی بیشتری داشت. تمام شبکه ها و وقت مردم شده تبلیغات و آگهی بازرگانی. واقعا این پول ها کجا میرود،?؟؟؟
مجلس انقلابی گول صدا وسیما را نخورد،تعدادبالای کارکنان صدا وسیما،شبکه های متعدد تلویزیونی ورادیویی که از عهده محتوای مناسب برنمی ایند پخش آگهی های تبلیغاتی به حد وفور وپخش فیلم‌ها وسریالهای تکراری به بودجه کلان نیاز ندارد وقت تعدیل در صدا وسیما رسیده تا هزینه ها کاهش یابد
دهه هشتاد !!! ۳۳ میلیون حقوق ماهانه ؟ با چه قانونی ؟ با چه مصوبه ای ؟ خود این عمل رانت محسوب می شود و ادعای جلوگیری از رانت و فساد اعلام می شود .
نمایندگان مجلس انقلابی با بودجه صداوسیما مشت محکمی به دهان موکلان خود بزنند.
صدا و سيما : مجلس انقلابي با تصويب بودجه ما پاسخ محكمي به دشمنان بدهد !!
------------------
به نظرم در دنياي كنوني كه از در وديوارش راديو و تلويزيون و سايت و مجلات و روزنامه ها مي بارد و هر رسانه اي ده ها و يا صدها رسانه رقيب هم دارد ، به گمانم در ميان اين رسانه ها ، صداها و سيماها و مطبوعات و سايت ها ، رسانه هايي باشند كه با چهارتا ميز و صندلي و بيست و يا سي تا كارمند با چند تا دوربين و تجهيزات ارزان قيمت و يا قديمي به كار مشغول باشند ، اما چنان استادانه و ماهرانه كار رسانه اي خود را انجام بدهند و چنان مخاطباني جذب نمايند كه بيا و ببين !! و بالعكس ، ممكنه رسانه هايي هم خيلي عريض و طويل باشد ، اما گردانندگان آن به فوت و فن خود چندان كه بايد و شايد وارد نباشند و مصداق اين ضرب المثل فارسي شوند كه : « آفتابه لگن هفت دست ، شام و ناهار هيچي » !!
-- چه شام و ناهاري برادر ؟
-- اخوي جان در اينجا منظور از شام و ناهار ،خوراك فكري است ! منظور اثر گذاري روي مخاطب است ملتفتي برادر ؟ !
نتيجه : برخي اوقات در بعضي امور « كيفيت » مهم است نه كميت !!
----------------------
استدلال شده که خانم نرگس معدنی پور دختر بچه 18 ساله خودش را به این دلیل در شورای شهر تهران با حقوق ماهانه 33 میلیون تومانی استخدام کرده چون بهش اعتماد داره و از فساد و رانت احتمالی در آینده جلوگیری کرده است. ولی این استدلال آنقدر سست و غیر قابل پذیرش است که هیچ منطقی آن را نمی تواند قبول کند که انسان برای جلوگیری از یک فساد و رانت احتمالی خودش مرتکب رانت و فساد مشهود سوء استفاده از موقعیت اداری برای استخدام خانوادگی بدون رعایت ضوابط قانونی گردد.
این بودجه صداوسیما نشون میده که خودش دیگه درامد زایی چندانی نداره، چون مخاطبی نداره.
جناب کیهان تیتر بزن بگو در کشوری که دومین دارنده گاز جهان است مدارس را برای کمبود گاز تعطیل کردند در حالی که بچه هه قرار بود امتحانات نوبت اول را ارائه دهند بنویس کارخانه ها را تعطیل کردند
نهادهای فرهنگی ما شدن بودجه بگیر بدون اینکه خروجی قابل قبولی داشته باشن. باید از این پس میزان تاثیر مثبت هر نهاد با توجه به محصولات و خروجیهای اون نهاد، ارزیابی بشه و بر اون اساس بودجه داده بشه.
صدا و سیما فقط بوجه میخواد؟ قرار نیست پاسخگو باشه با اینهمه بودجه چقدر تاثیر مثبت در جامعه داشته؟
كيهان : بر خلاف اروپايي ها ما مجبور نشديم در سر ماي زمستان فضولات گربه بسوزانيم !!
-------------------
-- عجيبه ! ... خيلي عجيبه !
-- چه عجيبه برادر ! ... در دنياي ما هيچ چيز عجيب نيست ! ... اين همه كشفيات و اين همه اختراعات و ابتكارات ، اين همه تكنولوژي و فن آوري ...
--- درسته ! دنياي ما از اين نظر اعجب العجايب است ! از اين همه ترقي و پيشرفت ... اما بنده يك سؤال از شما دوست گرامي دارم و آن اينكه ، مگه روزنامه كيهان ماشا الله ،هزار ماشا الله ٨٠ سال سن و سال نداره ؟ مگه مؤسسه كيهان يكي از بزرگترين مؤسسات مطبوعاتي ما نيست ؟ اما عجيبه كه اين روزنامه با اين همه قدمت همه چيز مي نويسه !
-- مگه چه نوشته برادر ؟
-- از سوزاندن فضولات گربه در اروپا نوشته و نوشته كه ما مثل فرنگيان در سر ماي زمستان فضولات گربه
نمي سوزانيم !
--- عجب ! ... ميگم نكنه شما اشتباه ميكني ، شايد اين مطلب در « كيهان بچه ها » نوشته شده باشد!
--- نه برادر ، نه ! در كيهان بچه ها نيست ! . در روزنامه كيهان براي بزرگسالان نوشته ! كيهان بچه ها هم اين مطالب نمي نويسه ، خودم زماني از خوانندگان پروپا قرص كيهان بچه ها بودم ! زماني كه دبستان بودم و اول راهنمايي !!
-- عجيبه ! ... واقعاً خيلي عجيبه ... ميدوني دوست عزيز به ياد چي افتادم ؟ به ياد زماني كه من هم دانش آموز دبستان بودم ، در آن زمان وقتي دفتر مشق مان كهنه مي شد ، براي اين كه براي ما دفتر نو بخرند ، الكي صفحات باقيمانده را سياه مي كرديم ، مشق هاي الكي و نقاشي هاي الكي مي كشيديم ، تا دفتر مان به كلي سياه شود و چشم مان به جمال يك دفتر نو روشن شود !! ... حالا برادر كاغذ سياه كردن كه كاري نداره ... همه جور ميشه كاغذ را سياه كني ! ... بله ؟!
من اروپام نمی دونم از کدوم زمستون سخت حرف میزنین؟ نه مشکل تامین دارند نه هزینه اونقدر بالاست! کیهان فقط چرت و پرت می نویسه انگار تو چه دوره ای داره زندگی می کنه فکر کرده مردم باهم ارتباط ندارند؟
جناب صدا وسیما آن بودجه ای که به صدا وسیما داده می شود اگر بین اقشار مردم تقسیم می شد ذاتا هیچ نارضایتی وجود نداشت.
بهتر این است که بودجه صدا و سیما بین مردم تقسیم شود، صدا و شیما هم آزاد شود و هر کس خواست برنامه آنها را ببیند، اشتراک بخرد.
تکذیب واگذاری خودروهای ایران خودرو به شورای عالی انقلاب فرهنگی:
اصل نامه آقای منطقی به مدیران عامل ایرانخودرو و سای÷ا در فضای مجازی ÷خش شد چی رو می خواهید کتمان کنید ؟
اگر با لو رفتن این نامه می خواهید تقاضایتان را کنسل کنید حرفی نیست ولی دیگر په روی حقیقت نگذارید !!!
سازمان بازرسی باید در مورد تخلفات نظر بدهد نه اینکه این کار را بکنید یا نکنید. ناظر به اجرای قانون باشد نه اینکه خودش یک بخش از مجریان باشد.
سازمان بازرسی در چه جایگاهی است که می گوید خودرو نباید در بورس عرضه می شد. چون گران شد؟ آیا اقتصاد دان است ؟ ایا بخشی از عوامل اجرایی وزارت صمت است؟ این سازمان باید فقط بگوید چه قانونی اجرا نشده است و چه تخلفی صورت گرفته است. به نظرم این دخالت های غیر ضروری کار مسولان را مشکل و مردم را سردرگم می کند و بیشتر جنبه عوام پسند بودن را دارد
بر اساس افاضات حقوقی آقای برهانی، باید دوربین دوربین های مدار بسته در سراسر دنیا جمع آوری شوند.
چه قدر اخبار روز این قسمت مشمئز کننده شده
می خوام بگم رنگ خاکستری هم داریم رنگ منطق رنگ واقع بینی فقط با این رنگ میشه به مقصد رسید درضمن حتمامیدونید هرچی سلولهای خاکستری مغزمون بیشتر باشن باهوشتریم من که خاکستریو بیشتر دوست دارم
بزرگترین بودچه خوار مملکت صدا و سیمای میلی ک بجز حقوق و رانت های انچنانی برای خودشان به اندازه یک ریال منفعت برای کشور ندارد با انقلابی خواندن مجلس برای تصویب بودجه خودش یکنوع توهین به نمایندگان است اگر مجلس بودجه یکسال انرا به خانه سازی تخصیص دهد 10000 اپارتمان برای هر خانوار 3نفره ساخته خواهد شد ( صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد)
آیا وقت آن نرسیده است که کلید خصوصی سازی صدا و سیما زده شود؟

با وجود شبکه های اجتماعی و ماهواره ها و فضای اینترنت و شبکه های پولی فیلم و سریال عملا صدا و سیما بی خاصیت شده است بخصوص اینکه بسیاری از بازیگران و سلبریتی ها از آن گریزان و به سمت پخش سریال های خانگی رو آورده اند

اگر باور نمی کنید کافی است یک ساعت اینترنت را قطع کنید صدای همه در می آید اما برای قطع برنامه های صدا و سیما آب از آب تکان نمی خورد و فکر کنم بودجه ای که برای صدا و سیما خرج می شود برای اینترنت خرج نمی شود

من که از ۲۴ ساعت شاید کمتر از نیم ساعت تلوزیون نگاه می کنم
بنظر من فقط باید یک شبکه دولتی وجود داشته باشد که اخبار خودش و تحلیل های خودش را بگوید و تمام و بقیه صدا و سیما به بخش خصوصی واگزار شود و مطمئن باشید که بخش خصوصی به اندازه کافی تعهد دارد که به فکر سلامت خانواده و جامعه باشد و اگر هم انتقاد گر باشد هم به نفع دولت خواهد بود و هم کسب و کار شبکه های آنطرف آبی کساد و مردم متمایل به شبکه های داخلی خواهند شد
ترجمه معنایی صدا و سیما:
آفتابه لگن هفت دست ، شام و ناهار هيچي
یک نفر که داخل اروپا تابناک می خواند پیام بگزارد که آیا واقعا آنجا بخاطر سرمای زمستان به شما سخت می گذزد؟
دانش آموزان و کارمندان ما که بخاطر زمستان و کمبود گاز دارد بهشان خوش می گذرد (بخاطر تعطیلی مدارس و ادارات) شما چطور؟
فضولات گربه؟! این خبر دیگر حتی برای کیهان هم خیلی کیهانی است.
آقای میرکاظمی دلار از ۴۲۰۰ به ۴۰ هزار تومان رسید یعنی به اندازه ۱۰ برابر در این کشور پول چاپ شده است این پول های چاپ شده کجا رفته است که داخل جیب کارمند و کارگر بازنشسته نرفته است؟
مجلس انقلابی؟؟ مجلس اشراف بیشتر بهش میاد
فقط زد وبند برای رضای اشخاص و مال دنیا و پست و مقام
صدا و سیما فقط از یک برنامه جام جهانی چند برابر کل بودجه خود را درآورده، بودجه صدا و سیما قطع که هیچی این همه پولی که در میاد باید به بیت المال برگرده.
وقتی برای جمعیت فعلی اب و برق و گاز ندارید چه اصراری به افزایش جمعیت
کی گفته وجود فیلم در گوشی همراه در این کشور جرم نیست. محدودیت های گسترده نمایانگر شرایط بالعکس است.
لطفا اين صدا و سيماي بي كيفيت و ميلي رو در حد 32 و نهاياتا كانال كاهش بديد و بقيه بودجه اش رو در قالب يارانه بين مردم تقسيم كنيد.
حالا دخترش اینقدر میگیره خودش چند میگیره؟ کلا خانوادگی ماهی چند درآمد دارن؟ فرزند خونده نمی خوان؟
آقای میرکاظمی لطفا پاسخگو باشید .
رانت و فساد سازمان یافته کمر این کشور را خم کرده است و اکثر مردم خصوصا حقوق بگیران و بازنشستگان از این بی عدالتی رنج می برند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی