بازدید 54801
سه هزار و صد و نود و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اظهارات جنجالی خیابانی درباره علت باخت ایران و پیروزی عربستان / سلیمی‌نمین: نباید با سلبریتی‌ها درگیر شویم / دلیل اصلی استعفای رستم قاسمی چه بود؟ / انسیه خزعلی: در فرهنگ مبتذل غربی، زن را با جسم مطرح می‌کنند / روایت وزیر ورزش از ایجاد مزاحمت و فحاشی در بازی ایران و انگلیس / تسنیم: قدرت خرید ایرانی‌ها از ۱۰۱ ملت جهان بیشتر است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: سپرده‌گذاری ۵ میلیارد دلاری سعودی‌ها در بانک مرکزی ترکیه /فاطمی امین: از طرف دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد/ واکنش وزارت جهاد کشاورزی به ادعای واردات مرغ منجمد / از قانون اعطای تابعیت به فرزندانِ مادران ایرانی سوءاستفاده‌های بسیاری شد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ 23 November 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

اظهارات جنجالی خیابانی درباره علت باخت ایران و پیروزی عربستان
امروز ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد که در آن جواد خیابانی، دلیل باخت سنگین ایران و پیروزی عربستان را چنین توضیح می‌داد: «عربستان برد، چون حمایت ملی مردم را پشت سرش داشت و ایران باخت، چون مردم از تیم ملی حمایت نکردند. تیمی که حمایت مردم را نداشته باشد دوزار هم نمی‌ارزد.»
خیابانی ساعتی بعد با انتشار ویدئویی ادعا کرد که ویدئوی منتشره تقطیع شده است و بخشی از یک پاراگراف صحبت او بوده.

سلیمی‌نمین: نباید با سلبریتی ها درگیر شویم
سلیمی نمین گفت: ما نباید با سلبریتی ها که یک قشر پر مصرفی هستند و هزینه هایشان زیاد است و به دنبال این هستند که امکاناتی را برای خودش به دست بیاورند درگیر شویم. این قشر غالباً می خواهد برخورداری داشته باشند و ما نباید خودمان را در مقابل این قشر قرار دهیم، در حالی که می توان به راحتی با آن ها تعاملاتی داشت.

جبلی: هر وقت منافع صداوسیما نادیده گرفته شود، شکایت می کنیم
رییس صداوسیما گفت: از هر پلتفرمی که قوانین را رعایت نکند، شکایت می‌کنیم. پیمان جبلی درباره دلیل شکایت صداوسیما از پلتفرم آپارات، اظهار کرد: بخش حقوقی ما نه فقط از آپارات که از هر حوزه‌ای که قوانین را زیر پا بگذارد، شکایت می‌کند. وی ادامه داد: ما برای دفاع از حق خود از برخی پلتفرم‌ها که حق کپی رایت و پخش را رعایت نکرده یا خلاف قانون عمل می‌کنند، شکایت می‌کنیم؛ البته شکایت ما برای بار اول نیست و هر وقت منافع سازمان صداوسیما با نقض قانون نادیده گرفته شود، شکایت کرده و مرجع صالح قضایی به شکایت رسیدگی می‌کند و ما هم تابع قانون هستیم. مدیرعامل صباایده و بنیانگذار آپارات و فیلیمو در توییتر خود از شکایت صداوسیما و ابلاغ آن خبر داده است. محمدجوادشکوری مقدم، در صفحه شخصی خود نوشت: امروز حکم جدید کیفری بنده با شکایت شاکی همیشگی، سازمان صدا و سیما از آپارات، صادر و ابلاغ شد. در این حکم، با عدم توجه به کاربر محور بودن آپارات، مسئولیت محتواهای صدا و سیما که توسط کاربران در سایت آپارات بارگذاری شده را متوجه مدیر سایت دانسته‌اند.

زبان مردم را متوجه می‌شویم؛ اما بعضی وقت‌ها خودمان را می‌زنیم به متوجه نشدن 
محمود عباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره این‌که مسئولانی همچون آقای ضرغامی می‌گویند من با بازجوی دهه هشتادی ها صحبت کردم می‌گوید من متوجه نمی‌شوم این‌ها چه می‌گویند، یا در یک فایل صوتی که منتشر شده است یکی از مسئولان می‌گوید ما با کسانی مواجه هستیم که چیزی برای از دست دادن ندارند و صحبت از گفت‌وگو به میان می‌آید؛ راه این گفت‌وگو چیست، گفت: کسی که مرتکب جرم می‌شود باید بازداشت شود. جرم هم مشخص است چیست. راه‌های اثباتش هم در قانون مشخص است. من اعتقاد دارم نه از این طرف بام باید بیفتیم نه از آن طرف بام. من شخصا حرف مردم را می‌فهمم. اینجوری نیست که حرف مردم فهمیدنی نباشد. چرا نمی‌فهمیم؟ این‌ها بچه‌های ما هستند. این دانش‌آموزانی که امروز در مدارس هستند، بچه‌های ما هستند؛ در مدارس خودمان تربیت شدند. پای صدا و سیمای خودمان نشسته‌اند؛ چرا نباید زبان‌شان را بفهمیم؟ تا به حال چه‌کار می‎‌کردیم که زبان‌شان را نفهمیده‎‌ایم؟ کجا غافل بوده‌ایم؟ چرا نباید بفهمیم؟ اگر زبان مردم را نمی‌فهمیم چگونه در جایگاه مدیریت اداره امور مردم می‌نشینیم؟ چرا باید بنشینیم؟

وی با بیان این که اتفاقا من اعتقاد دارم ما زبان مردم را متوجه می‌شویم خوب هم متوجه می‌شویم؛ اما بعضی وقت‌ها خودمان را می‌زنیم به متوجه نشدن، بیان کرد: آدم باید کمی جرأت ابراز نظر داشته باشد. الحمدالله نظام سیاسی ما یک نظام دموکراتیک بر مبنای نظام فکری اسلامی است و از گفت‌وگوی درست و منطق قوی استقبال می‌کند و به اصول اعتقاد داریم. به اصلاح در چارچوب هم باید اعتقاد داشته باشیم و داریم. برخی‌ هم خدا را می‌خواهند هم خرما را؛ خیر، بعضی جاها دست زدن به تغییرات بزرگ و اصلاحات عمیق در چارچوب اصول نیاز است.

سخنگوی دولت: دلیل استعفای رستم قاسمی تشدید بیماری بود
سخنگوی دولت گفت: با توجه به استعفای آقای رستم قاسمی به دلیل تشدید بیماری‌شان، آقای افندی‌زاده به عنوان سرپرست این وزارتخانه در جلسه امروز هیات دولت حضور داشت. علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز چهارشنبه (2 آذر) در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به استعفای آقای رستم قاسمی به دلیل تشدید بیماری‌شان، آقای افندی‌زاده به عنوان سرپرست این وزارتخانه در جلسه امروز هیات دولت حضور داشت. وی افزود: رئیس‌جمهور و اعضای دولت از ایشان قدردانی کردند و آرزوی شفای عاجل برای ایشان داشتند. به محض آغاز فعالیت مجلس در هفته جدید، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی خواهد شد.

انسیه خزعلی: در فرهنگ مبتذل غربی، زن را با جسم مطرح می‌کنند
معاون سید ابراهیم رئیسی در امور زنان گفت: زن با عقل و توانمندی‌هایش، نه با جسم و ظاهر، در جامعه حاضر شود. اما در فرهنگ مبتذل غربی زن را با جسم مطرح می‌کنند. وقتی آن فرهنگ مبتذل در جامعه ترویج پیدا کند، بسیاری از توانمندی‌های زن مغفول می‌ماند و شکوفا نمی‌شود. از این روی، اسلام محدوده جنس را به خانواده اختصاص می‌دهد و زن مثل یک مرد و مثل سایر کسانی که در جامعه فعالیت دارند با فکر، ایده‌ها، خلاقیت، هنر و علم خود در جامعه ظاهر می‌شود. این فلسفه را پشت قوانین مربوط به حجاب می‌بینیم که چه اندازه به نفع زن است و می‌تواند تشبیه به کمربند ایمنی باشد که شاید محدودیتی ایجاد کند، ولی مصونیت، امنیت و حفظ حریم و حدودی برای زنان و دختران دارد. در این موارد باید کسانی که قانونگذارند توجه داشته باشند تا قانون بر مبنای حکمت و مصلحت جامعه باشد و طبیعتاً کار کارشناسی روی آن انجام بگیرد.

از قانون اعطای تابعیت به فرزندانِ مادران ایرانی سوءاستفاده‌های بسیاری شد
شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با اشاره به قانون اعطای تابعیت از طریق مادر به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی گفت: بنا به ضرورت در یک مقطعی تابعیت برای فرزندان مادران ایرانی صادر شد، اما با کمال تاسف این قانون باعث سوءاستفاده بسیار زیادی در این موضوع شد و تقریبا حق و حقوق مادران ایرانی به گونه‌ای زیر سوال رفت.

روایت وزیر ورزش از ایجاد مزاحمت و فحاشی در بازی ایران و انگلیس
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: پیش از شروع بازی با انگلستان مزاحمتی از روی سکوها با به کار بردن الفاظی غیرورزشی صورت گرفت. در حین بازی نیز کلمات غیرورزشی شنیده شد. روی سکوها نیز پرچم‌های غیرمجازی وارد شده بود که تماشاچیان با هم درگیر شدند. خوشبختانه مسئولان انتظامی آنجا سامان دادند. به تیم ملی اهانتی نشد و ایرانی‌ها در ورزشگاه به خوبی از تیم ملی حمایت کردند.

تسنیم: قدرت خرید ایرانی‌ها از 101 ملت دنیا بیشتر است
تسنیم در گزارشی نوشت: به تازگی خبری در فضای مجازی دست به دست شده که در آن ریال ایران، بی‌ارزش‌ترین پول جهان معرفی شده است. ۱۸۰ پول ملی در دنیا بر اساس ارزش برابری خود با دلار آمریکا سنجیده شده‌اند که در آن ریال ایران به‌دلیل تعداد ارقام بیشتری که در برابر یک دلار آمریکا دارد، بی‌ارزش‌ترین پول ملی معرفی شده است. در واقع باید گفت این نوع رده‌بندی پول‌های ملی خودش بی‌ارزش‌ترین نوع رده‌بندی محسوب می‌شود که هیچ جایگاهی در تعیین و تعریف شرایط اقتصادی یک کشور و مقایسه وضعیت اقتصادی کشور‌ها با هم ندارد؛ اما یک شاخص مهم برای مقایسه اوضاع اقتصادی ملت‌ها، میزان درآمد ملی سرانه آن‌ها بر اساس شاخص قدرت خرید است. سازمان ملل در گزارش خود از سلسله گزارش‌های توسعه انسانی میزان درآمد سرانه ملی ۱۹۳ کشور جهان در سال ۲۰۲۱ و بر اساس شاخص قدرت خرید را اعلام کرده است. این گزارش درآمد سرانه ملی ایران را ۱۳۰۰۱ دلار محاسبه کرده که با وجود اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها علیه اقتصاد ایران این رقم بیشتر از درآمد سرانه ملی ۱۰۱ کشور جهان است؛ یعنی حداقل، می‌توان گفت اوضاع درآمدی ایرانی‌ها و قدرت خرید آن‌ها به‌طور متوسط همچنان از ۱۰۱ ملت دنیا بیشتر است و قرار داشتن چند صفر اضافی روی اسکناس‌ها نمی‌تواند ملاک خوبی برای سنجش وضعیت اقتصادی مردم کشور‌های مختلف باشد.

واکنش وزارت جهاد کشاورزی به ادعای واردات مرغ منجمد
معاون امور دام و طیور وزارت جهاد کشاورزی درباره ادعای مرغداران مبنی بر مازاد مرغ تولیدی داخل و واردات مرغ‌های منجمد در یک گفت و گوی تلویزیونی گفت: از سال گذشته مجوزی برای واردات مرغ به کشور صادر نشده است. سال گذشته به دلیل اینکه عرضه مرغ نابسامان بود برای تنظیم بازار دولت موظف بود، کمبود مرغ را از طریق واردات پوشش دهد بنابراین مجوز واردات صادر شد. اولویت در رویکرد دولت برای تنظیم بازار تولیدات داخلی بوده و به همین دلیل وزارت جهاد کشاورزی مجوز صادرات به تولیدکنندگان نداد. حتی مجوزهای قبل هم باطل شد.

فاطمی امین: از طرف دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یک میلیارد یورو منابع برای واردات خودرو پیش‌بینی شده و الان تمام زیرساخت‌ها فراهم و ثبت سفارش آغاز شده است و از طرف دولت هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد.

سپرده‌گذاری ۵ میلیارد دلاری سعودی‌ها در بانک مرکزی ترکیه
فاینانشیال تایمز: عربستان سعودی در حال مذاکره با دولت ترکیه برای سپرده‌گذاری ۵ میلیارد دلاری در بانک مرکزی این کشور هستند. این اقدام دارایی‌های حساب ذخیره ارزی ترکیه را افزایش خواهد داد و البته نشانه‌ای دیگر از نزدیک شدن ترکیه و عربستان به فاصله چهار سال پس از قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی در سفارت عربستان در آنکاراست. یکی از مقامات وزارت اقتصاد عربستان گفت که ریاض و آنکارا درباره سپرده‌گذاری در بانک مرکزی ترکیه در حال مذاکره هستند. یکی از مقامات وزارت اقتصاد ترکیه هم این موضوع را تایید کرد وی گفت: مذاکرات تمام نشده، اما در مراحل پایانی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۵۲
والله که کل سلبریتی ها به اندازه یک اقازاده هزینه ندارند .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
سلبریتی وطن فروش چه ارزشی داره .مثل آقازاده وطن فروش .
والله انقدر که صدا و سیما نون خور داره بیننده نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
نون خور درون خود صدا و سیما زیر 50 هزار نفر و فضای مجازی هم فوقش صدهزار نفر که غیر مستقیم و مستقیم از صدا و سیما هستند و بودجه می گیرند و ایام فعلی فوتبالی هم بالای 70 میلیون هم بیننده دارد و در روزهای عادی هم بالای 50 میلیون
حالا بدو برو توبه کن از قسم که خوردی
خانم خزعلی که این همه نسبت به فرهنگ غرب اخ وپیف می کندچرا اجازه دادفرزندش چندین سال بااین فرهنگ اخ وپیف زندگی کند؟ بابا جمع کنین ملت روسیاه نکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
یک نمونه واضح از اصولگرایی موجود خانم خزعلی هستند فقط ظاهرت رو درست کن در باطن هر که میخواهی باش
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
چه ربطی به مراوده و کار دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
خانم خزعلی، هر فرهنگی که لباس نامتعارف به تن زنها بکنه، چه برهنه‌شون کنه و چه بیش از حد کادوپیچشون کنه، درواقع دید جنسیتی به زن داره، زن دروهله اول انسانه که نیاز داره با یک لباس متعارف و راحت در بیرون از منزل تردد کنه،
وزیر ورزش اگه انقدر در قطر نفوذ داره چرا گشت ارشاد به قطر نمی فرسته
کجا درامد سرانه ایران ۱۳۰۰۰ دلار عنوان شده ؟ یعنی حدود چهارصد میلیون تومان !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
لابدخودش چنین درآمدی داره
فرهنگ مبتذل اینست که ملک روی ملک بگذاری و با هر پست جدید ملک جدیدی صاحب بشی.به این میگن فرهنگ مبتذل.کمتر صحبت کن انسیه خانم و زیاد تو چشم نباش.
تابناک تو چرا دروغ ها را منتشر می کنی ؟ بنویس بنا به ادعای فلانی اینگونه است .... چرا تایید گونه می نویسی ؟ چرا صدا و سیما مخاطب دارد ؟ چرا تشدید بیماری قاسمی مورد تایید است ؟ گند زده از ادعای ۴ میلیون مسکن تا عکس با اون خانوم .... و...
اگر فرهنگ غرب مبتذل است پس چرا پنج هزار آقازاده در این فرهنگ زندگی میکنند بروند در فرهنگ غنی و دموکراتیک روسیه زندگی کنند
از گل پسر وی پی ان فروش خانم خزعلی چه خبر؟
حال آدم از همه اخبار به هم میخورند
درآمد سرانه کشور (به لطف منابع زیاد) اما نه درآمد سرانه ملت.
خانم خزعلی، خوب اگر غرب اینقدر بد است شما چطور از دلت میاد پسر یکدونه رو بفرستی دیار کفر؟ نمیگی گمراه بشه؟
خیابانی هم بلاخره فهمید، اما هنوز بعضی ها نمی فهمند. البته با احترام به جناب خیابانی، فقط نمی‌دونم منظورش از تقطیع سخنانش این بوده که موضع اش قوی‌تر از این بوده؟
ماشالله، همین هم خیلیه ها
فرق مدیریت شعاری و ایشالله ماشالله بعضی را با مدیریت مبتنی بر خرد جمعی و استفاده از علم و تجربه ی صاحبان خرد را ،در جام جهانی قطر میتوان دید،ژاپن هم آلمان را برد،این موفقیت اتفاقی نیست.
یکی نیست به این خانم خزعلی بگوید پس تو چرا شکوفا نشدی ؟اگر درغرب فساد زیاده پسر تواونجا محل کفر وفساد چکار میکند؟؟؟؟؟
در ایران هم با تقلید از همان غرب زن ها را آوردن در محیط مردان نامحرم کار کنند و این بلا سر زن و خانواده و اجتماع آورده شد!
جالب هست این افراد مشهور و سلبریتی مانند قبیله ای هم عمل می کنند البته بلا نسبت کار درست ها که وارد این بازی ها نمی شوند، خلاف انجام می دهند علیه امنیت ملی عمل انجام می دهند با دشمنان یکی می شوند برای ضربه زدن به کشور و بعد دست جمعی می فرمایند جای هنرمند حالا بگو هنرمند نما جاییش در زندان نیست!!!
انگار کی هستند
خانم خزعلی هنوز هم صحبت می کنید؟
الان می گویند درآمد من کجا 13 هزار دلار هست باید عرض شود کل حجم اقتصاد تقسیم بر تعداد جمعیت می کنند
به اون انسیه بگین فقط اظهار نظر نکنه
حاج خانم خزعلی به همان دلیل فرهنگ مبتذل غرب بوده است که پسر حضرتعالی به غرب مشرف شده بودند ؟
از تسنیم بپرسید: حالا ما باید از این خوشحال باشیم که قدرت خریدمان در دنیا صدم است؟
۱-از نظر مساحت ایران ۱۸ همین کشور بزرگ دنیاست.
۲-از نظر جمعیت ۱۷ همین کشور دنیاست
۳- از نظر منابع طبیعی ایران پنجمین کشور دنیاست.
انسیه خزعلی امریکا خوش گذشت؟
کار مثبت برداشتن تابعیت از طرف زنان ایرانی بود.
تشکر از خانم خزعلی بابت فیلتر شکن
تشکر از خانم خزعلی بابت فیلتر شکن
خزعلی از گل پسرت چه خبر؟
خانم خزعلی قرار بود شکایت کنی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خبر گزاری تسنیم مال کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
برا صاحاب مخابرات
در امد سرانه ملی چه ربطی داره به درامد یک فرد طی سال و قدرت خرید ، دکتر
حیفه این همه اعتماد مردم که دولت ذره ذره از دست میده همون اولش باید انیسه خزعلی رو پرت میکرد بیرون واقعا که ....
تمام تحلیل های اقتصادی رو بدید به کارشناسان اقتصادی تسنیم تا ما ابرقدرت اقتصادی دنیا معرفی بشیم
حرف درست هم که میزنن میترسن میگن تقطیع بود و...
زنان غرب توسط دولت های متخاصم آمریکا به اسارت گرفته شده آمد باید با کار فرهنگی و شکایت در سازمان های مختلف به کمکشون بریم.
ای کاش به عنوان معاون رییس جمهور از پرونده اختلاس 92000 میلیاردی فولاد مبارکه حرفی میزدی
درآمد سرانه ملی بالا وقتی نشان از قدرت خرید مردم می‌دهد که فاصله طبقاتی شدید نداشته باشیم. بله 90 درصد درآمد پایین دارند و ده درصد درآمد فوق‌العاده بالا. شما آن ده درصد بالا را حذف کنید متوجه خواهید شد که سرانه 90 درصد باقیمانده چقدر است؟
«انسیه خزعلی: در فرهنگ مبتذل غربی، زن را با جسم مطرح می‌کنند»
حتماً این خبر را فرزند دلبندشان جدیداً برای سرکار خانم آورده اند.
خانم خزعلی در فرهنگ مبتذل غربی گفتند میلیاردها میلیاردها تومان سرمایه داشته باشه و کسی نپرسه از کجا اومده یا بچه ات الان کجا عشق و حال می کنه.
در روز های پایانی جنگ جهانی دوم و در زمانی که مسجل شده بود آلمان جنگ را باخته و نیرو های روسیه از شرق و آمریکا و انگلیس از غرب گازانبری در حال حرکت بسوی برلین بودند سربازان و ارتش آلمان مقاومتی غیر قابل تصور از خود نشان داد که دران زمان متفقین و دنیا را متعجب کرد.
پس از جنگ تصور جامعه شناسان و روانشنسان که از این مقاومت حیرت زده بودند و تصور می کردند دلیل این مقاومت علاقه سربازان به حزب نازی است. پس از گفتگو های متعدد با هزاران سرباز آلمانی به این نتیجه رسیدند که در صد بسیار کمی (زیر ۲ درصد) به خاطر افکار نازی و برتری نژادی اینگونه می جنگیدند.
اکثریت بازماندگان مقاومت بی نظیر خود را به حس رفاقت و اینکه نمی خواستند همرزمشان را تنها بگذارند.
عین همین مسله در جنگ ویتنام صورت گرفت و ویت کنگ ها به اینکه در مقابل قوی ترین ارتش جهان می جنگیدند برایشان افتخار مقاومت و همکاری با رفقا خطر مرگ را به هیچ می گرفتند.

تیم فوتبال نماینده یک کشور است. هم از نظر ورزشی و هم از نظر روحی. اگر ان اتحاد لازم که اولین عنصر موفقیت هر کار تیمی است و انگیزه وجود نداشته باشد نتیجه بهتر از این نخواهد شد.
ورزشکاران که در داخل کشور خود توهین ناموسی عباسی ها را شنیدند و در خارج توهین تماشاگران را با چه انگیزه ای می بایست می جنگیدند؟
تسنیم: قدرت خرید ایرانی‌ها از 101 ملت دنیا بیشتر است
بله سید ها و اقازاده ها حتما هر چیزی را می توانند بخرند.
من خیلی نمی فهمم که درامد سرانه ملی چیه فقط به جیبم نگاه می کنم که متاسفانه سوراخ شده، فقط اون رقم ۱ که در انتهای درامد سرانه ملی ۱۳۰۰۱ دلار اومده خنده داره که روزنامه تسنیم خواسته بگه که گزارش سازمان ملل چقدر درست است، راستی میگم اینها به گزارشات سازمان ملل متوسل میشن چرا بقیه گزارش های اونها را انکار می کنن؟
تسنیم: قدرت خرید ایرانیان از ۱۰۱ کشور دیگر بیشتر است!!!!!! تسنیم جان این آمار فقط به درد خودت میخوره شما حتما تو این جامعه نیستی.
وقتی منافع مردم توسط صدا و سیما ویا دیگر دستگاهها نادیده گرفته میشود باید چکار کنند؟
خانم خرعلی
مریم میرزاخانی به فرهنگ مبتذل غربی رفت هم با جسم مطرح شد؟!؟!
"تسنیم: قدرت خرید ایرانی‌ها از 101 ملت دنیا بیشتر است"
شما همان به فکر امنیت باشید و علم اقتصاد را رها کنید بهتر است.
خانم خزعلی من یک دختر جوان چادری هستم با مدرک دکترا که علیرغم توانایی های لازم بیکارم و هرجا رفتم وقتی چادر من را دیدند من را رد کردند،حتی یکی از دانشگاه های مثلا برتر کشور.....
مطمینید در ایران الان زنان با جسم مطرح نمی شوند؟فکر کنم متاسفانه وقتی خودتان و دایره اطرافتان در موقعیت و‌حایگاه خوبی هستند به شما این احازه را میدهد کل جامعه را قضاوت کنید آنهم به غلط....
من سالهاست نه در شرکتهای خصوصی جا دارم بخاطر حجابم نه در فضاهای دولتی بخاطر رانت و بند پ و غیره و ذالک....
انسیه خزعلی: در فرهنگ مبتذل غربی، زن را با جسم مطرح می‌کنند
اگر غرب آنقدر بد است چرا آقا زاده را به کانادا فرستادید
من هم‌در ایران تحصیل کردم و هم در کانادا ایران هم برای تحصیل چیزی کم ندارد
ضمنا شما که آنقدر مومن هستید لطف میکنید میزان دارایی و منبع انرا هم اعلام بفرمایید
درآمد سرانه 13000 و یک دلار!
ادعای تسنیم یعنی یه خانواده 4 نفره سالانه 52000 دلار درآمد داره که به هر یک از اعضای خانواده 13000تا میرسه دلار رو سی هزار تومن در نظر بگیریم درآمد سالانه هر نفر میشه 390میلیون و چهار نفر هم میشه حدودا یک میلیارد پونصد و شصت میلیون تومان!
و اما واقعبت: حقوق قانون کار که خیلیا اونو هم نمیتونن بگیرن 6میلیونه سالی میشه 72میلیون معادل 2400 دلار! سرانه برا یه خانواده 4نفره میشه 600دلار! یه بچه دبستانی هم میتونه این ضرب و تقسیم رو انحام بده.
قاسمی از بس خونه ساخت خسته شد بیچاره ، کمی استراحت کنه ، این بار دوباره وزیر نفت میشه
پاداش پایان خدمت فرهنگیان که بیش از یکسال است بازنشسته شده اند پرداخت نشده و هیچ کس پاسخگو نیست.آقای وزیر!آقایان نماینده !با وجود تورم بالای آیا انصاف است!سایر دستگاها پرداخت کردند....
همیشه نویسنده و سخنوران انقلابی که حالا هم در مصدر امور و مرکز تصمیم سازی هستند بعد از انقلاب می نوشتند و می گفتند و ما می خواندیم که یکی از دلایل اصلی انقلاب مشروطه مردم ایران این بوده که مردم می دیدند از یک طرف زمامدارانشان بارها در برابر روسیه شکست تحقیر امیز خوردند ولی همین ژاپن که یک کشور اسیایی بود دو سال قبل از انقلاب مشروطه توانسته بود روسیه را شکست تحقیر امیزی دهد. از انطرف مردم ایران می دیدند که همه کشورهای همسایه مانند عثمانی و روسیه هر روز دارند بسرعت صنعتی و پیشرفته می شوند و به عنوان نمونه عثمانی دارای شبکه راه اهن وسیع از استانبول تا مکه و جده و در مرز غربی توانسته بود خط راه اهن سرتاسری استانبول بغداد را هم تکمیل کند ولی زمامداران ایران حتی نتوانسته بودند یک کیلومتر راه اهن که هیچ حتی جاده شوسه درست حسابی درست کنند. همینها باعث شد که مردم ایران از خود بپرسند چرا وضع ما چنین است. خیلی جای تاسف است که باید به یک ملت اینقدر فشار وارد شود که به فکر فرو بروند.
درست میکوئید آقای خیابانی سعودی هابخاطر حمایت تماشاچیان برنده شدند مابجای هزینه کردن برای جذب تماشاچیان وپرداخت پول بلیط سفر آنها به دوحه هرچه پول داشتیم به مربی پرتقالی دادیم وباختیم پس ماهم با شما موافقیم اگربجای جذب مربی خارجی جذب تماشاچی داخلی میکردیم اگرهم گل میخوردیم به این فراوانی نمیخوردیم
رستم قاسمي رفت و افندي زاده به عنوان سر پرست وزارتخانه !!
----------------
-- ببخشيد حالا « افندي زاده » به چه معناست ؟ اين واژه « افندي » به گوشم زياد خورده اما معني آن ندانم ! البته از قديم نديم هم گفته اند : « ندانستن عيب نيست ، نپرسيدن عيب است » ! واقعاً هم همين طور است ! ... بفرما ... مستفيض مي شويم ! ... معناي افندي زاده را عرض مي كردم !
-- « آقا زاده » برادر ! ... افندي زاده يعني آقا زاده !
-- آقا زاده ؟ ...عجب !
-- چه عجبي برادر ؟ !
چرا همه در این بسته خبری دروغ می گویند؟
خیابانی، جبلی، خبرسازی تسنیم، ... .
ما را چه شده است؟
از که باید شکوه کرد؟
انسیه خزعلی از برادرت خبر داری؟
انسیه خزئلی تو هم باید به دادگاه احضار بشی تو حقت نیست در مورد مسائل اظهار نظر بکنی
از دستش در رفته گفته تیمی که مردم پشتش نباشن می بازه:))))))
انسیه خزعلی: در فرهنگ مبتذل غربی، زن را با جسم مطرح می‌کنند:

خانم خزعلی:
اگر مظهر غرب اینقدر فاسد و کثیف است چرا شما بچه هایتان را برای یادگیری ....... به غرب فرستادید.
البته معاون دولت منتصب گفتند که فرزند ایشان برگشته ولی گمان نکنم راست گفته باشد.
تسنیم شکر اضافه خورده
خیابانی کاملا درست‌گفته
با چند سال کار میشه یه خونه خرید تسنیم؟ این قدرست خریده یا قدرت نخرید؟؟
خانم خزعلی:

لطفاً به آقازاده گلتان بفرمایید:

چون محیط فرهنگی غرب کاملن منحط و گمراه کننده ی خطرناک است فوراً به کشور برگردند...
خدایا ....چرا انقدر آسان شما راضی می شوید به این سادگی دروغ بگویید و دروغذهای خودتان را باور کنید......
از طرح شناسنامه دادن به فرزندان مادران ایرانی که باعث سوء استفاده فراوان شده و باعث تضییع حقوق زنان ایرانی شده است!
براستی چه سوء استفاده هایی شده است؟
۱. تمام یا اکثر کسانی که مادرشان تابعیت ایرانی داشته اند، شناسنامه گرفته باشند. آیا این سوء استفاده است؟ آیا باعث تضییع حقوق زنان ایرانی می شود؟ یا اینکه قدر و منزلت زنان ایرانی پیش شوهران و فرزندان شان بیشتر می شود که فرزندان شان از بی هویتی خارج شده است؟
۲. اینکه این طرح باعث شده باشد که اتباع خارجی بیشتری با زنان ایرانی ازدواج کنند. آیا این باعث تضییع حقوق زنان ایرانی می شود؟ مسلما بسیاری از زنان ایرانی اگر شوهر ایرانی پیدا کنند با اتباع افغانی حد اقل ازدواج نمی کنند. اگر امر دایر شود که زنان ایرانی بی شوهر بمانند یا با اتباع افغانی ازدواج کنند، کدام یک بهتر است؟ اینهمه زنان و دختران بی شوهر در ایران و هزینه های سنگین جهيزيه و عروسی، چه پیامدهایی می تواند داشته باشد؟
س
اتباع کشورهای عربی و اروپایی که بخاطر گرفتن تابعیت ایرانی، با ایرانی ها ازدواج نمی کنند بلکه برعکس ایرانی ها دوست دارند، تابعیت آن کشور ها را بدست بیاورند
انسیه خزعلی با این حرفها چیو‌میخواد نشون بده ، بس کنید بابا عصاره رفتار و کردار و ادبیات شما وضعیت موجود است
چرا تو این مملکت مسئول متواضع نیست و همه ادعا در هر زمینه ای دارند
یه روش بسیار بدی در این مملکت رواج پیدا کرده است صدا سیما مثل خودروسازان و تولید کنندگان لوازم خانگی و‌اپراتورهای مخابرات تمام منافع رو برا خودش میخواد ، این روال نتایج بسیار بدی رو در پی دارد ، میخوان همرو از میدان خارج کنند ولی مواظب باشن مردم تصمیم نگیرن اونارو‌از میدان خارج کنند
الان باید خوشحال باشیم؟ که با رتیه ی اول در ذخایر هیدروکربنی دنیا
و جز 10 کشور اول در ذخایر معدنی
و هفدهمین کشور پرجمعیت جهان
با تمدن 5000 ساله
رتبه هفتم در تنوع محصولات باغی
تحصیل کرده ترین کشور منطقه
و...
از بین 210 کشور دنیا
110 کشور قدرت خریدشون از ما کمتره
به این توجه کنید که 110 کشور دنیا جمعیتشون از شهر تهران کمتره
خانم خزعلی لطفا دست از سر غرب و زنهای این مملکت بردارید . لطفا دایه بهتر از مادر نباشید .
سرانه مصرف گوشت در امریکا 112 کیلو در سال
در ایران دو کیلو در سال

قدرت خرید یعنی این
ترکیه همه چیز برای فروش داره به قیمتش و برای مشتریش
ببخشید ،شما بر طبق چه منطقی و با توجه به چه در آمدی درامد سرانه ایران رو ۱۳۰۰۰ دلار محاسبه می کنید ،۱۳۰۰۰ دلار با نرخ ۳۰۰۰۰ تومن یعنی نزدیک به ۴۰۰ میلیون و به عبارتی ماهیانه بیش از ۳۵ ملیون ،شما یا شلاق نخوردین یا شمردن بلد نیستید ،البته شاید هم با حقوق خودتون تعمیم دادین به کل جامعه ،مگه با خزعبلات نوشتن واقعیات جامعه عوض میشه
وزیر کشور آلمان را نمی‌توانیم بخاطر حمایت از اغتشاش و تروریسم محاکمه و مجازات کنیم.
آیا گل محمدی را هم که با توییتش دو روز قبل مسابقه با انگلیس روان تیم ملی را بهم ریخت نمی‌توانیم محاکمه کنیم؟؟!
این دیگر مماشات نیست بلکه پیام بی عرضگی و ترک فعل است و باعث گسترش گستاخی ها!
رفتند که هم به یارش و هم به بارش برسند توی مالزی!
96 درصد ملت توانایی خرید بلیطش رو هم ندارند اما 4 درصدی ها چه کیفی می کنند آن ور آب با یار و بار...
عجب کشوری داریم.رییسی که از خودتونه جوری منکوب شده که هیچ کاری از دستش برنمیاد.بیچاره رییس جمهورهای قبلی که چی کشیدن از دستتون!!!!
آقای وزیر آموزش و پرورش

۱۳ میلیون کسورات رتبه بندی ؟؟ یعنی هر چه می‌خواستید پرداخت کنید همه رو گرفتید ؟؟
اگه همون ۳میلیون رتبه ۱ محاسبه بشه برای ۱۵ ماه حدود ۴۵ میلیون فقط معوقه داره ؟؟ جالبه هنوز باید ۱۲ میلیون برگشتی داشته باشیم ؟؟
بدون شک آتش خشم معلمان شعله ور خواهد شد ؟؟ از اول هم معلوم بود که همانطور که ۶ ماهه اول رو قالیباف هاپولی کرد ۶ ماهه دوم هم به بهانه اناده نبودن احکام میخاین ... ؟؟ چطور ۸ ماه فرصت داشتید که رتبه بندی رو بزنید و نزدید ولی ۴۸ ساعته برای ۸۰۰ هزار نفر رتبه ۱ زدید؟؟
تمام معوقات ۱۵ ماهه شده اندازه حقوق آبدارچی سازمان برنامه و بودجه ؟؟؟.
حمایت ملت پشت تیم ملی هست
ولی حمایت ملت پشت بی تدبیری ها و کارنابلدی ها نیست

هر اتفاقی در بازی تیم ملی بیافتد بحساب ایران می نویسند

همانطور که ایران اینترنشنال بعد از باخت تیم ملی تیتر زد:

"شکست سنگین ایران از انگلیس"

ننوشت شکست سنگین دولت رییسی از انگلیس یا ننوشت شکست سنگین تیم دولتی از انگلیس

دوستان و مردم عزیز با هر تفکری هستید چشمانتان را لطفا باز کنید
بیا پائین خزعلی ، طبیعتا کسانیکه قانون گذارن باید کار کارشناسی کنن درسته ولی اول برا خوده مسئولین که چرا همه چیشون به عملشون نمیخوره
انيسه خزعلي : در فرهنگ مبتذل غربي ، زن را با جسم مطرح مي كنند !
------------------------
--- در روي اين كره خاكي چند تا مملكت داريم برادر ؟
-- حدود دويست مملكت ! ... حالا همان ٢٠٠ تا ... عدد ممالك را رُند كنيم !!
-- بسيار خوب ! پس با بودن ٢٠٠ تا مملكت ،، ٢٠٠ تا هم فرهنگ داريم ! ... نتيجه آن كه « تفاوت »
فرهنگها را بايد ملاحظه كنيم ، نه ابتذال فرهنگها !! ... در كشور مالزي و يا اندونزي ، مردماني و جود دارند كه هر سال به مناسبتي اسكلت مرده هاي خود را از قبر بيرون مي آورند ، بر آن لباس مي پوشانند و اورا بزك مي كنند !! ... با همين دو چشم خودم ، عكس هاي آنها را ديدم ! ياللعجب ! براي چي ؟ ... براي اينكه نشان بدهند به فكر اموات خود هستند ، براي احترام به آنها ... اما ما چه مي كنيم ؟ ... براي اموات خيرات و مبرات مي كنيم ، فاتحه مي خوانيم ! عمل خيري به نيابت أنها انجام مي دهيم ! پس هر شهري و هر رسمي ، هر كشوري با فرهنگ و يا فرهنگ هايي !!
بورس تاپایان سال حداقل ۸۰ درصد بازدهی خواهد داد دلیل
۱_ دو سال و نیم رکود حاکم و بورس و بعضی سهام یک سوم شدن
۲_ حجم نقدینگی خرد که قابلیت خرید و سرمایه گذاری کلان ندارد
۳ ریسک بالای سایر بازارها و خطر پذیری و مالیات سنگین خرید دلار
۴_ قیمت پایین بسیاری از سهام بطوری که بعضی از سهام از قیمت یک آدامس کمتر است
باز هم انتخاب با خود شماست ؟؟
اگر وقعا وزارت صمت یک‌ میلیارد یورو برای وارت کنار گذاشته بود حتی شایعه اش هم باعث ریزش شدید قیمت ها در بازار می شد
آقای نوری وزیر آموزش و پرورش
این دولت جای هیچگونه دفاعی نداره
روزی که رتبه بندی تصویب شد سکه حدود ۱۱ میلیون یود حالا هنوز یک ریال پرداخت نکردین سکه ۱۶ ونیم میلیون ، ۱۵ معوقات که حدو ۵۰ میلیون میشد رو با ۱۰ میلیون میخاین هاپولی کنید ؟؟ خودت بهتر میدونی که حالا یه نگهبان سایر ادرات حداقل ۱۵ میلیون میگیره ولی تو برای معلم ۵ومیم میلیونی منت پرداخت حقه بندی داری ؟؟ لجاجت روحانی نسبت به جامعه فرهنگیان در تاریخ ثبت خواهد شد ؟؟
اقای خزعلی انگار خیلی از مرحله پرت هستید؟ یک داستان جدید بگو لااقل....؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
خانم
در مورد ۱۳۰۰۱ دلار درآمد سرانه اعلام شده برای ایران و با حدود هر دلار ۳۱۰۰۰ تومان یعنی نسبت به هر ایرانی حدود ۴۰۰ میلیون تومان کشور درآمد داشته. اگر سیستمهای مالی کشور روشن و واضح باشد و هزینه ها دقیق عنوان و اعمال بشود شاید برخی مشکلات مرتفع شود. لطفا در جهاد تبیین این موارد درآمد. و هزینه را دقیق عنوان کنید تا انشا... برخی سوتفاهمات حل شود.
آقای تسنیم ۱۳۰۰۰ دلار در سال با دلار سی هزار تومان هم حساب کنی میشه سالی ۳۹۰ میلیون که به عبارتی هر ایرانی در ماه ۳۲.۵ میلیون که تفاوتش با درآمد ماهیانه مردم مشخصه و باید گفت آفرین به این عدالت در توزیع ثروت، نکته بعد اینکه میگویی فقط ۷۹ کشور درآمد سرانه بالاتری دارند، آن کشور ها از نظر نفت رتبه سوم جهان ،از نظر گاز رتبه دوم جهان و از نظر معدن در میان ۱۵ کشور اول جهان و از نظر جاذبه گردشگری و موقعیت خوب جغرافیایی و نیروی انسانی جوان و باهوش از ایران بالاترند؟؟درد این است که این همه ثروت داشته باشی و این گونه با بی‌کفایتی و ندانم کاری و لجاجت بر بادش دهی و تازه الباقی را هم به ناعادلانه ترین شکل ممکن در جامعه تقسیم کنی
عجب. حرف مردم میفهمید یا بزور میخواهید بفهمونید؟ اگر این همه چیز دانها نبودن و افرادی که خودشون قیم مردم نمیدونستند الان نیاز به این همه خسارت نیاز نبود ملت تحمل کنه.
چرا وقتی دولت علنا اعلام میکند که برای واردات خودرو هیچ مخالفتی ندارد با وجود تمام مشکلات تولیدات داخلی پس چه کسانی صلاحییت مخالفت باطرح واردات خودرو را دارند .ایا از انحصار تولید داخلی سود میبرند.؟ وانقدر قدرت دارند که منافع ملی را به نفغ خودشان هدایت کنند.؟
سردار شهید کاظمی برای حفاظت از جان غبرنظامیان عراقی، وارد حلبچه نشد. خدایش بیامرزد.
“استعفای آقای رستم قاسمی به دلیل تشدید بیماری‌شان”

یعنی با وجود شما ها ما میتونیم صادرت سنگ پا رو هم جزو استعداد های کشور در نظر بگیرم، واقعا چی میشد اگه این همه سنگ پا صادر میشدن (حتی رایگان)
خانم خزعلی؛
شما که به غرب برای دید جنسیتی به زن تاخته اید، چرا به دانشمندان زن غرب، سیاستمداران زن، مسئولیت های اجتماعی و سیاسی زنهای غرب که تا بالاترین مراحل و مدارج رسیده اند نگاهی نینداخته اید؟ چرا به آزادیهای زن غربی در زندگی، برابریها، اقتصاد زنها و پست های مدیریتی آنها نگاه نکرده اید؟
و از اینطرف، شما به زن چه داده اید؟ تمام افتخارات شما این است که زنان تحصیلکرده بیشتری دارید!! غافل از اینکه زن تحصیلکره نیازمند شغل و استقلال در زندگی است.نیازمند پذیرش مسئولیت و پست های مدیریتی و احترام جایگاه است که شما دریغ کرده اید!! دائم فشار روی حجاب آوردن و بب حجابی را با بب حیایی برابر دانستن، اهانتی دائمی در ایران به بانوان است
خانوم خزعلی خودت به گفته هات ایمان نداری
انیسه جان لطفا به شازده پسر خودتون و خواهر گرامیتون بفرمایید از فرب برگردند و در کنا ر ما زندگی کنند تا حرف شما قابل درک باشد. در ضمن عکس بی خحاب عروس خواهرتان در قیس بوک موجود است.ممنون
اين خزعلي هم زودتر بره دنبال كارش حاشيه و هزينه دولت كمتر ميشه
چه عجب از سلیمی نمین اصولگرا می فرمایند با بخشی از جامعه نباید در گیر شد . کسی هم مانده که شما با آنها در گیر نشده باشید . خیلی دیر است و حالا موقع جواب .
سلام. به خانم بفرمایید این جمع کثیر از زنان نخست وزیر و وزیر و نماینده مجلس و ده ها مشاغل دیگر در غرب که زنان اشغال کرده اند برای جسم آنهاست؟ اگر عنوان منطقی برای گفتن ندارند، سکوت کنند بهتر است.
خزعبلی ترا خدا از این حرفها نزن ! بسه دیگه ! مردم ما و فرزندان غیور شما اونور آب در غرب حضور دارند پ میدانند .در فرهنگ شرقی چی ؟ مثلا زن و انسان تو چین چه جایگاه ویژه تری دارند .
شاید یکی از راست ترین و منطقی ترین حرفهایی که خیابانی

در طول سالیان دراز گویندگی اش گفته ، همین باشد .
خیابانی یکبار یک حرف درست زد اون رو هم به غلط کردن انداختن
یک نفر به خانم خرعلی باید بفهمونه که نفرت پراکنی کار درستی نیست. اگر غرب مبتذله پسرتونو لطفا به غرب نفرستید. دیگه عقل و شعور مردم نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و هر صحبتی رو نمی پذیرند.
سایتتون بی نهایت ضعیف شده
به خاطر حمایت نابجا از دولت رئیسی از گذاشتن به موقع بسیاری از خبرها یا تحلیل ها خودداری مس کنید و یک زمانی فضای خوبی برای درج نظرات نیمه انتقادی داشتید که حالا با روش هایی آن را تضعیف کرده اید
باید با همدلی و پشتیبانی از تیم ملی برای آن ها :

- هدایت و قدر شناسی ورزشکاران را از نعمت های بزرگ خداوند را درخواست کنیم
بدانند جمهوری اسلامی ایران، پرچم، و سرود آن ثمره خون 225،000 شهید و قهرمان واقعی این ملت و صد ها هزارجانباز و هزاران آزاده سر افراز و فداکاری وتحمل و تلاش همه اقشار مردم شریف ایران است
کسی که زیر این پرچم مقدس می ایستد پرچم سه رنگی که باآرم الله و 22 شعار الله اکبر مین است و به اهتزاز در می آید مقدس است و باید ان وزشکاران سر خود را با افتخار بالا بگیرند و سرود ملی را زمزمه کند .

--ازخداوند برای آن ها موفقیت و پیروزی و سر افرازی و سربلندی در راه خدمت به این کشور و مردم را خواهانیم.
برگزاری رفراندوم خواست اکثریت قریب به اتفاق مردم است
کجای حرف خیابانی جنجالی بوده ؟!!!
چه جنجالی ؟
حق رو گفته
فکر کنم دیگه توی ایران فقط جبلی تلوزیون میبینه :-)
خانم خزعلی ؛خواهر عزیز؛مهم شیوه تربیت وآموزش وبستر فرهنگی یک جامعه است که میتوانداز زن یامرد موجود مفید ویا مضری بسازد ربطی هم به شرق وغرب ونحوه پوشش نداردنگاهی به فهرست زنان برنده گان زن. جوایز نوبل در زمینه های مختلف علمی؛ ادبی؛پزشکی ووو..بیندازید تا ببینید چقدر در اشتباهید.افرادی مثل مادام کوری لهستانی که بشر امروز مدیون اوست خود محصول همان جوامع هستند.برای شناختن اوضاع هر جامعه کافیست که به شاخص های اماری وانسانی آن جامعه توجه شود .آمارهایی از قبیل تعداد زندانیان. درصد آمار های طلاق وزندگی های فروپاشیده.اعتیاد ووو
اقاي خياباني خودت هم مي داني وهمه ملت هم مي دانند دليل باخت مفتضحانه ايران به انگليس فقط كيروش بود جون بدليل اينكه تركيب وچيدمان بازيكن ها در زمين اصلا مناسب نبود بازيكن هاي كه نيمه اول وارد بازي شدند درحد واندازه تيم ملي نبودن ودومين دليل با مصدوميت بيرانوند وقتي دودستي به سرش مي زنه اين باعث تضيف روحيه دروازبان جايكزين شد واعتماد به نفس خودش را از دست داد وعملا بي روح شد ونتوانست توانايي هاي خودش را نشان بدهد
كيروش نبايد تركيب تيم ملي كه در زمان اسكوچيچ در زمين خوب جواب مي داد تغير مي داد اصلا تويي اين شرايط اوردن كيروش وهزينه گزاف از جيب ملت براي ايشان كار بسيار اشتباهي بود به قول مايلي كهن اگر ابرام چرخي سرمربي بود بهتر از ايشان نتيجه مي گرفت وباعث ابرويرزي نمي شد
❤ رفراندوم ❤
به نظر من حرف آقای خیابانی تا حدی درست است. البته عوامل دیگری مانند لیگ بی کیفیت و عدم سرمایه گذاری در تیم‌های پایه هم بی علت نیست.
دشمن از پیشرفت های چشمگیر ۲ سال گذشته ما عصبانیه و برای همین ۶ تا گل به ما میزنه !
خانم انسیه اشتباه می گوید و اصلا درست نیست.
سخنگوی دولت هم اشتباه می گوید و اینگونه موارد سابقه زیادی دارد.
واردات خودرو هم مانند بقیه می باشد و خوان دوزی اشتباه می گوید.
از صمیم قلب دعا میکنم که بیشتر از ۴ تا از ولز نخوریم
اقای سلیمی نمین تعامل شما یعنی می فرمایید هزینه های ارایش و ............ را ما بدهیم تا کاری به کارمان داشته باشند؟
طرف یه بار تو عمرش حرف درست و حسابی زد ، اون هم شد جنجالی؟
تسنیم: قدرت خرید ایرانی‌ها از 101 ملت دنیا بیشتر است
احتمالا حقوق نمایندگان مجلس رو محاسبه کرده که در آمد سرانه ۱۳۰۰۱ دلار است با این حساب درآمد سالانه هر ایرانی ۴۵۵ میلیون تومان است یعنی ماهی تقریبا ۳۸ میلیون تومان!
یعنی یک خانواده ۴ نفره سالی یک میلارد و هشنصد درامد داره!!!!!!!!
با روندی که برای ختم کردن اعتراضات گرفته شده است بدون شک به سمت جنگ داخلی پیش خواهیم رفت.
انحصار صدا و سیما بر کل رسانه های تصویری در ایران نتیجه ای جز ویرانی تولید فیلم سازی نداشته و امکان ارتقا کیفی را کاملا غیر ممکن کرده است و از طرف دیگر منجر به موفقیت رسانه های بیگانه برای جلب مخاطب شده متاسفانه صدا و سیما بجای اصلاح این وضع سعی در حذف VOD ها می کند و همین حداقل مخاطب خود را هم درآینده از دست می دهد
خوب آقای وزیر شما قبلا با همکاری مافیا خودروسازی تمامی موانع رو ایجاد کردید و در حال حاضر کار دیگری ندارید
خانم خزعلی محترم شما میگویید که در فرهنگ غربی زن را با جسم و کالا سنجیده میشود
آنوقت خودتان بیلبورد میزنید که زن مثل شکلاته باید پوسته روش بکشیم خراب نشه
یا میگید مرواریده باید بزاریم تو صدف یا گاو صندوق
خوب مروارید و شکلات کالا نیستن؟
تابناک عزیز
چرا مدام حرف های کسانی را که هیچ نقش مثبتی در اداره کشور ندارند و به نوعی هم موجب عصبانیت مردم هستند را اینجا منعکس می کنی ؟ هدفت عصبانی کردن مردمه ؟
آخه انسیه خزعلی یا علم الهدی کیه که هر روز باید ازش یه جمله قصار بشنویم ؟
واقعا تسنیم چی فکر میکنه

متاسفانه دولتی ها در محاسبه درامد سرانه درآمد ریالی را تقسیم بر نرخ رسمی ۴۲۰۰ تومان پیکنند و بعد هم برای خودشان کف میزنند که ببینید چقدر زیاد است

آخر چطور میشود که حقوق وزارت کار شش میلیون باشد و میانگین درآمد ملی نفری ۵۰۰ میلیون تومان درسال ؟
بعد میگوییم که مرا مرد، به رسانه داخلی اعتماد نمیکنن
خیابانی از روی سادگی که داره به طور ناخواسته حقیقت رو به زبون آورد.
امثال قهرمان جام جانی اکوآدوره . نایب قهرمان هم ایرانه
خبرگزاری تسنیم لطفا بگو منابع و ثروت ایران از چن کشور دنیا بیشتره
آقای سلیمی نعیم .سلبریتی را چه کسی بوجود می آورد .اول دولتهایی که فاقد رجال و مسئولین متفکر و تاثیر گذار می باشند و بذون اینکه ظرفیتها و لیاقتهای این افراد را ارزیابی و نظارت کنند امکانات عمومی و بیت المال در اختیارشان قرار می دهند تا زمانیکه مانند ما فکر می کنند از آنها حساب و کتاب نمی خواهند ولی زمانیکه فاصله اجتماعی ایجاد می شود اختیارشان ازدست رفته وبا آمکانات بدست آورده در هر موضوعی ورود می کنند و جولان می دهند دریک جامعه معتدل و پیشرفنه فرقی بین افرادمعمولی وسلبریتی وجود ندارد این کشور های جهان سومی هستند که این گروه افراد می توانند در فراز و نشیب های اجتماعی تاثیر گذار می شوند.دوم مردم :وقتی از دولت مردان و سازمان های رسمی ناامید می شوند خودشان را این افراد سرگرم و همراه می نمایند.
تنها حرف درست خیابانی همین بود
فهمیدن حرف مردم صرفه ندارد . نمیشود حرف مردم را فهمید و میلیارها دلار به کانادا فرستاد و میلیونها دلار از ترکیه جهیزیه خرید !
خانم خزعلی برایتان متاسفم با این طرز فکر هر چند که نباید از شما انتظار بیشتری داشت . معاون فرد شش کلاسه .
در آمد سرانه از مجموع درآمدهای یک کشور نسبت به جمعیت کشور محاسبه می گردد! 13000 دلار یعنی سالی 455 میلیون تومان و ماهی تقریبا 38 میلیون تومان به ازا هر نفر! اگر این آمار رو قبول دارین پس پول مردم کجا میره که به دستشون نمیرسه؟ هرچند کامنتا رو بستین ........
تنسیم گفته آمار فلاکت پول ایران بی ارزشه؟؟بعد گفته طبق آمار درآمد سرانه ایرانی ها ۱۳۰۰دلاره !!نتیجه گرفته وعضمون خوبه؟؟؟!!!!
یک ضرب ساده ۱۳۰۰در ۳۰/۰۰۰ میشه ۳۹میلیون
تنسیم آمار بگیر این ایران ها چند نفرشان درآمد ۳۹ میلیونی دارن
اینقدر بی ارزشی تنسیم
انسيه جان الان دقيقا فرزندت تو همون غرب نيست؟
""قدرت خرید ایرانی‌ها از 101 ملت دنیا بیشتر است""
!!!!!!!!!!!!!!!!!
اون ۱۰۱ کشور معلومه کدوما هستن دیگه!!! آنگولا، اتیوپی، بورکینافاسو، ونزوئلا، و ...........!!!!!!!!!!
معترضان محترم، من از هم آزادی های فردی حمایت میکردم و میکنم. اما شما با نمادهای ملی مبارزه میکنید؟ هزاران سال مردم این سرزمین خون دل خوردند بارها این کشور بطور کامل اشغال و کشتار و غارت شد اما نمادهای ملی حفظ شدند اما شما با اینها مبارزه میکنید؟ میخواید به هر قیمتی پیروز بشید؟ خوب گیرم شما پیروز شدید، بعدش چی؟ دیگه تیم ملی میتونه مردم رو متحد کنه؟ لابد بعدش هم مذهبیها باید بشن ضد تیم ملی؟ تیمی که قبلا چه مذهبی و چه غیرمذهبی طرفدارش بودن؟
صدا و سیما اگه برفک بخش کنه با ارزش تره
خیابانی اگر یه حرف درست و بدون سوتی تو کل عمرش زده باشه همینه.

عالم و آدم علت استعفا رو میدونن و دیدن بعد ایشون میگه تشدید بیماری. دوستان ارزشی عامر به معروف لطفا میشه بگیدگناه دروغ بزرگتره یا حجاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی جالبه خود آقای جبلی وسازمان تحت امرش به هیچوجه قانون کپی رایت را رعایت نمی کند وحق هنرمندان را به راحتی ضایع می سازد, آنوقت خودش از پلتفرم هایی که این قانون را زیرپا می گذارند شکایت می کند. اول خودتان به این قانون احترام بگذارید بعد از دیگران توقع داشته باشید.
اگه خانم خزعلی برکنار بشه 10 درصد از حجم اعتراضات کم میشه.
خانم خزعلی شما در یک خانواده روحانی با فرهنگی که الان مطلوب شماست بزرگ شدی چرا اون نسخه ای رو که برای مردم می پیچی برای بچه هات رعایت نمی کنی چرا می فرستی در شکم فرهنگ مبتذل ؟؟؟؟؟
خدایا این مملکت رو از دروغ و ریا نجات بده
"انسیه خزعلی: در فرهنگ مبتذل غربی، زن را با جسم مطرح می‌کنند" خانم خزعلي خسته نشدي از اين همه شعار.

فرض كنيم حرف شما درست باشه و زن در فرهنگ غربي مثل جسمه ولي جالبه بهت بگم زن در فرهنگ ما ....
همين چند روز پيش همسرم(خانومم) تو بيمارستان عمل جراحي كوچكي داشت و بهش اجازه ندادند كه اينكار رو بكنه و من به عنوان شوهرش بايد مي رفتم اجازه بدم(امضاء بدم) كه خانومم بتونه حق اين رو داشته باشه كه بدن خودش رو در اختيار داشته باشه تا يك عمل جراحي روش انجام بشه يعني زن ايراني حق داشتن اختيار فيزيك(جسم) خودش رو هم نداره بعد تو مياي از كشورهاي غربي انتقاد مي كني.
به نظرم بسه خجالت بكش و برو دنبال اين باش كه اين مسايل رو حل كني تا اينكه بياي هر روز تو روزنامه ها و رسانه ها حرف بزني
مگه نگفتین ابرقدرت هستیم!؟ الان میگی قدرت خرید مردم اون وسط مشطا است!؟
تسنیم جان رو که نیست...
خواستم قبل از رفتن رستم به تعطیلات میان پستی ازشون تشکر منم و آرزویی موفقیت تو سمت بدی رو براشون دارم فقط شرمنده این در کابینت آپارتمانی که به ما تحویل دادید قیژ قیژ میکنه اینو چیکارش کنیم؟
تبریک میگم هم به مسئولان و هم به معترضان که اینجوری نمادهای ملی رو لای منگنه گذاشتند. چجور روتون میشه تیم ملی رو به اینجا کشوندید؟
میگن اون خانموه که میگفت هر کی دوست نداره جمع کنه از ایران بره خودش جمع کرده از ایران رفته واقعا داغانیم داغان
اگر زبان مردم را نمی‌فهمیم چگونه در جایگاه مدیریت اداره امور مردم می‌نشینیم؟ چرا باید بنشینیم؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی