بازدید 22677
سه هزار و دویست‌ و سی امین بسته ویژه خبری «تابناک»

استاندار تهران: بیشتر به گفتار درمانی می‌پردازیم تا رفع مشکلات / «سلام و درود» متفاوت حداد عادل به زنان با حجاب ضعیف / کواکبیان: حزب را در حد یک پایگاه بسیج تقلیل دادید / ایران با ناو پهپادبر توانایی هجومی خود را افزایش می‌دهد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: پاسخ مبهم معاون پارلمانی رئیسی به احتمال تغییر تیم اقتصادی دولت / امسال ۴۰ رزمنده نیروی زمینی سپاه به شهادت رسیدند / پاسپورت مسئولان در گرو نهاد‌های امنیتی / مصباحی مقدم: برنامه هفت هزار صفحه‌ای را از آقای رئیسی خواستم، ارائه نداد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳ 09 January 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

«عذرخواهی و طلب حلالیت» ‌سردار اشتری از «مردم و رهبری»

سردار اشتری فرمانده سابق «فراجا» گفت: آنچه در توانم بود، انجام دادم و خداوند نیز برابر توان هر فرد، از او انتظار دارد، با این وجود، بابت قصور و تقصیرات احتمالی از مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی کرده و طلب حلالیت دارم./ایسنا

وزير و وكيل عليه ارزِ رئيس کل بانک مرکزی

روزنامه اعتماد نوشت: هنوز ده روز از اعلام سياست «تثبيت نرخ ارز» از سوي رييس‌ كل بانك مركزي نگذشته، كه وزير اقتصاد اين سياست را رد كرده و رييس كميسيون اقتصادي مجلس آن را «غيرقانوني» خوانده است. نرخ تثبيتي ۲۸ هزار و ۵۰۰ توماني براي ارز سامانه نيما حالا به محل تقابل دولت و مجلس تبديل شده است. در حالي كه بانك مركزي پس از تغييرات در سطح رييس كل، برنامه تثبيت نرخ ارز سامانه نيما را در پيش گرفته، محمدرضا پورابراهيمي، رييس كميسيون اقتصادي مجلس اين كار را «غيرقانوني» مي‌داند. از سوي ديگر، با اينكه حتي محمد مخبر، معاون اول رييس‌جمهور نيز از طرح بانك مركزي براي تثبيت نرخ ارز در يك عدد خاص دفاع و آنها را برنامه دو سال آينده دولت عنوان كرده، احسان خاندوزي، وزير امور اقتصادي و دارايي، شامگاه شنبه در يك برنامه تلويزيوني تلويحا اين موضوع را «رد» كرده و گفته كه «دولت در سامانه نيما به دنبال ثبات نرخ ارز خواهد بود ولي نرخي را تثبيت نخواهد كرد و قيمت‌ها مي‌تواند نوسان داشته باشد»؛ ادعاي مبهمي كه هرچند احتمال تثبيت نرخ ارز نيما در محدوده ۲۸ هزار و ۵۰۰ را كمرنگ كرد و نشانه عبور از سياست تثبيت نرخ بود، به ابهامات تصميمات ارزي دولت افزود. وزير اقتصاد و سخنگوي اقتصادي دولت «تثبيت نرخ ارز» را تفسير غلط «عده‌اي» توصيف كرده و مي‌گويد: نرخ نيمايي «ممكن است به‌طور متوسط» در اين نرخ باشد و البته همسو با دولت. مجلس هم بر اين موضوع تاكيد دارد و تثبيت نرخ ۲۸۵۰۰ توماني را غيرقانوني مي‌داند.

معاون رئیسی: کسانی که می‌گویند کسری بودجه ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی داریم، اطلاعاتشان غلط است

«سید مسعود میر کاظمی» در واکنش به خبرسازی برخی رسانه‌ها از کسری ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی، اظهار داشت: کسانی که می‌گویند کسری بودجه ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی داریم، اطلاعاتشان غلط است، به هیچ‌وجه کسری نداریم. امسال اولین سالی است که عملکرد با قانون بودجه تطبیق دارد و ۹۵ درصد تحقق منابع داریم.

سردرگمی مردم در نام نویسی قرعه کشی ایران‌خودرو

پس از بروز اختلالات مکرر در سایت فروش محصولات ایران خودرو، این خودروساز زمان فروش را دوباره تمدید و اعلام کرد: به دلیل کند بودن سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت، زمان اجرای طرح فروش تا ۲۵ دی تمدید شد.

رئیس اتاق تهران در واکنش به دلار ۲۸۵۰۰ تومانی: ما زورمان به دولت نرسید

خوانساری با اشاره به تفاوت نرخ ارز در سامانه نیما و ارز آزاد گفت: من فکر می‌کنم در پنج سال گذشته بیش از صدها بار این مشکل مطرح شده که تفاوت نرخ ارز ایجاد رانت و فساد کرده و صادرات را مختل می‌کند؛ ضمن اینکه هیچ عایدی برای کشور ندارد. وی مدعی شد: در دولت جدید این موضوع بحث و قرار شد که ارز تک نرخی شود. اتفاقی که در سال ۹۷ در خصوص ارز ۴۲۰۰ تومانی رخ داد، خسارات‌ زیادی بر اقتصاد وارد کرد، ولی متأسفانه همان اتفاق امروز در حال وقوع است. آن زمان ارز ۴۲۰۰ و ۱۰ هزار تومان بود و امروز ارز ۲۹ هزار تومانی و ۴۲ هزار تومانی است؛ اما چرا تصمیم نمی‌گیریم و دوباره یک خطا و اشتباه بزرگ را تکرار می‌کنیم؟ واقعاً متوجه نیستم!

خوانساری خطاب به نمایندگان مجلس حاضر در مراسم گفت: ما زورمان به دولت در این باره نرسید؛ اما از شما خواهش می‌کنیم در کمیسیون اقتصاد و صنایع این مسائل را مطرح کنید. صادرکننده مجبور است کالا را به قیمت گران خریداری و با قیمت پایین‌تری عرضه کند؛ لذا صادرات برای صادرکننده صرفه اقتصادی ندارد و همین باعث شده است که صادرکنندگان خوشنام ما از صادرات دست بکشند. وی اظهار کرد: انتظار این است که صادرکنندگان خرد را آزاد بگذارید که ارز حاصل از صادرت را با بقیه واردکنندگان مبادله کنند تا این مشکلات را نداشته باشند.

‌ضرب‌الاجل سازمان حمایت برای‌ خودروسازان

حسین فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده به معوقات شرکت‌های خودروساز ورود کرده‌ایم و جلساتی نیز با معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صمت در این خصوص برگزار شد.  خودروسازان باید تعهدات معوق خود بابت فروش خودرو در سال ۱۴۰۱ و پیش از آن را تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ تحویل دهند. همچنین خودروسازان ملزم شدند، تعهداتی که از این تاریخ به بعد است، حداکثر تا زمان اعلام شده در قرارداد، تحویل مشتری بدهند.  در همین راستا اگر خودروسازان به تعهدات خود عمل نکنند، علاوه بر سود مشارکت، باید جریمه تاخیر نیز پرداخت کنند. در راستای مصوبه هیات دولت با موضوع آیین‌نامه حمایت از مصرف‌کننده خودرو، این سود مشارکت و جریمه تاخیر باید پرداخت شود. فرهیدزاده افزود: در قرارداد‌ها سود مشارکت با جرایم تاخیر ارتباط دارد و شرکت‌های خودروساز موظفند با حداقل نرخ سود بانکی متناسب با مدت قرارداد سود مشارکت را در قرارداد لحاظ کنند. وی با اشاره به وجود آیین‌نامه‌ای مشابه آیین‌نامه جدید در گذشته، تصریح کرد: مشابه این ابلاغ وجود داشته، اما با توجه به شرایط تصمیم گرفته شده بود تا این سود مشارکت پرداخت نشود، ولی در حال حاضر در قرارداد‌های جدید، خودروسازان باید سود مشارکت را لحاظ و تا نیمه بهمن امسال هم باید همه تعهدات خود را اجرایی کنند.

پاسخ مبهم معاون پارلمانی رئیسی به احتمال تغییر تیم اقتصادی دولت

سیدمحمد حسینی، معاون رییس جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود با انجام استیضاح‌هایی تیم اقتصادی دولت تغییر کند، چه وزرایی احتمالا تغییر می‌کند، گفت: درباره احتمال تغییر تیم اقتصادی دولت صحبت نمی‌کنم. حسینی همچنین در پاسخ به سوال دیگر درباره احتمال تمدید برنامه ششم وجود دارد، گفت: این موضوع هنوز معلوم نیست.

یک مقام مسئول: با مشارکت مردم خانه می‌سازیم

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن به دو صورت عمل می‌کنیم؛ در مدل اول از طریق پیمانکاری واحدها را می‌سازیم که اصطلاحا به آن پیمان ـ دستمزد می‌گوییم و در بخش دوم به متقاضیان، زمین واگذار می‌کنیم که خانه‌های یک تا سه طبقه احداث می‌کنند. حمیدرضا سهرابی اظهار کرد: در حوزه مسکن روستایی و بازسازی که بنیاد مسکن مدیریت اجرای ۲۰۰ هزار واحد را بر عهده دارد، مشخصا اصل بر مشارکت مردم است. یعنی تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم، نقشه، هدایت و پشتیبانی از طرف بنیاد صورت می‌گیرد و مردم اقدام به ساخت واحدها می‌کنند.

استاندار تهران: بیشتر به گفتار درمانی می‌پردازیم تا رفع مشکلات

علیرضا فخاری بعدازظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران گفت: شما برای صادرات به دنبال مزیت هستید، اگر ثبات در نرخ پایه مواد اولیه، نیروی انسانی و کار و سایر مولفه‌ها از جمله انرژی و مقررات وجود نداشته باشد صادرکننده در انتخاب مزیت دچار اشکال می‌شود. اینها را به حساب تحریم نگذاریم، البته تحریم بی‌تاثیر نبوده است، اما مدل اقتصادی ما در حوزه تحریم چگونه بوده است. استاندار تهران اظهار داشت: منابع، نیروی انسانی و دانش، کم نداریم اما آنچه کم داریم مدیریت است و بیشتر به گفتار درمانی می‌پردازیم تا اینکه مشکلات را رفع کنیم.‌ فخاری خاطرنشان کرد: دولت به تنهایی توان گرداندن یک جریان بزرگ اقتصادی ملی و سپس بین‌المللی را ندارد، بلکه ظرفیت‌های ملی با پایه اقتصاد مردمی شکل می‌گیرد و ظرفیت‌های جدید را خلق می‌کند و به دولت جرأت حضور در عرضه بین‌الملل می‌دهد، لذا استانداری تهران آماده همکاری با شما برای رفع موانع است.

هرچه زمان می‌گذرد توافق دشوارتر می‌شود

ابوالفتح تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: هرچه زمان می گذرد امکان غلبه بر موانع بر سر راه توافق هسته ای دشوارتر هم می شود، چون مسائل جدیدی پیش می آید و موضوعات روی هم انباشته می شود./نامه نیوز

«سلام و درود» متفاوت حداد عادل به زنان با حجاب ضعیف

رئیس پیشین مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، «خطاب به «زنان کم‌حجاب و وفادار انقلاب» از دوربین صدا و سیما «سلام و درود» فرستاد .حداد عادل در حاشیه حضور در یکی از برنامه‌های «زنده» شبکه خبر گفت: «به خانم‌هایی که حجاب ضعیف دارند و وفادار انقلاب هستند، سلام و درود می‌فرستم./خبرگزاری دانشجو

امسال ۴۰ رزمنده نیروی زمینی سپاه به شهادت رسیدند

سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه امسال نزدیک ۴۰ تن از همرزمان ما را در جبهه‌های مختلف به شهادت رساندند، گفت: این شهدا در شمال غرب و غرب کشور، کردستان و کرمانشاه و هم در جنوب کشورمان است./فارس 

توئیت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری درباره سانحه هواپیمای اوکراینی

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری در یادداشتی با طلب رحمت برای درگذشتگان سانحه هواپیمای اوکراینی برای خانواده‌های داغدار صبر و اجر آرزو کرد.مهدی فضایلی در یادداشتی توییتری مزین به دیوار نگاره میدان ولیعصر تهران نوشت: پروردگار عزیز و کریم به درگذشتگان سانحه هواپیمای اوکراینی لطف و رحمت و به داغداران صبر و اجر عنایت فرماید.

کواکبیان: حزب را در حد یک پایگاه بسیج تقلیل دادید

مصطفی کواکبیان با بیان اینکه حزب را در حد یک پایگاه بسیج تقلیل دادید، گفت: می‌گویند وقتی بسیج داریم، دیگر چه نیازی به حزب است. ۱۲۰ حزب داریم. همین را می‌خواهند که جدی نباشد. اجازه ندادند در دو انتخابات اخیر احزاب شرکت کنند. در همین انتخابات ریاست جمهوری چهار کاندیدا پوششی بودند و یک نفر اصلی بود که همان هم از صندوق درآمد./آخرین خبر

پاسپورت مسئولان در گرو نهادهای امنیتی

طرحی که نمایندگان مجلس دو سال پیش برای ممنوع الخروجی مسئولان تدوین کردند، حالا در نوبت بررسی در صحن علنی قرار گرفته است؛ طرحی که مرکز پژوهش‌های مجلس آن را به دلیل قلمرو وسیع مشمولان، نیازمند اصلاح دانسته است. بر اساس این طرح، مسئولان مشمول آیین نامه ذیل اصل ۱۴۲ قانون اساسی، چهار سال ممنوع الخروج هستند و از فروش یا خروج اموال خود نیز منع می‌شوند. به این ترتیب، خروج شخص مسئول در سال پایانی مسئولیت و سه سال پس از آن، منوط به اجازه نهاد‌های نظارتی و امنیتی خواهد بود و در صورت ضرورت برای خروج از کشور، شخص باید با هماهنگی کامل و اجازه کتبی از نهاد‌های نظارتی سفر را انجام داده تا بعد از پایان مدت ممنوعیت خروج از کشور و رسیدگی به اموال آنها، از موضوع این طرح خارج شود. محور دیگر این طرح، بررسی اموال مسئولان است که با آیین نامه اجرایی قانون سیدگی به دارایی مقامات ابلاغی سال ۹۸ تفاوت دارد. /اکو ایران

ایران با ناو پهپادبر توانایی هجومی خود را افزایش می‌دهد

وبگاه نیروی دریایی آمریکا نوشت که ایران با ساخت شناورهای پهپاد بر به فراسوی خلیج فارس و افزایش قابلیت رزمی تمرکز کرده است. «وبگاه نیروی دریایی آمریکا» اخیرا عکس‌هایی از «کشتی شهید مهدوی» متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در یک اسکله شناور در «مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران» در بندرعباس نزدیک تنگه هرمز نشان داد.کشتی شهید مهدوی دست کم از سال ۲۰۲۲ در این اسکله شناور بوده و از یک کشتی تجاری به یک ناو هواپیمابر تبدیل شده است که می‌تواند پهپادها و بالگردهای بدون سرنشین را در خود جای دهد. در تصویر جدید، عرشه این کشتی تجاری برای نصب عرشه فرود برداشته شده است. این وبگاه نوشت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی ایران تاکنون بسیاری از کشتی‌های باری را به کشتی رزمی تبدیل کرده‌اند. یک تحلیلگر امور نظامی به این وبگاه گفت: «جهان باید به این موضوع نگاه کند که ایران چگونه قصد دارد از کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها برای افزایش قابلیت‌های حملات دوربرد خود استفاده کند.»/فارس

احضار سفیر ایران در آلمان

سفیر ایران در آلمان به وزارت خارجه آلمان احضار شد. آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان امروز دوشنبه بار دیگر با دخالت در امور داخلی ایران اعلام کرد، سفیر ایران را احضار کرده است. همچنین به گزارش ایرنا، اولاف شولتز صدر اعظم آلمان در سخنانی، اجرای احکام اعدام دو تن از عاملان شهادت یکی از نیروهای حافظ امنیت ایران را بهانه و ادعا کرد: ما از ایران می‌خواهیم که اجرای هرگونه مجازات اعدام علیه تظاهرکنندگان را متوقف و زندانیان را آزاد کند. او در تداوم ژست‌های بشردوستانه مقام‌های برلین ادعا کرد، در ایران از اعدام به عنوان وسیله‌ای برای سرکوب استفاده می‌شود. پیش از این هم یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان مدعی شد، برلین درصدد تشدید فشارها علیه ایران است تا مقامات تهران را پاسخگو کند./فارس

مدیران دولت روحانی بازداشت شده اند؟

رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم شایعه بازداشت مدیران دولت روحانی را تکذیب کرد.محمود واعظی در رابطه با شایعاتی که درمورد دستگیری اعضای دولت تدبیرو امید مطرح شده، اظهار کرد: هیچ یک از اعضای دولت تدبیر و امید بازداشت نشده اند؛ علاوه بر این من یک ساعت پیش با حسن روحانی، رییس دولت های یازدهم و دوازدهم صحبت کردم و او هم اطلاعی از چنین اتفاقی نداشت./منیبان

مصباحی مقدم: برنامه ۷ هزار صفحه‌ای را از آقای رئیسی خواستم، ارائه نداد

مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای رئیسی قبل از انتخابات برنامه اقتصادی مدونی نداشتند و از برنامه هفت هزار صفحه‌ای ایشان هم بنده چیزی ندیدم؛ حتی از ایشان حضوری هم مطالبه کرده ام، اما ایشان چیزی به من ارائه نکرد؛ ضمن اینکه شخصا پیشنهاد‌هایی را به رئیس جمهور داده ام./خبرآنلاین

انتقاد عبدی از ««نام‌باوری» احمد خاتمی

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: آقای احمد خاتمی، عضو هیات ریسه مجلس خبرگان: هر کس به اغتشاشات بگوید اعتراضات، اغتشاش کرده است. در فرهنگ سنتی رویکردی مشهور به «نام‌باوری» است که برای «نام» قدرتی جادویی قائل است. کتابی هم در این باره هست. نام تغییری در ماهیت پدیده ایجاد نمی کند، فقط نام‌گذار خود را فریب می‌دهد.

ماجرای عجیب توقیف یک برنامه‌ی رادیویی

امیر دبیری‌مهر، سردبیر و مجری برنامه‌ی گفتاورد رادیو تهران در کانال تلگرامی خود نوشت:در پی انتشار و باز نشر وسیع مقالات انتقادی بنده در سه ماه اخیر در رسانه ها درباره تصمیمات و رفتارهای نامعقول و ناکارآمد در مواجهه با اعتراضات مسالمت آمیز مردم و تاکید صریح و مستمر بر حرکت در مسیر عدالت و عقلانیت، با فشار افراد و گروه های خاص درون و برون صداوسیما؛ برنامه گفتاورد رادیو تهران که از برنامه های موفق و پر مخاطب رادیو در دو سال اخیر با اجرا و سردبیری بنده بود، متوقف شد.

از سال ۱۳۸۵ که سردبیری و اجرای برنامه را در رادیو گفت‌وگو آغاز کردم، امکان گفت‌وگوهای صریح و انتقادی و بی پرده و بدون سانسور با رجال و دانشوران سیاسی و فرهنگی، شرط قطعی حضور من در آنتن بود که آن زمان با حمایت قاطع مهندس محمدیان مدیر وقت رادیو گفت‌وگو و آقای دکتر خجسته معاون وقت صدا عملی شد و فشارهای بسیار بیشتر از امروز بویژه از جانب دولت محمود احمدی نژاد نیز من و رادیو را از مسیر آزاداندیشی خارج نکرد. در شبکه های رادیویی ایران و فرهنگ و برنامه زاویه شبکه چهار هم تا زمانی که امکان برنامه سازی آزادانه بود با انگیزه و اخلاص حضور داشتم و هر وقت متوجه شدم فشارها زیاد و مانع از کار حرفه ای است به کارم پایان دادم که شرح آنها را بعدا خواهم‌ نوشت. هر چند در این پافشاری بر اصول در رادیو همواره مدیون حمایت دکتر خجسته بودم و در تلویزیون اگر حمایت دکتر سرافراز رییس وقت سازمان نبود، اساسا برنامه زاویه شش ماه ادامه نمی یافت، چنانچه با او برنامه زاویه هم تعطیل شد.

گفتنی است، اینجانب بعنوان یک کنشگر باسابقه رسانه ای همواره در رسانه ملی به سیاست های رسانه پایبند بودم و درکنار آن بعنوان یک پژوهشگر علوم انسانی و مدرس علوم سیاسی در دانشگاه مواضع مستقل و سنجیده ی خود را در قبال جامعه داشته ام و‌ عمیقا به تفاوت گذاری بین این دو عرصه باور داشته و دارم؛ اما این رویکرد هیچ وقت مورد رضایت محافل خاص افراطی و حلقه های پشت پرده نبوده و همین امر همواره باعث فشار های زیاد برای تعطیلی برنامه های من شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۲
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۹۵
موفقیت‌های بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی ضمن اینکه از عظمت و تدبیر این شهید والامقام حکایت می‌کند‌، موفقیت و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را نیز نشان می‌دهد.
پاسخ ها
محمود‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کدوم‌ کار امدی‌ اونوقت‌ ؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
مشاور خاندوزی، وزیر اقتصاد: روزانه ۵‌ هزار تن آرد در نانوایی‌ها گم می‌شود که معادل ۵۰‌میلیون عدد نان لواش است!!!
همین چند ماه پیش بود که خاندوزی بعد از اجرای طرح کارتی کردن فروش نان با افتخار اعلام کرد که امروز ما می دانیم که هر فرد ایرانی از کدام نانوایی و چه تعداد نان خریده است!!!
آقای خاندوزی ،
با استناد به همین حرف هایتان باید بدانید که امروز این 50 میلیون عدد نان کجا می روند و گم می شوند!!!
طرح کارتی کردن نان از اول هم طرح شکست خورده ای بود که دولت رئیسی فارغ از مخالفت کارشناسان آن را انجام کرد و بودجه زیادی را برای اجرایی کردن آن هدر داد.
آنچنان کلمه اعتراض مورد هجوم قرار گرفته که براش نمیشه مثالی پیدا کرد هر کاری کنی اغتشاش کردی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
دقیقا.من بعد برای کلمه اعتراض باید کلمه دیگری پیداواستفاده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
بی خیال ما میگیم اعتراض
امتیاز دولت آقای رئیسی این است که هر کجا در مدیریت‌ها نیاز به تغییر روش، اصلاح یا حتی تغییر دادن مدیران باشد رودربایستی نمی‌کند. دلیل آن هم این است که جناحی و حزبی نیست و هدفش فقط خدمت و گره‌گشایی از مشکلات مردم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
لطفا ناشناس محترم بفرمایید در چه حوزه ای گره گشایی از مشکلات مردم شده است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
حالا چقدر ازمشکلات حل شده بااین روشها؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
مطمئني؟ معرفی آقای بذرپاش هم که اصلا فشار حزبی نبود!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
اینکه تمام مدیران مهم دولتی اکثرا سپاهی شده جناهی و حزبی نیست؟
به عنوان یک دانشگاهی عرض کنم که حتی به رییسان دانشگاهی مثل دانشگاه تبریز رحم نکردند و شخصی رو آوردن که نه سابقه داشتند و نه تجربه و کلا ناآگاه درمورد مسائل دانشگاه به این بزرگی.
گیریم نیت ها کلا درست باشه که صد البته نیست ولی ما میگیم همه انسان های درستکار و صاف و صادقی هستند ولی این ها معیار کافی نیست که شماسواد و دانش اداره کشور چه در سمت دانشگاهی و یا حتی ریاست جمهوری رو داشته باشین.
امروزه قدرت‌هایی مثل روسیه برای تعمیر و به روز‌رسانی پیچیده‌ترین شناورهای خود از ظرفیت شرکت‌های توانمند ایران همچون صدرا استفاده می‌کنند
پاسخ ها
محمود‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
و فایده‌ اش‌ برای‌ ملت‌ ؟؟؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
احتمالا باید رایگان یا خیلی ارزانتر باشد !!؟

و یا بدلیل زمستان سخت و یخبندان ابهای روسیه

اجبارا از خدمات تعمیرات زیر آبی در خلیج فارس استفاده میکنند
بهر حال به هیچ وجهی نباید از نزدیکی روسیه ، احساس خوشحالی و پیروزی کنیم

چون پرونده شان در شکست توافق برجام و افشا کردن عمدی تحویل پهپادهای ایرانی

و دور زدن مشتریان اندک بازار نفت و پتروشیمی ایران و خسارت زدن به ما
اظهر و من الشمس است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
پس چرا سهامداران خصدرا تو ضرر هنگفت هستند و هیچ سود سهامی هم تقسیم نمیکنه این صدرا؟
آمریکا با سالی حدود 1200 شهروند قربانی به دست پلیس و یا رده اول زندانیان در جهان جزو ناامن‌ترین کشورها است ولی با استفاده از امپراطوری رسانه‌، ایران را مرکز بدبختی و خود را مهد حقوق بشر و خوشبختی معرفی می‌کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
پس چرا مسولان ، آغازاده

هاشون را به آمریکا و کانادا می فرستند؟
تورم وقتی مهار می‌شود که سود بانک‌ها کاهش یابد و تا این کار صورت نگیرد تورم هم ادامه دارد. بانک‌ها سود سپرده می‌دهند پول‌ کم می‌آورند و بانک مرکزی مجبور به تامین اعتبار می‌شود و این یعنی افزایش نقدینگی و تورم.
تعطیلی کنسرت‌ها به ماه چهاردهم رسیده و هنوز خبری از اجرای کنسرت‌ها نیست. قبول داریم که کنسرت مسئله اول و اولویت‌دار کشور و مردم نیست ولی به هر حال مسئله قشری از جامعه است و باید به آن توجه شود.
امروز در خیابان قدم می زدم تعدادی زن و دختر با حجاب ضعیف دیدم که خرامان قدم می زدند به همه آنها سلام و درود فراوان فرستادم و شادمان به خانه برگشتم
خوب بود اشتری از مردم طلب حلالیت میکرد
7هزار صفحه؟بخدا اگر حتی 7 صفحه بتونه بنویسه!!!
الان کل مصرف سوخت کشتی های دنیا سوخت مازوت هست. سوخت مازوت بد نیست بشرطی که استاندارد باشد. مشکل مازوت تولیدی ایران این هست که چندین برابر استاندارد روز دنیا گوگرد دلرد. ایران تا قبل از سال ۲۰۲۰ یکی از بزرگترین صادر کننده ها و تامین کننده های مازوت ناوگانهای کشتیرانی بین المللی بود ولی کشورهای دنیا از سال ۲۰۰۲ متعهد شدند که از سال ۲۰۲۰ تنها به کشتیهایی اجازه ورود به بنادرشان را بدهند که گوگرد سوخت مازوت انها زیر نیم درصد باشد ولی گوگرد تولیدی ایران بخاطر سالها عدم سرمایه گذاری و بهینه سازی پالایشگاهها در زمان زنگنه بالای ۲ تا ۳ درصد هست و تنها چاره ایران سوراندن این مازوت بشدت الوده کننده در خود ایران یا صادرات ان به قیمت بسیار پایین به کشور امارات هست تا دوباره در امارات پالایش مجدد بشه و گوگرد ان به زیر نیم درصد برسه. اینها خیلی مهم هست که وقتی زنگنه و وزارت عظیم نفت با ان همه متخصص حداقل از سال ۲۰۱۰ می دانستند که امکان فروش مازوت ایران با ان استاندارد از ۲۰۲۰ وجود ندارد چرا هیچ فکری برای بهبود کیفیت ان نکردند و حالا ان را به حلق مات و من و شما و همه مردم ایران از بالا تا پایین میکنند

در مستندی مربوط به بازی ناریخی ارژاانتین و انگلیس که مارادونا با دست گل اول را زد و داور اعلام گل کرد یکی تز بازیکنان انگلیسی گفت شما نباید از مارادونا یا هر بازیکن دیگری انتظار راشته باشید که بعد از اعلام گل بطرف داور بدود و بگوید بخدا قسم با دست گل زدم! این وظیفه و خبط داوری بود. حالا هم ملت ایران باید از نا شایستگانی که دهها سال در کشور وریر و مدیر و مقام نفتی بودند بپرسند چه کردید مگر نه زنگنه ها هرگز مسئولیت قبول نمی کنند.
تا بحال چند بار تا مرز توافق برجام پیش رفتیم ولی هر بار مسئولین کشور درخواستهای جدیدی مطرح کردتد ولی الان اعتراضات داخلی و روابط با روسیه به موانع جدید تبدیل شده اند و ابتکار عمل را از دست داده ایم!
اینکه استاندار تهران هم به اقتصاد علاقه داره جالبه ولی اینکه فکر میکنه با وجود تحریم و بدون ارتباط با دنیا می تونیم مشکلات اقتصادی رو رفع کنیم نشون میده از اقتصاد هیچی نمی دونه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کشوری که هر نقطه ش رو حفاری کنی یا به نفت می رسی یا به گاز یا به معادن دیگر آیا مردمش باید مبلمان خود را با غذا معاوضه کنند؟
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کدخدا جان کجایی ؟ در دل یه غرب زده
ارز 28500 تومنی گونه بروز شده ارز 4200 تومنیه که تا حالا کلی بهش انتقاد میکردند!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
یعنی عملا رییسی با دادن شعارهای توخالی مردمی

هزینه های واردات کالاهای حیاتی مورد نیاز اولیه مردم را ۴ برابر کرد
و به همین دلیل تمام ارزاق از نان و مرغ و گوشت و لبنیات و دارو وروغن و شکر و چای و خوراک دام اووووو
با اینکار ایشان ۴ برابر گرانتر شدند
اگر کسر بودجه نداریم پس این تورم از کجاست؟! صد البته دشمن!!!!!!!
کار مفید این حداد عادل چیه برای این کشور ؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
فرموده اي كار مفيد جناب حداد عادي براي كشور چيه ؟ عرضم به حضور شما ، بنده هر وقت تصوير يا اسم جناب حداد عادل به چشمم مي خوره و يا به گوشم ميرسه ، فوري به ياد فلاسفه مي افتم ، گويا جناب حداد دانش آموخته و مدرس فلسفه بوده و يا هنوز هم هست ! پس بنا براين ،، بنده از ايشان توقع آرا و انديشه هاي فلسفي دارم ! ،ايشان حتماً بايد افكار و آراي فلسفي داشته باشد و اين جانب اميدوارم افكار و انديشه هاي فلسفي جناب حداد عادل مانند افكار وانديشه هاي فلاسفه بزرگ دنيا عالمگير شود ! آمين
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کش لقمه و دراز آویز زینتی و رایانک مالشی و ... از زحمات ایشونه !
رضا
| Germany |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
پسرش چند تا مدرسه غیر انتفاعی برای ایشون هست که اداره میکنه .. برادر زن پسرش هم قائم مقام پارس خوردو هست فکر کنم.خدمت بیشتر از این.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کش لقمه به جای پیتزا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
خوردن حلیم در جلسات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
حلیم خوری
متاسفانه گفتار درمانی هم بلد نیستید و فقط حرف هایی میزنید که نه تنها تاثیر مثبتی در زندگی مردم ندارد بلکه اثرات منفی فراوانی به جا میگذارد.
اگه قراربود قدم خیر کاری برای مردم انجام بشه گره ای از مشکلات مردم باز بشه تو این چهل سال فعالیت احزاب شده بود . احزاب ازقدیم غیر سهم خواهی خود نمایی تبلیغات جهت دار سیاسی هیچ کاری برای اکثریت مردم نکردن
این حداد عادل واقعا روی چه معیار و ضابطه ای رئیس مجلس بوده ؟
قطعا بستن تنگه هرمز باعث می شودغرب به این نتیجه برسد که با دم شیر نباید بازی کردو شیوخ عرب حق التجار ت خود را از این آبراه پرداخت خواهند کرد
ب حضرت عباس گفتار درمانی هم بلد نیستید
در سال 57 قیمت هرکیلو گوشت شقه ای گوسفندی 60 ریال بود و یک بطری شیر پگاه10 ریال و هر دلار آمریکا 70 ریال ارزش داشت حالا قیمت گوشت شقه ای 2400000 ریال وقیمت یک بطری شیر 200000 ریال شده این یعنی قیممت واقعی دلار در یک اقتصاد آزاد بطور متوسط باید حدود 2500000ریال باشد. چرامنابع ارز مملکت را حراج می کنید؟
اقای استاندار گفتار درمانی هم یک روش ه ولی حرف زدنهای شما ها به هیچ وجه گفتار درمانی نیست ! فقط گفتار ... دو صد گفته ی بی ارزش
بازی تکراری دعوای زرگری بین تیم اقتصادی برسر تعیین قیمت دلار و افزایش قیمت آن
همچنان باید افزایش قیمت دلار را شاهد بود
تا رئیس جمهور بعدی که مقصر افزایش دلار را به تیم قبلی نسبت دهد
سازمان حمایت از مصرف کننده ببخشید خودروساز این فیلم ها و عوام فریبی دیگه جواب نمیدهد ، شما در راستایی که باید حرکت میکردی ساکت بودی
چهار سال دیگر یک جراح دیگر میاد و میگه ارز ۲۸۵۰۰ تومانی خیانت بود و رانت ایجاد میکرد و دولت قبل این بدبختی رو ایجاد کرد ! ارز قیمتش باید ۲۵۰ هزار تومان باشه و این داستان ادامه دارد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
نگران نباش . حالا کو تا چهار سال دیگر .
حرف اقای استاندار منطقی است چون باید بجای گفتار درمانی مشکلات معیشتی بیکاری کاهش ارزش تورم وتورم وگرانی باید عملا و با کار وکوشش،ومدیریت صحیح این مشکلات حل شود نه با تبلیغ و حرافی ویا تبین چون حرف زدن وتبلیغ واز خود تعریف کردن ویا صحبت که مسایل حل نمیشود جوانان بیکار هستند گرانی بیداد میکند تورم زیاد است میشود بجای انکه فکری وراهکاری اندیشیده شود برای مردم واین مشکلات را حل کند فقط گفتاردرمانی وتبلیغ بکنی ر
طرح ممنوع الخرجی مسئولان درکشورما به احتمال خدای ناخواسته سرزدن خطاازمسئولی هم توهینی به مردم این کشور
است وهم بلانسبت توهین به مجلس محترم وهم دولت محترم اینجانب هرگزنه مسئول دولتی بوده ونه مایل به آن بوده ام تصورکنیددیدجهانیان بماچه خواهدبودکه این سئوال برایشان پیش آید که مگرمسئولان ماچه میکنند که نبایدازکشور خارج ‌شوندازنظرمجلس محترم هم این شبهه پیش میآید که هنرمجلس درانتخاب مدیران دولت درست وموفق موراازماست کشیدن است حالاچه شده که پس ازانتخاب مسئولان بهمه مشکوکند اگریک مسئولی خطائی کرددلیل نمیشودهمه چنان کنندویادر معرض آتهام باشند مجلس ماباید باتصویب قوانینی ونظارت به آن چنان کند که هیچ فردی قادربه ارتکاب فسادنباشد وباقدرت دنبال کند بجای دعواهای جناحی چون این طرح فقط باعث آبروریزی برای کشورمان است و به قطع یقین کسانیکه قادربه خطا باشند قطعاًقادربه خروج ازکشور هم هستند پس کاری که فایده ای نداردنکنید وآبروی کشورمان رادردنیانبزیم
استاندار تهران : بيشتر به گفتار درماني مي پردازيم تا رفع مشكلات !
------------------------------
چنان به ياد دارم كه در گذشته برخي كاسبان و مغازه داران براي اينكه در ظاهر و در گفتار و كلام و در مقام قول و حرف نسيه بدهند ، اما در عمل نسيه ندهند ، بر روي يك مقوا با خط جلي و خوش ، قلمي مي كردند و برخي قاب گرفته و برخي ديگر قاب نگرفته به ديوار مغازه نصب مي نمودند كه :
« امروز نقد و فردا نسيه » !! ... وقتي كه فردي تقاضاي نسيه مي نمود ، كاسب به آن قاب يا مقوا اشاره مي نمود كه نگاه كن و ببين كه امروز ، روز نقد باشد و فردا روز نسيه ! و روز بعد بازهم به آن نوشته اشاره مي نمود كه اي برادر مشاهده كن كه امروز روز نقد است و فردا روز نسيه ! و اين چنين بود كه در مقام قول حرف از نسيه بردن بود و اما در عمل نه !! ... و حالا خدا عالمه ، شايد هم بابا طاهر عريان ، به دنبال نسيه بري اين چنيني بوده كه آن قدر امروز و فردا رفته و آمده بوده كه در آخر كار نااميد گشته و با دل پردرد چنين گفته كه :
« همي وعده كني امروز و فردا
نميدونُم كه فرداي تو كي بي » !!
شايد ... احتمالاً ... و حال از اين خاطره قديمي نتيجه مي گيريم كه گفتار درماني احتمالاً انواع و اقسامي دارد كه يكي از آنها كه قديمي مي باشد اين بوده :
امروز نقد و فردا نسيه » !! قول و وعده فردايي كه خود آن فردا هم نسيه بوده و هيچگاه آن فردا نقد نبوده وآن فرداي موعود هيچگاه نبوده و نيامده !! ... بازهم بايد گفت احتمالاً !!
---------------
و بازهم اندر حكايت گفتار درماني !!
-----------
ياد باد زماني كه دانش آموز كلاس چهارم ابتدايي بوديم ، كتاب هنر مان دو قسمت بود ، قسمت اول مختص نقاشي و قسمت دوم مختص خوشنويسي ، و روال كار چنين بود كه يك هفته ،ساعت هنر نقاشي مي كشيديم
و هفته بعد خوشنويسي كه سر مشق ها هم در آخر كتاب هنز آمده بود و يكي از سرمشق ها اين بود :
« دوصد گفته چون نيم كردار نيست » !! و جالب آن بود كه آموزگار مربوطه نه خود از هنر نقاشي سر رشته داشت و نه از هنر خوشنويسي ! آن مرحوم در نقاشي و خوشنويسي مثل خودما دانش آموزان بود !!
آيا سرمشق « دو صد گفته چون نيم كردار نيست » از گفتار درماني حكايت مي كند ؟ ... حتماً !
-- ببخشيد برادر ! آخر كتاب هنرتان ديگه چه سر مشق هايي بود كه ساعت خوشنويسي تمرين ميكرديد و آخر كار نمره مي گرفتيد ؟
-- بله ! بسيار خوب ، چند تا از سرمشق ها هنوز به يادم است كه عرض مي كنم :
-- « ادب مرد به زدولت اوست » !
-- « علم آدميّت است و جوانمردي و ادب » !
-- « هر كه به اميد همسايه نشست گرسنه مي خوابد » !
-- « مزن بر سر ناتوان دست زور » !
-- « جوانمردي و راستي پيشه كن » !
-- « بار درخت علم ندانم به جز عمل » !
-- « بزرگي به عقل است نه به سال » !
-- « مگو ناخوش كه پاسخ ناخوش آيد » !
-- « هزار دوست كم است و يك دشمن بسيار » !
--« كور بينا بهتر از بيناي كور » !
-- « اگر كاري كني مزدي ستاني » !
-- چو ايران نباشد تن من مباد » !
--اتاق بدون كتاب جسم بي روح است » !
-- « زدانا سزد پرسش و جستجوي » !
-- « علم بياموز و عمل پيشه كن » !
-----------------
-- بسيار عالي گفته بوده سر مشق ها ! ... واقعاً تنها سرمشق خوشنويسي نبوده ، بلكه هر كدام سرمشق زندگي هم هست !!
-- درسته ! بسيار عالي گفته بود و نوشته بود ، اما ما كودكان معصوم دبستاني ، به جز دو سه سرمشق ، بقيه سر مشق ها معنا و مفهوم آن ندانستمي !!!
آقای فخاری، واژه گفتاردرمانی نام یک حوزه علمی و درمانی است. لطف اول یاد بگیرید که از واژه ها درست استفاده کنید و بعد ادعای اصلاح داشته باشین.
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
به مزدور های بیگانه هیچ ربطی نداره
وحید مظلومین معروف به سلطان سکه در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۷ در حالی اعدام شد که قیمت سکه سه میلیون تومان بود!

آقای رئیسی، امروز سکه در مرز ۲۳ میلیون تومان است و ظاهرا سلطانی ندارد و سر و کار شما با سلطان پیاز است و باید ببینیم با سلطان پیاز چه می‌کنید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
سلاطین پیاز را اعدام کنید
آقای حداد عادل می گوید تو ما را حمایت کن حجاب هم داشتی یا نداشتی خیلی مهم نیست.
پاسخ های معاون رئیسی
دو پرسش از محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهوری شده:
1. گفته می‌شود با انجام استیضاح‌هایی، تیم اقتصادی دولت تغییر خواهد کرد، چه وزرایی احتمالا تغییر می‌کنند؟
پاسخ محمد حسینی: درباره احتمال تغییر تیم اقتصادی دولت صحبت نمی‌کنم.
2. احتمال تمدید برنامه ششم وجود دارد؟
پاسخ محمد حسینی: این موضوع هنوز معلوم نیست
2 تا سوال ازش پرسیدن، یکی رو میگه حرف نمیزنم اون یکی رو هم میگه معلوم نیست.
حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن: با مشارکت مردم خانه می‌سازیم..
با مشارکت یا بدون مشارکت، گران یا ارزان، خوب یا بد، نزدیک یا دور از شهر، سریع یا کُند، ویلایی یا آپارتمان، بزرگ یا کوچک، و .... رو ول کن... فعل آینده به کار نبر و اینکه چه و چه میکنیم هم نگو.... کارت رو انجام بده و بعد حرفشو بزن. بسه دیگه حرف
علیرضا فخاری استاندار تهران: بیشتر به گفتار درمانی می‌پردازیم تا رفع مشکلات...
خود همین هم گفتار درمانی است تا رفع مشکلات. مدیران با سواد و متخصصم آرزوست
حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تلویزیون: به خانم‌هایی که حجاب ضعیف دارند و وفادار انقلاب هستند، سلام و درود می‌فرستم..
جناب حداد شما چگونه به خود اجازه می‌دهید، برخی از زنان را با حجاب ضعیف خطاب کنید؟ حجاب ضعیف یا قوی مربوط به خود افراد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
لطفا با تامل حرف بزن حجاب کامل نباشه ضعیفه مثل رعایت تاقص قوانین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
گفتم با تامل یعنی دقت بیشتر
کار مسؤلان همیشه گفتار درمانی
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
حتما توی امریکایی بلدی که بیشتر کارت رسانه ایی و حرف زدن هست
مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز: برنامه ۷ هزار صفحه‌ای را از آقای رئیسی خواستم، ارائه نداد...
7 صفحه هم ندارد.
سردرگمی مردم در نام نویسی قرعه کشی ایران‌خودرو
چه شخص و ارگانی پشت خودرو سازها هستند که هیچ کس زورش به آنها نمیرسد ؟
بیماری برای تزریق پنیسیلین به درمانگاه رفت تزریقاتچی پرسید تا حال پنیسیلین زده اید؟شخص جواب دادبله. دیروز تزریق کردم. گفت بسیار خوب روی تخت آماده شوید تا تزریق کنم؛به محض تزریق آمپول شخص دچار تشنج شد وکادر درمان با زحمت اور را از مرگ نجات دادند پس از بهبودی نسبی مسئول تزریق که حسابی ترسیده بود با عصبانیت از مریض پرسید مگر شما نگفتی دیروز پنیسیلین زده ام؟؟؟ شخص با خونسردی گفت .چرا دیروز هم اینجوری شدم:):) حکایت ارز 4200 تومانی آقای جهانگیری و28500 تومانی ریاست جدید بانک مرکزی حکایت همان بیمار است.
استاندار محترم تهران همچین گفته تا کنون فقط گفتار درمانی میشده که انگار خودشان کار عملی مهمی انجام داده اند.!!
آقای مصباحی مقدم منتظر برنامه ۷۰۰۰ صفحه ای نباش!!! ۷ صفحه هم پیدا نمی کنی!! ملت زودتر از شما مسئولین متوجه شد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
جناب مصباحی مقدم طبق شناخت من از شما دارم هم سواد کافی در اقتصاد داری هم نفوذ کافی.وقتی به شما برنامه ای ارائه نکردن یعنی برنامه ای وجود نداره.ا
آقای استاندار اگر به قول شما گفتار درمانی است و عملیاتی نیست. پس بنده اگر جای شما بودم یک دقیقه آنجا نمی ماندم و ریاست استانداری را تحویل میدادم. پس شما ها آنقدر رو دارید که همه چیز را با سمت تان عوض نمیکنید. بخاطرهمین مملکت به این روز افتاده است. خداوند شماها را به راه راست هدایت فرماید. انشاء اله
دولت با افزایش قیمت دلار و در نتیجه افزایش قیمت سکه تصمیم دارد ۵۰۰ هزار سکه یک گرمی را از طریق بورس بفروش برساند و این صرفا بمنظور جبران بخشی ازکسر بودجه است که ادعا می کنند کسری نداریم .
دولت از هر طریق در این ماههای پایان سال برای جبران کسر بودجه اقدام کرده .
فروش دلار با دستکاری در افزایش قیمت
فروش سکه از روز شنبه بر اساس قیمت دلار
فروش اوراق با سود ۲۳ درصد در بانکها
فروش خودرو در بازار بورس
نمی دانم معادل فارسی اختلاس چه می شود ؟؟ با این حال من هم به کسانی که بسیار قوی اختلاس می کنند ولی اعتقاد اندکی به یوم الحساب دارند درود می فرستم .
مصباحی مقدم: برنامه ۷ هزار صفحه‌ای را از آقای رئیسی خواستم، ارائه نداد

اقای مصباح: نیازی به ارائه حتی یک برگ برنامه هم برای شماها مسئولین ندارید

واقعا اگر اهل درایت باشید

چرا که بقول خودتان، ملتی که زندگی خودرا در حد انتظار با زندگی اروپائی مقایسه میکند

گویای همه انچه موجود هست چه با برنامه و چه بدون برنامه

هیچی عایدی تا الان جزء خسارت نداشته

هرچند ای کاش می گفتید که مردم اروپائی ها چگونه زندگی می کنند که مردم ما انتظار دارند و خود را باانان مقایسه می کنند

برای ما که اروپا ندیده ایم مانند شماها
قیمت دلار نشان می دهد که دولت کسری بودجه دارد یا خیر
آقای استاندارررررررررررر
جنااااااااااب آقای استاندار
حل مشکلات بر عهده مردم هست
بر عهده مسئولین نیست که
مردم باید برای حل مشکلات مشارکت داشته باشن
برای پایین آمدن نرخ دلار باید مشارکت داشتهباشن
برای کاهش قیمت خودرو باید مشارکت داشته باشن
برای ..
برای ...
چون مردم مشارکت ندارن مشکلات باقی میمانند
در ضمن شما تحریمها و دشمنی دشمنان را فراموش نکن
دارن نقاط قوت رو میزنن
لامصبا بدجنسها بی ادبها
دولت را منحل کنید و مدتی کشور را بدون دولت باشد باور کنید بهتر اداره می‌شود و وضعیت بهتر میشود
گفتاردرمانی یک رشته درعلوم پزشکی است که درجهت بهبود حرف زدن فرد بیماراست .آنچه استاندارمد نظرشان است حرفهای بی پشتوانه وغیرعلمی زدن مسئولان است
آقای استاندار ازحرف درمانی بکاهیدوبه عملگرایی روبیاورید4هزارخانواده بیش از20سال منتظرصدور مجوز برای ساخت مسکن درزمینهای موصوف به جهانبین ملارد ازاستانداری جنابعالی ومدیرکل شهرسازی استان تهران هستند ووعده این ماه به ماه بعدبه 20سال رسیده ایم دیگرزمان حرف درمانی گذاشته است هرچندهیچ عملکردی هم نداشته باشید ارتقای سمت پیدا میکنیدهمانند استاندارقبلی.
در ایران رسم بر این است که هر فرد نالایقی با هزار ترفند پستی بدست می آورد و بعد از انواع گند زدنها هنگام رفتن با یک جمله از این و آن طلب حلالیت می کنم سر و ته قضیه را بهم میآورد. زهی خیال باطل. خداوند جای حق نشسته و به این راحتی ها از حق و حقوق بندگانش نمی گذرد.
همتون همدیگرو محکوم میکنید بدون اینکه حتی یک نفرتون مسولیت اینهمه هزینه و خسارت به مردم را بپذیرد یا حتی استعفا بدهد
باسلام
با بیسوادی و بی تجربگی نمیشود کشورداری کرد.
آقای حداد اگر در قرآن تاکید به حجاب شده است احدی حق ندارد آن را طبقه بندی کند .
جناب مصباحی مقدم رئیسی 7هزار صفحه نه 7خط هم برنامه نداشت فقط برنامه ایشان درمناظره قولچماقی بنام زاکانی بود که با چش غره وبی ادبی رئیسی را تائید میکرد ومخالفش را سرکوب
«استاندار تهران: بیشتر به گفتار درمانی می‌پردازیم تا رفع مشکلات»
خوب اگر حضرت عالی این تخصص را نداشتید که استاندار انتخاب نمی شدید. لازمه ی مسؤولیت، آن هم در سطح مسؤولیت شما، داشتن تخصص «گفتار درمانی» است و گرنه امیدی به هیچ خدمتی برای مردم ایران نیست.
بخدا گفتار درمانی هم بلد نیستید
آقای استاندار خودشان چه قدر درجهت رفع مشکلات مردم تلاش کردن؟؟
معاون ريیسی : کسانی که می گویند 400 هزار میلیارد کسری بودجه داریم اطلاعاتشان اشتباه است ....
یعنی 399 هزار میلیارد کسری بودجه دارین ؟
یا 401 هزار میلیارد ؟
وقتی وزیر امور خارجه المان سفیر ایران را میخواهد ایا سفیر ایران با خودش یک سی دی نمی بره که اینها که اعدام شده اند تو فیلم ببینه که چه کاری انجام داده اند که اعدام شده اند ؟ همینطوری دستاشو تکون میده میره و برمی گرده لابد !!! چون اینها که در سفارتخانه ههای ایران هستند فقط به فکر این هستند که مدت ماموریتشون را زیاد کنند و زیاد هم طرفداری نکنند که موقعیتشون خراب بشه بعد از اتمام ماموریت بمونند همونجا ! و برخی هم حتی پاسپورت اونجا را هم گرفته اند ! خیالشون راحته !
المان غلط زیادی کرده ، فعلا بره معترضین خودش را که هیچکاری نکردندو بازدداشت کرده بررسی کنه بعد حرف مفت بزنه
آقای عبدی بهتر است کمی بیشتر در زمینه انبوه مطالبی که گفتمان شناسان در زمینه تحریف واقعیات از طریق نامگذاری‌های جهت دار و انگیزه این اقدام نوشته اند مطالعه کنند
آقای کواکبیان شما یک حزب فراگیر قانونی مجهز به اساسنامه متعهد به منافع ملی و ارزشهای اسلامی که از مسئولین مدیر و مدبر و متخصص وطن دوست برخوردار باشد را در ایران نشان بدهید تا ما همه به عضویت اودر آییم و از او حمایت کنیم .شما هر دارو دسته ای را حزب نگویید .
صندوق های بازنشستگی در سال 1405 برشکسته خواهند شد رقم بیشتر از این حرفاس
در خصوص ساخت مسکن بهتر است شهرهایی که بیشترین نیاز را دارند در اولویت قرار گیرند مانند تهران که پنجاه درصد ساکنان آن مستاجر هستند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل