بازدید 46798
سه هزار و صد و نود و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت ابطحی از نتیجه «مکاتبه خاتمی با رهبری و دیدار اصلاح‌طلبان با مسئولان عالی‌رتبه» / رانت ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی بازار خودرو به جیب چه کسانی رفت؟ / یزدی‌خواه، نماینده مجلس: ۴۷ کشور در اغتشاشات اخیر مشارکت داشتند / امام جمعه تهران: مرگ هموطنان بی گناه در حوادث اخیر برای امام عزیزمان رنج‌آور بود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند مصباحی مقدم: ساختار سیاسی را می‌توان به پارلمانی تغییر داد / توییت فوتبالی آیت‌الله جوادی آملی/ سید عباس صالحی: دوقطبی‌سازی مقدمه تجزیه ملی است / کوروش احمدی: زمستان سرد هم نتوانست باعث بازگشت اعضا به میز مذاکرات هسته‌ای شود ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 25 November 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

یزدی‌خواه، نماینده مجلس: ۴۷ کشور در اغتشاشات اخیر مشارکت داشتند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان مشارکت ۴۷ کشور در اغتشاشات گفت: دشمنان به دنبال بهانه‌ای برای ایجاد اغتشاش بودند و هدف آنها اول مهر ماه، همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بود؛ اما فوت مرحومه مهسا امینی باعث شد موج سواری دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی زودتر از مهر آغاز شود. سیدعلی یزدی‌خواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شامگاه پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد الرضا(ع) شهر ری اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همواره صحبت از سقوط نظام جمهوری اسلامی می کردند و جان بولتن بحث ساقط شدن ایران را قبل از ۴۰ سالگی انقلاب مطرح کرد و اکنون در ۴۳ سالگی انقلاب، با توطئه اخیر سعی در ایجاد ناامنی دارند. وی با بیان اینکه در جریان اغتشاشات اخیر ۴۷ کشور و ۱۱ سرویس جاسوسی مشارکت فعال داشته‌اند، تصریح کرد: کشورهایی از جمله عربستان، مصر، ترکیه، امارات و سرویس های جاسوسی تمام توان خود را علیه ایران به کار بستند تا کار کشور را یکسره کنند. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: از سال ۱۳۹۸ پرونده ایران از رژیم غاصب صهیونیستی گرفته و به آمریکا سپرده شد که با هزینه میلیاردها دلار در شرایط کنونی به جنگ ترکیبی فرهنگی، سیاسی و دیپلماسی روی آوردند و با هدف قرار دادن تمام مواضع، براندازی نظام جمهوری اسلامی را طراحی کردند.

مرگ هموطنان بی گناه در حوادث اخیر برای امام عزیزمان رنج‌آور بود
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه امروز تهران، با اشاره به سفری که در راس هیاتی از سوی رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان داشت، گفت: این استان موصوف به غیرت و وطن‌دوستی است. با گروه‌های مختلف مردم دیدار کردیم. دیدگاه‌های علما، نخبگان و سران طوایف را دریافت کردیم. با توجه به حوادثی که رخ داده بود، بخشی از هم‌وطنان بی‌گناه کشته و مجروح شدند. این اتفاق برای امام عزیزمان رنج‌آور بود. علی‌رغم تدابیر استانی، ایشان فرمودند که این هیات به استان برود و مسائل را بشنود و تدابیر تکمیلی را ابلاغ کند. ابراز شوق و شکر به درگاه خداوند را داریم به خاطر بلوغ سیاسی مردم در جریانات اخیر که واقعا انسان نمی داند چه بگوید و شما مردم دوست و دشمن را شگفت زده کردید. رهبر عزیز پایان بشارت فتنه انگیزی را دادند و این فتنه انگیزی ها جمع خواهد شد.

مصباحی مقدم: ساختار سیاسی را می‌توان به پارلمانی تغییر داد
غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص نظام گفت: ساختار سیاسی ما در حال حاضر پارلمانی - ریاستی است. معتقدم در بازنگری می‌توان آن را به ساختار پارلمانی تغییر داد. در این ساختار نخست وزیر به عنوان نفر نخست اجرایی از سوی پارلمان تعیین می‌شود و رئیس جمهور هم نقش هماهنگ کننده قوا را بر عهده دارد. این ساختار برای کشور و شرایط امروز مناسب‌تر است. منتها پارلمان باید حزبی باشد و پارلمان فعلی برای این کار مناسب نیست و به درد این کار نمی‌خورد.

روایت ابطحی از نتیجه «مکاتبه خاتمی با رهبری و ملاقات اصلاح‌طلبان با مسئولان عالی‌رتبه»
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در صفحه شخصی تلگرام خود نوشت: یکی از روزنامه‌های منتسب به سپاه  سخنرانی آقای خاتمی را خوب، اما ناکافی دانسته بود و خیلی‌ها تصور کرده‌اند که این دعوت حاکمیت از آقای خاتمی است. نه هیچ اتفاقی نیفتاده. فقط یک مقاله برای اختلاف افکنی است و نظرات همیشگی اصلاح‌خواهانه آقای خاتمی مورد قبول حاکمیت قرار نگرفته است. تردیدی نیست که آقای خاتمی همیشه مطالبه اصلاح امور می‌کرد. همین مرز همیشگی او از یک سو با براندازی و از سوی دیگر با کسانی است که حاکمیت را تأیید مطلق کرده‌اند و بار‌ها از حکمرانی بد در وضعیت موجود انتقاد‌های صریح کرده‌ است. میدانم خیلی‌ها در این ایام از اصلاح ناامید شده‌ و از آن گذر کرده‌اند و راهکاری غیر براندازی و تغییر رژیم ارایه نمی‌کنند، اما صادقانه خوب است روشن باشد که خاتمی، فرصت‌طلبانه نمی‌تواند از هویت خودش فاصله بگیرد. حتی اگر مثل شرایط فعلی معترضین و حاکمیت صدایش را نشنوند. در اعتراضات اخیر، علیرغم مکاتبه آقای خاتمی با رهبری و ملاقات اصلاح‌طلبان با مسئولان عالی‌رتبه برای جلوگیری از خشونت و اصلاح امور، نشانه‌ای از این‌که خواسته‌ها مورد توجه حاکمیت قرار گرفته باشد نیست که کاش بود.

توییت فوتبالی آیت‌الله جوادی آملی
آیت‌الله جوادی آملی پس از پیروزی تیم فوتبال ایران بر ولز در جام جهانی نوشت: یک قهرمان ورزشی با استعانت از ذات اقدس الله با رقابت نفس گیر به میدان می رود تا این پرچم را به اهتزاز در بیاورد. این غرور صادق است و تعصب داشتن به این قهرمانان باعث مباهات است.


نماینده اسبق مجلس درگذشت
شکرالله عطارزاده زاده گناوه و نماینده حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی امروز بر اثر سکته مغزی درگذشت.شکرالله عطارزاده متولد گناوه و نماینده حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بوده‌ است.

سید عباس صالحی: دوقطبی‌سازی مقدمه تجزیه ملی است
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در توئیتر نوشت: دوقطبی‌سازی مقدمه تجزیه ملی است. اگر پر آفت‌تر از تجزیه سرزمینی نباشد، کم‌خطرتر از آن نیست. از دو قطبی‌هایی چون متخصص و متعهد، خودی و غیر خودی، اصلاح‌طلب و اصولگرا تا دوقطبی‌های جدید مانند مذهبی واقعی و مذهبی صورتی و..ادبیات تفرقه پیش‌درآمد تبعیض و نفرت است. با آن همدلی نکنیم.

بلینکن مدعی شد: به حمایت از مردم ایران ادامه می‌دهیم
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به برگزاری جلسه ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل درخصوص ایران مدعی شد که واشنگتن به حمایت از مردم ایران ادامه خواهد داد. آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: امروز شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد جلسه ویژه‌ای برای رسیدگی به آنچه "وضعیت حقوق بشر در ایران" خوانده برگزار کرد. وی مدعی شد، ما به حمایت از مردم ایران ادامه می‌دهیم و کسانی که به سرکوب مردم می‌پردازند، مواخذه خواهند شد.


کوروش احمدی: زمستان سرد هم نتوانست باعث بازگشت اعضا به میز مذاکرات هسته‌ای شود
کوروش احمدی، دیپلمات سابق ایران در سازمان ملل با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط و فضا برای احیای مذاکرات برجام سخت شده است، می گوید: دو عامل ارسال پهپاد به روسیه و ناآرامی‌ها در ایران روی افکار عمومی اروپا اثر گذاشته و سیاست‌های غرب را تحت الشعاع قرار داده است. به گفته احمدی، از این رو حتی زمستان سرد هم نتوانست باعث بازگشت اعضا به میز مذاکرات هسته‌ای شود.


باقری: مهسا امینی کشته نشده بلکه فوت کرده است
معاون وزیر امورخارجه ایران با تاکید بر لزوم تقویت روابط و همکاری‌های دوجانبه تهران و دهلی گفت: سیاست‌های تحریمی آمریکا، امنیت انرژی در جهان را ثبات کرده است. علی باقری معاون سیاسی وزیر امورخارجه ایران در جریان سفر خود به هند در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری ای‌ان‌آی درباره ناآرامی‌های اخیر در کشورمان با تاکید بر این‌که «خانم مهسا امینی کشته نشده، بلکه فوت کرده است»، اظهار داشت: ما در رابطه با تحولات ایران شاهد فضاسازی‌هایی از سوی رسانه‌های غربی بوده‌ایم که بی‌اساس و مغالطه‌آمیز است. ما شاهد این هستیم که حقوق ملت ایران توسط قدرت‌های غربی نقض می‌شود.وی ادامه داد: این قدرت‌های غربی درباره مردم افغانستان، فلسطین یا یمن حرفی نمی‌زنند. آن‌ها این اقدامات را تقبیح یا محکوم نمی‌کنند. چه کسی قاتل حقیقی این مردم است؟

اولیانوف: فقط «پنج ثانیه» تا خط پایان احیای برجام فاصله هست
نماینده روسیه در مذاکرات وین با بیان اینکه موضع تهران در مذاکرات سازنده است اما غربی‌ها به‌جای نهایی‌ کردن توافق، قطعنامه تصویب کردند، گفت: به نظرم می‌توان مذاکرات احیای برجام را خیلی سریع و به‌ معنای واقعی کلمه ظرف چند روز تکمیل کرد. تقریباً همه مؤلفه‌های بسته پیشنهادی مورد توافق قرار گرفت.

رانت ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی بازار خودرو به جیب چه کسانی رفت؟
محبی نژاد دبیر انجمن قطعه سازان با بیان اینکه برای خصوصی سازی باید سهام تودلی را واگذار کنیم، گفت: شکاف بازار ۲۵۰ هزار میلیارد تومان رانت به حساب افرادی که از کارخانه خودرو خریده و در بازار آزاد به فروش رساندن واریز کرده و در همین زمان ۱۴۰ میلیارد تومان زیان انباشته برای صنعت خودروسازی ایجاد شده است. در حال حاضر ظرفیت تولید قطعه سازان در کشور برای ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو است و ظرفیت تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار در کشور داریم اما چه چیزی موجب شده که ما نمی‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم. مشکل اصلی در این زمینه سیاست گذاری و مصادق حکومتی است.

زمان واریز سود ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت
خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره واریز سود سهام عدالت گفت: در جلسه تصویب شد سود سهام عدالت شرکت‌‌های بورسی که مهلت آنها برای واریز سود به پایان رسیده و سود سهام عدالت آنها قابل وصول است، تا پایان پاییز برای همه ۴۹میلیون سهامدار عدالت واریز شود. وی درمورد میزان سود توضیح داد: میزان سود حدود ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر برگه سهام عدالت است.

واکنش رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به التهابات بازار ارز
سرهنگ هدایت بهرامی با اشاره به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با دلالان ارز در روزهای اخیر گفت: با توجه به التهابات اخیر در جامعه و اغتشاشات پیش آمده و همچنین تبلیغات رسانه‌های معاند برای ایجاد التهاب در بازار و دیگر مؤلفه‌های اقتصادی و سیاسی، شاهد بروز برخی التهابات در بازار ارز بودیم. البته با توجه به اینکه ما پیش‌بینی کرده بودیم که دشمن حتماً در بازار و موضوعات اقتصادی ورود خواهد کرد، یکسری تمهیدات را اتخاذ کرده و برنامه‌ریزی‌هایی را از قبل انجام داده بودیم که با این موارد برخورد کنیم. وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده و همچنین هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها و انجام کارهای اطلاعاتی چندین عملیات پلیسی برای برخورد با سودجویان و متخلفان به اجرا درآمد، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام این اقدامات نسبت به شناسایی سرشاخه‌ها و اخلالگران بازار که من به آنها لقب تروریسم اقتصادی را می‌دهم، اقدام کردند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به اقدامات این افراد برای اخلال در بازار ارز اشاره کرد و گفت: این افراد برای اخلال در بازار ارز اقدام به ایجاد اتاق‌های قیمت گذاری کاذب، خالی فروش و انجام معاملات صوری کرده بودند و از این طریق، موجب افزایش قیمت ارز شده بودند. همانطور که می‌دانید بار روانی افزایش قیمت ارز در معیشت مردم و قیمت دیگر کالاها نیز اثرگذار است و در همین راستا نیز پلیس امنیت اقتصادی به سرعت با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها وارد عمل شده و با سودجویان و اخلالگران برخورد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۸
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۱۹
کنتور که نمیندازه همینجوری هر چی دوست دارید ادعا کنید اما فقط خودتون رو فریب می دید اگر آی کیو متوسط مردم ایران ۱۴۰ باشه آی کیو شماها به ۱۰ هم نمی رسه به همین دلیله فکر می کنند هر ادعایی بکنند مردم هم باور می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
دوست گرامی تازه اینجا خوبهاش و داری میبینی برو ببین تو فارس چه خبره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
توی فارس و تسنیم هر روز صبح با یه کشور وارد جنگ میشن و بعدازظهر که از اون جنگ پیروز شدن میرن سراغ بمباران تل آویو و حیفا
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
آی کیو یا ضریب هوشی که ۱۴۰ نه تنها ضریب هوشی متوسط ایرانیها نیست بلکه بندرت کشوری میتواند چنین ضریب هوشی بالائی داشته باشد ضریب هوشی ایرانیها براساس. تحقیقی که حدودبیست سال پیش صورت گرفت ودر هفته نامه سپید متعلق به جامعه پزشکی ایران آمد حدود ۸۵ بود یعنی درحد بعضی کشورهای آفریقائی که علت آنرامهاجرت نخبگان بخارج ازکشور ذکرمیکردند اکنون بعد ازآن تاریخ که مها حرتها شتاب بیشتری گرفته بطور قطع متوسط آی کیو ی ایرانیها. باید پائین تراز ۸۰ باشد ودرحد ضعیف ترین آی کیو کشورهای دنیا یک علت دیگرهم هست که متاسفانه علاوه برمهاجرت پرشتاب نخبگان که خودشان میروندمسلماًنسل آینده خودراکه میتواندبهره هوشی بالائی داشته باشدبخارج منتقل میکنند واین زنگ خطری هست برای اینده کشورعزیزمان که بایستی مدیران مملکت به آن توجه کنند
ناشناس
| Canada |
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
زنده باد
ناشناس
| Canada |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
متوسط آی کیومردم ایران ۱۴۰ ؟؟شماهم که هرچی گفتی کنتور بیانداخته این آمارراازکجاآورده ای یانمیدانی آی کیویعنی چه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
بعضی چرا اغتشاش خارج محور و غیرمردمی شکست خورد ناراحتن؟!
فعلا به یمن پیروزی تیم ملی که هیچ وقت اصولی کنارش نبوده آید بلز هم رجز خوانی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
و یادمان نمی رود که درست هفته گذشته شریعتمداری

و نمایندگان تندروی مجلس و عباسی و قاسمی وووو

چه فحش ها و تحقیر های ناموسی به این فوتبالیستها

بینوا که الان قهرمانان ملی شده اند ،!!! کردند ؟
نامه خاتمی ام الفساد اسم رمز تازه افساد طلبا بعد فروکش کردن اغتشاشات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
یکی از بزرگترین عامل بدبختی آنجاست که بهترین

رییس جمهوری که در تمام آمارهای رسمی داخلی

و خارجی از تمام روسای جمهوری قبل و بعدش خودش

بهتر بوده ، را هم در انزوا و حصر بگذارند و هم به او

توهین کنند و به حرفهایش توجهی نکنند !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
اینجور که من یادم میاد شریعت مداری کیهان تابوت درست کرده بود و هر چند وقت یه بار میخ آخر تابوت میکوبید.منظور آقایان همون خاتمی یا یه خاتمی دیگه ست؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
خود خواب زده را هر گز نتوان بیدار کرد!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
درود بر خاتمی
---مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
ناشناس عزیز !!! تعداد آرا رو ببین
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
هنوز نمیدانی تحریم فعلی ایران بر می گردد به آن دوران مدیریت ایشون که سعد اباد را با چند کشور توافق کرد به خاطر غیر قانونی بودن این توافق و خارج از چارچوب آژانس و از آن روز بازی شروع شد
در ضمن چون نفت ارزان بود نمی توانست دستکاری در اقتصاد کند با این حال تورم متوسط 15 درصد خوشحالی کردن ندارد وقتی تورم متوسط جهانی 3 درصد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
ناشناس ۱۳:۵۸ اگر نمیدانی بدان که بعد از اینکه ایران متوجه غیر صادق بودن طرف مقابل شد فعالیتهای هسته ای را به شدت افزایش داد وهمین هم در زمان خاتمی انجام شد با این وجود در زمان خاتمی احترام ایران در محافل بین المللی در اوج خود بود !!
دروغ پشت دروغ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
مخابرات چند ماه است که ۲۰ هزار تومان خودسرانه به

قبض های ماهانه تلفنهای ثابت کشور اضافه کرده

قطعا اینکار قانونی نیست

خواستم از علمای دین سوال کنم که آیا اینکار اسلامی

و حلال شرعی میباشد ؟؟؟؟
ذات‌ اقدس‌ اله‌ را شاکریم که این‌ جریانات‌ پیش امده‌ برای کشور‌ باعث‌ فوتبال‌ دوستی‌ حضرات‌ ایت‌ الله‌ ها‌ هم شد‌ !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
همین آیت الله جوادی آملی برای قهرمانان تکواندو گفته بود چه معنی داره دختر ایرانی بره مسابقات جهانی لگد بندازه و مدال بیاره. این ارزش محسوب نمیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
سلام
این متن را تابناک اشتباها و بدون تحقیق از طرف آیت الله جوادی آملی در متن آورده است. این متن اکنو در کانال تلگرامی ایشان درج و مربوط به سال 1385 میباشد.
ظاهرا فقط ایرانی ها در اعتراضات شرکت ندارند ..!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
مزدور که با پول امدن کم نبودن ولی دیگرانیکه آمدن باید گفت یک جورایی بله غیر ایرانی هستند وقتی صبح تا شب می نشینند شبکه های لندنی یا فضای مجازی که طرف خاص هست و علیه ایران بالا و پایین می کنند و هیجان زده و شست و شو مغزی می شوند و می آیند در خیابان و آشوب درست کردن باید گفت بله ایرانی نیستند ولو اگر ایران متولد شده باشند ولی افکارشان علیه ایران هست و غیر ایرانی که توسط اجنبی ریست شده و برنامه ریختند از نو و به راحتی می شود فهمید که از اول تا آخر جریان یک شعار اقتصادی یا اعتراض هم نبود و فقط تخریب و براندازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
نماینده که گفته ۴۷ کشور در اعتراضات شرکتداشتند

چرا یکباره رندش نکرده است ؟

و نگفته ۵۰ کشور ؟؟؟

بالاخره کسی که از او مدرک نخواهد خواست ؟

و مالیات و عوارض هم که از او نمی گیرند

و کنتور هم که ندارد و اصلا بگوید صد کشور دشمن در

اعتراضات خیابانی شهرها بوده اند !!!؟
امیر
| United States of America |
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
مثلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
مگر موقعی که شعار اقتصادی یا اعتراضی داده شد کسی از مسئولین اهمیتی داد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
ناشناس 22:26 چرا با فیلتر شکن میایی نظر میدی به شماها که پاداش ساندیس میدن
اقای مصباحی مقدم از کدام پارلمان صحبت میکنی؟پارلمانی که مثل شورای شهر فردی مثل زاکانی را به عنوان دهن کجی به مردم و کشور تحمیل میکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
شایدم بدتر حداقل زاکانی برای عکس گرفتن بلده بره تو گل .میترسم منظورشون جلیلی و ..... باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
مصباحی مقدم هنوز نفهمیده در کشور چه خبر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
تصور کن همین دوره قبل پارلمانی بود ، خب خیال میکنی چه کسی به عنوان نخست وزیر انتخاب میشد ؟ معلومه آقای قالیباف .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
روش پارلمانی به این شکل که دور زدن مردم و اعمال سلیقه های شخصی باشد به نظر میرسد نه تنها مفید نیست بلکه باعث دردسرها و حواشی تازه ای هم خواهد شد!
اقای باقری مهم اینه که یک دختر جوان به علت رفتار و برخورد و شیوه ای غلط جانش را از دست داده.الان که گشت ارشاد نیست اوضاع خیلی بد شده؟اون از مذاکره کردنت اینم از تحلیل اجتماعیت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
لطف کنید رفتار غلط و برخورد نامناسب را شرح دهید که چگونه رخ داد
بعد اعترافات بولتن و الان بلینکن موندم اصلاحطلبان چطور روشون میشه تو چشم مردم نگاه کنن و دروغ بگن که امریکا در اعتراضات کاره ای نیست و این اغتشاشات کاملا خودجوش صورت گرفته.
آقای ابطحی اگه اصلاحطلبان چیزی بلد بودن ۹۶ و ۹۸ یه گلی به سر خودشون میگرفتن.مردم رو عصبانی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
حمایت از اعتراضات دیگر کشورها کاری کاملا طبیعی است خود نا سالهای سال است که از مردم فلسطین حمایت می کنیم و پشتشان هستیم .
وریا غفوری را آزاد کنید
آقای ابطحی مثل اینکه یادت رفته خاتمی با نظرات خیر خواهانه خود چند تا فتنه و خسارات سنگین مالی و جانی به این مملکت تحمیل کرده .کی میخواهید دست از دورویی دست بردارید
با آزادی مشروط این فوتبالیست فریب خورده موافقم و امیدوارم که دیگر فریب کومله و پژاک را نخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
زینال ؟؟؟؟؟
زینال ؟؟؟؟؟
تو که هنوز حالت خوب نشده ، نه ؟
خواهشا سوال من را به محضر مبارک آیت اله جوادی آملی برسانید. از معظم له بپرسید همانطور که در خصوص پیروزی تیم فوتبال نظر می دهند چرا در خصوص حوادث دو سه ماهه کشور نظری ابراز نمی فرمایند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
چون بابت اون کار چیزی عایدش نمیشه
نماینده مجلس دخالت 47 کشور را در اعتراضات رو قبول داره ولی وجود اعتراضات مردم رو قبول نداره! اینقدر زمان اصلاحات را از دست دادند که این همه کشور فرصت دخالت رو پیدا کردن!!!
اقاي نماينده مجلس،٤٧ تا كشور ؟!!!!
آقای باقری شما همون کار برجام که دستت بود رو نتونستی ختم بخیر کنی حالا همچین از آزادی بیان انتقاد و اعتراض صحبت میکنی انگار سالهاست توی کشور نبودی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
همین که اقای باقری حق داره حرف بزنه یعنی ازادی بیان داریم!!!
بسمه تعالی.آقای خاندوزی سهامی که حدود ۱۴ سال پیش به مبلغ یک میلیون تومان به هر یک از سهامداران بنام سهام عدالت دادید.سالها که سودش را ندادید،چند سالی هم سود دادید،سالی ۸۰۰۰۰ تومان بود.بعد باز در زمان دولت آقای روحانی اعلام کردید،ارزش آن به ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان رسیده،پس از آن مرتب سودهای متغیر و خارج از عرف میدهید،که معلوم نیست کدام مدیر و فامیل هایش آن مجموعه را می‌گردانند و حساب سود و زیانش را هیچکس خبر ندارد.حالا ما اگر بر مبنای همان حساب چند سال پیش بگوییم مبلغش همان ۱۰ میلیون تومان است.توی همین بانک‌های خودتان که سود سالیانه ۲۰ درصد می‌دهند و میشود،سالیانه ۲ میلیون تومان سودش.آخر ما نفهمیدیم این نظام اقتصادی شما بر کدام محور و بر چه قاعده ای استوار است.هیچ معلوم هست با این سرمایه های ملی چه می‌کنید.البته برای مردم روشن است،که این مبالغ برای شما مسئولین پول خورد بچه هایتان در هفته هم نمی‌شود. بالاخره یک حرف حسابی میتوانید برای مردم بگویید تا مردم بدانند،چقدر دولت مردمی و چقدر اسلامی هستید؟
به جای تکیه بر اتهام فتنه انگیزی و دخالت دشمنان و .... بشارت اتمام! بخود بیایید و با اصلاحات، بخشی از اشتباهات گذشته را جبران کنید.
دیشب شهریاری نماینده مجلس می گفت وزرا در اتنخاب معاونین خود اختیار ندارند و یک کمیته بالا دستی معاونین را تعیین میکند!!!!!!!!!!!!
گره خودروسازی فقط بدست خیامی گشوده میشود.
در هنر و ورزش نسیجی و انقلابی بودن کافی نیست و تخصص لازم است ولی البته در سیاست کمترین اهمیت رو داره و فقط کافیه طرف دنباله رو و مطیع باشه!
پاداش پایان خدمت فرهنگیان که بیش از یکسال است بازنشسته شده اند پرداخت نشده و هیچ کس پاسخگو نیست.آقای وزیر!آقایان نماینده !با وجود تورم بالای آیا انصاف است!سایر دستگاها پرداخت کردند....
دقت کردید؟؟؟؟!!مسئولان همیشه پیش بینی های لازم را ،انجام میدن؟؟پس چرا اوضاع اینطوریه؟؟
«عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان مشارکت ۴۷ کشور در اغتشاشات» کل کشورهای جهان 197 تا هستن حالا شما بگیر 200 . یعنی حدود یک چهارم دنیا جمع شدن تا تو کشور ما اعتراض کنن !!!!!!!!!!!!!!
فارس نیوز چی شده؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
هک شده
چرا روزخم مردم نمک می پاشید مردم که هر روز دلار نمی خرند ولیمایحتاج مردم با دلار هست چرا خودتون رو به کوچه بیراهه زدید
خودرو ساز ها موقع ثبت نام خودرو دو سوم آیپی آدرس های کشور را مسدود میکنند وبه این ترنتیب دسترسی کاربران محدود میشود و آنهائی که نورچشمی هستند و آی پی آنها در لیست سفید قراردادر مسدود نمیشود .
بیچاره مشتریان هر=ه تلاش میکنند یا وارد سایت نمیشوند یا اگر وارد شدند در نیمه راهاز ساین بیرون رانده میشوند
این ترفند ساده همه دوره در موقع واگذاری تکرار شده و میشود و هیچ ارگانی هم حاضر به بررسی نشده چه رسد به برخورد
مسدود سازی آی پی آدرس در این حجم فقط با یک سرور قوقالعاده قوی امکان پذیر است و نمیتواند کار یک کارمند خودسر یا نفوددی باشد بلکه قطعا این گروه پشتیبان نرافزاری در یک تشکل محوف در رده های اول مدیریتی خودرو سازان پناه گرفته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
بیست و هشت بار تو این قرعه کشی ها شرکت کردم تا حالا برنده نشدم . عجب خوش شانس من
سلام
اصلاحیه
گر چه این جمله در کانال تلگرامی آیت الله جوادی آملی آمده است ولی مربوط به سال 1385 میباشد. و مطلقا مربوط به فوتبال ایران و ولز نیست.
هیئت تحریریه تابناک لطفا برای صیانت از گفتار ایشان حتما اصلاح فرمایید.
خبرگزاری فارس توسط هکرها هک.شد
دیگه بازار ارز هم دست دشمن افتاد... عجب مسولین با درایت و مدبری داریم. عزیز اگر همه مشکلات ما از دشمن است خوب تو چه کاره ای.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
احسنت
خاتمی اول صداقت داشته باشد.
او اولین نفری بود در آتش هشتک مهسا امینی دمید. ما کدام خاتمی را باور کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
همان خاتمی که به حق در هشتگ مهسا امینی دمید تا خون بی گناهی پامال نشود !
جدای از این پیروزی، حتی در این بازی معلوم هست کسی گفته بخوانند و برخی هم که نخواندن ولی باید گفت بازیکنان محترم تیم های ملی شما که نمی خواهید احترام به نماد ملی در مسابقات بین المللی بگذارید لطف کنید دعوت تیم ملی را اجابت نکنید و به دیگران واگذار کنید
با محاسبات من بیش از ۶۰۰ کشور در اغتشاشات اخیر نقش داشتن!!!!،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
شایدم بیشتر، از سیاره های دیگه هم چندتایی هستن
در خصوص پلیس امنیت قضایی .
واقعا تشکر که قبل هر چیزی کلا شما تمهیدات لازم را دارید و نمیگزاید آب تو دل مردم و تولید کنندگان تکون بخوره
ما این ثبات و شکوفایی اقتصادی را مدیون تدابیر شما هستیم
رانت خودرو بیشتر تو جیب خود مدیران خودرو سازی و ارگانهای مرتبط رفته
خیلی دوست دارم یک جمله آبدار به این اقای اولیانوف بگم ولی حیف، باید گفت آقای اولیانوف خودتی
جناب الیانوف خودت بهتر می دونی دارید ک ایرانو دارید بازی میدید ولی حیف ک دیر شده ،،روس یعنی دشمن ایران زمین
احتمالا از پارلمانی منظور جلیلی و......یه همچین چیزی باشه
آقا این اینترنت رو وصل کنید . الان یک هفته اس که به اینترنت دسترسی نداریم
فریب اولیانوف کلاهبردار را نخورید. این حرفها برای فریب ایرانی هاست. او پنج ثانیه را به پنج میلیارد ثانیه تبدیل می کند.
قطعا" نظام پارلمانی مثل بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان باعث حضور نخبگان در تاثیرگذاری در امورات کشور خواهد شد البته همانطور که آقای مصباحی اشاره کرده باید احزاب شکل بگیرند تا نخبگان جامعه جذب احزاب شوند و هر حزب برنامه ای برای اداره کشور ارائه دهد و مردم به برنامه رای دهند نه به یک فرد
شما فک میکنی کی فاصله قیمت بازار تا کارخانه بوجود آورد ؟ خود خودروساز با عرضه قطره چکانی
کی بهره میبره بازم خودروساز به بهانه ضرر هر سال میخوان افزایش قیمت بدن ، وقتی تارا بازار آزاد ۶۰۰ میلیون باشه وارداتیم باشه خودروسازها غر میزنن تا اونها بالای یک میلیارد بشه به خودروساز به اصلاح خصوصیم میگن همرو بالای ۸۰۰ بگین
اگه قیمت آزاد بشه مثل روز روشنه تولید بالا نمیبرن تا همین قیمت بازار بمونه
اینکه محمد خاتمی در هر فرصتی برای رهبری نامه می نویسد و پاسخی هم دریافت نمی کند اسمش «مکاتبه با رهبری» نیست. خاتمی با این ژست ها فقط قصد گنده نشان دادن خود را دارد؛ او نه واجد دانش حوزوی و نه واجد دانش آکادمیک و دانشگاهی است، لذا هنوز دو موضوع مهم را نفهمیده است: الف- نظام از سال ۸۸ به بعد خاتمی را تمام شده تلقی می کند. ب- خاتمی هنوز نفهمیده که جامعه نیز خیلی وقت است که از او عبور کرده است … باید اجازه داد او در توهماتش باقی بماند.
جالبه وریا بعد جواب دادن به حسن عباسی بازداشت شد وقتی گفت که عباسی مشکوک به عامل بیگانه است
مردم دارن کم کم به این نتیجه میرسن امثال عباسی و کیهان و.... شاید ربطی بجای خارج ایران دارند
سیاست خارجی ایران غلط و منفعلانه هست ، سفیر آلمان رو احضار، میز مذاکره مسخره ۲۰ ساله تحریم بازی ها رو رها کنید یا بمب هسته‌ای را بسازید یا تاسیسات هسته‌ای رو جمع کنید، تحریم به خاطر چیز نداشته ظلم‌ بزرگ هست که‌ ملت ناراحت و تصمیم گیران سیاست خارجی و داخلی عین خیالشون نيست،
از آقای نماینده مجلس بپرسید آیا اسامی این ۴۷کشور رو می تواند بگویید یا بنویسید ؟؟؟؟؟
خود گویی و خود خندی . خوش باشید.
باقری: مهسا امینی کشته نشده بلکه فوت کرده است:

جناب باقری شما برجام را دریاب مسئله فوت یا کشته شدن مرحوم مهسا امینی را به اهلش بسپار.
اروپائیها بساط مذاکره را از روی میز کارشان جمع کردند شما خوابی ؟؟؟
آقایان که دستشون میرسه لطفا یکی به این اصلاح طلبان بگه آذرماه همچنان جزو فصل پائیز محسوب میشه و زمستان نرسیده که سرد یا گرم باشد.
یکی به این اصلاح طالبان بگه که برجام که سهله پشتک واروهای برجامی اصلاح طالبان خیلی وقته پاره پوره شده و کمتر خودشونو ملعبه و مضحکه ما کنند
من شنیدم حتی مریخی ها هم در اغتشاشات نقش داشتن
اين كه مي گويند اعتراضهابا يد آرام وبدور از خشونت باش بفر ما ييد بنده به عنوان يك شهروند نسبت به نبود رفاه وهزينه پولهاي ايران دركشو رهائ ديگربه هرعنوان وعدم توجه به منا فع ملي كشوروادامه تحريمها را به ضررملت مي دانم
نتیجه مسابقات فوتبال هیچ تاثیری در روند حق خواهی مردم ندارد با نتیجه مسابقه دیشب انگلیس و آمریکا کار برای ایران دشوار تر شد .
خاتمی وامثالهم با مکاتبات بی فایده خودشون چه می خواهند بدست آورند قبل اون چه کتر کردن دل به تصاحب پست های دولتی دارن برای خانواده ودارودسته خودشون نه کار دیگه
مطمئن باشید تابستان گرم در پیش است و اروپایی ها برای برق ایران ذلیلانه التماس خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
زمستان چی شد؟ یادت رفت.
یا عرضه دارن و 27 رو اجرایی میکنن یا وضع همین آشه و همین کاسه
کاش این نماینده مطلع از رموزجهانی نام بقیه دشمنان را هم ذکر میکرد تا ما حداقل دوستان ودشمنان خود را بشناسیم...47 کشور بعلاوه 11 سرویس جاسوسی بعبارتی میشود58 کشور یعنی تقریبا یک چهارم کشور های دنیا :):)
مسلمان واقعی مسلمان صورتی دیگه چه صیغه‌ایه؟ مسلمان صوری منظورته؟
از فارس نیوز چه خبر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
مشغولن
چه خبر از فارس نیوز ؟
کلا از صفحه روزگار محو شد ؟ :))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
جواب دادن به این نظر را منتشر نمی کنی؟
جناب سید عباس صالحی . این دو قطبی هایی که نام بردی مال 20 سال پیش است .
آقای یزدی خواه ، فکر کنم 167 کشور درست تر باشه، مرد حسابی بجای این حرفها برید ریشه مشکل را که فقر و ناکارآمدی و رانت و فساد حل کنید. جهت اطلاع شما اگر هم کشوری دشمن ما باشه وضعیت فعلی ایران براش بهترین حالته و لزومی نداره تغئیرش بده. نه در معادلات جهانی نقشی داریم، نه در زنجیره های ارزش بین المللی جایگاهی داریم ، نه در عرصه تجارت بین المللی نقشی داریم. حتی همین قطر که کلش اندازه یک منطقه تهران نیست داره از وضعیت فعلی ما منتفع میشه.
آنوقت داری میگی دشمن؟
شما در همون کشورهایی که مدعی ازادی بیان و حقوق بشرن مثل انگلیس امریکا فرانسه بری جلوی ساختمون دولتی بگی اومدم حاکمیت و سرنگون کنم به جرم تهدید علیه امنیت ملی جایی می برنت و کاری باهات می کنن که اون سرش ناپیدا اگه نکشن قطعا حبس ابدی اونوقت اینجا ذوب شده ها در اینترنشنال شعار براندازی می دن تعجبم می کنن که چرا کسی معترض میشه خیلی وقیح و پررو تشریف دارن
جناب یزدی خواه چیز جدیدی کشف نکرده اید در هر کشور دیگر دنیا هم اگر معترضینی باشند از بیرون به دلایل مختلف مانند رقابت سیاسی، رقابت تجاری و... حمایت و پشتیبانی میشوند. لیکن در بسیاری از کشورها حکام با رسیدگی به خواستهای مادی و معنوی مردم نمی گذارند معترض بوجود بیاید(حداقل در این سطح).
درود بر خاتمی
چرا اصلاح طلبان از اغتشاشات حمایت میکنند؟ اینها و سلبریتی هایی که خودشون مسبب اوضاع کنونی کشور هستند با روی کمار آوردن و حمایت از روحانی چرا به جای عذرخواهی الان فریاد مردم مردم سر میدن و به آتش آشوبها میدمند؟ آیا این شرایط به نفع مردمه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
کمار کیه ؟ هندیه ؟
یزدی‌خواه، نماینده مجلس: ۴۷ کشور در اغتشاشات اخیر مشارکت داشتند
ایشان دارد جایگاه ایران را در جهان مشخص میکند.می گوید هیچ اعتباری نداریم
بعد اسلام حالا نوبت فوتبال است که دست مایه قدرت طلبی آقایان شود...
این خاتمی همونییه که براش تابوت ساخته بودن شریعت مداری و تسنیم هر چند ماه یه بار آخرین میخ تابوتش رو میزدن یا یه خاتمی دیگه ستٕ؟
آقای یزدی خواه تا حالا فکر کردی چرا اینقدر دشمن داریم بخصوص در همسایگیمون؟ چرا همه قطعنامه ها بر علیه مونه؟ چرا بیشتر مردم دوست دارن از وطنشون مهاجرت کنند؟ چرا مردم کشورهای دیگه دوست ندارن تبعه کشور گل و بلبلتون بشن؟ در اکثر مواقع در زمینه ورشی حاضر نیستن با ایران بازی دوستانه انجام بدن؟
مرگ برروسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
بیشمار!!!!!
شادی کردن نیرو های امنیتی بسیار تأثیر گذار بود.
گام دوم همون بیست و هفته
به نظر من 47 کشور در وضعیت حاضر کشور دست نداشتن و تعداد دقیق و صحیح چهل و هشت و نیم کشور بوده است !!!
بله راه هر نوع اصلاح بسته است بعددانتظار دارید مردم چکار کنند غیر از خیابون اومدن
باور كنيد اين نماينده اسم ٤٠ كشور رو هم بلد نيست از حفظ بگه ، ميگي نه امتحان كن ، مثل جريان عباسي و ٥ اقتصاد دان
بجای نشستن و شمردن تعداد کشورهای همراه با معترضان فکری به حال مردم بردارید آنقدر از کوپن دشمن استفاده کرده اید که سهمیه تان تمام شده یک راهکار جدیدتری پیدا کنید
به ماهم شكلات دادن.خخ
اولیانوف دست از سر مردم ایران بردار
برو روسیه رو از گل ولای بکش بیرون
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی