بازدید 5629

گروسی: ایران باید به سوالات آژانس پاسخ دهد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عنوان کرد که این سازمان سوالاتی از ایران دارد که تهران باید پاسخ‌هایی برای آن‌ها ارائه دهد.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳ 16 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روز سه‌شنبه(۲۴ آبان) در اظهاراتی گفت: ما به همراه جامعه بین‌المللی سوالات واضحی از ایران داریم که باید به آن‌ها پاسخ داده شود.

وی در ادامه عنوان کرد: شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته دیدار خواهد داشت تا به بررسی شرایط درخصوص برنامه هسته‌ای ایران بپردازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
این سوالات بیش 30 سال است تمام نمیشود .چرا چنین افراد پررویی را به ایران راه می دهند .؟به ایران امدنش را تحریم کنند وجلسات در کشور ثالث بر گزار شود.
از اسرائیل راجع به نیروگاه اتمی دیمونا , احیانا" سوالی نداری؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
سوال ندارد اینها هم را می دانند و آمریکا نمی گذارد کاری کنند اینها ایران را فعلا گیر آورده اند وگرنه هند ، پاکستان نه اینکه سلاح اتمی دارند بلکه بمب اتمی هم دارند و علنا اعلام هم می کنند و به دانشمندانشان جایزه هم می دهند .منتهی نه کسی آنها را ترور می کند نه تحریم می شوند .این دهکده جهانی در جنگلی است که آمریکاییها درست کرده اند! این آخر نظم نوین جهانی است.
بمب هسته ای را بسازیم و خود را از این موش و گربه بازی ها رها کنیم. کشورهایی که بزرگترین زرداخانه های هسته ای را دارند برای حفظ قدرت و زورگویی خود مانع دستیابی دیگران به قدرت هسته ای هستند.
ایران باید با خروج از ان پی تی دهان یاوه گوی گروسی را خرد کند
گروسی غلط کرد.
هر چقدر اعتراضات بیشتر طول بکشه بحران مشروعیت بیشتر خواهد شد و طرف مقابل برجام و آژانس با دست بازتر و جسارت بیشتر ایران رو تحت فشار قرار میدن
پس عقلانیت به خرج بدید و صدای اعتراضات رو بشنوید تا موج اعتراضات همه رو نشسته و نبرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
بارها اتفاق افتاده که وقتی مردم کوتاه امده اند به خیال اینکه مسئولین به قولهای خود عمل کنند ولی در ادامه مسئولین را غرور گرفته و اینکه توانسته اند مدیریت موضوع کنند و همه قول ها و قرارها را فراموش می کنند و باز همان شرایط و حتی بدتر از ان ادامه پیدا کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
کاش به جای فحش و روسری برداشتن کمی حرف می زدید واقعا مسئله تان چیست ما که جزو قشر جامعه هستیم نمی دانیم مسئله شما چیست؟ اگر بحث گرانی و بیکاری که همه اینها با مدیریت دولت و کار خود مردم حل شود و برداشتن روسری و شعارهای خارج عرف دادن و برخی نسبت های ناروا به مسئولین دادن مشکلی حل نخواهد شد بلکه اوضاع بدتر هم خواهد شد.کشتن مردم و بسیجی ها باعث می شود مردم بر ضد هر آشوبگر یا معترضی قرار گیرند.مردم از عزیزانشان نمی گذرند.پس حرفها باید واضح گفته شود.اگر هم مطابق نیات اربان سعودی قصد براندازی دارید که حسابش جداست .نگذارید مردم به عنوان غریبه ها به شما نگاه کنند .کسانی که شهید سلیمانی را به شهادت رساندند تامین کنندگان این بلبشو هستند راهتان را از اینها جدا کنید و حرفتان را صریح بگویید تا دیر نشده چون صبر مردم از مماشات بی جهت دولنتی ها دارد تمام می شود.منتظر شنیدن حرف درست هستیم اگر واقعا حرفی داری و پول باعث این آشوبها نیست.
معترضین متوجه فشارهای بدخواهان ودشمنان این مرز وبوم اعم از تجزیه طلبان ودشمنان خارجی باشند.هراقدامی باید ارزش خودش را داشته باشد
یه گزارش هم بده که تا حالا چند تا سوال از اسراییل کرده ای.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم