افزایش سرمایه سهامداران عدالت

وحید روشن قلب گفت: برای سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی اقدام به مشارکت در افزایش سرمایه می‌کنند. سهامداران روش مستقیم نیز به صورت خودکار در افزایش سرمایه‌ها مشارکت داده می‌شوند. سهامداران با مراجعه به سامانه سجام می‌توانند تغییرات سهام خود را ملاحظه کنند.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ 15 October 2022

به گزارش بورس تابناک، وحید روشن قلب گفت: برای سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی اقدام به مشارکت در افزایش سرمایه می‌کنند. سهامداران روش مستقیم نیز به صورت خودکار در افزایش سرمایه‌ها مشارکت داده می‌شوند. سهامداران با مراجعه به سامانه سجام می‌توانند تغییرات سهام خود را ملاحظه کنند.

وحید روشن قلب گفت: تاکنون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به سبب مشکلاتی که داشته‌اند درخواست افزایش سرمایه نداده‌اند و تا امروز نتوانستد افزایش سرمایه‌ایی داشته باشند.

او می‌گوید: افزایش سرمایه شرکت‌هایی که سرمایه‌پذیر سهام عدالت هستند با مجوز سازمان خصوصی سازی انجام می‌شود.

او گفت: برای سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی اقدام به مشارکت در افزایش سرمایه می‌کنند. سهامداران روش مستقیم نیز بر اساس مجوزی که شورای عالی بورس داده بود، به صورت خودکار مشارکت داده می‌شوند. سهامداران با مراجعه به سامانه سجام می‌توانند تغییرات سهام خود را ملاحظه کنند.

او می‌گوید: سیاست پس از آزادسازی سهام عدالت به این صورت است که درصد مالکیت سهام افراد در شرکت سرمایه‌پذیر کاهش پیدا نکند./باشگاه خبرنگاران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل