نمادهایی که افشای الف خوردند!

تا دقایقی دیگر سهامداران در سومین هفته پاییز معاملات خود را آغاز خواهند کرد و این در حالی است که با آغاز فعالیت بازار سرمایه در هفته جاری معاملات برخی نمادها بنا به دلیلی از جمله افشای الف و ب متوقف می باشند.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 15 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تا دقایقی دیگر سهامداران در سومین هفته پاییز معاملات خود را آغاز خواهند کرد و این در حالی است که با آغاز فعالیت بازار سرمایه در هفته جاری معاملات برخی نمادها بنا به دلیلی از جمله افشای الف و ب متوقف می باشند.

کدام نمادها افشای الف خوردند؟

سه نماد در همین آغاز معاملات به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف متوقف می باشند و معاملات آن ها به فردا یکشنبه موکول خواهد شد و فردا بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی می شوند. این سه نماد عبارتند از: بترانس، قجام و خپویش

نمادهایی که افشای ب خوردند

همچنین شش نماد نیز در آغاز معاملات امروز حضور ندارند و افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب داشتند. این نمادها هر چند امروز بازگشایی می شوند اما همان گونه که عنوان شد با شروع معاملات، همراه با سایر نمادها بازگشایی نمی شوند. این شش نماد عبارتند از: وامیر، خدیزل، بورس، فسوژ، وکار و افق.

نمادهایی که مشمول گره معاملاتی شدند

همچنین نمادهای معاملاتی (معیار)، (داراب)، (نتوس) و (تفیرو) امروز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ مشمول رفع گره معاملاتی می‌باشند.

نبورس و کبورس هم متوقفند!

به علاوه نمادهای معاملاتی نهادهای مالی بورس اوراق بهادار تهران (نبورس)، کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران (کبورس) با توجه به توقف نماد اصلی متوقف شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم