بازدید 18725
سه هزار و صد و نود و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وزیر ارشاد: روزنامه جهان صنعت همکاری نکرد و اصرار بر توهین داشت/رییس دانشگاه صداوسیما: فکر می‌کنند اگر فردا جمهوری اسلامی نباشد، ایران سوئیس می‌شود / سردار شکارچی: از ایران ذلیل در دوران پهلوی، یک ایران قوی ساختیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند ضرغامی: نتوانستیم به نوجوانان و جوانان با زبان خودشان امر به معروف و نهی از منکر کنیم / اعتراض دانشجویان صنعتی اصفهان به دلیل شیوع بیماری گوارشی در این دانشگاه / معاون سیاسی سپاه: حتی آمریکایی‌ها هم مشکل اصلی خود را فقدان رهبری حکیم می‌دانند / صدیقی، امام جمعه موقت تهران: امروز دولت ما دولت غرب‌گرا، ترسو و التقاطی نیست؛ یک دولت جهادی است که شب و روز ندارد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 26 November 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

ضرغامی: نتوانستیم به نوجوانان و جوانان با زبان خودشان امر به معروف و نهی از منکر کنیم
عزت‌الله ضرغامی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با بیان اینکه "تمام گرفتاری‌های ما این است که نتوانستیم به‌ لسان قوم، دین را به مردم معرفی کنیم"، اظهار داشت: نتوانستیم به نوجوانان و جوانان با زبان خودشان امر به معروف و نهی از منکر کنیم. وی با ابراز اینکه "جوانان امروز به‌دنبال سخنان کوتاه و تأثیرگذار هستند"، افزود: عادتی که برخی مسئولان ما در اطاله کلام دارند، سبب شده است نتوانند با فرزندان دوره دیجیتال ارتباط برقرار کنند. ضرغامی ادامه داد: اگر کسی بلد بود با جوانان و نوجوانان ما سخن بگوید، باید ابتدا مقداری با آنها راه می‌رفت و سپس اقتضائات آنها را درک می‌کرد.

اعتراض دانشجویان صنعتی اصفهان به دلیل شیوع بیماری گوارشی در این دانشگاه
جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، روز شنبه با حضور در مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه، خواستار مشخص شدن دلیل شیوع بیماری گوارشی در بین برخی دانشگاهیان شدند. از چهارشنبه هفته گذشته شماری از دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان که عمده آنها را دانشجویان تشکیل می‌دهند، دچار مشکلات گوارشی شدند و به مراکز درمانی از جمله مرکز بهداشت این دانشگاه و بیمارستان های خمینی‌شهر مراجعه کردند. مسئولان این دانشگاه و همچنین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کردند که ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی، بررسی‌ها و آزمایش های لازم برای مشخص شدن دلایل احتمالی این موضوع در حال انجام است. بدنبال وقوع این مساله، امروز شنبه شماری از دانشجویان در اعتراض به بروز بیماری گوارشی در بین برخی از دانشگاهیان از خوردن غذای سلف دانشگاه امساک کردند و ظرف‌های غذای خود را از محل سِلف به سمت ساختمان مرکزی دانشگاه روی زمین قرار دادند و با حضور در مقابل دفتر رییس دانشگاه، خواهان مشخص شدن و اعلام دلیل اصلی شیوع این بیماری شدند.

وزیر ارشاد: روزنامه جهان صنعت همکاری نکرد و اصرار بر توهین داشت
محمدمهدی اسماعیلی درباره توقیف روزنامه جهان‌صنعت و در پاسخ به این که در شرایطی که فرآیند کار رسانه‌های داخلی با محدودیت‌هایی مواجه است و با یک جنگ رسانه‌ای در خارج از کشور مواجه هستیم، آیا نمی‌شد اگر هم مساله‌ای وجود دارد آن را با تذکر پیگیری کنیم، گفت: همین روزنامه‌ای که اشاره می‌کنید، بیش از دو بار پرونده‌اش به دادگاه ارسال شده است، بیش از چند بار تذکر کتبی و شفاهی به این روزنامه داده شده است، مدیر مسئولش چندین بار در این ماه اخیر به معاونت مطبوعاتی آمد و از ایشان خواهش کردیم تا همکاری کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که ما در دوره جدید یک مورد هم تعطیلی رسانه‌ها را نداشتیم، خاطرنشان کرد: با این حال اصرار بر توهین داشتند. مثلا شما نگاه کنید در آن مصاحبه چه توهینی به نیروی انتظامی شد، خب این حرف، حرف نادرستی است. این خلاف امنیت ملی است، مگر می‌شود به پلیس چنین اتهامات ناروایی را زد و بر آن اصرار کرد. وی ادامه داد: شما حق دارید به من بگویید فلانی چرا برای اولین بار چنین کاری را انجام داده‌اید (توقیف روزنامه) من هم می‌گویم حق با شماست. اما زمانی که بیش از چندین بار با ایشان حضوری صحبت کرده و تذکر داده شده است، خب همکاری نمی‌شود. اسماعیلی افزود: یا همین افرادی که تلاش می‌کنند مدام قانون‌شکنی کنند، من بار‌ها گفته‌ام در مورد کسانی که دچار خطا شده‌اند، ما آماده هستیم که کمک کنیم تا مساله‌شان حل شود. اما زمانی که مرتب تجری به قانون‌شکنی می‌کنند، ما چه باید کنیم؟ این قانون ضعیف و قانون‌گذار ضعیف خودش عاملی برای تشدید می‌شود. حتما کسی نمی‌پسندد یک مجری ضعیف قانون در ممکلت حاکم شود که این مجری ضعیف اقتدار نداشته باشد که قانون را اجرا کند. قانون ضمانت اجرایی می‌خواهد، دستگاه حاکمیت وظیفه‌اش اجرای قانون است.

رییس دانشگاه صداوسیما: فکر می‌کنند اگر فردا جمهوری اسلامی نباشد، ایران سوئیس می‌شود
شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما: تصور برخی از مدرنیته در ایران این است که غرب در قرون وسطی بود، یک عده دیدند اینجا چقدر تاریک است! گشتند و دکمه‌ای را زدند یکباره چراغی روشن شد و وارد عصر روشنگری شدند! و بعد همه چیز دموکراتیک شد و به خوبی و خوشی زندگی‌شان را ادامه دادند! چنین تصویری برای ما ساخته شده. تغییرات و تحولات اجتماعی و تغییر قوانین در جوامع کار یک شب و یک ماه و یک‌سال نیست. الان برخی فکر می‌کنند که اگر فردا جمهوری اسلامی نباشد، ایران سوییس می‌شود! این تصور از کجا آمده است؟ حتی در مورد دگرگونی نهاد‌های سیاسی هم چنین است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: از ایران ذلیل در دوران پهلوی، یک ایران قوی ساختیم
سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: در برابر منافقین کوتاه نمی‌آییم و مرصاد دیگری رقم خواهیم زد و تا پای جان برای این آب و خاک خواهیم ایستاد. سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه "از ایران ذلیل در دوران رژیم پهلوی و دیگر حکومت‌های طاغوتی، یک ایران قوی ساختیم و به ایران مقتدر تبدیل شدیم"، گفت: به‌ برکت خون شهدا به خودکفایی رسیده‌ایم و برای دفاع از این آب و خاک به هیچ قدرتی احتیاج نداریم، پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی و دفاعی زبانزد همه ملت‌ها و دولت‌ها گشته و ترس دشمنان از ایران قوی سبب شده است تمام ابزارهای دنیا را علیه ما به‌ کار بگیرند.

معاون سیاسی سپاه: حتی آمریکایی‌ها هم مشکل اصلی خود را فقدان رهبری حکیم می‌دانند
سردار یدالله جوانی گفت: جهاد تبیین ما این است که رهبر را آنطور که هست معرفی کنیم، چون امروز بسیاری از ملت‌ها به خاطر اینکه رهبری حکیم مانند رهبر ما ندارند، غبطه می‌خورند. حتی آمریکایی‌ها هم مشکل اصلی خود را فقدان رهبر حکیمی می‌دانند که استقلال و عزت را حفظ کرده و کشور را در تمام حوزه‌ها به سمت جلو هدایت ‌کند.

صدیقی، امام جمعه موقت تهران: امروز دولت ما دولت غرب‌گرا، ترسو و التقاطی نیست؛ یک دولت جهادی است که شب و روز ندارد
کاظم صدیقی با بیان اینکه این همه آبادانی و خدمت به برکت انقلاب اسلامی و به برکت مکتب اهل بیت علیهم السلام نصیب ما شده است، خاطرنشان کرد: امروز دولت ما دولت غرب‌گرا، ترسو و دولت التقاطی نیست؛ دولت سیزدهم یک دولت موحد، مردمی و جهادی است که شب و روز ندارد. صدیقی ادامه داد: دشمن فتنه‌ها و شورش‌های جدید را به پا کرد، زیرا می‌دانست اگر این شورش‌ها نباشد، دولت می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند، در حالی‌که غافل است ما ولیِ کاردان و حکیم داریم که خدا او را تایید و از خطرات بزرگی باسربلندی بیرون آمده است. امام جمعه موقت تهران گفت: مردم با اینکه مشکلات اقتصادی دارند با ولایت هستند، دشمن خواست با این شورش‌ها مردم را امتحان کند ولی مردم نشان دادند در هر شرایطی تا پای جان از شرف و عزت ایران اسلامی دفاع می‌کنند و با خون شهدای خود در این میدان نبرد کنار رهبری و ولی فقیه خود می‌مانند.

انتقاد یک نماینده مجلس از رئیسی؛ حرف‌هایش در دولت صاحب ندارد
حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حرفی که رئیس‌جمهور می‌زند، در دولت باید صاحب داشته باشد، یکی از مشکلات حرف‌های رئیس‌جمهور این است که وقتی حرفی می‌زند در دولت صاحب ندارد که بتواند آن را اجرایی کند. به طور مثال رئیس‌جمهور آمده است کرمانشاه و گفته وام‌های زلزله را یک سال استمهال می‌کنیم. هشت ماه است که رئیس‌جمهور به کرمانشاه آمده و صحبت کرده است. هشت ماه گذشته است، من به عنوان نماینده منطقه رصد می‌کنم و می‌بینم یک نفر در دولت صاحب این حرف رئیس‌جمهور نیست. معلوم است اعتراض، تنش و انتقاد داریم و خیلی از مسائل پیش می‌آید. من همین الان باید به جای دولت پاسخگوی حرف‌های رئیس‌جمهور باشم، در صورتی که من وظیفه نظارتی داشته و مطالبه‌گری از خود رئیس‌جمهور، عرایض و صحبت‌های‌های ایشان دارم؛ حرف‌هایی که با کمال تاسف اجرایی و عملیاتی نمی‌شود.

دستگیری عوامل یک کانال مرتبط با ضدانقلاب توسط سازمان اطلاعات سپاه
سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان یزد با رصد مستمر و دقیق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موفق به شناسایی یکی از کانال های آشوبگر کرده و پس از یکسری اقدامات فنی عوامل و دست‌اندرکاران آن را شناسایی و دستگیر کردند. سازمان اطلاعات سپاه در این راستا با صدور اطلاعیه اظهار کرد: وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ (سوره آل عمران - آیه ۵۴) به اطلاع می‌رساند، مدیران این کانال که در دو ماه گذشته اقدام به انتشار اخبار کذب، تحریک احساسات و دعوت به شورش و ارتباط با شبکه‌های معاند ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده‌اند طی روزهای اخیر شناسایی و دستگیر شدند. لذا به کلیه مخاطبین تذکر داده می‌شود، مراقب چنین اخبار کذب و مجرمانه‌ای باشند و آینده خود را به دست افراد شیاد و معاند نسپارند. ضمناً اعلام می‌دارد دنبال کنندگان کانال مذکور که اقدام به ارسال محتوای مجرمانه به این کانال و سایرکانال‌های معاند نموده‌اند، تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری «فارس» هک شد
کانال تلگرامی «فارس» نوشت: یک گروه هکری دقایقی پیش، همزمان با شادی مردم ایران برای لحظاتی سایت خبرگزاری فارس را از دسترس خارج کرد. خبرگزاری فارس تقریبا همه روزه از سوی چند کشور خارجی از جمله سرزمین‌های اشغالی مورد حملات گسترده و پیچیده سایبری قرار می‌گیرد. گروه فنی خبرگزاری فارس در حال بررسی موضوع و اصلاح آن است.


واکنش مدیر مسئول روزنامه کیهان به پیروزی تیم ملی فوتبال
حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با تیتر "حرف مرد یک کلام نیست!" به پیروزی ایران در جام جهانی واکنش نشان داد. در قسمتی از مطلب حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان آمده است: در میان ضرب‌المثل‌های رایج، این ضرب‌المثل که حکیمانه و خدا‌پسندانه نیز هست به فراوانی دیده می‌شود و آن، این که «‌حرف مرد همیشه یک کلام نیست‌». با این توضیح که پوزش از سوء‌برداشت و خطایی که در میان بوده، یکی از آداب اسلامی و از نشانه‌های جوانمردی است. ما به دلایلی که اشاره‌ای کوتاه و گذرا به آن داشته‌ایم، خود‌داری از همخوانی با سرود ملی را اقدامی ناپسند و به دور از آداب و اخلاق دینی و ملی می‌دانستیم ـ و می‌دانیم ـ از این روی خود‌داری برخی از اعضای تیم ملی کشورمان از همخوانی سرود ملی -مخصوصاً در اوج توهم‌پراکنی دشمنان علیه تمامیت اسلام و ایران- را ناپسند و نا‌بایسته تلقی کرده بودیم، ولی اکنون که می‌بینیم، سکوت آنان از روی غفلت بوده است، وظیفه دینی خود می‌دانیم که برداشت قبلی خود را اصلاح کنیم. برادر رزمنده و عزیزم، سردار صفوی، فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توصیه‌ای از رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و برای نگارنده نقل می‌کرد که ایشان می‌فرمودند چه کسی گفته است که حرف مرد یک کلام است؟! اگر سخنی به حقیقت گفته است بایستی بر آن اصرار بورزد و از ملامت این و آن باکی نداشته باشد، ولی چنانچه به خطا رفته است باید سخن خطای خود را اصلاح کند.

کریمی اصفهانی: آمریکا بداند ایران اهل عقب نشینی نیست
احمد کریمی اصفهانی، تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «اینکه آژانس می گوید ایران باید در حوزه هسته ای روشنگری کند حرف تازه ای نیست. ما از روز اول با صداقت و شفافیت برخورد کرده ایم اما این آنها بودند که همیشه نیرنگ و با تزویر با ایران برخورد کردند. امروز هم می بینیم توطئه های جدیدی علیه ایران می چینند و سعی می کنند ایران را به عقب نشینی وادار کنند؛ اما ما اهل عقب نیشنی نیستیم و این را غربی ها و به ویژه آمریکا باید بداند.» او ادامه داد: آمریکا و غرب با برنامه هایی سامان یافته ماجرای ناآرامی ها در ایران را راه انداختند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۶
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۷۷
صدیقی‌ ها و شریعتمدارها‌ و دیگر‌ سخنگوها صاحب تریبون‌ همچنان‌ حرفه ای خودشونو‌ تکرار‌ می کنند‌ انگار نه انگار که سوء مدیریتهای مسئولین‌ نازدانه‌ و نازنین‌ انها‌ به‌ اعتراضات مردمی‌ منجر شده‌ !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
یه سوال ساده از این عزیزان؟؟؟!!!آیا اوضاع ملت خوبه؟اگه بله،خسته نباشید،اگه خیر،چه کسی مردم را به این روز انداخته؟؟؟در پایان ما نمیگیم ایران سوئیسه،شما مدیران جوری آمار میدید که گویی ایران سوئیسه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
جناب صدیقی ها و شریعتمداری ها از تعداد موافقان این کامنت که در این لحظه 60 به یک است باید حساب کار دستشان بیاید که چقدر طرفدار دارند و مدام مردم مردم نگویند
آقای رئیس پژوهشکده صدا سیما مردم چنین فکری نمیکنند ولی دلیل نمیشه همیشه با این صحبت بخوای مردم بترسونین و بعدش همه مشکلات مردم کشور هر روز عمیقتر بشود
هروقت آقای صدیقی و امثالهم صحبت میکنن یه درصدی به ضرر و زیان کشور از نظر روحی و اجتماعی افزوده میشود
با توجه به دیدگاه های مسئولان لشگری و کشوری ، شرایط به این زودی ها در ایران تغییر نمیکنه . تنها چیزی که که اکثر مسئولان ازش نه اطلاع و نه سواد و نه راه حل درستی دارند ، مسئله اقتصاد است. اقتصاد الویت اپل همه کشورهای دنیاست ، تو ایران الویت آخر .
اگررئیس دانشگاه صداوسیما مشخص میکردبنظرایشان چه چیزی ازکشورسوئیس خوب است که ایشان آنجارا به اصطلاح کعبه آمال فرض کره خوب بودکه ماهم میفهمیدیم چون سوئیس ازنظرعلم ودانش بخصوص پزشکی وفنی درمرتبه بالائی نیست ولی یک حسن داردکه قانون اساسی ندارد وهمه اموراتش رابا رفراندوم به انجام میرساند ومردمش هم مثل اکثرکشورهای پیشرفته ازفکرشان بخوبی بهره میگیرندهمه کارمیکنندمثل ساعت هرگز کسی که قادربه کارکردن باشدکمک دولتی نمیگیرددرضمن ساعت تابستانی وزمستانی ندارد ازبسیاری ازجهات بماشباهت دارد مثل پرتلاش بودن ونداشتن ساعت زمستانی تابستانی !
دیروز جواب نظری که از هک فارس خبر داده بوده و خنده می کرد گفتم چرا رسانه ها که از دوستان غرب هستند هک نمی شوند؟ ولی منتشر نکردی
الان هم خبر آمده به خاطر هک کلیه قطارهای اسرائیل متوقف شدن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
چون دروغ میگی به همین سادگی
یاد جمله مدیر مسئول اون روزنامه و‌حرف بسیار سطحیش که از لحاظ روانشناسی نشاندهنده افکار خودش بود افتادم
دنبال استخر مختلط هستند چقد وحشتناک
در این بازی هم برخی نخواندن و برخی لب تکان میدان و فقط 3 الی 4 نفر قشنگ خواندن
چگونه هست در بازی قبلی نمی خوانند فکر کردی از عمد نبود؟ آن هم در بازی ملی؟همه الان فهمیدن بازیکنان تیم های دیگر با صدای بلند می خوانند و مدافع منافع ملی هستند نه سیاسی کاری علیه کشور خودشان
سال ها قبل در کلاس جغرافیا یکی از دانش آموزان از معلم سوال کرد جمعیت قطر چقدر است؟
معلم گفت 400 هزار نفر
دانش آموز با غرور گفت یعنی به اندازه شیراز جمعیت دارد.
حسی از غرور کلاس را فرا گرفت.
دانش آموزان در ذهن خود ایرانی با آن عظمت. و وسعت را با قطری ریزه مقایسه کردند.


ده ها سال بعد همین قطر میزبان یکی از پر بیننده ترین و با شکوه ترین رویدادهای ورزشی شد که هر قطری قطعا با شنیدن نام کشورش احساس غرور می کند
در حالی که این روزها
باشنیدن نام ایران .......
بله.حتی اگر موشک و پهبادی بسازی که در کره مریخ به هدف بخورد ولی پدر خانواده شرمنده دختربچه دانش آموز خود بشود .
هیچ ارزشی ندارد.
پاسخ ها
و ب ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
کاش تعداد مثبت ها آزاد بود تا بینهایت مثب بدم به این متن

زنده باد
حرفهای این آقایون خریدار هم داره؟
آقای رییس دانشگاه صدا و سیما نتیجه خروجیت ۵ درصد هم مخاطب نداره.چی درس دادی؟که این نتیجه رو گرفتی؟آفرین رییس دانشگاه
اقای صدیقی درست میفرمایند.نه تنها دولت شب و روز ندارد ملت هم شب و روز ندارند که هیچ،اصلا متوجه نمیشن سال کی عوض میشه!!!
کار اینها شده مردم را با حرف هایشان سرگرم کردن یک نفر از رئیسی جهادی صحبت می کند انگارجهادی بودن مشکل مردم و اقتصاد کشوررا حل می کند خوب سوادش تا همین اندازه کشش دارد دیگری صحبت از ناتوانی در امر به معروف نسل جوان می کند خلاصه نسل ما را با همین حرف ها پیرکردند خدا به داد نسل بعدی برسد
اقای شکاری عطر آن است که خود ببوید نه که عطار بگوید!
ارزش پول ملی و اعتبار گذرنامه خود نشانیست که انچه شما میگویی .....
خیلی ممنون که ایران قوی ساختید. فقط ارزش پول و پاسپورت را تو دنیا مقایسه کنید
خبرنگار هم میهن بازداشت سد چون کارشو انجام داد، روزنامه جهان صنعت توقیف شد چو ماجرا رو از جنبه دیگه نگاه کرد. کلا با آزادی بیان هم موافقیم و اعتماد داریم
عجب تفکراتی دارند لین مدیران جامعه ما، از سرداران گرفته تا رئیس دانشگاه صدا و سیما. بپذیرید که بعضی از جا ها نقص اساسی دارد گل وبلبل نیست. قدرت به موشک و..‌نیست قدرت به پشتیبانی مردم و آحاد ملت است. قدرت به جایگاه جهانی در دنیاست. قدرت به تعامل با همسایگان است. قدرت به رضابت مردم است.
دوره دوازدهم به رئيس جمهوري رأي دادم كه حداقل شانس را داشت و سيزدهم أصلا پاي صندوق نرفتم اقتدار رئيس يك جمهور سالهاست كه ديگر معنايي ندارد
جناب آقای وزیر محترم ارشاد....شخصی که روزنامه صنعت با او مصاحبه کرده الحمدولله در قید حیات است واگر بر چسب نا چسبی به شخصی یا نهادی زده قابل پیگیری ست.ضمن اینکه طبق قانون مطبوعات همین روزنامه موظف به در پاسخ ویا تکذیب موارد مورد اشاره است.حال قبل ازبازخواست ازشخص مصاحبه کننده ویا ارسال جوابیه ای به روزنامه؛ توقیف یک روزنامه چه توجیهی دارد؟؟؟
سعی کنید روزنامه های بیشتری را توقیف کنید.چون بجز حرام کردن پول بیت المال مردم، هیچ کاری بخاطر مردم انجام نمی دهند.صبح تا شب فقط به جان هم می پرند و فقط دنبال مقاصد سیاسی و حزبی خودشونن.
این افزایش تعرفه بر اساس کدام مصوبه مجلس بوده
مشتری گرامی
طبق مصوبه جدید، از تاریخ 1401/06/01 مبلغ ثابت 15هزار تومان به عنوان«حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت» در صورتحساب ماهیانه تلفن ثابت شما منظور خواهد شد. با این مبلغ می‌توانید 3333 دقیقه مکالمه شهری رایگان داشته باشید.
سخنی با رئیس محترم دانشگاه صدا وسیما.انهایی که میگویند نظام نباشد به کنار .اما انهایی که میخواهند مدیران نا کار آمدی که در همین نظام باعث اوضاع واحوال امروز شده اند را مورد سئوال قرار دهند.بایدچه کنند؟اصلاسوئیس به کنار اگر مردم بخواهند مثل مردم خیلی از کشورها مثلا کره.اسپانیا.یونان.حتی ترکیه .عمان وقطر... زندگی معمولی داشته باشند .دغدغه اشتغال .نداشته باشند .امنیت روانی واجتماعی داشته باشند.نگران چندبرابر شده هزینه مسکن نباشند برای دارو های ضروری از این اروخانه به آن داروخانه ..گدو نزنندوووو باید چه کنند؟؟؟؟؟
بدبختی مملکت ما اینه که تصور مسولان از شرایط موجود با واقعیت ها متفاوت هست. ایران قوی یعنی چی؟ قدرت یک کشور رو اعتقاد مردم به اون کشور میسازه نه موشک نه پول.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران: امروز دولت ما دولت غرب‌گرا، ترسو و التقاطی نیست؛ یک دولت جهادی است که شب و روز ندارد......دولت باید تخصص داشته باشد و الا روحیه جهادی بدون سواد و تجربه فایده ای ندارد!
وزیر ارشاد یا وزیر توقیف . لطفا ارشاد را تعریف کنید تا حوزه کاری شما مشخص شود
جناب آقای ضرغامی
شما در ابتدا به همسن و سالهای خودتان با زبان خودتان امر به معروف و نهی از منکر کنید و اجازه بدید جوانان نتیجه را ببینند بعد آنها هم اگر نتیجه مثبت بود امر به معروف و نهی از منکر را میپذیرند
آقای سردار شکارچی!
در عصر ارتباطات زندگی میکنیم و حقایق مستند و موثق تاریخی در دسترس همگان.
آقای اسفندیاری ایران با نرخ رشد اقتصادی بیش از ژاپن در حال سوییس شدن بود اما نگذاشتید...
خبرگزاری فالس
در تایید فرمایش سردار شکارچی: ما وابسته نیستیم ، این گرانی هم کار آمریکا و اسرائیل، ما روی پای خودمان ایستادیم
خبرگزاری فارس فقط نظرات کارمندهای خودش را منتشر می‌کرد و اصلا نظرات مخالف را منتشر نمیکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
الان دیگه کلا هیچ نظری رو نمی تونه منتشر کنه رفتن مرخصی
عطر آن است كه خود ببويد نه آنكه عطار بگويد.
آقای شکارچی : ایران قوی؟؟؟
ایرانی که جوانش نمیتواند تا ده ها سال به فکر تهیه مسکن باشد؟
ایرانی که جوانش در آرزوی ازدواج مانده است؟
ایرانی که کارگرش در سخت ترین شرایط دارد آبرو داری میکند و سه دختر دارد و میخواهد با حقوق نا منظم ماهانه 6 میلیون تومان جهیزیه تهیه کند؟
مردم به امید سوییس شدن ایران اعتراض نمبکنن
مردم از ترس افغانستان شدن دارن فریاد میزنن
هی هر روز صبح اراجیف روزنامه های خرد ستیز کیهان و جوان و...بر سرمان بکوبید
جناب اسفندیاری حرف شما کاملا صحیح است و بنده خودم و ملت را مقصر اصلی وضعیت داغون مملکت می دانم تا دولت و نظام. اگر ما مردمی اهل مطالعه و اندیشمند و آشنا به حقوق شهروندی خویش باشیم قطعا افق سوییس دست یافتنی خواهد بود هر چند که زمان بر باشد. لذا اکنون دولت و ملت در راهی متفاوت از سوییس حرکت می کنیم.
بنده به عنوان یک دانش آموخته دهه 60 صنعتی اصفهان عرض میکنم که در همان دوران نیز یک شام سالاد الویه به ما دادند که متاسفانه بخش ریادی از دانشجویان از جمله خود من مسموم شدند و در طول 5 سال تحصیل من همان یک بار اتفاق افتاد این را عرض کردم که بدانید این موضوع در این دانشگاه مسبوق به سابقه است یه موقع به مسایل اخیر کشور پیوند نزنید!
همین الانش هم اونطوری که شما از خودتون تعریف می کنید اینجا سویس هست!!!
سخنگو !!
تعریف شما از واژه " قوی " چیست ؟!!!
الان ما قوی هستیم ؟؟؟
صدیقی فیش حقوقش را منتشر کند

پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
رفراندوم ؟
پس پدافند غیر عامل چی کار میکنه اینهمه پول میگیره ؟!
فارس هم که هک شد
درود
نوشتن حقیقت بدون تعصب می شود همکاری نکردن.....و بسته شدن روزنامه ها....رسالت روزنامه نگاری و خبر گذاری بازتاب حقیقت است.....نه روزنامه میلی باشد مثل سیمای میلی
البته جالب تر این که فرماندهان و مسئولان بلند پایه و امامان جمعه طوری صحبت می کنند که انگار اینجا سویس است.
برادران عزیم ما هم دوستدارولایت هستیم مردم جز یک زندگی باعزت وخوب (اقتصادی ،فرهنگی ،سیاسی ،اجتماعی) چیزی نمیخواهند این را درک کنیم .
همین که خودشان می دانند سوییس بهتر است برای ما کافیست!
ما خودمون بعنوان پدر و مادر از این وضعیت هایی که جوانان و نوجوانان با تبلیغات دشمنان راه انداختن ناراحت شدیم ولی خواهشا مسولین که دست تان به همه منابع کشور میرسد هی دولت قبلی / دولت قبلی نکنید واقعا در زمان دولت خودتان خوب کار کنید تا بچه ها ببینند جمهوری اسلامی و مسولیین ش هم اسلامی و خدایی رفتار می کنند. این بسیار موثر است
آقای محمدمهدی اسماعیلی رئیس دانشکده صدا و سیما!ایران بایستی خیلی بهتر از سوئیس باشد!ولی مدیریت و تفکر امثال جنابعالی و همفکرانتان ایرا را به این روز انداخته؟به صراحت شما لیاقت رئیس دانشکده را ندارید چون سوئیس را (خیلی )بالاتر از ایرن می دانید؟سهم شما چیست؟اگر ایران اینگونه شده (به زعم شما)مقصر شمایید! لطفا مراقبت حرف زدنتان باشید.....
متن: شناسایی یکی از کانالهای آشبوگر کرده ???
آشبوگر آلمانیه؟
ایران ذلیل یعنی فقط با درخواست سفیر انگلیس از طرف دولت فخیمه انگلیس مبنی بر جدا کردن بحرین از ایران فقط یک چشم لازم بود که محمد رضا پهلوی در مقابل این خواسته گفت : چشم !
چرا؟ چون مشروعیت و اقتدارش را از مردم نمی گرفت از دولت های فخیمه انگلیس و آمریکا می گرفت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
تاریخ را دقیق تر مطالعه کنید و حرفهائی را میشنوید همینگونه به زبان نرانید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
بحرین با رفراندوم مردمش و تایید مجلس
در ازاء گرفتن ۳ جزیره بسیار بسیار مهم و استراتژیک که هنوز داریم روی آن بر کنترل تنگه هرمز مقتدرانه و قانونی ، اعمال قدرت میکنیم

معامله ای از روی عقل و منطق و علم و قدرت بود

و باید آفرین گفت
سلام ایمیل تان را پیدا نکردم مطلب را اینجا فرستادم
کوک کردن حقوق فرهنگیان با تورم جهانی!
وحید حاج سعیدی در یادداشتی نوشت: درست است از قدیم و ندیم گفته اند علم از ثروت بهتر است و حتی شهید بلخی خدا بیامرز فرموده علم و ثروت هم چون «گل و نرگس» می مانند که «به یک جای نشکفند به هم» یا چه عرض کنم «هر که را دانش هست خواسته نیست» و «وان که را خواسته است دانش کم » ولی با همه این تفاصیل، گوش وزیر آموزش و پرورش ما بدهکار این جملات حکیمانه و پند آموز نیست و حقوق معلمان را جوری با تورم جهانی و داخلی تنظیم کرده است که آدم دلش می خواهد از خوشحالی زوزه بکشد. کار تا جایی از خرک در رفته که این روزها مدیران و کارکنان بانک ها که 90 درصد منابع وام های قرض الحسنه به آنها می رسد و در سال علاوه بر حقوق، یک خورجین پاداش و وام و مزایای تپل و نجومی دریافت می کنند، به این افزایش حقوق فرهنگیان غبطه می خورند. اما اصل خبر به روایت جراید ...
به گزارش ساناپرس، وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش شده متناسب با تورم جهانی و داخلی حقوق معلمان افزایش یابد تا فشار‌های اقتصادی بر این قشر کمتر شود.
ملاحظه فرمودید؟ به قولی شاعر « کیمیاییست که در صحبت مسئولان است!» البته ما راضی به زحمت وزیر و این قدر بریز و بپاش نیستیم ولی چه کنیم که وزیر نقداً بهبود معیشت فرهنگیان را نشانه رفته است و تا حقوق فرهنگیان را با معیارهای جهانی کوک نکند، ول کن معامله نیست. البته از اول اعلام شده بود هدف از رتبه بندی فرهنگیان «ارتقای شأن و جایگاه معلمی و ایجاد حس رقابت و شور و نشاط بین معلمان» است وگرنه اگر ما می دانستیم وزیر می خواهد به زحمت بیفتد و لابلای ایجاد شور و نشاط و ارتقاء شان و جایگاه معلمان دست به جیب شود و حقوق ما را نیز افزایش دهد، اصلاً وارد سامانه نمی شدیم و مدارک بارگذاری نمی کردیم!
تازه این فقط یک لایه از ترمیم حقوق است و همه فرهنگیان رتبه اولی در نظر گرفته شده اند. در واقع اگر بدخواهان اجازه بدهند وزیر این زخم را با این باندهای پانسمان خارجی و چسب های هوشمند کامفیل پانسمان کند و زخم حقوق را حسابی ترمیم کند، ممکن است حقوق فرهنگیان با دستمزد فوتبالیست ها و هنرپیشه ها و خواننده ها برابر شود! بماند که ترکش های اقتصاد فشل و بند تنبانی جهانی را نیز وزیر به جان خریده و سعی کرده حقوق با تورم جهانی افزایش پیدا کند!
حالا شاید متوجه شده باشید چرا رسانه ملی و رسانه های مکتوب و مجازی فقط افزایش حقوق فرهنگیان را منتشر می سازند و کاری به حقوق و مزایای دریافتی کارکنان سایر ادارات ندارند! بالاخره کار بزرگ را باید رسانه ای کرد!
فقط این لابلا ما نفهمیدیم چرا برخی از سایت ها به معرفی شغل دوم برای معلمان می پردازند و هیچکدام از کارمندان بانک ها و سایر ادارات، راننده آژانس نیستند و بعد از ظهر ها در آموزشگاه خصوصی، مغازه، زمین کشاورزی، بنگاه معاملات ملکی، جاده و ... کار نمی کنند و اساساً شغل دوم ندارند!؟ راستی شما می دانید چرا ؟!
جناب وزیر ارشاد

آیا اگر روزنامه ها نتواند به انتقاد کردن و گفتن مشکلات و نابسامانی های متعدد کشور که وظیفه ذاتی و شغلی و قانونی و اخلاقی و عرفی و انسانی و شرعی اش بپردازد
پس اصلا برای چه باید وجود داشته باشند؟ ؟

آیا در دست داشتن دهها کانال تلویزیونی و صدها رادیو و صدها نشریه و هزاران تریبون برای تعریف و تمجید و ستایش و تعظیم از دولت و نهادهای حکومتی کافی نبوده و نیستند ؟

و واقعا و چنانچه امنیت و اذهان مردم و کشور بخواهد با کارکرد چند روزنامه منتقد به خطر و دچار تشویش گردد

آیا واقعا گرفتار مشکات جدی نیستید ؟؟

و آیا باوجود اینتر نت و میلیاردها انسانی که به شبکه اطلاع رسانی جهانی متصل میباشند
واقعا بستن و توقیف و محدود کردن چند روزنامه ، خنده دار نیست ؟
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: از ایران ذلیل در دوران پهلوی، یک ایران قوی ساختیم
خبر دوم:ایران چند تن دارو از هند وارد کرد.داروهای ساده انتی بیوتیک
خبر سوم:احتمالا باید بنزین وارد کنیم
خبرچهارم:برداشت قطر از میادین گازی چند ده برابرایران است
خبر پنجم:ایران فراورده نفتی را به نصف قیمت می فروشد
خبر ششم:حدود 50 درصد مردم زیر خط فقر هستند(البته بیشتر هستش)
بازم بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
استاد با هر یک از این خبرها یک مملکت نابود میشه کابینه دولت استعفا مید حضرات معلوم نیست جنس شان از چیه که ککشان هم نمی گزه فقط میخوان !!!!! به زور حاکم باشن
کسانی که فرزند دهه هشتادی دارند و فرزندانشان پایبند به ارزشهای اسلامی هستند لزوما افراد فرهنگی و مبلغ نیستند بلکه خود به ارزشها پایبندند و به فرزندان خود سوتی نمی دهند که نتیجه آن شود که ارزشها را زیرپا بگذارند. دهه شتادی یا نودی بشدت از والدین خود تاثیر می گیرند و عملکرد خانواده بسیار تاثیرگذارتر از عملکرد مسئولین است. تا آنجا که باید گفت مردم تاثیر زیادی روی زنده گذاشتن ارزشها دارند.
خوبه خودشون قبول دارند که سویس و سیستمش بهتر از ایران است!!!
باید مستند صحبت کرد .ادعا باید مبنای علمی داشته باشد
اقای صدیقی،
حاصل کار این دولت بی شب و روز رو هم تبیین بفرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
سکه ۱۶/۵ میلیونی
دلار ۳۶ تومنی
برنج ۱۲۰ هزاری
گوشت ۱۹۰ هزاری
تورم ۸۰ درصدی
تحریم تمام ارکان مملکتی
به رییس دانشگاه صدا و سیما بفرمایید الان بسیاری از دوستان و همفکران شما فکر می کنند اینجا سوییس است این رو جواب بدین لطفا که این فکر از کجا اومده واجبتر و مفیدتره ممنون
ایران هیچ موقع ذلیل نبوده اگر ذلیلش نکنید
حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با تیتر "حرف مرد یک کلام نیست!"


مرد انست که کلامش پشت عقلش است . که اول تعقل می کند بعد سخن تا نیاز به اظهار پشیمانی نشود


نه که در جلوی زبانش که مجبور باشد یا مداوم عذر خواهی کند یا ماست مالی و یا دروغ و تهمت

که این فرمایش معصوم است
"برای لحظاتی سایت خبرگزاری فارس را از دسترس خارج کرد" لحظه؟ شما معنی لحظه رو می دونین؟ هی می خوای تکذیب کن ولی فعلا که 2 روزه رفته هوا تا الانم بالا نیومده چون برخلاف گفته های خودشون کلی اطلاعات هم خارج شده و بعد حذف شده بر گردودنش به این سرعت نیست تازه به شرطی که بکاپ درست داشته باشند
اقای شکاری و جناب صدیقی عطر آن است که خود ببوید نه که عطار بگوید!
ارزش پول ملی و اعتبار گذرنامه ایرانی و رفاه عمومی فراوان و میکن ارزان و هشت میلیون ایرانی آواره در جهان خود نشانیست که انچه شما میگویی
اطف کنید بگویید شما چکار میکنید و چی میخورید که چیزهایی را می بینید که مردم نمی بینند.
حضور وفعالیت افراد ناتوان است که ایران مثل سوئیس نمی شود مگر ایران چه کم دارد؟
شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما: تصور برخی از مدرنیته در ایران این است که غرب در قرون وسطی بود، یک عده دیدند اینجا چقدر تاریک است! گشتند و دکمه‌ای را زدند یکباره چراغی روشن شد

این وظیفه شماست که شمع را روشن کنید و نه آنرا فوت کنید
ایران اسلامی با الهام از اقتصاد مقاومتی و تکیه بر خون شهداء با تلاش و جدیت می تواند سوئیس شود
همکاری از نظر وزیر ارشاد آن است که روزنامه ها ، آنچه را

که آنها می گویند ولو خلاف واقعیات را منتشر کنند !!؟

و در غیر اینصورت ، نباید باشند !!!؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی