بازدید 9573
۱

دستگیری مامور قلابی در قزوین

این پرونده در مرحله مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه این فرد ادامه داد و پس از تکمیل پرونده با صدور کیفرخواست به منظور برخورد بازدارنده به دادگاه ارسال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 28 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری مامور قلابی که از شهروندان اخاذی می‌کرد، خبر داد.

 حسین رجبی، دادستان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: حسب گزارشات واصله فردی با جعل عنوان خود را مامور یکی از نهادهای امنیتی معرفی کرده و با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان کرده که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد متهم صادر شد.

او افزود: متهم موصوف با ارتباط‌گیری با خانواده زندانیان مبالغ مختلفی را برای آزادی متهمین در زندان و تعیین وقت ملاقات برای آن‌ها دریافت کرده است.

رجبی گفت: با صدور دستورات قضایی لازم این مامور قلابی شناسایی و دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

این مقام قضایی استان ادامه داد: این پرونده در مرحله مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه این فرد ادامه داد و پس از تکمیل پرونده با صدور کیفرخواست به منظور برخورد بازدارنده به دادگاه ارسال می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم که مراقب اینگونه افراد و شیوه‌های متقلبانه مرتبط با دستگاه قضایی از جمله کارچاق کنی و دریافت پیامک‌های ابلاغیه با شماره‌های شخصی باشند و برای پیگیری‌های قضایی خود به مراجع و مسئولان قضایی مربوطه مراجعه کنند و اینگونه اقدامات را سریعاً به مراجع انتظامی و سامانه۱۵۸۰ (ستاد خبری حفاظت اطلاعات قوه قضاییه) اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
جالب است کسی که از عنوان مامور استفاده میکند سریعا دستگیر میشود ولی افرادی که با لباس نظامی و اسلحه واقعی مردم را می کشد و اموال مردم را تخریب میکند و به قول مسولین مامور نما که گله ای وارد خیابان میشوند و به افراد پلیس دستور میدهند حتی برای نمونه یک نفر دستگیر نشده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل