بازدید 30941
سه هزار و صد و نود و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وریا غفوری بازداشت شد / واکنش غریب آبادی به اظهارات وزیر خارجه آلمان / نماینده مجلس: خوشبین باشیم که شادی نکردن فوتبالیست‌ها و مچ بند مشکی به خاطر شاهچراغ است / پیشنهاد وزیر صنعت برای واگذاری خودروسازی به نیروهای مسلح / نماینده مهاباد با شکایت قوه قضائیه احضار شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند آملی لاریجانی: نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد / آیت‌الله نوری همدانی: گرانی و تورم مردم را اذیت می‌کند/ معاون سیاسی سپاه: بخشی از حوادثی که در ماه‌های اخیر رخ داد، به زخم‌هایی برمی‌گردد که در داخل وجود دارد / فرمانده سپاه: در فتنه اخیر، حق و باطل کاملا واضح است؛ غبارآلود نیست ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱ 24 November 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش غریب آبادی به اظهارات وزیر خارجه آلمان
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران نسبت به برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران واکنش نشان داد. معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران و اظهارات وزیر امور خارجه آلمان در این نشست، با انتشار یک رشته توییت نوشت: «وزیر امور خارجه رژیم آلمان، امروز بیانیه فریبکارانه ای در شورای حقوق بشر ارائه کرد. آلمان، همان کشوری است که رژیم صدام را به سلاح شیمیایی مجهز کرد و موجب شد ۱۳ هزار تن، از جمله کودکان و زنان در شهر کردنشین سردشت، جان خود را از دست بدهند و بیش از یکصد هزار تن نیز مجروح شوند. رژیم آلمان همچنان حقوق بشر ایرانیان را از طریق تحریم های غیر انسانی یکجانبه نقض می کند و با سابقه سیاه خود در همدستی برای ترور شهید سلیمانی، باید به سیاست فریبکارانه و مزورانه خود در حوزه حقوق بشر پایان دهد. در حالی که حقوق ایرانیان به طور گسترده توسط رژیم های آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه از طریق تحمیل اقدامات قهری یکجانبه و حمایت و میزبانی از گروهک های تروریستی که جان ۱۷۰۰۰ ایرانی بی گناه را گرفته اند، نقض می شود، برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران، اقدامی مزورانه است.» آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان، در نشست ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره ایران، کشورمان را متهم کرد که معترضان را با حکم اعدام تهدید می‌کند.

آملی لاریجانی: نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به دانشجویان دانشگاه شریف گفت: این حرف شما که اعتراضات باید شنیده شود حرف صحیحی است. این که شنیدن صوری نباشد هم درست است. شما تحرکات دشمن بیرونی را دشمن تراشی ندانید. آمریکایی ها در تسلیح گروه های تروریست در آن سوی مرزهای کردستان نقش دارند. شما دانشجویان در شناخت نقش دشمن خارجی و پایگاه های منافقین و برخی کشورهای منطقه چقدر تلاش کرده اید؟ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معقول ترین راه، اصلاح اشکالات و خرابی هاست. آینده امیدوار کننده است. شما در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا درس می خوانید. مطالبات شما که در یکی از بهترین دانشگاه های جهان تحصیل می کنید، باید بالاتر از سلف سرویس مختلط باشد. این نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد. آملی لاریجانی با دعوت جوانان به خودسازی گفت: شما جوان بوده و در سن ساختن خود و شخصیت معنوی خود هستید. در ارتقای شخصیت معنوی، باید برنامه ساختن داشت، زیرا مسیری بی نهایت در پیشگاه انسان وجود دارد. این هستی در دنیایی دیگر، با نحو حیاتی دیگر ادامه می یابد. ما انسان ها، تمام کارها و حرفهایمان اگر در چارچوب معنوی قرار گرفت، در مسیر بی نهایت و بدون مرگ، رنگی دیگر پیدا می کند. به فکر خودتان باشید.

اردشیر مطهری، نماینده مجلس: خوشبین باشیم که شادی نکردن فوتبالیست‌ها و مچ بند مشکی به خاطر شاهچراغ است
اردشیر مطهری نماینده گرمسار گفت: اینکه برخی ورزشکاران، مچ‌بند مشکی به دست بستند یا شادی پس از موفقیت نکردند، می‌تواند به خاطر حادثه شاهچراغ هم باشد. باید خوشبین باشیم، یعنی ما هم باید بهره‌برداری مثبت خودمان را از رفتار این ورزشکاران داشته باشیم. از طرفی، دشمن می‌خواهد بهره‌برداری منفی خودش را بکند. یا مثلاً اینکه می‌گویند بازیکنان تیم ملی سرود ملی را نخواندند، من که نگاه کردم دیدم یک خط درمیان بازیکنان، سرود را خواندند، پس ما باید بیاییم و این موضوع را پررنگ کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی: گرانی و تورم مردم را اذیت می‌کند
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت ثبات و کنترل بازار گفت: با همفکری دستگاه‌های مختلف و اتحاد آن‌ها می‌توان مشکلات جاری کشور را حل کرد. وی روز پنجشنبه در دیدار سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان، افزود: گرانی و تورم مردم را اذیت می‌کند و لازم است به این مسائل به‌صورت ویژه رسیدگی شود. آیت الله نوری همدانی گفت: مردم از اینکه قیمت برخی از محصولات و کالاها طی سال های اخیر افزایش چندین برابری پیدا کرده گلایه دارند. این مرجع تقلید با تاکید دوباره بر اهمیت کنترل تورم و افزایش آسایش عمومی، یادآور شد: در دنیای امروز مردم ما با مسائل و مشکلاتی روبه‌رو هستند که گرانی از جمله آن‌هاست. وی در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه ملی در خنثی‌سازی توطئه‌های شبکه‌های معاند و تاکید بر ضرورت اصلاح برخی رویه‌ها در صداوسیما، بیان داشت: مسلم است که رسانه‌های معاند دست از دشمنی با ملت ما برنمی‌دارند و رسانه‌ها باید در برابر آن‌ها هشیار باشند.

معاون سیاسی سپاه: بخشی از حوادثی که در ماه‌های اخیر رخ داد، به زخم‌هایی برمی‌گردد که در داخل وجود دارد
سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در یادواره ملی شهید شاخص بسیج رسانه، شهید سید محمدحسین نواب در اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج اظهار کرد: وقتی امام در پیام‌شان در سال ۶۷ از بسیج به عنوان مدرسه عشق یاد کردند و گفتند من به خلوص بسیجیان غبطه می‌خورم و از خداوند می‌خواهم که مرا با بسیجیان محشور کند، نشان‌دهنده مقام بسیجیان است. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رویکرد استکبارستیزی جمهوری اسلامی به تشریح اوضاع کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: بخشی از حوادثی که در ماه‌های اخیر رخ داد به ضعف‌ها یا به تعبیر رهبری، زخم‌هایی برمی‌گردد که در داخل وجود دارد، اما بخشی از آن به نظام سلطه و دولت‌های مرتجع منطقه برمی‌گردد.

فرمانده سپاه: در فتنه اخیر، حق و باطل کاملا واضح است؛ غبارآلود نیست
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه فتنه اخیر حق و باطل کاملا واضح و مشخص است و غبارآلود نیست گفت: ما در مقابل دشمنانمان خطرناکیم و مراقب باشید. این بار دشمن را کامل خواهیم شکست.

دستیار رئیسی: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم
سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم و بزرگ‌ترهای ما دهه ۶۰ را برای ما خوب روایت نکردند.

فرمانده بسیج: در حوادث اخیر هیچ یک از پایگاه‌های بسیج توسط عوامل دشمن گرفته نشد
سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها نامه‌ای در ۳۰ شهریورماه از منطقه غرب آسیا به پنتاگون نوشتند که ما در این توطئه شکست خورده‌ایم و مردم ایران با ما همراهی نکرده‌اند، در میان دشمن هم اختلاف نظر است و برخی از آن‌ها گفته‌اند که تکلیف این همه پولی که خرج شده چه می‌شود؟ سلیمانی گفت: در اغتشاشات اخیر هیچ کدام از پایگاه‌های بسیج توسط عوامل دشمن در داخل گرفته نشده است و هیچ یک از بسیجیان در این اتفاقات دچار لغزش نشده‌اند؛ بسیجیان محکم و استوار ایستادند و شهیدانی از جمله آرمان، عجمیان و ... را تقدیم انقلاب کردند.

پیشنهاد وزیر صنعت برای واگذاری خودروسازی به نیروهای مسلح
ابراهیمی اصل معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: چندی قبل وزیر صنعت اعلام کرد که خودروسازها را به ستاد کل واگذار کنیم. پاسخ داده شد که حتی با یک ریال نیز قبول نمی‌کنیم چرا که خلاف دستورات مقام معظم رهبری است، ضمن اینکه بهره‌وری بخش دولتی از بخش خصوصی بالاتر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه: حمله به حوزه های علمیه خواهران بیشتر از برادران بوده
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حمله به عمامه و چادر یکی دیگر از اهداف دشمن است. حمله به حوزه های علمیه خواهران بیشتر از برادران بوده است. عصبانیت آنها این است که این فضا نخوابد و دیگر اینکه انتقام بگیرند. آنها به هدف خود نرسیدند و به دنبال این هستند که فضا آرام نشود.

وریا غفوری بازداشت شد
برنا، خبرگزاری رسمی وزارت ورزش از بازداشت وریا غفوری خبر داد.  این خبرگزاری علت بازداشت وریا غفوری را «توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و تبلیغ علیه نظام » عنوان کرد. وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال و بازیکن فعلی فولاد خوزستان است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را هم دارد. خبرگزاری برنا نوشته است: «وریا غفوری بازیکن تیم فولاد خوزستان به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و تبلیغ علیه نظام بازداشت شد.»

نماینده مهاباد با شکایت قوه قضائیه احضار شده است
جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس در حساب توئیتری‌اش نوشت: در چند روز گذشته بارها احضار شده ام! مجموعه قوه قضاییه به جای پیگیری حق و حقوق مردم معترض و خانواده های جانباختگان روزهای اخیر مهاباد و شهرهای کردنشین از من به عنوان نماینده حامی همان مردم داغدیده، شکایت کیفری کرده است! من در هر شرایط کنار مردم باشرفم هستم و خواهم بود.

پژمانفر: می‌خواهند دهه هشتادی‌های ما را مصادره کنند
نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات در مجلس گفت: اعتراض حق مردم است و البته این از ویژگی‌های دهه هشتادی‌ها‌ست، امروز می‌خواهند دهه هشتادی‌های ما را مصادره کنند، آزادگی که در این دهه هشتادی‌ها‌ست، قابل تامل بوده، شفافیت مطالبه‌گری آن‌ها ارزشمند است، آنان تلاش می‌کنند، مرز خود را در اعتراضات با اغتشاشگران جدا کنند.

آل اسحاق: قیمت واقعی دلار پایین‌تر از ۲۵ هزار تومان است
آل اسحاق رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به اینکه موضوع ارز در کشور یک موضوع اساسی در همه حوزه هاست، تصریح کرد: در حال حاضر فضای کشور به گونه‌ای شده که عوامل داخلی و خارجی که به دنبال ضربه زدن به کشور هستند، دست به دست هم داده‌اند تا با هر وسیله و ابزاری آرامش بازار ارز کشور را بر هم بزنند. همه از بانک مرکزی انتظار دارند تا اوضاع را کنترل کند در صورتی‌که بانک مرکزی در تامین نیاز واقعی ارز موفق بوده و برای حل این مشکل همه‌ مجموعه حاکمیت باید هماهنگ عمل کرده و فضا را به گونه‌ای ایجاد کنند که مردم احساس ثبات کنند. وی با بیان اینکه قیمت واقعی ارز بنظر بنده پایین‌تر از ۲۵ هزار تومان است، گفت: نمونه آن ارز نیمایی است که حتی عرضه آن بیش از تقاضای آن است و نوسانات فعلی بازار ارز در واقع در نتیجه عوامل غیر اقتصادی، روانی و سوداگری است؛ بنابراین، بقیه مسئولین نباید در چنین مواردی بانک مرکزی را تنها بگذارند، چون بانک مرکزی به تنهایی نباید تمام مسائل سیاسی، اجتماعی، امنیتی و روانی را حل کند.

ساخت موتور جت تکذیب شد
به دنبال انتشار خبری با تیتر رونمایی از موتور جت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی هوایی، گروه مپنا ساخت موتور جت را تکذیب کرد.

رئیس جمهور: صادرات نفتی و غیر نفتی دچار وقفه نشد
رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: دشمنان می خواستند با تحریم و تهدید، تجارت و صادرات ما را دچار وقفه کنند، اما صادرات نفتی و غیر نفتی ایران دچار وقفه نشد.

سهمیه بنزین این خودروها حذف شد
رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت: حدود ۱۰ میلیون موتور سیکلت، ۳/۵میلیون خودرو و ۲۵۰ هزار خودرو دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد. به گفته او، تمامی خودروهای فرسوده شامل دریافت کارت سوخت و سهمیه هستند، در شرایطی به این وسایل نقلیه سوخت تعلق نمی‌گیرد که دارای پلاک قدیم یا نواقصی در پرونده خود باشند. در غیر این صورت، سوخت دریافت خواهند کرد. رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده گفت: یکی از مشکلات کشور این است که خودروهایی که تردد هم ندارند، سهمیه سوخت دریافت می‌کنند که به نظر من باید در این زمینه تمهیداتی اندیشید و کارگروه تعیین سهمیه سوخت باید سیاست مشخصی را برای حل مشکل در دستور کار قرار دهد. مشهدی شریف ادامه داد: اگر هدفگذاری ما این است که هوای پاکی داشته باشیم، سالانه ۱۷ هزار تن در تصادفات فوت نکنند، ۱۳ هزار تن به خاطر آلودگی هوا کشته و ۷۰ هزار نفر در تصادفات مجروح نشوند، ۳۰ میلیون لیتر بنزین اضافی که توسط خودروهای فرسوده مصرف می‌شود صرفه‌جویی شود، مبلمان شهری زیباتری داشته باشیم؛ بنابراین راهی جز افزایش انگیزه مردم برای اسقاط خودرو نداریم. /باشگاه خبرنگاران جوان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۶
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۸۶
عاقبت کسی اسیر فضای مسموم فضای مجازی یا شبکه های ماهواره ای شود در حالی که نه سیاست بلد باشد و نه توانایی تحلیل که چی بگوید و چی نگوید و چه زمانی بگوید می شود همین شخص وریا غفوری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
ساکت
با بازداشت و تبعید هر آشوبگری از جمله این توپ بازی کن که به خاطر طرفداری از ضد انقلاب بازداشت شده موافقم و مورد تایید من است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
موش بخوره تو رو
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
تو کی هستی که مورد تایید تو باشه !!!!!!
44سال از انقلاب گذشته هنوز مرز بین اعتراض و اغتشاش را مشخص نکردید
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
حرف مفت که میگن یعنی همین !! مرز بین اغتشاش و اعتراض را مشخص نکردید !!!!!؟؟؟ یکی از تو بپرسه فرق بین طلا و خاک چیه قبل از اینکه بخوای به جواب فکر کنی در مورد درک و فهم طرف چه قضاوتی میکنی !! توحش و تخریب قتل چاقو قداره کشی حمله به مامورین انتظامی در همه جای این کره خاکی جرم است و نامش اغتشاش و آشوب است و هر جای دنیا غیر از ایران این اتفاقات می افتاد بشدت سرکوب میشد !!! اینجا این اغتشاشات و خشونتها کاش به انگیزه اقتصادی و معیشتی بود صراحتا گفته میشه ما دنبال براندازی هستیم !!! این رفتارها هیچ ربطی به اعتراض نداره
خوش بینی الکی در حالیکه میدونید حقیقت چی هست منجر به افتضاحات بیشتر خواهد شد. واقع بین باشید.
ظاهرا ایشون یکسال عقب هستند چون نرخ 25 هزار تومان برای سال قبل بود و الان ارزش دلار بالای 32 هزار تومان هست وقتی تورم 40 درصدی ایران و تورم 10درصدی ایران داریم یعنی 30 درصد بیشتر از سال قبل دلار گران‌تر هست شما باید سال 98 می گفتی دلار زیر 25 هزار تومان ارزش داشت وقتی یهو از 14 هزار تومان کردن به 30 الی 32 و بعد 25 هزار تومان آن هم بدون دلیل دوبرابر کردن
موقعی که ۶ تا گل خوردی زدن گل دوم دقیقه ۹۵ خوشحالی داره؟
با اون همه های و هوی و جار و جنجال تاج و بعد کی روش رو آوردید که این بهانه ها رو بیارین؟! آقای تاج خجالت بکش!! نمیتونی عملکرد افتضاحت رو توی جام جهانی گردن ووریا غفوری بندازی.
یکی از خودرو سازهارا به وزارت صنعت بسپارید بعد باهم رقابت کننند
ورزشکاری که در صحنه بین الملل و حتی در داخل به نماد ملی ایران توهین کند هیچی ارزشی ندارند حال هر کاری دیگر که بخواهد انجام دهد و این چیز ها کجا و آن نماد ملی کجا
اردشیر مطهری خیلی حرف های دیگه هم زده که درج نکردین.ادب این بابا نشون میده که سطحش در چه حدیه!!!
شما هم برای کشورهای هدف رسانه درست کنید برای تخریب و حتی افراد از همان کشور استخدام کنید برای خرابکاری و بعد اشک تمساح بریزید و الان در آلمان و انگلیس و فرانسه وقت این کارها هست و مردم دارند اعتراض می کنند
وریا بازداشت شد .فردا هم ۲هیچ باختیم
فقط خواهشا از لفظ تولید کننده مرغ و تخم مرغ و دارو و لوازم خانگی و.... استفاده نکنید. در ایران ما تولید کننده مرغ و تخم مرغ و دارو لوازم خانگی ونداریم. وقتی 92 درصد دان و واکسن و دارو مرغ و تخم مرغ و قطعات اصلی لوازم خانگی وارداتی است یا 95 درصد مواد اولیه دارو از خارج میاد اسم اینها تولید کننده نیست. اسم اینها مونتاژ کننده و خطوط بسته بندی است که خودشان را جای تولید کننده جا زدند تا از رانت بسیار بالا دلار 4200 تومنی و الان دلار 26 هزار تومنی با پرت بسیار بالا استفاده کنند. اگر راست میگن یکسال با نرخ دلار 35 هزار تومنی دان مرغ را وارد کنند و مانند ترکیه با گازوییل لیتری 60 هزار تومنی و برق و گاز و کارگر چند برابر حقوق تولید! مرغ و تخم ومرغ کنند. اگر توانستند یک کیلو به یک کشور غیر از مصرف کننده های ایرانی که دچار انحصار این تولید! کننده ها شدند بفروشند.
واقعا این پوتین معرکه است. بعد از خرسون همه چیز برای او و روسیه در دنیا تمام شده ولی همچنان از موضع یک سوپر ابر قدرت صحبت می کند. اعتماد به نفس به سقف . ولی در عالم واقعیت تیم سیاست خارجی پوتین تمام شرطشون این است که حداقل موردی برای تحریم سویفت تخفیف قایل شوند!
افزایش بیشتر قیمت‌ها به خاطر این هست که چند سال قبل‌تر سرکوب قیمتی شده بود و حتی الان با این افزایش قیمت ها قدرت خرید به سال 92 رسیده
وریا غفوری را آزاد کنید .
جز خسارت برای خودتان هیچ نتیجه دیگری ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
خسارت آزادی یک وطن فروش ش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
علی الحساب خسارت از ایشون می گیریم
حالا خوب هست فیلم کامل نخواندن این ها هست که این آمده توجیه می کند خیانت کردن اینها و تمام و در پایان مسابقات باید مجازات شوند ولی وقتی یک ماه قبل همین کار را در باری دوستانه انجام دادن حتی مشخص بود عده ای از شرمشان سرشان را انداخته بودن پایین حال یا برای فرار رو به جلو که کسی نفهمد یا اینکه بزرگان تیم به آنها گفته بودن نخوانند و مجبور شدن سرشان را پایین نگه دارند
و وریای غفوری فقط نیست چندین نفر دیگرهم هستند و باید بازداشت شوند هرچند با وثیقه آزاد می شوند
مسخره شده، همه رو میگیرن و تعهد میگیرن که دیگه کار بد نکنن
کاپیتان محبوب
آره بابا!!! خوشبین باشیم که بهترین مدیران را داریم!تورم نداریم!بیکاری نداریم!خلاصه همه چی آرومه و ما چقدر خوشبختیم!!!
من که فیلم اول بازی را دیدم،هیچ یک از بازیکنان سرود کشور را نخوندند!
وریا غفوری را برای تخریب تیم فوتبال دستگیر کردن؟
وریا غفوری بازداشت شد ؟بدلیل چند تا توییت
نماینده مهاباد با شکایت قوه قضائیه احضار شده است؟پیگیری حق و حقوق مردم معترض و خانواده های جانباختگان روزهای اخیر مهاباد.
چرا نمیاید گفتگو کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فوتبالیست، ورزشکار یا سلبریتی ای که به جای میانداری به تحریک و تهییج فضا بپردازد، نباید حاشیه امنی داشته باشد. دولت باید وارد منافع اقتصادی اینها هم بشود تا قدر عافیت و استفاده از فرصتهای اقتصادی این کشور را در حالی که مالیات چندانی هم نمیدهند، بدانند.
ساخت هواپیمای مسافربری کی تکذیب میشه؟
اگر وریا غفور را تا 78 ساعت دیگر آزاد نکنید باید اعدامش کنید
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
۷۸ ساعت رو چه جوری محاسبه کردید؟
با واگذاری کارها به قرارکاه سپاه تنام پیمانکاران بزرگ بیکار شدند و در حال خروج از کشور هستند

اتومبیل سازی را بسبارید به سپاه تا همه چیز دست سپاه باشد
حالا چرا شب بازی ایران وریا رو بازداشت کردین تمرکز تیم به هم ب
میخوره ، حالا مگه چی گفت مگه نمیگین گفتگو‌؟
جناب وزیر نالایق آموزش و پرورش فیش حقوق ایانماه نعلنان چیزی جز توهین به شعور معلمان نیست ؟؟ خدا از تون نگذره ۱۱میلیون شده معوقات ۱۵ ماه و ۱۳ میلیون شده کسورات ؟؟؟؟ آقای منادی خ اهشن کمتر دروغ بگو مرد حسابی بالاترین حقوق معلمین و آموزش و پرورش
به ۱۶ میلیون نمیرسه تو داری میگی حداقل دریافتی ۱۶ میلیون ؟؟ من موندم چرا اینقدر راحت تو کشور مثل نقل و نبات دروغ گفتن طبیعی شده خدا نگذره از محمود که بساط دروغگویی و ریاکاری رو گسترش داد ؟؟ راستی معلوم میشه محمود کدوم سوراخ موش هست ازش خبری نیست ؟؟
راستی از محمود چه خبر؟؟؟ معلوم میشه کجا قائم شده ؟؟
به مردم خودمون خوشبین باشیم ولی به کیروش و برنامه هاش خوشبین نباشیم. میگن تو فوتبال فساد هم هست!
البته تابناک خجالت کشید که صحبت های کامل این نماینده بی ادب رو درج کنه اما اردشیر مطهری بخاطر بی ادبی هایی که در صحبت های امروزت بوده میری تو لیست بدها!!!
البته مطالبات دانشجویان شریف بسیار بالاتر از سلف مختلط است اما برای شما صرف نداره بقیه مطالبات دانشجویان رو بشنوید و فقط قسمت سلفش رو پررنگ کردید!!!
غفوری و سایر بی وطن ها را الکی بزرگ نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
بی ادب گستاخ
عمق فاجعه در مدیریت صنایع کشور را باید از پیشنهاد واگذاری خودرو سازهی به نیروهای مسلح فهمید!!!!!!!
آره خوشبین باشید‌
اصولا خوشبینی چیز خوبیه !
آل اسحاق : قیمت واقعی دلار پایینتر از ۲۵ هزار تومان است !!!
حالا که در حد حرفه چرا نمیگی پاییینتر از هزار ؟؟؟؟!!!
در خودروسازیها را ببندید این سرطانها را به کسی واگذار نکنید اجازه واردات دهید مشکل هوا و مصرف سوخت هم حل میشود کارت سوخت هم نخواستیم
زنده باد محمود زاده نماینده مردم مهاباد !
چه اخبار هیجان انگیزی.سرشار از امیدواری و شور و نشاط و سرزندگی و پویایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
توهین به تیم ملی مگه جرمه؟
آقای وزیر آموزش و پرورش خدا شاهده اینقدر حقیر نشده بودم ، ولی اگه تازیان آذر ماه با ۳۲ سال خدمترتبه ۵ من ۴ بشه یک ثانیه ادامه فعالیت رو حرام میدانم و درخواست بازنشستگی میکنم ؟؟ میدونی بخاطر این دوسال که گول وعده های تو رو خوردم ارزش پولی که سالها از حق معلمان خورده شده یک دهم شده ؟؟
نتیجه سفر حاج خانم زهره الهیان با چادر مربوطه به نیویورک!!! انسیه رو هم می بردی خانم‌ها رو ارشاد می کرد
معیشت مردم به طور وحشتناک به خطر افتاده از روزی که یارانه نقدی پرداخت میشه همه چیز چند برابر شده به طوری قیمت مواد مخدر از یه ماه پیش ۵ برابر شده
اردشیر مطهری رو بذارین مسئول تیم ملی فوتبال تا یک تیم کاملاً متعهد براتون بسازه!!!!!!
اره انگار گرانی و تورم یه کم مردم رو اذیت می‌کند .
مردم از پا افتادن تازه میگین اذیت می‌کند ؟
وریا یک معیاری برای جامعه هست. براحتی می‌شود خود را با آن محک زد. آیا در ده سال گذشته حرفی بر علیه منافع کشورش و مردم زده ؟ او با مردم هست و حرفش حرف ملت. به همین راحتی
امثال این "وربیا" برای عقده گشایی از سرخوردگی ها دست به اینکارها میزنند دستگیری چنین آدمی گنده سازی غیر لازم هست .
استاد اختراع جرم در جهان: تخریب تیم ملی شد جرم!!
این وزیر صنعت چرا مونده
وقتی توان کار نداری بکش کنار تا آدم باسواد و دلسوز بیاد
اگر قرار به واگذاری باشه که همه رو بدید به سپاه و ارتش و تمام وزارتخانه ها رو هم تعطیل کنید تا لااقل افرادی مثل ایشون حقوق الکی از جیب مردم نگریند.
بعد میگن چرا مردم آمپر چسبوندن ، خب معلومه از بی لیاقتی و بی سوادی و بی تعهدی....
اگر با دو نفر امثال این به اصطلاح فوتبالیست برخورد جدی و قاطع انجام بشود و به مجازات متناسب با جرایم ضد امنیتی شان کیفر یشوند دیگر کسی جرات نمیکند ستون پنجم دشمن بشود و بر ضد نظام، انقلاب و مردم کاری انجام بدهد مماشات و سعه صدر کافی است
نماينده مجلس : « خوشبين باشيم كه شادي نكردن فوتباليستها و مچ بند مشكي آنان به خاطر حادثه شاه چراغ است » !!
----------------------
بزرگي گفته است : « به واقعيات چشم بدوز ، چون كه واقعيات به تو چشم دوخته است » !!
من سرهنگ بازنشسته ارتش هستم
درود می‌فرستم به ملت خون دیده ایران
ما متاسفانه تو بیشتر خبرهای ایران میشنویم که گرفتن، کشتن،بردن ،پلمپ کردن و....ازش شکایت کردن،تحریم کردن،حذف کردن،گرانی و تورم
امیدوارم روزی برسه که مردم ایران خوشحال و خوشحال تر باشن بدور از گرانی و تورم .یک دلار الان چندتومنه ؟؟
چقدر دیر این وطن فروش رو بازداشت کردند
یعنی چی ؟ تیم فوتبالی که اینهمه برای بازیکنش و مربیش هزینه شده باید جوابگو باشه که چطور هر 15 دقیقه یکبار گل خورده؟؟ شما آمار بازی را ببین 20 درصد تصاحب توپ!! هرجای دنیا بود این سرمربی 10 بار بازخواست شده بود. قوه قضاییه وریا را بازخواست می کنه. آدم شاخ درمیاره ازبس همه چیز مغرضانه است.
آملی لاریجانی فیش حقوق دریافتی ات رو منتشر کن
مردم خاطرات خوبی ندارن از دوران مسئولیت هایی که داشتی .
از کدام اصلاح سخن میرانی ؟
خبرهایی که کار میکنید فقط باعث آزار بیشتر مردم میشه
شنیدن حرفهای مسولینی که یا واقعا درکی از وضعیت ندارن یا واسه خوب نشون دادن اوضاع همه چی رو کم تر از چیزی که هست جلوه میدن

“بخشی از حوادثی که در ماه‌های اخیر رخ داد به زخم‌هایی برمی‌گردد که در داخل وجود دارد” بخشی؟
“خوشبین باشیم که شادی نکردن فوتبالیست‌ها و مچ بند مشکی به خاطر شاهچراغ است”
“می‌خواهند دهه هشتادی‌های ما را مصادره کنند”
“پیشنهاد وزیر صنعت برای واگذاری خودروسازی به نیروهای مسلح”
“در فتنه اخیر، حق و باطل کاملا واضح است؛ غبارآلود نیست”
“نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد”

بعد اینها میگن بیاید حرف بزنیم،..
شما که براتون اهمیت نداره شادی نکردن فوتبالیست ها و مچ بند مشکی برای چی هست پس لطفا اظهار نظر هم نکنید
برای نماینده ای که بین مردم و حتی شهدا و جانباختگان

حوادث اخیر تفاوت قائل میگردد واقعا متاسفم

بعد می گویند چرا در بین مردم و مسولان اینقدر دو قطبی و

شکاف و فاصله افتاده است !!!!؟؟؟؟؟
آقای آل اسحاق قیمت واقعی دلار باید خیلی کمتر از این حرفها باشد اگر دلارهای حاصله از فروش نفت در دوران احمدی نژادی در صندوق ذخیره ارزی " که مبدع آن دولت آقای خاتمی بود" ورود پیدا میکرد وبه بهانه تحریم و عدم توانایی انتقال پول در کشورهای بیگانه سپرده گذاری نمیشد
فکر نمی‌کردم یک پرسپولیسی روزی به یک استقلالی عشق بورزد ، من یک پرسپولیسی دو آتشه هستم و امروز به وریا غفوری عشق می ورزم
بهترین رویکرد هم اکنون انصراف تیم از ادامه مسابقات و برگشتن به ایران است.
نماینده دولت همان خوشبین باش؟؟؟
ایران باید یکبار برای همیشه تکلیف خود را با برنامه هسته ای روشن کنه. الان وضعیت اکراین رو ببینید شش ماهه سگ های ناتو دارند اطراف روسیه پارس می کنند ولی جرأت شلیک یه ترکش داخل خاکش رو ندارند چون ده هزار کلاهک پیشرفته هسته ای داره. ایران باید با توجه به موقعیتش صاحب کلاهک هسته ای بشه مثل هند و پاکستان اونوقت سایه تجزیه و جنگ نظامی برای همیشه از سر ایران برداشته می شه و سعودی اینترنشنال و مصی قمی و الباقی دست از سر این کشور بر می دارن. فقط این وسط باید مواظب .... داخلی باشید که گل به خودی نزنند و مردم رو بیش از این عصبانی نکنند. تحریمها هم تهش همینجاست و چیزی نمونده که تحریم نکرده باشند.
«وی با بیان اینکه قیمت واقعی ارز بنظر بنده پایین‌تر از ۲۵ هزار تومان است، گفت: نمونه آن ارز نیمایی است که حتی عرضه آن بیش از تقاضای آن است »
به ایشان یادآور میشویم که چون تقریبا ثبت سفارش برای اکثر کالا در حال حاضر امکان پذیر نیست و اجازه واردات بسیاری از کالا همچون خودرو و ... داده نمیشود به همین دلیل عرضه ارز نیمایی بیشتر از تقاضا است. در واقع با گفت ارز نیمایی رو کی داده و کی گرفته! (البته به جز شرکتهای دولتی و خصولتی) که ملاک نرخ ارز در کشور باشه.
با بازداشت این ورزشکار مردمی تیم فوتبال جمهوری اسلامی را بیشتر در حاشیه راندید۰ ایشان هم بین مردم و هم بین ورزشکاران محبوب است۰
وریا غفوری را آزاد کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
وریا در ❤ ملت جای دارد
هر کس به هر طریقی ، از طریق استوری یا .... از اغتشاشگران حمایت کند شریک خون ریخته شده کودکان و زنان و مردانیست که درشاهچراغ شیراز و ایذه و اصفهان و مشهد و هر نقطه کشور بر زمین ریخته شد آن داعشی هایی که درپیجشان ابتدا اعلام کردند با دو موتورسوار ده ها پلیس را در ایذه کشته اند و جشن گرفته بودند بعد که فهمیدند با گلوله هایشان کودک مستعد شیرین زبان ، کیان را به شهادت رسانده اند استوری هایشان را تغییر دادند که کار خودشونه این کار اغتشاش گر های داعشی نخ نما شده ، اینکه یکدفعه علی کریمی ، علی دایی ،سردار آزمون ،وریا غفوری ،پرویز برومند، امید دانا ، فردوسی پور ، یحیی گل محمدی و سایر سلبریتی ها و امام جماعت هایی مثل مولوی عبدالحمید و سایر بلاگرها همه با هم یکدفعه و متحد عامل و محرک اغتشاشات و قتل و عام در ایران می شوند دلیل بر این است امارات و عربستان شیر دلارهای نفتی را در فلان جای این حامیان اغتشاش فرو کرده تا از دلار سیراب شوند و از طرفی گرین کارت هایشان گرین کارت های فرزندانشان تمدید یا صادر شود امتیازات بیشتری به آنها داده شود به بهای تخریب ایران ، به بهای مشغول کردن نیروهای امنیتی تا داعش با حمایت و دلگرمی این بازیگران و ورزشکاران و سلبریتی ها و سیاستمداران غارتگر ایران و مابقی پنجاه نفر را در شاهچراغ قتل عام کند ایذه و اصفهان و کرج را بخاک و خون بکشند مسلحانه کلانترهای زاهدان و خاش را تخریب کنند ،وقتی بحث اقدامات ضد امنیت پیش می آید این ها همه شریک در قتل کودکان و زنان هستند فردوسی پور ، ی علی دایی ، علی کریمی ، پروانه سلحشوری ی، محسن چاووشی، مولوی عبدالحمید امام جماعت بلوچ نگاه ،یحیی گل محمدی یا مهدی مهدوی کیا یا فرشید اسماعیلی، پیام نیازمند، پژمان منتظری یا کریم باقری یاحسین ماهینی ،محسن تنابنده و امیر فرخی نژاد یا پرویز پرستویی و شهاب حسینی و سعید آقاخانی است ، باران کوثری و کتایون ریاحی، هنگامه قاضیانی ،آناهیتا همتی، شبنم فرشادجو و آناهیتا همتی علی شادمان و ثریا قاسمی و مریم بوبانی و فاطمه معتمد معتمد آریا، «ترانه علیدوستی»، هانیه توسلی، گلاره عباسی، ستاره اسکندری، پریناز ایزدیار، سحر دولتشاهی، الناز شاکردوست، شبنم قلی خانی ،و افسانه حسامی فرد و الناز رکابی و همه دانشجویان شریف که با پول بادآورده دانشجو شدند ولی داعش جو و استاد فحاشی و بی ادبی بودند
مادر کیان وقتی فرمان قتل فرزندش را امضا کرد که کیان کوچولوی معصوم بازی می کرد و نمی دانست مادرش شبانه روز، در پیچ های مختلف مخالف وطن، فرمان اغتشاشات را توسط اسراییل فارسی و علی کریمی و مابقی میلیاردرها ، لایک می کند مادر کیان پسرش را وقتی کشت که در صفحه اینستاگرامش پیج های اسراییل و بی بی سی و ایران اینترنشنال سعودی و مسیح علی نژاد و علی کریمی و مابقی سلبریتی هایی را دنبال کرد و لایک کرد که در خانه و ویلاهای تریلیاردی ایران و خارج ایرانشان برای تولد کودکشان رقص زندگی می گیرند ولی برای مادر کیان و پسرش رقص مرگ توصیه می کنند پدر مهسا امینی زمانی دختر بیمار سرطانیش را کشت که به فرمان حزب های تجزیه طلب کرد کومله و دموکرات وارد کننده سلاح به ایران دروغ گفت و نگفت که دخترش سرطان مغز داشته دخترش تمام هورمون های عصبی و مغزی و قلبی و کلیوی و تیروییدش بدلیل جراحی مغز و تالاموس و هیپوفیز غیر فعال بوده هر ایرانی که جهل داشته باشد پیرو دشمن باشد خواهد مرد تر و خشک با هم خواهد سوخت امروزه شیطان بصورت لایک لیدرهای اغتشاشات متبلور شده است در دنیای مجازی و خیالی فرمان مسیح علی نژاد را لایک می کنیم که هر چه لایکش بیشتر باشد هر چه آمار کشته های زنان و کودکان ایران بیشتر باشد سهم دریافتی اش از اروپایی ها ، آمریکایی ها ، صعودی ها و داعشی ها بیشتر خواهد بود به دعواهای مجریان بی بی سی و اینترنشنال و احزاب مختلف خارج نشین نگاه کنید چگونه قبل از سقوط جمهوری اسلامی ، بر سر تقسیم غنایم و مزدهای اجانب یکدیگر را پاره پاره می کنند وقتیکه نیروهای امنیتی برای دور کردن خودرو حامل کیان ، در حال راهنمایی مسیر برای پدر کیان بودند دو موتور سوار داعش صفت مسلح که فکر می کردند این خودرو همکاران پلیس هستند همه را به گلوله بستند چون علی کریمی تریلیاردر از داخل استخر گرم ونرم به مادر کیان و فالورها و داعشی ها گفته بود شیشه دودی ها ، امنیتی هستند و خودرو پدر کیان شیشه دودی بود در نتیجه و همزمان کیان کوچولو و ده نفر از نیروهای امنیتی را به رگبار بسته و شهید و مجروح کردند و نگفتند چون مادر کیان دوستدار اسراییل فارسی است او را نکشیم چون داعش صفتان ، ابتدا جشن بپا کردند که نیروها را کشته اند و بعد که متوجه شدند کیان را هم شهید کرده اند جشن بزرگتری گرفتند و گفتند پلیس ، کیان را کشته است در هر حال هر چه تعداد کشته ها بیشتر باشد آنها جیره و پول بیشتری دریافت می کنند و از طرفی کیان معصوم را همچون پیراهن عثمان ، دستاویز کشته های بعد قرار خواهند داد
و مادر کیان خوشحال است که فالورها و لایک هایش بیشتر شده ولی روزی خبردار خواهد شد که قاتلین گرفتار شده و خواهند گفت کیان و مامورین را با هم کشتند و نوش داروی بعد از مرگ سهراب برای مادر کیان ، کیان نخواهد شد ولی برای مسیح علی نژاد و علی کریمی و سایر لیدرهای اغتشاشات آب و نان فراوان خواهد داشت و کیان عزیز در روز قیامت به مادرش خواهد گفت که برای قتل من قاتلانم را لایک کردی و بعد از کشتنم در جشن پیروزی قاتلانم با آنها و همدم و همفکر آنها بودی.و این جهل و نادانی است که باعث می شود یک مادر ناخواسته قاتل جگرگوشه اش شود و بعد از قتل فرزندش با قاتل شادی کند
آن‌گونه که از تعالیم اسلامی برمی‌آید، عذاب‌های عمومی ویژه افراد گناه‌کار نیست. منتها افراد بی‌گناه دچار عذاب قیامت نخواهند شد. قرآن کریم در این باره هشدار داده و می‌فرماید: «وَ اتَّقُوا فِتْنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَمُوا مِنْکُمْ خَاصَّة»؛ و از فتنه‌‏اى پروا کنید که (چون درگیرد) تنها به کسانى از شما که ستم کردند نمی‌رسد (بلکه دامن‌گیر همه می‌‏شود).
هر گاه در جامعه‌‏اى فساد و گناه شایع شود، وظیفه مؤمنان است که در مقابل فساد بایستند و از آن جلوگیرى کنند. مؤمنان باید بدانند که خوب بودن و گناه نکردن آنها کافى نیست، بلکه باید علاوه بر اصلاح نفس خویش، در فکر دیگران هم باشند و در اصلاح جامعه‌‏اى که در آن زندگى می‌‏کنند بکوشند و این همان وظیفه امر به معروف و نهى از منکر است که دو واجب دینى است.
طبق یک سنّت الهى، هر گاه در جامعه‌‏اى فساد و گناه رواج یابد و خدا بخواهد به آن جامعه بلا نازل کند، این بلا فقط بر اهل فساد و ستم‌گران نازل نخواهد شد، بلکه دامن کسانى را نیز خواهد گرفت که به وظیفه تبلیغى و اصلاحى خود عمل نکرده‌‏اند و ستم‌گران را با سکوت خود تشویق نموده‌‏اند. این آیه از همین سنّت الهى خبر می‌‏دهد و خطاب به مؤمنان می‌‏فرماید: از عذابى بترسید که فقط سراغ ستم‌گران از شما نخواهد آمد؛ یعنى این عذاب عمومى خواهد بود و مؤمنان را هم در برخواهد گرفت.
پس چرا اسمش را ميگذاريد خصوصي سازي؟
تعجب از مردم چرا باید معترض وبقول دولت اغتشاشگر باشندهمه چیز خوبه نه گرانی نه رانتخواری خواص نه اختلاس همه راحت خونه میخرند هیکس شرمنده زن وبچه اش نیست اجاره خونه مفت و......
.
مسلما راه برون رفت از شرایط فعلی کشور، دستگیری افرادی مثل وریا غفوری نمی باشد.
وریا غفوری باید آزاد گردد
بازداشت وریا غفوری آنهم در این شرایط آثار منفی زیادی بر بازیکنان تیم ملی خواهد گذاشت.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی