بازدید 4137
۱

تاکید بر پایبندی همه طرف‌ها به برجام و لغو تحریم‌ها

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای ایران گفت: ما به توافق سال ۲۰۱۵ پایبند هستیم مشروط به اینکه سایر طرف‌ها به بند‌های این توافق و در رأس آن، لغو تحریم‌ها پایبند باشند.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲ 03 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی المیادین، "محمد اسلامی" رئیس سازمان انرژی هسته‌ای ایران در گفتگوی اختصاصی با المیادین بر ضرورت پایبندی همه طرف‌های حاضر در توافق هسته‌ای به بستن پرونده اتهام زنی درباره برنامه هسته‌ای ایران تأکید کردند.

اسلامی در این باره گفت: توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ نتیجه مذاکرات ۲۰ سال بود. طبق این توافق باید پرونده اتهام زنی و طرح ادعا درباره برنامه هسته‌ای ایران بسته و تحریم‌ها در مقابل پایبندی ما به برخی محدویت‌ها درباره غنی سازی اورانیوم لغو شود.

وی افزود: متأسفانه سایر طرف‌ها به این تعهد پایبند نبودند در حالی که هر توافقی باید از پایبندی همه طرف‌ها برخوردار باشد. ما به توافق سال ۲۰۱۵ پایبند هستیم مشروط به اینکه سایر طرف‌ها به بند‌های این توافق و در رأس آن لغو تحریم‌ها پایبند باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
عجیبه واقعا برجام دولت قبلی که خیانت بود تا حالا و ظریف هم که خائن بزرگ بود حالا چی شده ؟؟؟؟؟؟ تمام کسانی که‌ در دولت قبل به برجام حمله میکردند از دید ملت ایران دورو هستند و غیر قابل اطمینان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار