ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

روز چهارشنبه شاخص کل بورس برای دومین روز متوالی صعود کرد و همراستا با آن نیز ارزش سهام عدالت نیز صعودی شد و ۰.۵ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ 15 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز چهارشنبه شاخص کل بورس از شروع معاملات صعودی شد و شاخص کل بورس تهران برای دومین روز متوالی صعود کرد و توانست ریزش روز‌های میانی هفته را جبران کند. در پایان معاملات شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۰۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۸۹ واحد رسید که بیشترین رقم هفته است.
شاخص کل هم‌وزن نیز رشد کرد و در پایان معاملات هزار و ۳۹۱ واحد نسبت به روز سه‌شنبه بالا آمد و در رقم ۳۸۰ هزار و ۲۷۰ واحد ایستاد.
نماد‌های «فولاد»، «شپدیس» و «فملی» بیشترین تأثیر را در رشد شاخص کل بورس داشتند و در مقابل نماد‌های «شبندر»، «شتران» و «اپال» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۸۷۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۵۵ هزار ۷۵۲ تومان معادل ۰.۵ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۹۲۲ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟ + جدول
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل